★★★★★
op 12741 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
2 e-mails gestuurd over vertragingen. Geen reactie. Het is niet serieus of professioneel
Het bestelde apparaat werkte niet. Ik stuurde het terug
Niet tevreden mandaat verlopen producten en slechts gedeeltelijke terugbetaling
Het transportbedrijf bezorgde mijn pakket 8 km van de locatie die ik had gekozen, in mijn dorp. Omdat ik geen auto had, moest ik liften. Dit is niet normaal
Ik heb een defect product ontvangen en ik wacht nog steeds tot ze de moeite nemen om mijn e-mails te beantwoorden, zodat ze me een vervangend product of een terugbetaling kunnen aanbieden Natuurlijk, zodra de verkoop was gemaakt, verdwenen ze Ik ben erg ongelukkig met hun gedrag en ik zal blijven proberen om contact met hen op te nemen.
Sommige van de ontvangen goederen waren over de datum. Op verzoek werden er verschillende foto's naar de support gestuurd, waarop niet werd gereageerd. Ik zal niet opnieuw bij hen bestellen!
Groot probleem ik betaalde2 om mijn pakket thuis te laten bezorgen maar DPD leverde het af bij een relais !!!!
Beschadigd pakket ontvangen
Na een aanvraag voor een versnelde bestelling waarvoor ik meer betaalde, ontving ik het pakket pas 4 dagen na de geplande datum. Erg teleurgesteld.
Levering te duur kapot pakket
Ik heb de indruk dat de lamp al is gebruikt, ik ben teleurgesteld...
Mal equivocaron mi dirección y tuve q pagar 2 veces más lo que costaba el envío a España. Niet meer kopen
Ik heb een eheim 350 uv-filter besteld en de 500 ontvangen, wat te veel is voor mijn aquarium van 150 liter, om nog maar te zwijgen van het feit dat de buisdiameters niet hetzelfde zijn.
Zeer goede site Zeer serieuze snelheid van verzending Ik raad het ten zeerste aan
Kosten toegepast op een paypal betaling. Nooit eerder gezien bij e-commerce aankopen! Zeer slechte informatie op de site die deze kosten niet liet zien.
Te teleurgesteld met mijn 2 wortels Ik zal niet opnieuw bestellen
Zeer teleurgesteld
Site te vermijden, betreurenswaardige communicatie van de " klantenservice " . Er is geen tekort aan serieuze aquariumsites die hun klanten respecteren, maar dat is bij deze niet het geval.
Ik wacht nog steeds op de retour- en terugbetalingsprocedure.
Spoedbestelling geplaatst met levering binnen 24 uur, maar de site geeft niet aan dat ze op vakantie zijn, afgezien van een automatisch antwoord als ik om uitleg vraag. onacceptabel .
Snelle levering Jammer dat een van de producten erg defect is!
Ik veranderde de bezorgmethode ondanks dat ik gehandicapt ben, wat me een retourtje taxi kostte, wat helemaal niet professioneel is.
De emmer was helemaal opengescheurd, dus ik heb het zout uit de verpakking gehaald.
Helaas, na de aankoop van een UV-sterilisator, stopte deze na 6 uur met werken.... Ik wacht op antwoord van de klantenservice...
Niet voetballen tegen groen water
Emmer met zout ontvangen opengereten
Ontvangen bestelling komt niet overeen met de visuele op de site! Ik hoop dat er een commercieel gebaar wordt gemaakt!
Ik heb twee dozen ontvangen met 3 B ampullen en twee A ampullen, terwijl in de instructies het tegenovergestelde staat. De behandeling voor dag 7 geeft problemen omdat de 3e A ampul ontbreekt. Ik heb een e-mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Teleurgesteld
Geen doeltreffendheid
De prijzen zijn redelijk goed, net als de beschikbaarheid van de producten. HOEWEL, de dienst na verkoop is helemaal niet in orde. Ik heb meer dan 4 maanden geleden een product opgestuurd naar de dienst na verkoop en ik heb niets gehoord... Ondanks verschillende e-mails en telefoontjes heeft niemand geantwoord. Vooral de verzendkosten van SAV en in rekening gebracht bij de klant. Kortom, het is een echte schande.... Ik wacht nog steeds op mijn after-sales service product......
Belabberd! Ik heb twee keer besteld en beide keren waren er problemen. De tweede keer ontving ik mijn bestelling niet en kreeg ik geen nieuwe zending of geld terug.
Het is heel gemakkelijk om een product te zoeken op de site en de navigatie is intuïtief. Snelle levering, met informatie die in realtime wordt doorgegeven tot aan het afhalen van de goederen op het relaispunt.
Vervoersprobleem afhankelijk van site, reageerde zodra pakket was afgeleverd. Zeer teleurgesteld.
Hallo Ik ontving een open doos waar de lepel ontbrak, dus het was onbruikbaar en ik kon geen contact opnemen met de klantenservice. Erg teleurgesteld.
Met vriendelijke groet, Clément
Helemaal niet tevreden, de bestelling kwam meer dan 3 weken na de bestelling aan omdat het pakket beschadigd was. Toen ik mijn bestelling ontving, opende ik het pakket en een van mijn emmers was gebroken en er lag magnesium op de bodem van de doos...
De cuprisorb kwam aan met het deksel al open. Ik ben niet blij dat ik producten ontvang die er niet nieuw uitzien. Mijn vraag om uitleg heeft me niet overtuigd en de verantwoordelijke wou er niets mee te maken hebben. Ik kan het product terugsturen voor een terugbetaling, maar op eigen kosten. Bovendien kwam de actieve kool aan in een emmer zonder etiket en zonder uitleg of gebruiksaanwijzing, wat onpraktisch en verboden is in Frankrijk (ik heb achteraf uitleg gekregen via e-mail). Kortom, ik ben niet tevreden over deze bestelling.
Ik ben erg ontevreden over een van de producten die ik heb gekocht omdat het niet werkt. Ik heb een klacht ingediend bij zoanhus op dezelfde dag dat het werd geleverd en in gebruik werd genomen - het is nu 3 dagen geleden en nog steeds geen nieuws 🙁
Toen ik mijn laatste bestelling plaatste, kwam ik één product tekort van de vier die ik had besteld. Ik heb zoanthus nu twee keer geschreven en nog steeds geen antwoord. Ik ben een beetje verbaasd, omdat ik weet dat ze behoorlijk snel reageren.
Gebrek aan productdetails. Bovendien is de gebruiksaanwijzing in het Engels. Niet alle aquarianen zijn experts.
Ik ben helemaal niet blij met het leveringsbedrijf (DPD). Het spijt me dat ik deze beoordeling moet geven, want het pakket was erg goed verpakt en het product is ook erg goed.
 
				
								
                             
					