★★★★★
op 12746 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De UV-filter die ik heb ontvangen werkt niet.
15 dagen levertijd, geen bericht van de site over deze vertraging door een ontbrekend product
Het is jammer dat Zoanthus geen verantwoordelijkheid neemt voor hun fouten, anders valt er niets meer te zeggen.
Zoals ik je kon vertellen toen je contact opnam met onze after-sales service, bevat de Fauna Marin ICP-analyse nu één reageerbuis. Als de sticker ontbreekt, noteer dan je e-mailadres op het monster nadat je bij hen een account hebt aangemaakt, zodat ze je kunnen vinden. Dit is de procedure die Fauna Marin ons in dit geval heeft gegeven.
We nemen verantwoordelijkheid voor onze fouten als die er zijn, maar in dit geval zijn die er helaas niet.
We blijven tot uw beschikking mocht u problemen hebben.
Met vriendelijke groet, Clément
Mijn bestelling kwam aan in Épinal, hoewel ik in de buurt van Nancy ben. De tracking van mijn bestelling klopte niet. In Nancy kreeg ik te horen dat mijn bestelling in Épinal was, en vanuit Épinal kreeg ik Nancy te horen... erg teleurgesteld in de organisatie! Aan de andere kant wil ik de mensen bij het doorgeefpunt bedanken, die waren aardig en zeer professioneel! Als zij dat niet hadden gedaan, zou mijn bestelling daar nog steeds liggen. De verzendkosten zijn vrij duur, dus daar ben ik ook een beetje teleurgesteld.
Super site
De bediening van de productlijsten is niet erg prettig, want als een product in "details" staat wordt de terugkeer naar de lijst willekeurig (?) gedaan je moet weer door de lijst scrollen om de plek te vinden waar je was... saai Het is jammer, want de productbladen zijn goed ingedeeld en prettig om naar te kijken, en technisch goed geïnformeerd.
De levering vond niet bij mij thuis plaats, maar op een relais 6 kilometer verderop.
De lamp was op de verkeerde plek geplaatst, onderin de doos vanwege zijn breekbaarheid!
Het Zoanthus team!
Enkele problemen met ghl-levering
Product in verpakking ontvangen in "slechte" staat (vuil met sporen van slijtage?). De klantenservice moet worden verbeterd, want er is hier sprake van een beetje kwade trouw. Tot nu toe heb ik echter geen problemen gehad en ik heb ze altijd 5 sterren gegeven. De site verkoopt kwaliteitsproducten en in mijn geval is de levering altijd extreem snel geweest en daarvoor, bedankt Zoanthus!
Bestellingen controleren voor het inpakken
Levering niet gerespecteerd. hele dag voor niets gewacht. levering de volgende dag zonder waarschuwing zonder excuses. betreurenswaardig.
Slechte verpakking. Mijn vorige aankopen waren prima.
Producten vaak niet op voorraad niemand reageert op e-mails of telefoontjes
Levering niet meegedeeld; oproepen dan levering uitgesteld ds een andere plaats DPD kort met betrekking tot het systeem Nano grote lek van de cartridge manometer gesloten en snel gezicht zoals aangegeven. Vrijlating van intense koude lichte brandwond! Er is geen afdichting spi of andere!
Over het algemeen goed! Het ontbrak echter aan nauwkeurigheid bij de voorbereiding van bestellingen van klanten!
Snelle en efficiënte bereiding, maar de klantenservice ter plaatse moet worden verbeterd, het is erg koud en met een kleine glimlach kom je een heel eind.
Recu rapidement et bien emballée Moyen pour la date de peremption de la nourriture tetra fevrier 2021 pour un commznde fevrier 2021
Het is een beetje lastig om producten te vinden, zelfs als je de namen kent!
Mandje verstoppertje spelen
Ik wacht nog steeds op de rest van mijn bestelling en de productbeschrijving is niet duidelijk.
De tracking van mijn pakket was niet top mijn pakket was al enkele dagen weg toen ik het bericht van vertrek ontving toen was het op het punt relais voor ruim voordat ik de SMS ontving om het op te halen en uiteindelijk was het artikel ROWA hars half leeg in de doos.
Eerste bestelling zeer snel ontvangen, besteld op maandagochtend en ontvangen op woensdagochtend. De doos van één product kwam echter in slechte staat aan en dit lag niet aan de levering, want het pakket was in zeer goede staat. Zelfs als het alleen de doos is, vind ik het jammer omdat ik de dozen graag in goede staat bewaar voor het geval ik de apparatuur doorverkoop. Zelfs als het alleen de doos is, is het gemiddeld voor een nieuw product. Een ander product had een doos in slechte staat, het lijkt alsof het product tweedehands is, de doos geeft de indruk dat er veel mee is gewerkt en het product zelf heeft schuurplekken op de hoeken (Milwaukee refractometer). Ik heb dezelfde referentie besteld, maar het zag er niet zo goed uit als het product op de website. Niet echt een probleem, maar ik was nogal verrast.
MEDIUM
1e bestelling Product gemarkeerd op voorraad maar niet op voorraad, ik stuurde 2 berichten geen antwoord (dialoog) communicatie service te verbeteren, maar product arriveerde intact en super goed verpakt
Buitensporige portokosten voor een rampzalige levering en geen commercieel gebaar om het goed te maken.
Zeer trage levering .......
Onduidelijk - focus daar om pypal te gebruiken en productinformatie erg vaag
Jammer dat niemand de telefoon opneemt
Goede service ondanks dat ik de klantenservice moest bellen om de status van de bestelling te achterhalen. Bedankt aan het team.
Zeer goed product, alleen een klein probleem met de levering, een bus die niet goed sloot, maar niets ernstigs.
Hallo, de site lijkt me erg goed, het probleem zit hem meer in de bezorging! Niet aanbellen en het pakje over de poort gooien is misschien een nieuwe methode!
Beloofde scalpelmesjes zijn nog steeds schaars
Het product dat ik bestelde was niet langer op voorraad, en ik zag het pas toen mijn bestelling werd bevestigd. Daardoor was mijn bestelling minstens 15 dagen later dan verwacht, en ik kreeg niet eens een commercieel gebaar ter compensatie ...
Voor het bedrijf is het OK reactieve snelle reactie maar helaas zijn ze verkeerd product dus de nota is niet goed tegen ze bood me gratis verzending maar goed je moet opnieuw kopen
Nou, de algemene situatie betekent dat sommige fouten begrijpelijk zijn, zolang ze niet herhaald worden...
Gratis levering goed ontvangen maar 10 dagen na bestelling te lang.
Je hebt inderdaad een levering gehad binnen 10 dagen na het niet beschikbaar zijn van een of meerdere artikelen, je bestelling was in afwachting van herbevoorrading.
Om onaangename verrassingen te voorkomen, geven we voorraadniveaus en levertijden direct op de site weer als de voorraad onvoldoende is.
Met vriendelijke groet, Clément
Geen instructies in FR
Vertraging tussen bestelling en levering van enkele weken. Verplicht om opnieuw te lanceren
We hebben de afgelopen weken wat problemen gehad met de voorraadaanvulling van Dennerle. Alles is nu weer in orde.
Met vriendelijke groet, Clément
Gemiddeld voor deze bestelling moest ik 2 keer bellen had al minder problemen gehad
Om vertragingen te voorkomen, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de informatie die we op de site geven. De levertijden worden altijd vóór de aankoop vermeld.
Met vriendelijke groet, Clément