4.2/5
★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik had om thuisbezorging gevraagd, niet in de kantoorboekhandel.

User icon
Alberto B.
Op
na aankoop van 21/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen graag verduidelijken dat je tijdens het aankoopproces de optie had om de bezorgmethode van je voorkeur te selecteren, waaronder bezorging aan huis of afhalen bij een relaispunt. We begrijpen echter dat er misverstanden kunnen zijn geweest en we zijn er om deze situatie zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. We zijn er om je te helpen en willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Bedankt voor uw begrip
1 /5
★☆☆☆☆

Ze hebben mijn bestelling niet geleverd, na dagen wachten op een oplossing heb ik geen antwoord, ik raad deze site helemaal niet aan, je claimt en als je belt antwoorden ze in het Engels en spreken geen Spaans, de antwoordmail is nihil op je claims, gelukkig was het een kleine bestelling en zal ik niet veel geld verliezen, want voor mij is het al verloren.

User icon
Abel Z.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
We betreuren het ongemak dat je hebt ondervonden met je bestelling. We begrijpen uw frustratie en verontschuldigen ons voor de vertraging of miscommunicatie die u hebt ondervonden. We nemen uw situatie zeer serieus en zijn vastbesloten om dit probleem snel en naar uw tevredenheid op te lossen. Ons doel is om kwaliteitsservice te bieden en volledige klanttevredenheid te garanderen. We kijken uit naar de mogelijkheid om u te laten zien dat we daartoe in staat zijn. Bedankt voor uw begrip
1 /5
★☆☆☆☆

Waardeloze webshop! Na twee weken wachten is mijn bestelling nog steeds niet verzonden terwijl deze op voorraad staat aangegeven. Op de e-mail word niet gereageerd en als ik bel krijg ik een engels sprekend persoon aan de telefoon (waarschijnlijk uitbestede klanten service). Kan de order ook niet cancelen op de website of telefonisch omdat ze eerst moeten 'onderzoeken' wat er fout is gegaan. Kortom, waardeloos bestel hier NOOIT meer. Nu nog hopen dat ik mijn geld terug krijg.

User icon
Matthijs D.
Op
na aankoop van 13/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling. Als Franse webwinkel streven wij er altijd naar om een hoogwaardige klantenservice te bieden, en we betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen u verzekeren dat we uw zorgen zeer serieus nemen en dat we onmiddellijk zullen onderzoeken wat er is gebeurd met uw bestelling. We zullen ons best doen om deze fout recht te zetten en we hopen in de toekomst opnieuw uw vertrouwen te kunnen winnen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆

Het duurde 17 dagen voordat ze me het product stuurden.

User icon
Victor H.
Op
na aankoop van 20/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Het spijt ons zeer voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering van uw product. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling op tijd te ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om een snelle en efficiënte service te bieden en het spijt ons dat we bij deze gelegenheid niet aan uw verwachtingen hebben voldaan wat betreft de levertijd. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen om onze processen te verbeteren en soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We waarderen uw geduld en begrip. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u op alle mogelijke manieren te helpen. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Een fuir wil bestellingen niet annuleren en verstuurt producten 3 maanden na de officiële release 0/5*

User icon
Jeremy C.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld was over uw winkelervaring bij ons. We begrijpen uw frustratie en verontschuldigen ons voor het ongemak. We willen je graag informeren dat sommige van onze aanbiedingen pre-orders kunnen zijn, wat betekent dat producten worden gereserveerd voordat ze officieel worden uitgebracht. Helaas kan dit leiden tot vertragingen in de levering als gevolg van het productie- en distributieproces. We waarderen je feedback en zijn vastbesloten om onze processen te verbeteren om levertijden beter te communiceren en in de toekomst effectiever te reageren op annuleringsverzoeken. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en we kijken ernaar uit om je vertrouwen in de toekomst opnieuw te verdienen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen. We horen graag van je,
1 /5
★☆☆☆☆

Te veel wachten!

User icon
Johakim S.
Op
na aankoop van 18/10/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

NIET ERG GOED TELEURGESTELD

User icon
Joel R.
Op
na aankoop van 22/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb niet de volledige bestelling ontvangen. De sprayprimer ontbreekt en ik heb er geen uitleg over gekregen. Daarom heb ik niets aan het geleverde materiaal. Erg teleurgesteld in de klantenservice. Een uitleg had deze situatie kunnen voorkomen.

User icon
Michael F.
Op
na aankoop van 19/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Product werd veel te laat en ook nog eens beschadig geleverd, communicatie met 1001hobbies is ontzettend traag en men bied nog steeds geen oplossing. Ben nu al weken bezig.

