★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik had om thuisbezorging gevraagd, niet in de kantoorboekhandel.
Ze hebben mijn bestelling niet geleverd, na dagen wachten op een oplossing heb ik geen antwoord, ik raad deze site helemaal niet aan, je claimt en als je belt antwoorden ze in het Engels en spreken geen Spaans, de antwoordmail is nihil op je claims, gelukkig was het een kleine bestelling en zal ik niet veel geld verliezen, want voor mij is het al verloren.
Waardeloze webshop! Na twee weken wachten is mijn bestelling nog steeds niet verzonden terwijl deze op voorraad staat aangegeven. Op de e-mail word niet gereageerd en als ik bel krijg ik een engels sprekend persoon aan de telefoon (waarschijnlijk uitbestede klanten service). Kan de order ook niet cancelen op de website of telefonisch omdat ze eerst moeten 'onderzoeken' wat er fout is gegaan. Kortom, waardeloos bestel hier NOOIT meer. Nu nog hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Het duurde 17 dagen voordat ze me het product stuurden.
Een fuir wil bestellingen niet annuleren en verstuurt producten 3 maanden na de officiële release 0/5*
Te veel wachten!
NIET ERG GOED TELEURGESTELD
Ik heb niet de volledige bestelling ontvangen. De sprayprimer ontbreekt en ik heb er geen uitleg over gekregen. Daarom heb ik niets aan het geleverde materiaal. Erg teleurgesteld in de klantenservice. Een uitleg had deze situatie kunnen voorkomen.
Product werd veel te laat en ook nog eens beschadig geleverd, communicatie met 1001hobbies is ontzettend traag en men bied nog steeds geen oplossing. Ben nu al weken bezig.
Product kwam kapot aan stuurde 2 e-mails geen antwoord
Enorm lange levering en na 2 maanden gewacht te hebben 1 item niet gekregen en hier een waardebon van de shop van gekregen ipv geld terug. Zeer slechte ervaring.
Ik heb een e-mail gestuurd om te wijzen op de fout in deze bestelling, die helemaal niet overeenkomt met de mijne !!!!!
De doos met de beeldjes was half open en kapot en er ontbrak een beeldje.
Het kwam niet aan bij mij thuis ..... het was in een winkel .... Maar omdat misschien de koerier zijn werk niet goed deed
Bestelling 3 weken geleden geplaatst en nog steeds geen nieuws. Ik zou deze site aan niemand aanbevelen.
Niet serieus, verkocht open doos plus ontbrekend item voor nieuw en 2e item is niet wat was besteld
Ik had op 18-01-24 een bestelling geplaatst, Na de bestelling bleken een paar items zogenaamd een wachttijd van 1 a 2 weken te hebben. Op 18-02-24 was ik het wachten zat en wilde ik de bestelling annuleren. Eerst deden ze of ze zogenaamd niet begrepen wat "annuleren" betekent en zeiden ze dat de bestelling op 27-02 pas compleet zou zijn. Na dat ik bleef aanhouden dat ik mijn geld terug wil,hadden ze snel tegen mijn wens in de bestelling incompleet verstuurd. Aangezien dat de klantenservice je voorliegt en blijkbaar niks schuwt om het geld uit je zakken te kloppen met waardeloze service had ik Paypal ingeschakeld en heb ik het pakket bij voorbaat geweigerd (kreeg nog een mail met retour instructies dat ik voor die kosten zou op moeten draaien ook, stelletje mafkezen dat het zijn). Nu dat Paypal meekijkt hadden ze na vele emails waarin ik mezelf maar bleef herhalen, eindelijk toegezegd dat ze mn geld terug zouden storten. Het pakket was 24-02 pas weer retour bezorgd bij de afzender, en zit nu nog op mn geld (220 euro) te wachten. Kortom een louche onderneming gerund door schaamteloze oplichters en leugenaars, die van alles proberen om hoe dan ook het geld uit je zakken te kloppen.
Ik heb de bestelling niet meer ontvangen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb u een e-mail gestuurd.
Artikelen worden te koop aangeboden zonder dat 1001hobbies de beschikbaarheid heeft. Prijzen bijna het dubbele van die van de concurrentie. Reacties op contacten met veel vertraging.
Valse leveringsdatum. Ze leverden 4 dagen te laat, zonder voorafgaande kennisgeving van de vertraging. Ze accepteerden geen teruggave van het pakket en terugbetaling van het bedrag. Uiteindelijk wel, maar laat, erg laat.... Zeer slechte service.
