9.7/10
★★★★★
op 12020 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Kosten toegepast op een paypal betaling. Nooit eerder gezien bij e-commerce aankopen! Zeer slechte informatie op de site die deze kosten niet liet zien.
User icon
Bernard D.
Op
na aankoop van 12/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Te teleurgesteld met mijn 2 wortels Ik zal niet opnieuw bestellen
User icon
Mickaël B.
Op
na aankoop van 22/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Het spijt ons dat de wortels die we je hebben gestuurd niet naar wens zijn. Je hebt 14 dagen de tijd om ze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld
User icon
Laurent C.
Op
na aankoop van 16/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo Mr Chapelle, Kunt u ons meer vertellen over waarom u teleurgesteld was? Uw bestelling is binnen 24 uur geleverd op het geselecteerde afleverpunt. Hartelijk dank, Hoogachtend, mijnheer Coron
1 /5
★☆☆☆☆
Site te vermijden, betreurenswaardige communicatie van de " klantenservice " . Er is geen tekort aan serieuze aquariumsites die hun klanten respecteren, maar dat is bij deze niet het geval.
User icon
Jean-sébastien C.
Op
na aankoop van 22/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Uw recensie is verwijderd omdat deze niet overeenkomt met de werkelijkheid en beledigend is door te zeggen dat we oneerlijke mensen zijn. Ter herinnering, uw recensie: Laatste bestelling op deze site. Te vermijden ten gunste van andere sites die veel georganiseerder en eerlijker zijn in hun klantrelaties. Ons antwoord: Deze recensie is volledig onterecht en te kwader trouw. U hebt een EHEIM - AquaCorner 60 besteld, wij hebben het juiste artikel geleverd, maar na ontvangst vertelt u ons dat het de EHEIM - AQUA 60 was die u had besteld. Nou nee, het spijt me, maar dit is een fout van uw kant, en deze twee artikelen zijn verschillend en niet voor dezelfde prijs. Er was geen fout in de levering, organisatie of eerlijkheid van onze kant. Wanneer zult u toegeven dat u een fout hebt gemaakt met uw bestelling? Met vriendelijke groet, Clément
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de retour- en terugbetalingsprocedure.
User icon
Thierry V.
Op
na aankoop van 21/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, We hebben je e-mail beantwoord op dinsdag om 10.51 uur, 10 dagen na ontvangst. Heb je je map met ongewenste e-mail of spam gecontroleerd? Ik heb je zojuist de retourvoorwaarden nogmaals gestuurd. Nu uw verzoek snel is afgehandeld, kunt u uw notitie naar boven bijstellen? Dank u, Hoogachtend, Clément
1 /5
★☆☆☆☆
Spoedbestelling geplaatst met levering binnen 24 uur, maar de site geeft niet aan dat ze op vakantie zijn, afgezien van een automatisch antwoord als ik om uitleg vraag. onacceptabel .
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, In tegenstelling tot wat u zegt, werd op de site duidelijk aangegeven dat we op vakantie waren. Op drie plaatsen, bovenaan elke pagina, bovenaan het winkelmandje en bij het selecteren van de bezorgaanbieding dankzij een rode banner. Het spijt me dat je het niet hebt gezien. Met vriendelijke groet, Clément
1 /5
★☆☆☆☆
Snelle levering Jammer dat een van de producten erg defect is!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/03/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik veranderde de bezorgmethode ondanks dat ik gehandicapt ben, wat me een retourtje taxi kostte, wat helemaal niet professioneel is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De emmer was helemaal opengescheurd, dus ik heb het zout uit de verpakking gehaald.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas, na de aankoop van een UV-sterilisator, stopte deze na 6 uur met werken.... Ik wacht op antwoord van de klantenservice...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet voetballen tegen groen water
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Emmer met zout ontvangen opengereten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ontvangen bestelling komt niet overeen met de visuele op de site! Ik hoop dat er een commercieel gebaar wordt gemaakt!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb twee dozen ontvangen met 3 B ampullen en twee A ampullen, terwijl in de instructies het tegenovergestelde staat. De behandeling voor dag 7 geeft problemen omdat de 3e A ampul ontbreekt. Ik heb een e-mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Teleurgesteld
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Ik heb in onze brievenbus gekeken, maar ik kan de bollen niet vinden. Kunt u ons alstublieft foto's sturen van de bollen die u heeft ontvangen? Alvast bedankt, met vriendelijke groet;
1 /5
★☆☆☆☆
Geen doeltreffendheid
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/06/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De prijzen zijn redelijk goed, net als de beschikbaarheid van de producten. HOEWEL, de dienst na verkoop is helemaal niet in orde. Ik heb meer dan 4 maanden geleden een product opgestuurd naar de dienst na verkoop en ik heb niets gehoord... Ondanks verschillende e-mails en telefoontjes heeft niemand geantwoord. Vooral de verzendkosten van SAV en in rekening gebracht bij de klant. Kortom, het is een echte schande.... Ik wacht nog steeds op mijn after-sales service product......
