/10
★★★★★
op 12272 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 12272 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
De twee bestelde artikelen kwamen beschadigd aan, deels door de kwaliteit van de verpakking.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Gebrek aan precisie bij het gebruik van deze keramische buizen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo. Na mijn bestelling heb ik een zeer goede Nanostream 6045 turbelle pomp van Tunze ontvangen binnen de gesuggereerde tijd. Het lukt me echter niet om de Comline Filter 3163 doos te sluiten, die ik opende om hem schoon te maken voordat ik hem in het aquarium plaatste. Tot slot heeft de Cu Profi-test die ik in januari heb ontvangen een vervaldatum van juli 2020, dat is zes maanden om 50 tests uit te voeren! Vertel me alsjeblieft of ik het comline filter in water moet plaatsen, in de hoop dat het door de expansie goed zal sluiten, en of ik de deflector voor de turbine moet bevestigen. Hoe zit het met de kopertest, die maar 6 maanden geldig is? Is het mogelijk om deze twee elementen te vervangen? Alvast bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Meerdere herinneringen voor levering en onvolledige levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Perfecte bestelling, heel snel (in 2 dagen ontvangen, zondag besteld dinsdag ontvangen) alles is in orde en het kleine cadeautje is altijd een plezier. Ik zal alleen nog maar bij deze site bestellen, een aanrader!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen probleem met mijn aankoop, maar zeer beperkte keuze aan aquariums, geen kale bakken, alleen JUWEL-kits.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verkeerd gekalibreerde thermometer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/10/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Calcium zakje met een gat erin, dus productverlies. We zouden dikkere zakjes moeten gebruiken, wat vreemd is want de andere zakjes waren in goede staat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik begrijp mijn factuur niet, het bedrag klopt niet met het totaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Wat begrijp je niet op je factuur? Je hebt voor €18,90 (inclusief btw) aan producten besteld minus €0,95 korting naar aanleiding van een voucher. Er wordt €5,30 aan verzendkosten in rekening gebracht, wat het totaal op €23,25 brengt (€18,90 + €5,30 - €0,95 = €23,25). Met vriendelijke groet Mr C. C.
3
/5
★★★☆☆
Ik heb bij deze site besteld omdat ik de artikelen snel nodig had. Toen ik mijn bestelling plaatste, stond er dat alle artikelen op voorraad waren, maar op het moment van levering ontbraken de filterschuimen. Ik ging terug naar de site en er stond nog steeds dat er 9 artikelen op voorraad waren. Er staat duidelijk vermeld dat de voorraad in real time wordt bijgewerkt op elk productblad.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt voor uw feedback.
Er was inderdaad sprake van een voorraadfout bij uw bestelling en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Het bestelde artikel bleek het verkeerde op voorraad te hebben.
We hebben besloten om uw bestelling twee keer te versturen, zodat u het eerste deel zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Het ontbrekende artikel zal binnen enkele dagen naar u worden verzonden.
Wij wensen u een fijne dag, met vriendelijke groet, Clément
Er was inderdaad sprake van een voorraadfout bij uw bestelling en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Het bestelde artikel bleek het verkeerde op voorraad te hebben.
We hebben besloten om uw bestelling twee keer te versturen, zodat u het eerste deel zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Het ontbrekende artikel zal binnen enkele dagen naar u worden verzonden.
