/10
★★★★★
op 12274 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 12274 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden mandaat verlopen producten en slechts gedeeltelijke terugbetaling
Manuel M.
Op
na aankoop van 05/05/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het transportbedrijf bezorgde mijn pakket 8 km van de locatie die ik had gekozen, in mijn dorp. Omdat ik geen auto had, moest ik liften. Dit is niet normaal
Fabrice A.
Op
na aankoop van 29/04/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een defect product ontvangen en ik wacht nog steeds tot ze de moeite nemen om mijn e-mails te beantwoorden, zodat ze me een vervangend product of een terugbetaling kunnen aanbieden Natuurlijk, zodra de verkoop was gemaakt, verdwenen ze Ik ben erg ongelukkig met hun gedrag en ik zal blijven proberen om contact met hen op te nemen.
Jose S.
Op
na aankoop van 12/04/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Sommige van de ontvangen goederen waren over de datum. Op verzoek werden er verschillende foto's naar de support gestuurd, waarop niet werd gereageerd. Ik zal niet opnieuw bij hen bestellen!
Nils J.
Op
na aankoop van 24/03/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Groot probleem ik betaalde2 om mijn pakket thuis te laten bezorgen maar DPD leverde het af bij een relais !!!!
Marc B.
Op
na aankoop van 27/03/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Beschadigd pakket ontvangen
Christian B.
Op
na aankoop van 22/02/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Na een aanvraag voor een versnelde bestelling waarvoor ik meer betaalde, ontving ik het pakket pas 4 dagen na de geplande datum. Erg teleurgesteld.
Romain D.
Op
na aankoop van 17/01/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levering te duur kapot pakket
Jean Paul M.
Op
na aankoop van 18/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de indruk dat de lamp al is gebruikt, ik ben teleurgesteld...
Hurrle M.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mal equivocaron mi dirección y tuve q pagar 2 veces más lo que costaba el envío a España. Niet meer kopen
Raquel R.
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een eheim 350 uv-filter besteld en de 500 ontvangen, wat te veel is voor mijn aquarium van 150 liter, om nog maar te zwijgen van het feit dat de buisdiameters niet hetzelfde zijn.
Sebastien T.
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt voor uw bericht. We werden ons bewust van het probleem toen we uw pakket openden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat er zo snel mogelijk een vervangend product kan worden gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer goede site Zeer serieuze snelheid van verzending Ik raad het ten zeerste aan
Serge A.
Op
na aankoop van 03/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling achter te laten. Uw beoordeling is echter 1 van de 5 sterren. Kan dit een fout zijn? Zou u dit willen veranderen om onze algemene beoordeling niet te verlagen? Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet, Klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Kosten toegepast op een paypal betaling. Nooit eerder gezien bij e-commerce aankopen! Zeer slechte informatie op de site die deze kosten niet liet zien.
Bernard D.
Op
na aankoop van 12/04/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Te teleurgesteld met mijn 2 wortels Ik zal niet opnieuw bestellen
Mickaël B.
Op
na aankoop van 22/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Het spijt ons dat de wortels die we je hebben gestuurd niet naar wens zijn. Je hebt 14 dagen de tijd om ze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, Klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld
Laurent C.
Op
na aankoop van 16/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo Mr Chapelle, Kunt u ons meer vertellen over waarom u teleurgesteld was? Uw bestelling is binnen 24 uur geleverd op het geselecteerde afleverpunt. Hartelijk dank, Hoogachtend, mijnheer Coron
1
/5
★☆☆☆☆
Site te vermijden, betreurenswaardige communicatie van de " klantenservice " . Er is geen tekort aan serieuze aquariumsites die hun klanten respecteren, maar dat is bij deze niet het geval.
Jean-sébastien C.
