★★★★★
op 19626 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het product dat op voorraad was, was niet beschikbaar. Na een maand wachten moest ik de bestelling annuleren.
2 maanden om een zegel te ontvangen dat bijna niets kost is een lange tijd !!!!!!!
Slecht verpakt, het artikel moet beter worden beschermd tegen schokken tijdens het transport, anders wordt het snel verzonden
Buitensporig lange levertijd van bijna 1 maand, het lijkt erop dat mijn bestelling is vergeten.
Mijn bestelling kwam 3 weken te laat aan zonder een bericht om me te waarschuwen... Geen commercieel gebaar om me te verontschuldigen... erg teleurgesteld voor deze eerste bestelling.
Erg teleurgesteld over de wachttijd om mijn pakket te ontvangen. Besteld op 19 november, aangekomen op 23 december zonder bericht in de tussentijd. Ik moest een klacht indienen om te horen te krijgen dat het niet op voorraad was. Als ik dit eerder had geweten, had ik een ander artikel kunnen kiezen.
Het pakket kwam een maand na bestelling aan, ik werd nergens van op de hoogte gesteld, ik moest bellen om erachter te komen wat er aan de hand was.
Levertijden niet gerespecteerd, grote ongerustheid voor Kerstmis. Klantenservice ongeïnteresseerd in mijn probleem, geen excuses, geen bericht en natuurlijk geen gebaar Ik raad !!!! niet aan.
De producten zijn erg goed, maar de levertijd is een beetje te lang; als je geen bestelling hebt is het niet geweldig
Positief: het slot van het apparaat Negatief: tijdens het koken druppelt het bloed van de duiven op de bovenste spies op de onderste duiven. Het is allemaal niet aangenaam. Waarom niet dezelfde offset als het concurrerende merk (ter informatie, ze waren niet op voorraad op het moment van aankoop)? Kan het apparaat worden aangepast? Alvast bedankt
Hallo, ik heb op 14 december een bestelling geplaatst voor een flambadou. U heeft mij dezelfde dag laten weten dat het pakket was vertrokken met Colissimo. Omdat ik me zorgen maakte dat ik niets had ontvangen, heb ik op 17 december mijn rekening gecontroleerd, het pakket getraceerd en tot mijn grote verbazing stond er dat het pakket de dag ervoor was geleverd...... Ik heb dit probleem gemeld door u te bellen. U moet dit controleren bij Colissi.
Bestelling niet geleverd. Ik heb een bestelling geplaatst op 13 12 2021 en deze is niet geleverd. Na 2 e-mails en een telefoongesprek is mij een terugbetaling aangeboden. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gebeurt. Jullie site is goed gedaan, jammer voor een eerste bestelling!
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst en had problemen met de website toen ik probeerde te betalen via creditcard. Ik kreeg herhaaldelijk een foutmelding van de site, dus besloot ik gewoon via bankoverschrijving te betalen, de andere optie. Ik deed de betaling meteen, maar ze bevestigden de betaling niet. Ongeveer een week later hadden ze de bestelling nog steeds niet verzonden, dus ik nam contact met ze op en ze vertelden me dat ze mijn betaling niet hadden ontvangen. I
De verpakking heeft de hoeken van de flessenkratten niet beschermd. Deze zijn verdraaid. En omdat de vervoerder de pakketten bij de buren afleverde, geen klachten ...
De productbeschrijving is ontoereikend, alleen de diameter van de onderste ring wordt gegeven. Het zou een goed idee zijn geweest om ook de diameter van het bovenste uiteinde (binnenkant + buitenkant) te geven. Kortom, een nutteloze aankoop omdat de afmetingen niet kloppen!
