/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Levertijd opgegeven als 1 week, uiteindelijk was het 6 weken. Steeds weer uitgesteld, geen reactie op vragen. Niet weer.
De bestelling is nu tenminste aangekomen - gelukkige ik...
Manfred P.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vind als ik iets bestel heb dat ik tekens te horen krijg u heeft niet af gerond dat ik dat wel grdaan heb. Dat vind ik zeer vervelend en en duur te lang dat ik dan mijn bestelling heb dat vind ik jammer van 1001 hobbies mijn punt is een 5.
Jan R.
Op
na aankoop van 06/12/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Package send 3 weeks after time promised in description. Box came incomplete - you forgot to put one item in. You then said you cant do refund for the one item that I didn't receive, so you need to send me it again. So here I am waiting, again. I won't buy here ever again unless I will be desperate to do so.
Krzysztof Z.
Op
na aankoop van 20/11/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Fout bij bestelling. Verkeerde website-info. Verkeerde telefonische productinformatie. En geen oplossing of commercieel gebaar aangeboden. Voor een bestelling van bijna 160e
Christophe S.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Als ik kon minder dan 1 ster, zou ik ... Meer dan een week en een half om mijn bestelling te sturen en nog steeds moest ik schrijven om dingen te activeren door te dreigen met een geschil paypal zetten. Ik bestelde voor een verjaardag, resultaat heb ik niets meer bieden de dag en het ontvangen van mijn bestelling verrassing schilderijen besteld kwam niet overeen. Sav in kwade trouw in aanvulling op onaangenaam die beweert dat ze niet op de hoogte waren of ik heb de screenshot bewijzen van het tegendeel ... Ik zal nooit aanraden en adviseren om hetzelfde te doen. Ik had vooraf de recensies moeten raadplegen, want het probleem is duidelijk terugkerend.
Kelly P.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Item arriveerde helemaal kapot en onbruikbaar.
Christophe L.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
7 vitrines voor modelauto's besteld. In een kartonnen doos gedaan zonder enige bescherming. Resultaat: 3 van de 7 kapot. Er zijn besprekingen gaande voor terugbetaling en ik word opnieuw om foto's gevraagd, hoewel ik die al met mijn eerste e-mail had gestuurd. Bovendien moet ik 22 CHF aan douanekosten betalen. Echt teleurstellend en meer.
Frederic B.
Op
na aankoop van 17/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg om een artikel in de 1/24 schaalcatalogus en toen ik het ontving was het 1/32, ik vroeg om documentatie voor de retourzending en het artikel dat ik ontving was verkeerd, ik betaalde het verschil om een ander artikel te kopen en ze vroegen me verschillende keren om de betaling die al was gedaan, zoals ze erkenden in een telefoongesprek, ik ontving het artikel hoewel te laat maar toen vroegen ze me verschillende keren om de betaling van de eerste bestelling die ze me verkeerd stuurden. Het is niet om minimaal tevreden over te zijn, het was de ene mislukking na de andere en het is jammer omdat ze artikelen hebben die me interesseren maar met deze ervaring ga ik elders kijken.
Fernando E.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee bestellingen bij jullie geplaatst en beide keren kreeg ik een bestelde naamkleur in plaats van één. Dus niet al te blij
Patrick P.
Op
na aankoop van 01/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde te lang voordat het aankwam, ik had het nodig voor een beurs en het kwam aan toen het al klaar was.
Jorge A.
Op
na aankoop van 30/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb weken geleden via e-mail contact opgenomen met de klantenservice en wacht nog steeds op antwoord. Twee keer in rekening gebracht
Paul H.
Op
na aankoop van 07/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Delivery was very slow, about three weeks.
Joep J.
Op
na aankoop van 03/10/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas was de foto misleidend en heb ik het verkeerde product ontvangen. Ik dacht dat het de oude cultivators waren die in de aanbieding waren en ik kreeg de nieuwe die ik al had. Misschien moet de foto worden bijgewerkt.
Nicolas L.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zou nooit meer bij deze winkel bestellen. Ik heb mijn artikel nooit ontvangen en wacht vandaag nog steeds op mijn geld!
Eric C.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds mijn volledige bestelling niet ontvangen.
Jean Pierre R.