Op
na aankoop van 22/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Uw recensie is verwijderd omdat deze niet overeenkomt met de werkelijkheid en beledigend is door te zeggen dat we oneerlijke mensen zijn. Ter herinnering, uw recensie: Laatste bestelling op deze site. Te vermijden ten gunste van andere sites die veel georganiseerder en eerlijker zijn in hun klantrelaties. Ons antwoord: Deze recensie is volledig onterecht en te kwader trouw. U hebt een EHEIM - AquaCorner 60 besteld, wij hebben het juiste artikel geleverd, maar na ontvangst vertelt u ons dat het de EHEIM - AQUA 60 was die u had besteld. Nou nee, het spijt me, maar dit is een fout van uw kant, en deze twee artikelen zijn verschillend en niet voor dezelfde prijs. Er was geen fout in de levering, organisatie of eerlijkheid van onze kant. Wanneer zult u toegeven dat u een fout hebt gemaakt met uw bestelling? Met vriendelijke groet, Clément
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de retour- en terugbetalingsprocedure.
Thierry V.
Op
na aankoop van 21/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, We hebben je e-mail beantwoord op dinsdag om 10.51 uur, 10 dagen na ontvangst. Heb je je map met ongewenste e-mail of spam gecontroleerd? Ik heb je zojuist de retourvoorwaarden nogmaals gestuurd. Nu uw verzoek snel is afgehandeld, kunt u uw notitie naar boven bijstellen? Dank u, Hoogachtend, Clément
1
/5
★☆☆☆☆
Spoedbestelling geplaatst met levering binnen 24 uur, maar de site geeft niet aan dat ze op vakantie zijn, afgezien van een automatisch antwoord als ik om uitleg vraag. onacceptabel .
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, In tegenstelling tot wat u zegt, werd op de site duidelijk aangegeven dat we op vakantie waren. Op drie plaatsen, bovenaan elke pagina, bovenaan het winkelmandje en bij het selecteren van de bezorgaanbieding dankzij een rode banner. Het spijt me dat je het niet hebt gezien. Met vriendelijke groet, Clément
1
/5
★☆☆☆☆
Snelle levering Jammer dat een van de producten erg defect is!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/03/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik veranderde de bezorgmethode ondanks dat ik gehandicapt ben, wat me een retourtje taxi kostte, wat helemaal niet professioneel is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De emmer was helemaal opengescheurd, dus ik heb het zout uit de verpakking gehaald.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas, na de aankoop van een UV-sterilisator, stopte deze na 6 uur met werken.... Ik wacht op antwoord van de klantenservice...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet voetballen tegen groen water
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Emmer met zout ontvangen opengereten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen bestelling komt niet overeen met de visuele op de site! Ik hoop dat er een commercieel gebaar wordt gemaakt!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee dozen ontvangen met 3 B ampullen en twee A ampullen, terwijl in de instructies het tegenovergestelde staat. De behandeling voor dag 7 geeft problemen omdat de 3e A ampul ontbreekt. Ik heb een e-mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Ik heb in onze brievenbus gekeken, maar ik kan de bollen niet vinden. Kunt u ons alstublieft foto's sturen van de bollen die u heeft ontvangen? Alvast bedankt, met vriendelijke groet;
1
/5
★☆☆☆☆
Geen doeltreffendheid
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/06/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De prijzen zijn redelijk goed, net als de beschikbaarheid van de producten. HOEWEL, de dienst na verkoop is helemaal niet in orde. Ik heb meer dan 4 maanden geleden een product opgestuurd naar de dienst na verkoop en ik heb niets gehoord... Ondanks verschillende e-mails en telefoontjes heeft niemand geantwoord. Vooral de verzendkosten van SAV en in rekening gebracht bij de klant. Kortom, het is een echte schande.... Ik wacht nog steeds op mijn after-sales service product......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Belabberd! Ik heb twee keer besteld en beide keren waren er problemen. De tweede keer ontving ik mijn bestelling niet en kreeg ik geen nieuwe zending of geld terug.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice om uw verzoek te bespreken. Bedankt en nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Het is heel gemakkelijk om een product te zoeken op de site en de navigatie is intuïtief. Snelle levering, met informatie die in realtime wordt doorgegeven tot aan het afhalen van de goederen op het relaispunt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Als we ons niet vergissen, lijkt uw opmerking positief en komt deze niet overeen met de beoordeling (1 ster uit 5). Is dit een vergissing? Bedankt en we kijken ernaar uit om u weer te zien bij Zoanthus.