Wij wensen u een fijne dag, met vriendelijke groet, Clément
3
/5
★★★☆☆
3 werkdagen voor verzending van een product dat op voorraad is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/08/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goede site behalve het leveringsprobleem met dpd predict omdat het de levering blijft uitstellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bekijk het leveringsysteem van Collissimo. Het is abnormaal om een handtekening te vragen op een vel wit papier !!!!!!!!!!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet echt teleurgesteld in zoanthus, maar erg teleurgesteld in Chronopost die het geld in hun zak steken voor 24-uurs levering en in feite ontvang je je bestelling 1 week later.... Jammer, want ik had deze bestelling echt de volgende dag nodig, niet 1 week later. Nu is het mijn beurt om reclame te maken voor Chronopost in de aquariumwereld....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
LEVERTIJD TE LANG EN ANDER PRODUCT DAN BESTELD
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/05/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik plaatste een grote bestelling, vroeg om een stekmonster en kreeg een karamel van 5 cent toegestuurd. Voor 1/5 van wat ik bestelde, hadden ze me elders bonussen, kortingen, monsters, etc. gegeven. Ik denk niet dat ik Zoanthus zou aanbevelen. Ik denk niet dat ik Zoanthus zou aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor je feedback. De 5 cts carambars en de magneten worden aangeboden als cadeau bij een bestelling.
Een bestelling, ongeacht het bedrag, geeft geen recht op cadeaus, afhankelijk van je wensen, maar toch vind ik je opmerking gewaagd.
De prijzen op de site zijn bedoeld om zo laag mogelijk te zijn, zelfs als dat betekent dat we onze marges moeten verlagen, en levertijden worden gerespecteerd. Ik heb geen monsterpluggen om weg te geven! Als je meer informatie over een product nodig hebt voordat je het koopt, staat de telefoon elke dag open, net als e-mail.
Maar het is waar dat als je het recht hebt op grotere geschenken van concurrenten, de keuze aan jouw kant wordt gemaakt.
Vriendelijke groeten Clément
Een bestelling, ongeacht het bedrag, geeft geen recht op cadeaus, afhankelijk van je wensen, maar toch vind ik je opmerking gewaagd.
De prijzen op de site zijn bedoeld om zo laag mogelijk te zijn, zelfs als dat betekent dat we onze marges moeten verlagen, en levertijden worden gerespecteerd. Ik heb geen monsterpluggen om weg te geven! Als je meer informatie over een product nodig hebt voordat je het koopt, staat de telefoon elke dag open, net als e-mail.
Maar het is waar dat als je het recht hebt op grotere geschenken van concurrenten, de keuze aan jouw kant wordt gemaakt.
Vriendelijke groeten Clément
2
/5
★★☆☆☆
Geen Franse instructies en komt niet overeen met de afbeelding.
Dat gezegd hebbende, de verzending en de voorbereiding van het pakket waren erg goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Zoanthus te beoordelen.
U laat echter een beoordeling achter van een artikel en niet van Zoanthus zelf.
De afbeeldingen op de website zijn niet allemaal contractueel, maar het artikel dat u heeft ontvangen is het artikel dat u heeft besteld.
Ik kan u de Franse instructies geven als u ernaar vraagt op de klantenservice.
Tot slot is het jammer om de site zo'n slechte beoordeling te geven voor kleine problemen met een item dat heel snel kan worden opgelost door de after-sales service. Maar je moet nog steeds een verzoek indienen. Met vriendelijke groet Clément
U laat echter een beoordeling achter van een artikel en niet van Zoanthus zelf.
De afbeeldingen op de website zijn niet allemaal contractueel, maar het artikel dat u heeft ontvangen is het artikel dat u heeft besteld.
Ik kan u de Franse instructies geven als u ernaar vraagt op de klantenservice.
Tot slot is het jammer om de site zo'n slechte beoordeling te geven voor kleine problemen met een item dat heel snel kan worden opgelost door de after-sales service. Maar je moet nog steeds een verzoek indienen. Met vriendelijke groet Clément
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat er geen Franse instructies zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling conform, een beetje wachten omdat een artikel niet op voorraad was, maar het is jammer dat de klantenservice via e-mail niet de normale gang van zaken volgt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2018
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vorige e-mail over mijn vorige bestelling, die ik onvolledig heb ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2018
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goed, maar voorraadproblemen betekenen lange levertijden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2018
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De voorraad op de site is niet up-to-date
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2018
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik ontving een doos met levend fytoplankton 3 dagen nadat het was verzonden, ook al wilde ik betalen met Chronopost. Het was niet eens verpakt in polystyreen zoals de andere artikelen, wat verplicht is voor levende planten. Ik heb de hermetisch afgesloten fles niet eens geopend omdat het zo rot rook. Ik stuurde een e-mail en de meneer was beledigd en stuurde me weg. Het maakt niet uit, er zijn andere, intelligentere leveranciers.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw vriendelijke feedback.