User icon
Anne O.
Op
na aankoop van 30/01/2024
1 /5
★☆☆☆☆

Product kwam kapot aan stuurde 2 e-mails geen antwoord

User icon
Antonella F.
Op
na aankoop van 25/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Enorm lange levering en na 2 maanden gewacht te hebben 1 item niet gekregen en hier een waardebon van de shop van gekregen ipv geld terug. Zeer slechte ervaring.

User icon
Henrik B.
Op
na aankoop van 07/01/2024
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een e-mail gestuurd om te wijzen op de fout in deze bestelling, die helemaal niet overeenkomt met de mijne !!!!!

User icon
Jean-paul L.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De doos met de beeldjes was half open en kapot en er ontbrak een beeldje.

User icon
Adrian G.
Op
na aankoop van 29/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het kwam niet aan bij mij thuis ..... het was in een winkel .... Maar omdat misschien de koerier zijn werk niet goed deed

User icon
Fausto C.
Op
na aankoop van 13/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit incident te behandelen. Stuur een e-mail naar [email protected] zodat onze klantenservice uw verzoek kan behandelen. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling 3 weken geleden geplaatst en nog steeds geen nieuws. Ik zou deze site aan niemand aanbevelen.

User icon
Olivier C.
Op
na aankoop van 09/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet serieus, verkocht open doos plus ontbrekend item voor nieuw en 2e item is niet wat was besteld

User icon
Emanuel R.
Op
na aankoop van 22/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik had op 18-01-24 een bestelling geplaatst, Na de bestelling bleken een paar items zogenaamd een wachttijd van 1 a 2 weken te hebben. Op 18-02-24 was ik het wachten zat en wilde ik de bestelling annuleren. Eerst deden ze of ze zogenaamd niet begrepen wat "annuleren" betekent en zeiden ze dat de bestelling op 27-02 pas compleet zou zijn. Na dat ik bleef aanhouden dat ik mijn geld terug wil,hadden ze snel tegen mijn wens in de bestelling incompleet verstuurd. Aangezien dat de klantenservice je voorliegt en blijkbaar niks schuwt om het geld uit je zakken te kloppen met waardeloze service had ik Paypal ingeschakeld en heb ik het pakket bij voorbaat geweigerd (kreeg nog een mail met retour instructies dat ik voor die kosten zou op moeten draaien ook, stelletje mafkezen dat het zijn). Nu dat Paypal meekijkt hadden ze na vele emails waarin ik mezelf maar bleef herhalen, eindelijk toegezegd dat ze mn geld terug zouden storten. Het pakket was 24-02 pas weer retour bezorgd bij de afzender, en zit nu nog op mn geld (220 euro) te wachten. Kortom een louche onderneming gerund door schaamteloze oplichters en leugenaars, die van alles proberen om hoe dan ook het geld uit je zakken te kloppen.

User icon
Rian V.
Op
na aankoop van 18/01/2024
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de bestelling niet meer ontvangen

User icon
Daniel C.
Op
na aankoop van 16/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb u een e-mail gestuurd.

User icon
Michael F.
Op
na aankoop van 19/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Artikelen worden te koop aangeboden zonder dat 1001hobbies de beschikbaarheid heeft. Prijzen bijna het dubbele van die van de concurrentie. Reacties op contacten met veel vertraging.

User icon
Giampiero S.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Valse leveringsdatum. Ze leverden 4 dagen te laat, zonder voorafgaande kennisgeving van de vertraging. Ze accepteerden geen teruggave van het pakket en terugbetaling van het bedrag. Uiteindelijk wel, maar laat, erg laat.... Zeer slechte service.

User icon
Eugeni R.
Op
na aankoop van 02/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het ontvangen pakketje, wat een calmato modelvliegtuigromp was, bleek geplet te zijn. Na 6 mail.4 telefoongesprekken geen reactie van 1001hobbies.Jgn.

User icon
Jean Guy N.
Op
na aankoop van 11/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u graag informeren dat er een after-sales service is geopend met onze leverancier naar aanleiding van uw contact met de klantenservice. De leverancier vraagt u om het product te retourneren zodat de aftersalesservice kan worden verwerkt. Zonder dit kunnen we het niet correct verwerken. Wij danken u voor uw begrip.
1 /5
★☆☆☆☆

De buitensporige vertraging in de verzending veroorzaakte extra kosten en logistieke complicaties voor mij om de gekochte bestelling te ontvangen. Ik woon in Argentinië, ik kocht zodat de bestelling een familielid in de VS kon bereiken en rekende erop dat het voldoende tijd zou hebben om deze persoon te bereiken voordat het naar mijn land zou reizen en naar mij zou worden gebracht. De verzending naar de VS was vertraagd, mijn familielid reisde zonder de bestelling te hebben ontvangen en uiteindelijk kon ik het ontvangen door de verzending naar mijn land op een andere manier te regelen met extra kosten. Toen ik om terugzending vroeg, wilden ze me bovendien verzendkosten in rekening brengen, waarbij het bedrijf verantwoordelijk was voor de tijd die het duurde voordat het werd bezorgd.

