★★★★★
op 19264 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De productbeschrijving is ontoereikend, alleen de diameter van de onderste ring wordt gegeven. Het zou een goed idee zijn geweest om ook de diameter van het bovenste uiteinde (binnenkant + buitenkant) te geven. Kortom, een nutteloze aankoop omdat de afmetingen niet kloppen!
Ik ben erg teleurgesteld over mijn laatste aankoop, hoewel ik er eerder geen problemen mee had. Het gaat niet om de kwaliteit van het product zelf, die is erg goed, maar om onvoldoende controle van de inhoud van het verzonden pakket. Tompress zou de inhoud van zijn pakketten beter moeten controleren voordat ze worden verzonden. De verpakking is perfect en beschermt de goederen, maar ik eindig met een tajine waarvan de bovenkant (co
NULL
Mijn bestelling (voor 320 stuks) werd eind september geplaatst en ik ontving het eind november! Tomatenzaden waren binnen 15 dagen beschikbaar en zuurkoolpotten binnen 1 week. De levertijden bleven maar oplopen en de inkoopafdeling wilde nooit de artikelen die ik nodig had in 2 partijen versturen. Uiteindelijk bleven alleen de tomatenzaden over voor 3 euro.
Het product komt helemaal niet overeen met de foto. Ik had liever gezien dat de graden alleen in celcius graden waren, zoals op de foto, en zoals ik verwachtte te hebben!
NULL
Hallo, omdat de harspot een nogal breekbare dop heeft, ontplofte hij, waardoor het poeder overal in en buiten de doos terecht kwam (de postbode vertelde me dat het in haar bus was gelekt). Probeer het in de toekomst goed te verpakken, zodat het niet kan stoten tijdens het transport. Voor de rest niets te zeggen
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Ik heb echt lang gewacht om eindelijk geleverd te worden
Zeer snel verzonden, maar sommige pluggen draaien in het luchtledige en zijn daarom onbruikbaar.
Deksel erg krom door transport
Hoe kan ik een bestelling evalueren die sinds 21/10/21 nog steeds niet is geleverd? Onvolledige bestelling, omdat een van de bestelde producten niet op voorraad is.
Ik wacht al meer dan een week en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het ergste is dat ze me vertellen dat ik een onvolledig adres heb opgegeven, terwijl dat, met bewijs als bewijs, niet waar is!
Het socca-vel van 30 cm dat ik had besteld was de verkeerde maat. Het bruikbare oppervlak is slechts 25,5 cm, wat geen enorm hoogteverschil is! De maat van een koekenpan in elke winkel komt overeen met het bruikbare oppervlak, maar niet bij jullie. De klantenservice bood me een omruiling aan, maar ik moest betalen voor de portokosten (die bijna 10 waren) en een grote toeslag voor av
Trage levering
Hallo, uw team en uw diensten zijn perfect. Het enige waar ik teleurgesteld over ben is dat ik een doorn voor kastanjes heb besteld, maar helaas gaat de schil door de zeef.
Zwak product. De temperatuurschaal van de thermometer is een stuk papier dat in het glas is gedrukt en geplakt. Hierdoor ziet het eruit als speelgoed dat in een technologieles is gemaakt. Veel twijfels over de duurzaamheid van de thermometer. Product al geoxideerd na 3 keer gebruik. Zeer dun staal.
Niet erg blij, want de meeste van mijn 'perfecte' potten waren beschadigd."
Zeer goede en efficiënte dunschiller. Klantenservice zeer goed, zeer aangename persoon aan de telefoon, zeer beschikbaar om leveringsproblemen op te lossen. Rampzalige levering door het transportbedrijf Geodis (3 herinneringen om onze levering te krijgen, ze hebben nooit contact met ons opgenomen en zijn niet gekomen voor de eerste 2 afspraken, het pakket was gedepalletiseerd, de doos was beschadigd en er was een lichte stoot op de metalen plaat).
Teleurgesteld door het wachten op de levering en teleurgesteld door jullie want zodra jullie de betaling hebben ontvangen gaat de rest jullie niets meer aan 15 dagen om mijn bestelling te krijgen terwijl het binnen 2 dagen geleverd zou worden site niet serieus
Ik wil graag uw aandacht vestigen op het gebrek aan informatie over de gebruiks- en onderhoudsinstructies van de tompress automatische vacuümverpakker. De eerste vacuümverpakkingstests waren gemengd met het ontbreken van een gebruiksaanwijzing die overeenkomt met de apparatuur.
Het duurde 10 maanden voordat mijn bestelling aankwam!
Kijk maar eens naar de e-mailwisseling die we met uw klantenservice hadden
Eén beschadigd deksel in de set glaasjes, onbruikbaar.
Zeer lange levertijden (meer dan een maand)
Helaas gaat de deur niet goed open.
De kast is niet compleet: er zijn geen stangen om ledflessen in te plaatsen Dit is een misleidend product
Nihil van nihil 13 potten gebroken van de 32 geleverd, zelfs als de postbode zijn deel van de verantwoordelijkheid heeft, NUL verpakking.
Bestelling ontvangen met een volledig verbrijzelde doos Gelukkig ontbrak er niets, maar de verpakking laat te wensen over.
Hallo De rookoven voldoet aan de bestelling, maar de lade die het vet opvangt, ontbreekt en wordt verwerkt door de dienst na verkoop.
Vijf van de veertig capsules mislukten bij het vastschroeven
Hallo, na de eerste keer opwarmen in de oven is het handvat losgeraakt. Is het mogelijk om een retourbon te ontvangen voor een eventuele omruiling?
We hadden in december besteld en niets van jullie gehoord. We hadden in september aanbevolen en beide bestellingen kwamen op hetzelfde moment aan, dus er waren wat dubbele bestellingen !!!!?,,
Item arriveerde gebroken ondanks zeer goede verpakking. Zeer snelle reactie van de klantenservice om de bestelling terug te betalen.
Ze stoppen veel reclame in de doos, de kammen zijn duur maar de kwaliteit is goed.
De producten zijn uitstekend maar de levering duurt een eeuwigheid
De elektrische notenkraker werkt niet. De instructies zijn volledig in het Spaans geschreven. De tweede persoon van de dienst na verkoop die me een bericht achterliet, nam me voor een truffel. De reden dat ik contact opnam met de dienst na verkoop was omdat ik alles had geprobeerd met de twee schakelaars: ik had liever gehad "bel ons terug om het probleem uit de eerste hand te zien" dan "u doet het niet goed".
SACHET werd OPEN en dichtgeplakt ontvangen. Dit is nogal gênant voor een voedingsmiddel, maar het is geruststellend om te weten dat er controles zijn! Misschien heb je een oplossing?
U moet een andere vervoerder dan De Post zoeken voor uw leveringen. Ik had de tijd om 2 pakketten van uw vervoerders te ontvangen, waarvan ik er een besteld had lang voordat ik de uwe ontving.
Sorry dat ik zo hard ben, maar ik heb een aantal maanden op de levering gewacht