Zoals u al vele malen is uitgelegd, was zoanthus tot 8 augustus op vakantie (wat duidelijk werd aangekondigd op verschillende plaatsen op de site, onderaan de pagina in het rood en op alle productbladen met de woorden "verzonden op 8 augustus"). Het duurde dus geen drie dagen voordat uw bestelling van de 6e aankwam, want deze vertrok op de 9e voor levering op de 10e. Dat is 24 uur onderweg.
Wat betreft het fytoplankton is er geen probleem met een terugbetaling, de winkel hoeft de goederen alleen maar op te halen. Vriendelijke groeten Clément
Zoals u al vele malen is uitgelegd, was zoanthus tot 8 augustus op vakantie (wat duidelijk werd aangekondigd op verschillende plaatsen op de site, onderaan de pagina in het rood en op alle productbladen met de woorden "verzonden op 8 augustus"). Het duurde dus geen drie dagen voordat uw bestelling van de 6e aankwam, want deze vertrok op de 9e voor levering op de 10e. Dat is 24 uur onderweg.
Wat betreft het fytoplankton is er geen probleem met een terugbetaling, de winkel hoeft de goederen alleen maar op te halen. Vriendelijke groeten Clément
3
/5
★★★☆☆
Ik heb twee Eheim dispensers besteld. De bijgeleverde pennen ontploften. In elke dispenser... op.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2018
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levering niet zo snel, geen uitleg bij de producten, welkom aanbod van 5% niet gerespecteerd, ik zou niet verlengen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt voor uw mening. Ik ben zo vrij u te antwoorden omdat ik uw opmerkingen niet begrijp... Uw pakket verliet ons magazijn in minder dan 24 uur en werd binnen 2 dagen geleverd door Mondial Relay. (normale levertijd: 2/4 dagen). Voor meer dringende bestellingen zijn andere vervoerders beschikbaar. Zo ja, dan heb ik daar geen spoor van. Er staan instructies op alle verpakkingen en een meer gedetailleerde uitleg op alle online productbladen. Natuurlijk, als dat niet genoeg is, ben ik 7 dagen per week telefonisch en per e-mail bereikbaar. Voor de 5% korting op je eerste bestelling, staat alles uitgelegd op de Zoanthus website. Eerst moet je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Vervolgens krijg je per e-mail een kortingscode toegestuurd, die je in je winkelmandje moet invoeren voordat je je bestelling plaatst.
Voor deze 3 punten vind ik uw commentaar niet terecht. Met vriendelijke groet Clément
Voor deze 3 punten vind ik uw commentaar niet terecht. Met vriendelijke groet Clément
3
/5
★★★☆☆
1 doos was niet compleet. Ik heb gebeld en geschreven, en ze zouden me opsturen wat ik miste, maar ik wacht nog steeds.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2018
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
We hebben producten ontvangen met beschadigde dozen: emmer waarvan het handvat ontbreekt, emmer kapot, dus geen container om de Kh...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2018
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Mijn betaling via bankoverschrijving werd niet in aanmerking genomen en ik moest na 10 dagen zelf de zaak opvolgen. Zodra dit probleem was opgelost, verliep alles vlekkeloos.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Slechte verpakking Testdoos onder een grondzak van 10 kg Resultaat doos explodeert
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Mijn pakket kwam in een puinhoop aan, het zout voor de zoutemmer was gebroken en het product was over de hele doos verspreid.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2017
Vertaalde beoordeling