Ik ben erg teleurgesteld over mijn laatste aankoop, hoewel ik er eerder geen problemen mee had. Het gaat niet om de kwaliteit van het product zelf, die is erg goed, maar om onvoldoende controle van de inhoud van het verzonden pakket. Tompress zou de inhoud van zijn pakketten beter moeten controleren voordat ze worden verzonden. De verpakking is perfect en beschermt de goederen, maar ik eindig met een tajine waarvan de bovenkant (co
NULL
Mijn bestelling (voor 320 stuks) werd eind september geplaatst en ik ontving het eind november! Tomatenzaden waren binnen 15 dagen beschikbaar en zuurkoolpotten binnen 1 week. De levertijden bleven maar oplopen en de inkoopafdeling wilde nooit de artikelen die ik nodig had in 2 partijen versturen. Uiteindelijk bleven alleen de tomatenzaden over voor 3 euro.
Het product komt helemaal niet overeen met de foto. Ik had liever gezien dat de graden alleen in celcius graden waren, zoals op de foto, en zoals ik verwachtte te hebben!
NULL
Hallo, omdat de harspot een nogal breekbare dop heeft, ontplofte hij, waardoor het poeder overal in en buiten de doos terecht kwam (de postbode vertelde me dat het in haar bus was gelekt). Probeer het in de toekomst goed te verpakken, zodat het niet kan stoten tijdens het transport. Voor de rest niets te zeggen
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Ik heb echt lang gewacht om eindelijk geleverd te worden
Zeer snel verzonden, maar sommige pluggen draaien in het luchtledige en zijn daarom onbruikbaar.
Deksel erg krom door transport
Hoe kan ik een bestelling evalueren die sinds 21/10/21 nog steeds niet is geleverd? Onvolledige bestelling, omdat een van de bestelde producten niet op voorraad is.
Ik wacht al meer dan een week en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het ergste is dat ze me vertellen dat ik een onvolledig adres heb opgegeven, terwijl dat, met bewijs als bewijs, niet waar is!
Het socca-vel van 30 cm dat ik had besteld was de verkeerde maat. Het bruikbare oppervlak is slechts 25,5 cm, wat geen enorm hoogteverschil is! De maat van een koekenpan in elke winkel komt overeen met het bruikbare oppervlak, maar niet bij jullie. De klantenservice bood me een omruiling aan, maar ik moest betalen voor de portokosten (die bijna 10 waren) en een grote toeslag voor av
Trage levering
Hallo, uw team en uw diensten zijn perfect. Het enige waar ik teleurgesteld over ben is dat ik een doorn voor kastanjes heb besteld, maar helaas gaat de schil door de zeef.
Zwak product. De temperatuurschaal van de thermometer is een stuk papier dat in het glas is gedrukt en geplakt. Hierdoor ziet het eruit als speelgoed dat in een technologieles is gemaakt. Veel twijfels over de duurzaamheid van de thermometer. Product al geoxideerd na 3 keer gebruik. Zeer dun staal.
Niet erg blij, want de meeste van mijn 'perfecte' potten waren beschadigd."
Zeer goede en efficiënte dunschiller. Klantenservice zeer goed, zeer aangename persoon aan de telefoon, zeer beschikbaar om leveringsproblemen op te lossen. Rampzalige levering door het transportbedrijf Geodis (3 herinneringen om onze levering te krijgen, ze hebben nooit contact met ons opgenomen en zijn niet gekomen voor de eerste 2 afspraken, het pakket was gedepalletiseerd, de doos was beschadigd en er was een lichte stoot op de metalen plaat).
Teleurgesteld door het wachten op de levering en teleurgesteld door jullie want zodra jullie de betaling hebben ontvangen gaat de rest jullie niets meer aan 15 dagen om mijn bestelling te krijgen terwijl het binnen 2 dagen geleverd zou worden site niet serieus
Ik wil graag uw aandacht vestigen op het gebrek aan informatie over de gebruiks- en onderhoudsinstructies van de tompress automatische vacuümverpakker. De eerste vacuümverpakkingstests waren gemengd met het ontbreken van een gebruiksaanwijzing die overeenkomt met de apparatuur.
Het duurde 10 maanden voordat mijn bestelling aankwam!
Kijk maar eens naar de e-mailwisseling die we met uw klantenservice hadden
Eén beschadigd deksel in de set glaasjes, onbruikbaar.
Zeer lange levertijden (meer dan een maand)
Helaas gaat de deur niet goed open.