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Belabberd! Ik heb twee keer besteld en beide keren waren er problemen. De tweede keer ontving ik mijn bestelling niet en kreeg ik geen nieuwe zending of geld terug.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice om uw verzoek te bespreken. Bedankt en nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Het is heel gemakkelijk om een product te zoeken op de site en de navigatie is intuïtief. Snelle levering, met informatie die in realtime wordt doorgegeven tot aan het afhalen van de goederen op het relaispunt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Als we ons niet vergissen, lijkt uw opmerking positief en komt deze niet overeen met de beoordeling (1 ster uit 5). Is dit een vergissing? Bedankt en we kijken ernaar uit om u weer te zien bij Zoanthus.
1 /5
★☆☆☆☆
Vervoersprobleem afhankelijk van site, reageerde zodra pakket was afgeleverd. Zeer teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Ik ontving een open doos waar de lepel ontbrak, dus het was onbruikbaar en ik kon geen contact opnemen met de klantenservice. Erg teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, het spijt me echt dat u een lepeltje mist in een Salifert-testdoos, maar we zijn hier niet van op de hoogte omdat we geen e-mail van u hebben, in welk geval we het probleem hadden kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet, Clément
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden, de bestelling kwam meer dan 3 weken na de bestelling aan omdat het pakket beschadigd was. Toen ik mijn bestelling ontving, opende ik het pakket en een van mijn emmers was gebroken en er lag magnesium op de bodem van de doos...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De cuprisorb kwam aan met het deksel al open. Ik ben niet blij dat ik producten ontvang die er niet nieuw uitzien. Mijn vraag om uitleg heeft me niet overtuigd en de verantwoordelijke wou er niets mee te maken hebben. Ik kan het product terugsturen voor een terugbetaling, maar op eigen kosten. Bovendien kwam de actieve kool aan in een emmer zonder etiket en zonder uitleg of gebruiksaanwijzing, wat onpraktisch en verboden is in Frankrijk (ik heb achteraf uitleg gekregen via e-mail). Kortom, ik ben niet tevreden over deze bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden over een van de producten die ik heb gekocht omdat het niet werkt. Ik heb een klacht ingediend bij zoanhus op dezelfde dag dat het werd geleverd en in gebruik werd genomen - het is nu 3 dagen geleden en nog steeds geen nieuws 🙁
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Toen ik mijn laatste bestelling plaatste, kwam ik één product tekort van de vier die ik had besteld. Ik heb zoanthus nu twee keer geschreven en nog steeds geen antwoord. Ik ben een beetje verbaasd, omdat ik weet dat ze behoorlijk snel reageren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gebrek aan productdetails. Bovendien is de gebruiksaanwijzing in het Engels. Niet alle aquarianen zijn experts.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben helemaal niet blij met het leveringsbedrijf (DPD). Het spijt me dat ik deze beoordeling moet geven, want het pakket was erg goed verpakt en het product is ook erg goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een zeer grote bestelling arriveerde met een zeer slechte interne verpakking, een gebroken glasproduct, levend zand dat lekte tijdens het transport, etc. De verantwoordelijke persoon antwoordde zeer snel en informeerde me dat ik 24 uur moest wachten voordat er mogelijk een oplossing zou worden gevonden. De afgelopen 15 DAGEN heb ik niets van hem gehoord, noch per e-mail noch aan de telefoon. De bestelling is verzilverd, maar op het moment van schrijven is er geen aftersalesservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Herhaalde problemen. Reageert niet meer op e-mails zodra er een probleem is. Stuurt onvolledig materiaal en speelt dood.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. We versturen geen onvolledige apparatuur. De dozen worden gemaakt in de fabriek van de fabrikant en worden niet geopend voor verzending. Tekorten kunnen voorkomen, ook al zijn ze uiterst zeldzaam.
Onze after-sales service heeft uw verzoek binnen 5 dagen per e-mail behandeld. Het spijt me als dit tijdsbestek u niet goed uitkwam, we hadden begin december veel te doen.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Clément
1 /5
★☆☆☆☆
Te lange vertraging voor een ontbrekend item
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling