★★★★☆
op 38046 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Goed alleen klein minpuntje doos een beetje beschadigd verder sa
Kortom, ik heb twee keer bij hen besteld en telkens had ik problemen. Bovendien moest ik het verkeerde product terugsturen.
Alles is in orde, maar er is geen tracking van bestellingen en we zijn niet zeker over levertijden
De levertijd is onaanvaardbaar!
De doorlooptijd van bestelling tot levering is gewoon te lang.
Zeer grote keuze aan modellen en accessoires. Maar omdat er altijd een maar levertijden zijn te lang verschillende bestellingen al geplaatst en wees niet gehaast om zijn bestelling te ontvangen Laatste bestelling geplaatst 4 april ontvangen 17 april en meer een product fout. Pas op je hebt concurrenten veel sneller (plaats 2 bestellingen een bij 1001 maquette en een andere bij een concurrent plaats bestellingen op hetzelfde moment ontwerp leveren in 4 dagen, terwijl 2 weken voor 1001 maquette en met een product niet geleverd omdat niet op voorraad, hoewel het beschikbaar was om te bestellen) Soyer p
Ik heb inderdaad goed besteld op 1001maquette de laatste tijd de bestelling was goed in behandeling genomen en het geld goed opgenomen op mijn rekening het product van mijn bestelling had vertraging opgelopen voor de verzending dus een kleine e mail om mijn bestelling te herinneren was gemaakt demail om mijn bestelling te herinneren was gemaakt op 27 maart ik kreeg een e mail terug dat het weg was en dat ik het snel zou ontvangen het is nu 11 april en nog steeds niets in de tussentijd heb ik besteld op een andere site donatie ik ontving mijn bestelling een paar dagen later persoonlijk zou ik niet meer bestellen op 1001maquette ik was teleurgesteld toch zijn er dingen die ik leuk vind en die ik zou hebben besteld bij hen jammer
Ik wacht al 2 weken op de levering van mijn klacht: Sovjet T-55AD 1:35 Unimodel Panzer- Modellbau 232 UNIM 232 eenheidsprijs 2499 Euro factuurnummer: DE015618 van 10.03.2013
Ik ben erg teleurgesteld omdat de aangekondigde levertijd niet is nagekomen. Na 24 tot 48 uur besteld te hebben aangekondigd pakket anderhalve week later ontvangen terwijl op het moment van bestellen de producten op voorraad waren.
1001 maquettes maakte een fout in mijn bestelling en ik meldde het aan hen. Ze vroegen me het defecte artikel op mijn kosten terug te sturen en boden me gratis portokosten aan voor mijn volgende bestelling! Te aardig jongens! Het grenst aan compleet amateurisme! Ik ben klaar met hen
Toen ik het model eenmaal had ontvangen, leek het totaal niet op het model op de website, met de verpakking opengescheurd... kortom, bo
Hallo meneer en mevrouw, ik schrijf u om u te vertellen dat mijn bestelling voor de tweede keer in slechte staat is aangekomen. De bestelling betrof platte verf voor koperen en witte stickers. Toen ik mijn eerste bestelling plaatste voor een vlakke verf voor een koperkleurige sticker, kwam deze verf verf verfrommeld aan, dus ik stuurde u een bericht om u dit te laten weten zodat mijn volgende bestelling niet in dezelfde staat zou aankomen. Helaas kwam het weer verfrommeld aan.
Bestelling 1 MAAND na betaling ontvangen. Computerprobleem bij het plaatsen van de bestelling, maar pakket toch verzonden als economy pakket. 1001 maquettes had dit kunnen goedmaken door het pakket als pakketpost te versturen.
Ik begreep niet waarom de levering via Chronopost zo lang duurde.... meer dan een week van bestelling tot ontvangst.
10 dagen is een te lange wachttijd
Ik bestelde 15 dagen geleden 14 dozen met figuurtjes voor mijn kinderen 137 euro goed ontvangen behalve dat er een ontbreekt Ik belde en de persoon die ik had vertelde me 5 dagen geleden nu dat ik een e-mail zal ontvangen Ik op
Ik ben tot nu toe teleurgesteld omdat ik de verkeerde bestelling heb ontvangen en tot nu toe geen reactie heb gehad van de klantenservice... De verwerking van mijn bestelling leek in orde te zijn. Ik kreeg op tijd updates over wanneer de producten zouden worden ontvangen voor verzending. Ik kreeg ook een bericht wanneer de bestelling werd verzonden. Ik ontving een zending binnen 2 tot 3 dagen zoals was aangegeven. Ik ontving echter de verkeerde zending. Mijn bestelling #14439 was niet wat ik ontving. Ik ontving bestelling #14539 die niet van mij is. Ik heb 2 e-mails gestuurd naar de klantenservice ([email protected]) en nog geen reactie gehad. Op de website staat dat de klantenservice belangrijk voor hen is. Ik heb tot nu toe geen bewijs gezien. Een telefoonnummer van de klantenservice voor Engelstalige klanten zou handig zijn. Ik wacht op een reactie over wat ik moet doen met de onjuiste zending die ik heb ontvangen en wat de status is van mijn bestelling waarvoor de betaling is geaccepteerd.
Ik ben tot nu toe teleurgesteld omdat ik de verkeerde bestelling heb ontvangen en tot nu toe geen reactie heb gehad van de klantenservice. De verwerking van mijn bestelling leek in orde te zijn. Ik kreeg op tijd updates over wanneer de producten zouden worden ontvangen voor verzending. Ik kreeg ook een bericht wanneer de bestelling werd verzonden. Ik ontving een zending binnen 2 tot 3 dagen zoals was aangegeven. Ik ontving echter de verkeerde zending. Mijn bestelling #14439 was niet wat ik ontving. Ik ontving bestelling #14539 die niet van mij is. Ik heb 2 e-mails gestuurd naar de klantenservice ([email protected]) en nog geen reactie gehad. Op de website staat dat de klantenservice belangrijk voor hen is. Ik heb tot nu toe geen bewijs gezien. Een telefoonnummer van de klantenservice voor Engelstalige klanten zou handig zijn. Ik wacht op een reactie over wat ik moet doen met de onjuiste zending die ik heb ontvangen en wat de status is van mijn bestelling waarvoor de betaling is geaccepteerd.
Beveel me aan als je haast hebt om ze hartelijk te ontvangen
Ik ben een model liefhebber zonder een pro te zijn, ik verbruik 2 tot 3 modellen per maand en ik kocht ze voornamelijk in verschillende lokale winkels op aanraden van een vriend. Ik probeerde uw site, waar de keuze interessant is..................................maar lange uitgestelde levertijden................. en voorraadtekorten................. hebben me koud gelaten!!!!!!! Zoals ik al zei in een recente brief....................2 ORDERS 2 PROBLEMS voorspelt dit niet veel goeds !!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben teleurgesteld en dat is zeker.
Product naar het verkeerde adres gestuurd! Ik heb 4 vliegtuigen uit Canada besteld om naar mijn zoon in een andere provincie te sturen. De bestelling werd geplaatst op 13 januari 2013 en kwam aan op 29 januari 2013. Meer dan 2 weken voor levering is onaanvaardbaar. Belangrijker nog, de vliegtuigen kwamen bij mij thuis aan en nu moet ik verzendkosten betalen om ze naar hem op te sturen. Zeer teleurstellend!
Product naar het verkeerde adres gestuurd! Ik heb 4 vliegtuigen uit Canada besteld om naar mijn zoon in een andere provincie te sturen. De bestelling werd geplaatst op 13 januari 2013 en kwam aan op 29 januari 2013. Meer dan 2 weken voor levering is onaanvaardbaar. Belangrijker nog, de vliegtuigen kwamen bij mij thuis aan en nu moet ik verzendkosten betalen om ze naar hem op te sturen. Zeer teleurstellend!
Afgezien van de opmerking over de leeftijdsgegevens, vond ik de service erg goed wat betreft e-mailcommunicatie voor het corrigeren of toevoegen van informatie tijdens de verzending als er een ontvangstprobleem is.
Hallo, ik heb een model van een Corsair besteld bij trompet 132. Jullie hadden het op voorraad. Jullie hadden het op voorraad. Dit was geloof ik op 22 december besteld en na twee klachtenbrieven van mij heb ik het pas op 10 januari ontvangen. Ik klaag niet over de kwaliteit van jullie producten maar jullie verzendservice laat te wensen over.
Deze site is niet slecht, behalve de levertijden die moeten worden verbeterd, maar hey
Geen orderbevestiging, de levering liet lang op zich wachten, een vraag van mij werd niet beantwoord en last but not least hoge douanekosten omdat de artikelen niet correct waren aangegeven. Dit was zeker mijn laatste bestelling bij deze winkel.
Mooie site. grote keuze in alle soorten gemakkelijker een bestelling te plaatsen dan deze te ontvangen buitensporig lange vertraging na bestelling ondanks het Colissimo snelle tarief +3 euro dit alles zonder enige communicatie
Enigszins lange verwerkingstijden van bestellingen. Het feit dat er geen voorraad is en dat bestellingen rechtstreeks naar de verschillende leveranciers worden gestuurd, heeft hier veel mee te maken. Verder is er niets op aan te merken, de ontvangen producten zijn zoals besteld.
Goed ontvangen het model alleen een klein probleem mist ... de propeller !!!!! wat veel afbreuk doet aan de realisatie, tenzij om een ander model te kannibaliseren naar de propeller naderen .... dom
Zeer trage verzending, trage reactietijd van de klantenservice ik vond de selectie en prijs redelijk vergelijkbaar, zo niet iets lager dan een paar andere plaatsen voor de onderdelen die ik zocht. ze hadden ook de specifieke combinatie van onderdelen, die ik op meerdere plaatsen had moeten bestellen om ze te krijgen. maar er zat bijna een volle drie weken tussen bestelling en levering. Terwijl ik bericht kreeg dat het artikel klaargemaakt werd om te verzenden, toen nog een bericht toen het bijna verzonden werd, en nog een bericht toen het verzonden werd, kreeg ik geen enkele e-mail waarin mijn vragen over de bestelling beantwoord werden. Ik zou kunnen overwegen om nog een keer te bestellen, maar als de verzending net zo snel gaat, ga ik ergens anders heen voor wat ik nodig heb...
Eind goed, al goed, denk ik... Aanvankelijke verwarring over de bestelling en moeilijke communicatie. Het kostte tijd en E-mail discussies om de bestelling weer op de rails te krijgen. Bestelling liep vertraging op en werd opgesplitst in 2 delen. Met vertragingen werd de bestelling fijn afgerond.
De producten besteld op 20 december (door colissimo) kwamen pas aan op 3 januari 2013...na gebeld te hebben en te horen gekregen te hebben dat ze zouden aankomen voor het einde van 2012 en een van de verven is volledig onbruikbaar omdat er meer water dan verf in zit...mijn zoon vond de modellen in ieder geval leuk, hoewel er geen aanwijzingen of advies op de dozen stonden over de verven...
Beoordeling van de gebruikte verpakking of de verpakkingsdienst, het pakket was beschadigd en moest opnieuw worden verpakt door het postkantoor !!!!!! de apparatuur had het geluk om te worden afgeleverd bij het postkantoor.
Zeer trage verzending, trage reactietijd van de klantenservice ik vond de selectie en prijs redelijk vergelijkbaar, zo niet iets lager dan een paar andere plaatsen voor de onderdelen die ik zocht. ze hadden ook de specifieke combinatie van onderdelen, die ik op meerdere plaatsen had moeten bestellen om ze te krijgen. maar er zat bijna een volle 3 weken tussen bestelling en levering. Terwijl ik bericht kreeg dat het artikel klaargemaakt werd om te verzenden, toen nog een bericht toen het bijna verzonden werd, en nog een bericht toen het verzonden werd, kreeg ik geen enkele e-mail waarin mijn vragen over de bestelling beantwoord werden. Ik zou kunnen overwegen om nog een keer te bestellen, maar als de verzending net zo snel gaat, ga ik ergens anders heen voor wat ik nodig heb...
Zeer tevreden met de bestelde producten. Aan de andere kant zeer teleurgesteld over uw site voor het beheer van adressen (facturering en levering) Niets wordt gerespecteerd, zelfs niet na het bellen naar uw verkoopafdeling. Een advies: verbeter uw site voor levering en alles komt goed.
Eind goed, al goed, denk ik... Aanvankelijke verwarring over de bestelling en moeilijke communicatie. Het kostte tijd en E-mail discussies om de bestelling weer op de rails te krijgen. Bestelling liep vertraging op en werd opgesplitst in 2 delen. Met vertragingen werd de bestelling fijn afgerond.
Kreeg een gescheurde verpakking omringd door tape ""La Poste"" om het pakket vast te houden en een callage echt in haast gedaan waardoor het model niet ongeschonden aankwam.
Trage, misleidende e-mails- Het duurde veel te lang voordat ik de bestelling kreeg- het was een online cc-bestelling, dus ik zag geen reden om twee weken te wachten. Kreeg de hele tijd veel e-mails van het bedrijf, waarin ze me misleidden door te denken dat ""het hier de volgende dag of zo zal zijn""- in werkelijkheid een week of zo langer. Ik zal dit in de toekomst onthouden.
Hoe lang, o Heer? Ik heb mijn bestelling op 19 december 2012 geplaatst, dat is een maand geleden. Het is nog steeds niet aangekomen. Ik ben niet zo tevreden.
De modelauto werd op tijd geleverd, maar de verkeerde kleur was aangevraagd: we kregen een rode auto en hadden een witte besteld.