Het ontvangen pakketje, wat een calmato modelvliegtuigromp was, bleek geplet te zijn. Na 6 mail.4 telefoongesprekken geen reactie van 1001hobbies.Jgn.
De buitensporige vertraging in de verzending veroorzaakte extra kosten en logistieke complicaties voor mij om de gekochte bestelling te ontvangen. Ik woon in Argentinië, ik kocht zodat de bestelling een familielid in de VS kon bereiken en rekende erop dat het voldoende tijd zou hebben om deze persoon te bereiken voordat het naar mijn land zou reizen en naar mij zou worden gebracht. De verzending naar de VS was vertraagd, mijn familielid reisde zonder de bestelling te hebben ontvangen en uiteindelijk kon ik het ontvangen door de verzending naar mijn land op een andere manier te regelen met extra kosten. Toen ik om terugzending vroeg, wilden ze me bovendien verzendkosten in rekening brengen, waarbij het bedrijf verantwoordelijk was voor de tijd die het duurde voordat het werd bezorgd.
Bestelling werd vaak uitgesteld zonder mogelijk om te annuleren en volledig bedrag terug te krijgen
Bestelling gedeeltelijk ontvangen...geen bevredigende reactie van de klantenservice die me vertellen dat de bestelling is geleverd en ze hebben niet eens de lijst van wat ik oorspronkelijk had besteld, alles is gewist uit de bestelgeschiedenis en ik word gevraagd om te laten zien wat er ontbreekt, de wereld op zijn kop...geen reactie in 48 uur en wat nog vervelender is!!!!...
Ik weet nog steeds niet waar de goederen zijn die ik heb besteld en betaald en ze zijn niet op mijn adres afgeleverd, wat niet klopt.
Ik wil graag gecontacteerd worden omdat ik geen geschikte kleuren voor montage heb ontvangen.
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, ze hebben me alleen een tegoedbon gestuurd voor de ontbrekende producten, zonder me daarvan op de hoogte te stellen of me zelfs mijn geld terug te geven.
Ze kunnen niet goed leveren aan hun showrooms en kennen de producten die ze verkopen niet.
Ik heb mijn artikel kapot ontvangen.
Zegt Hobbies.co.uk..... maar ze zijn in Frankrijk en ik werd opgelicht voor £85 invoerrechten! Kijk uit als je in Groot-Brittannië koopt..... Zou 0 sterren hebben gegeven.......
De instructies zijn erg summier, de onderdelen zijn erg breekbaar - kortom, het kan de prullenbak in...
Na mijn klachten per e-mail heb ik gevraagd om de verkoop te annuleren. De klantenservice negeert gewoon verzoeken van klanten. De enige reactie is stilte. Ik ben erg teleurgesteld.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, en jullie nemen de telefoon niet op!
Geen reactie van de klantenservice. Mijn e-mails blijven dode letters. Schandalig.
Bestelling geplaatst op 12 december (om een cadeau te maken voor Kerstmis), afgeschreven op 13 december met een deadline voor ontvangst voor Kerstmis, maar het pakket werd pas op 28 december ontvangen! Ik kon het niet op tijd cadeau geven en zag de persoon pas weer in januari! Erg teleurgesteld over de levertijd en ik was niet eens op de hoogte gebracht !!!!
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen en zeer snel, maar ik wacht nog steeds op een andere bestelling N°NUZGYKQAD geplaatst op 18/01/24. Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is, waarom het zo lang duurt. als u een probleem hebt met de levering, annuleer dan alstublieft de bestelling en ik zal ergens anders zoeken. dank u zeer
Een maand levertijd is veel te lang. Ik kom er waarschijnlijk nog op terug, maar op dit moment neem ik niet het risico om te lang te wachten. Sorry, ik moest een grote bestelling plaatsen! Hoogachtend
Ik ben al van jongs af aan lay-outtekenaar - ik ben nu vijfentachtig - en ik heb nog nooit een presentatie gezien van zo'n slechte kwaliteit, zonder enige uitleg.
Volgens de informatie zou het pas kort na Kerstmis moeten arriveren. Als je op 21 december bestelt, kan ik begrijpen dat de goederen niet aankomen voor de feestdagen. Maar bijna eind januari...vermeld dan tenminste de juiste leverdatum. Voor de extra verzendkosten had ik het hele ding voor minder geld op Amazon kunnen bestellen, inclusief eerdere levering.