★★★★★
op 12743 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het is een beetje lastig sinds de nieuwe site is geüpgraded en het is niet intuïtief op mijn mobiele telefoon, maar ik begin het onder de knie te krijgen.
Onberispelijk om aan te bevelen
Cde compleet ontvangen. Op de site werd gratis verzending en 5 euro 1e bestelling beloofd maar minimum bestelbedrag vereist ABSOLUUT NIET ZICHTBAAR WETTELIJKE LIMIET. Ik heb dit schriftelijk gemeld.
We zien u graag terug bij Zoanthus.
Ofwel! snelle levering, maar de verpakking laat iets te wensen over..... het karton is niet stevig genoeg; het is aangetast door de behandeling; jammer
Extreem snelle levering maar verzendkosten te hoog
Het bedrijf is erg goed, maar de site is veel te traag!
Ik ga nog een bestelling plaatsen en mijn gratis verzendkosten zijn verdwenen.
Ik was verbaasd dat de site een bestelling registreerde en een product weergaf dat beschikbaar was ... terwijl dat niet zo was. Ik ontdekte dit toen ik het product volgde, want ik had het niet zien aankomen. Uw klantenservice bevestigde dit in ruil voor een e-mail van mij. Ik werd gedwongen om een tussentijdse aankoop te doen tegen een hogere prijs in de winkel omdat ik het nodig had om mijn aquarium te beheren. Jammer
Vertragingen niet gerespecteerd, in hergoedkeuring van product, we weten veel later wanneer de bestelling is geplaatst, en je antwoord dat het is aangegeven om de volgorde, fout. Dus voor mij is het voorbij, ik verander van huis.
Ik zal herhalen wat ik per e-mail heb gezegd, de voorraadsituatie is duidelijk zichtbaar op de site voordat je bestelt, je moet alleen weten hoe je de gegeven informatie moet lezen. Anders heb je dezelfde problemen als bij de concurrentie. Als je dat niet doet, heb je dezelfde problemen als bij de concurrentie. Cdlt
Teleurgesteld omdat er geen follow-up was en geen reactie op de verschillende berichten die waren verstuurd over mijn bestelling. Onbereikbaar aan de telefoon.
Bestelling conform, snel en goed verpakt! klein minpuntje, duur bezorgtarief om zelf op te halen in relaispakket, 5,30 plus een euro ?? plus 1,5 voor PAYPAL, normaal ten laste van de verkoper, kortom domage.
Bestelling veel te lang voor een klein stuk ik heb betere vertragingen gehad !!!
Zeer snel
Op tijd ontvangen maar pakket erg beschadigd. 2 pakjes met testen gescheurd ontvangen, de nitriet poeder reagens en de salifert magnesium testen, het theelepeltje ontbreekt.
Voor zoanthus producten. Geen zorgen. We hebben echter voor 2 x geen steksteun ontvangen. Waarom niet?
Snelle levering
De redseanitraattest is voor mij onbruikbaar omdat de productbeschrijving onvolledig is. Het hoge bereik kan niet worden gemeten met de test alleen.
Perfect zoals gewoonlijk!
Een betrouwbare site met een goede keuze aan aquariumbenodigdheden, met veel referenties. Marktconforme prijzen. Ik was teleurgesteld door mijn eerste bestelling, toen ik een 25kg zoutemmer bestelde die volledig gebroken aankwam in mijn pakket dat geen uiterlijke schade had. Ik nam per e-mail contact op met de klantenservice, maar kreeg geen antwoord, wat jammer is. Ik ben echter tevreden met mijn 2e bestelling bij RAS. Ik zou aanraden om geen grote hoeveelheden zout te bestellen, omdat het niet goed te vervoeren is.
PAKKET BESCHADIGD BIJ ONTVANGST DOOR SLECHTE VERPAKKING (KARTON TE LICHT VOOR HET GEWICHT BINNENIN).
Het is een moeilijke tijd geweest, dat begrijp ik, maar er is een gebrek aan communicatie. Het duurde meer dan 1 week voordat ik antwoord kreeg op mijn e-mail. Ik bestelde een pijp en ontving deze gepierced, met een item dat ontbrak. Ik was een beetje teleurgesteld, hoewel het de vorige 2 keer goed was gegaan.
