★★★★★
op 616 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik had donderdagochtend een pin voor Oktober Roze besteld en betaald om mijn pakket binnen 24 uur te ontvangen, maar ik heb het pakket pas maandag ontvangen... ik ben een beetje teleurgesteld dat ik bijna 8€ verzendkosten heb betaald voor een verzending die langer heeft geduurd dan normaal. Bedankt.
Mijn product kwam gebroken aan
Neem de volgende keer contact met ons op zodra u het pakket hebt ontvangen, zodat we het onmiddellijk kunnen vervangen ☺️
Jammer, ik ontving mijn pakje met een zak tulsi met een gat in één kant. Bedankt voor het cadeau. Voor de rest perfect
Laat voor je volgende bestelling een berichtje achter en we bieden je een pakket Tulsi aan ter compensatie ☺️. Tot ziens 💚
Ik ben blij met de snelheid van uw zending, maar de deodorant was beschadigd in het pakket 🥴 en ook de verpakking. Misschien kunt u een klein commercieel gebaar maken met betrekking tot dit ongemak. Met vriendelijke groeten,
Bedankt voor je feedback. Je hebt een "imperfecte" deodorant gekozen in de categorie "goede deals". Zoals aangegeven bij onze imperfecte producten kan de verpakking en het product licht beschadigd zijn, daarom bieden we 15% korting op je aankoop. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier of per telefoon als je dit wenst te bespreken.
Het pakket was niet op het adres dat werd opgegeven toen de bestelling werd geplaatst
Ik ontving mijn pakket na 12 dagen wachten. Maar helaas kwamen de twee bamboe houtskooltjes die ik bestelde gebroken aan.
Reeds niet meer functioneel Product te fragiel voor het gewenste gebruik Zeer teleurgesteld
Het verwachte resultaat werd niet bereikt. het wasgoed bleef grijs en kreeg zijn kleur niet terug.