Op
na aankoop van 26/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik adviseer tegen leugenaars manipulators gewoon aanwezig om uw geld niets op voorraad de helft van de bestelling nooit ontvangen maar betaald Ik heb net een procedure geopend tegen 1001 hobbies voor frauduleuze verkoop pas je weg en koop van een echte pro Ik wilde proberen en goed nooit meer van hen
Chevron J.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Op de site werd aangegeven dat het product beschikbaar was, na het valideren van mijn bestelling en enkele dagen wachten, kreeg ik te horen dat het product opnieuw op voorraad werd genomen... dus ik vroeg om mijn bestelling te annuleren omdat het product te laat zou aankomen, maar ik kreeg geen antwoord. Kortom, het product arriveerde na vier weken, de verjaardag van mijn zoon was voorbij en iedereen was teleurgesteld. En dan heb ik het nog niet eens over de €10 bezorgkosten die ik moet betalen maar die niet in de beschrijving van het artikel staan. Kortom, ik zal nooit meer bij deze site bestellen!
Thierry R.
Op
na aankoop van 12/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde twee exemplaren van het boek Void King in hardback. Ze leverden twee exemplaren van het boek in paperback. Ik controleerde de website. Yep, de foto's zijn van een hardback boek. Ik neem contact met ze op en vraag ze het probleem op te lossen, ze reageren, vertellen me hoe gênant het voor ze is en daarna hoor ik nooit meer iets van ze. Ik denk dat ze, omdat ze hun geld van mij hebben gekregen, niet denken dat ze het product dat ze me hebben verkocht, hoeven te leveren. Ik zal niet meer bij 1001hobbies.com bestellen.
Alexander H.
Op
na aankoop van 29/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde meer dan een maand voordat mijn bestelling aankwam. Te lange levertijd!
Delphine V.
Op
na aankoop van 29/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op bestellingen waarbij de afzonderlijke producten ondertussen beschikbaar waren. Nu blijk ik al meer dan een half jaar te wachten.
Domenic B.
Op
na aankoop van 08/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op nieuws over de FIAT G50, dat ik nog niet heb ontvangen.
Francesco P.
Op
na aankoop van 07/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het bestelde artikel niet ontvangen. In plaats van mijn bestelling van €150 heb ik een poppenkostuum ontvangen voor €5. En nu weet ik nog steeds niet waar mijn bestelling is of wanneer ik het kan verwachten.
Sandrine Z.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Niet onvangen
Sutthiphong A.
Op
na aankoop van 18/09/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Je beschrijving en leegte
Philippe T.
Op
na aankoop van 22/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds, na talloze e-mails en toezeggingen van de verkoper hierover, op de ontvangst van een van de bestelde en logischerwijs al betaalde pakketten, een teleurstelling.
Claudio B.
Op
na aankoop van 30/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk. Ze hebben maar de helft van mijn bestelling verstuurd, die beschadigd was, het duurste artikel is nooit aangekomen en is ook nooit verstuurd, ze hebben ook geweigerd om een vervangend artikel te sturen of me mijn geld terug te geven. Ik zou NOOIT meer bij dit bedrijf kopen en ik zou iedereen vertellen om niet met hen in zee te gaan. Ze doen ook alsof ze in Groot-Brittannië zitten met hun websitenaam, Britse telefoonnummer en Britse prijzen, maar ze zitten eigenlijk in Frankrijk. Hun klantenservice is zielig, ze negeren je. Slechtste ervaring NOOIT. Ik heb 160 pond met ze verloren.
Christopher P.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een spelletje besteld maar hier zat een franse uitleg van de spelregels bij! Vreemd als je iets bij een Nederlandse site besteld. Gemaild maar niet naar tevredenheid opgelost. Zal niet gauw weer wat bestellen.
Nina E.
Op
na aankoop van 19/09/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling omdat ik geen trackingnummer heb. Ze zouden serieuze transportbedrijven moeten gebruiken: wie is Delivengo? Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen.
Nicolas S.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen pakket ontvangen
Mylian R.
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling incompleet bij levering. Een gefactureerd artikel ontbrak omdat het niet beschikbaar was. Er werd verzonden alsof er niets was gebeurd. Toen ik om een terugbetaling vroeg voor het ontbrekende artikel, kreeg ik te horen dat mijn bestelling was geleverd. Dus legde ik het probleem een tweede keer uit: radiostilte. Een derde e-mail om de situatie opnieuw uit te leggen. Nog steeds geen antwoord, behalve een verkooppraatje voor nieuwe producten. Gebrek aan ernst en aandacht voor de klant, grenzend aan fraude.
Pierre-alexandre T.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.