Normaal heb ik nog nooit een probleem gehad met EU, maar bij de laatste bestelling was er een groot probleem met de DPD vervoerder en er was geen manier om contact op te nemen met Zoanthus via telefoon (antwoordapparaat) of e-mail, waardoor ze maar 1/7 van de tijd antwoordden. BESTELLING GEPLAATST OP 05/03 LEVERING VAN HET EERSTE DEEL OP 14/04 (1,5 MAAND) EN DE REST SAMEN VERSTUURD OP 16/04 ZONDER ENIGE UITLEG. DE PRIJZEN ZIJN ZEER CORRECT MAAR IK VOELDE ME TOTAAL IN DE STEEK GELATEN DOOR HUN TEAM. HET IS NIET DIRECT HET PROBLEEM VAN HUN BEDRIJF MAAR ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR DE LEVERING BIJ ONS THUIS, ZIE ALS IK TERUG KOM EN ALS IK EEN REACTIE VAN HEN NU.
Binnenverpakking vervuild door gemorst product en doseerapparaat kapot?
Vervanging en bestelling niet volledig geleverd, wachten op nabestelling en geen levertijd aangekondigd
De bestelling werd snel geleverd, maar de verpakking was erg beschadigd (was geopend en dichtgeplakt).
Vrij snelle levering maar de koffer is kapot. De producten zijn er, maar het praktische en esthetische niet.
Ik heb net gezien dat er een gat zit in een van de 2 onbruikbare slangaansluitnippels Richard
Perfect voor de artikelen, alleen de vertraging en mijn e-mail verzoek zonder antwoord, maar ik ben blij dat ik een Franse site heb. Met vriendelijke groet
Negen dagen levering voor 4 artikelen op voorraad en Chronopost is zeer gemiddeld
Ik heb het juiste membraan niet ontvangen.
De twee bestelde artikelen kwamen beschadigd aan, deels door de kwaliteit van de verpakking.
Gebrek aan precisie bij het gebruik van deze keramische buizen
Hallo. Na mijn bestelling heb ik een zeer goede Nanostream 6045 turbelle pomp van Tunze ontvangen binnen de gesuggereerde tijd. Het lukt me echter niet om de Comline Filter 3163 doos te sluiten, die ik opende om hem schoon te maken voordat ik hem in het aquarium plaatste. Tot slot heeft de Cu Profi-test die ik in januari heb ontvangen een vervaldatum van juli 2020, dat is zes maanden om 50 tests uit te voeren! Vertel me alsjeblieft of ik het comline filter in water moet plaatsen, in de hoop dat het door de expansie goed zal sluiten, en of ik de deflector voor de turbine moet bevestigen. Hoe zit het met de kopertest, die maar 6 maanden geldig is? Is het mogelijk om deze twee elementen te vervangen? Alvast bedankt
Meerdere herinneringen voor levering en onvolledige levering
Perfecte bestelling, heel snel (in 2 dagen ontvangen, zondag besteld dinsdag ontvangen) alles is in orde en het kleine cadeautje is altijd een plezier. Ik zal alleen nog maar bij deze site bestellen, een aanrader!
Geen probleem met mijn aankoop, maar zeer beperkte keuze aan aquariums, geen kale bakken, alleen JUWEL-kits.
Verkeerd gekalibreerde thermometer
Calcium zakje met een gat erin, dus productverlies. We zouden dikkere zakjes moeten gebruiken, wat vreemd is want de andere zakjes waren in goede staat.
Ik begrijp mijn factuur niet, het bedrag klopt niet met het totaal.
Ik heb bij deze site besteld omdat ik de artikelen snel nodig had. Toen ik mijn bestelling plaatste, stond er dat alle artikelen op voorraad waren, maar op het moment van levering ontbraken de filterschuimen. Ik ging terug naar de site en er stond nog steeds dat er 9 artikelen op voorraad waren. Er staat duidelijk vermeld dat de voorraad in real time wordt bijgewerkt op elk productblad.
Er was inderdaad sprake van een voorraadfout bij uw bestelling en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Het bestelde artikel bleek het verkeerde op voorraad te hebben.
We hebben besloten om uw bestelling twee keer te versturen, zodat u het eerste deel zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Het ontbrekende artikel zal binnen enkele dagen naar u worden verzonden.
Wij wensen u een fijne dag, met vriendelijke groet, Clément