User icon
Dario G.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling werd vaak uitgesteld zonder mogelijk om te annuleren en volledig bedrag terug te krijgen

User icon
Bart D.
Op
na aankoop van 22/10/2023
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling gedeeltelijk ontvangen...geen bevredigende reactie van de klantenservice die me vertellen dat de bestelling is geleverd en ze hebben niet eens de lijst van wat ik oorspronkelijk had besteld, alles is gewist uit de bestelgeschiedenis en ik word gevraagd om te laten zien wat er ontbreekt, de wereld op zijn kop...geen reactie in 48 uur en wat nog vervelender is!!!!...

User icon
Emmanuel G.
Op
na aankoop van 09/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik weet nog steeds niet waar de goederen zijn die ik heb besteld en betaald en ze zijn niet op mijn adres afgeleverd, wat niet klopt.

User icon
Udo B.
Op
na aankoop van 07/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wil graag gecontacteerd worden omdat ik geen geschikte kleuren voor montage heb ontvangen.

User icon
Carlo R.
Op
na aankoop van 11/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, ze hebben me alleen een tegoedbon gestuurd voor de ontbrekende producten, zonder me daarvan op de hoogte te stellen of me zelfs mijn geld terug te geven.

User icon
Axel M.
Op
na aankoop van 06/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ze kunnen niet goed leveren aan hun showrooms en kennen de producten die ze verkopen niet.

User icon
Porte M.
Op
na aankoop van 10/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn artikel kapot ontvangen.

User icon
Edwige D.
Op
na aankoop van 28/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zegt Hobbies.co.uk..... maar ze zijn in Frankrijk en ik werd opgelicht voor £85 invoerrechten! Kijk uit als je in Groot-Brittannië koopt..... Zou 0 sterren hebben gegeven.......

User icon
James M.
Op
na aankoop van 23/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De instructies zijn erg summier, de onderdelen zijn erg breekbaar - kortom, het kan de prullenbak in...

User icon
Philippe J.
Op
na aankoop van 04/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Na mijn klachten per e-mail heb ik gevraagd om de verkoop te annuleren. De klantenservice negeert gewoon verzoeken van klanten. De enige reactie is stilte. Ik ben erg teleurgesteld.

User icon
Joseph I.
Op
na aankoop van 20/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, en jullie nemen de telefoon niet op!

User icon
Sam S.
Op
na aankoop van 25/01/2024
1 /5
★☆☆☆☆

Geen reactie van de klantenservice. Mijn e-mails blijven dode letters. Schandalig.

User icon
Joseph I.
Op
na aankoop van 01/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 12 december (om een cadeau te maken voor Kerstmis), afgeschreven op 13 december met een deadline voor ontvangst voor Kerstmis, maar het pakket werd pas op 28 december ontvangen! Ik kon het niet op tijd cadeau geven en zag de persoon pas weer in januari! Erg teleurgesteld over de levertijd en ik was niet eens op de hoogte gebracht !!!!

User icon
'sandrine' C.
Op
na aankoop van 13/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen en zeer snel, maar ik wacht nog steeds op een andere bestelling N°NUZGYKQAD geplaatst op 18/01/24. Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is, waarom het zo lang duurt. als u een probleem hebt met de levering, annuleer dan alstublieft de bestelling en ik zal ergens anders zoeken. dank u zeer

User icon
Eric D.
Op
na aankoop van 28/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Een maand levertijd is veel te lang. Ik kom er waarschijnlijk nog op terug, maar op dit moment neem ik niet het risico om te lang te wachten. Sorry, ik moest een grote bestelling plaatsen! Hoogachtend

User icon
François G.
Op
na aankoop van 08/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben al van jongs af aan lay-outtekenaar - ik ben nu vijfentachtig - en ik heb nog nooit een presentatie gezien van zo'n slechte kwaliteit, zonder enige uitleg.

User icon
Jean-claude D.
Op
na aankoop van 17/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Volgens de informatie zou het pas kort na Kerstmis moeten arriveren. Als je op 21 december bestelt, kan ik begrijpen dat de goederen niet aankomen voor de feestdagen. Maar bijna eind januari...vermeld dan tenminste de juiste leverdatum. Voor de extra verzendkosten had ik het hele ding voor minder geld op Amazon kunnen bestellen, inclusief eerdere levering.

User icon
Julian R.
Op
na aankoop van 21/12/2023
Vertaalde beoordeling