★★★★★
op 19391 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Hallo, Ter informatie, ik ben vandaag mijn pakketten gaan ophalen in het postkantoor van Douvaine (het kostte me 2 uur om heen en terug te komen) en de loketten zijn open van 9.15 tot 10.15 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. Ik kwam om 11.15 uur aan, dus je kunt je voorstellen wat ik aantrof. Gelukkig waren de medewerkers bereid om mij te bedienen Er was slechts één pakket deze bestelling als nr. 408555 gedateerd 13/06/2019 d
Helemaal geen goed product
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen: het zit vast in een chronopost-kluisje
Een betreurenswaardige service, bestelling geplaatst in november voor Kerstmis, bestelling ontvangen in mei. Dit alles maakt dat ik sterk adviseer om uw diensten niet aan te bevelen aan iemand die ik ken om nog een teleurstelling te voorkomen. Ik kan niet begrijpen hoe iemand klanten op deze manier kan behandelen. Ik ben zeer teleurgesteld. Met vriendelijke groet
Bestelling geplaatst in januari. Product blijkbaar niet beschikbaar. Ik kreeg te horen dat de bestelling in maart zou worden verzonden. Begin mei, nog steeds geen nieuws, geen bericht ... Ik neem contact met hen onder het verzoek om annulering ze uiteindelijk besluiten om me mijn pakket. Ondertussen is de 2,5L schroefpers (zoals aangegeven op de internetbestelling tracking) veranderd op de factuur in 1,6L ...?
Het pakket is nooit aangekomen, maar ik werd op 3 mei wel gedebiteerd.
Geen waarschuwing over de aankomst van het pakket op het relaispunt. Als in de cijfers de verzending bijna snel was, duurde het in feite meer dan 10 dagen voordat ik mijn pakket kreeg omdat ik dacht dat ik een waarschuwing van beschikbaarheid zou ontvangen. Ik controleerde mijn spams en dergelijke en heb nooit iets ontvangen. Bovendien neemt de klantenservice mensen serieus.
1 fles van de 6 geleverde flessen was kapot en ik heb een creditnota die ik waarschijnlijk niet zal gebruiken in plaats van een vervanging van de fles die ik nodig had en mijn klacht is niet in aanmerking genomen. In feite hebt u mij terugbetaald maar ik had niet gekeken omdat u mij een creditnota nr. AX111773 van 21/02 hebt gemaild.
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het lijkt vast te zitten in Bruguiere.
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen
De bestelling is al sinds 3 januari onderweg en is nog steeds niet geleverd ondanks verschillende herinneringen. Goed gedaan...
Sinds 20/12/18 heb ik niets meer gehoord van mijn bestelling. Het lijkt in verzending te zijn, maar ik heb geen informatie omdat ik telefonisch of per e-mail geen hulp heb gekregen.
Mijn bestelling gepland als een kerstcadeau is nog steeds niet geleverd, vandaag is het 1 januari Het postkantoor (postbode) vertelt me dat colissimo leveringen worden uitbesteed en dat onafhankelijke bezorgers dubieus zijn Het adres was correct, er was iemand ter plaatse omdat dit kantoren zijn (7u - 19u). En het is al 4 of 5 keer dat ik hetzelfde heb geschreven zonder antwoord Zal ik worden geleverd?
Vandaag is het 06 december 2018 en mijn bestelling van 13/11/2018 met de juiste referenties is nog steeds niet geleverd (Beukenzaagsel voor roken 0,75 2,5 mm)... Op 15/11/2018 een pakket ontvangen dat niet overeenkwam met mijn bestelling, op 19/11/218 teruggestuurd op vraag van Tompress (ontvangen bij Tompress SAV op 21/11/2018) en sindsdien geen nieuws ondanks mijn herinneringen.
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen op mijn postkantoor in Jemeppe sur sambre. België. Ik kan de kwaliteit dus niet beoordelen. Ik hoop dat dit slechts een vertraging is "en dat het pakket zeer binnenkort zal aankomen".
Goederen kapot, slechte overeenkomst met de service. Na 1 maand kreeg ik een creditnota voor de kapotte goederen. Retournering van de complete levering gevraagd, maar geen communicatie. Elke poging tot communicatie per e-mail wordt genegeerd.
NIETS ONTVANGEN
Het probleem is dat het product (pot) kapot is aangekomen. Ik denk dat u de klant niet in de steek moet laten, omdat hij afhankelijk is van de terugzending van het product. U moet het product blijven controleren, zodat de klant niet zit te wachten op de goodwill van uw dienstverlener. Op deze manier wordt de retourzending zo snel mogelijk uitgevoerd, zodat je de klant tevreden kunt stellen met zijn aankoop. Ik denk
Nog steeds geen zendingen ontvangen na staking van Bpost in België
Ik wachtte meer dan 10 dagen op mijn bestelling, ik wendde me tot Amazon en de volgende dag ontving ik ze, dus je ziet dat je site klaar is, behalve dat je me nog 10,30 euro schuldig bent ... De terugbetaling zou worden gedaan en het is besteld, ik wacht er nog steeds op, ik denk er zelfs over om een klacht in te dienen.
Om te evalueren zou ik het volgende moeten leveren
2 vaten besteld. Eén vat beschadigd. Levering teruggestuurd. Geen nieuws sinds
Ik heb het product nooit ontvangen. Het tracked pakket werd aangekondigd als geleverd op 19/10. Die dag ontving ik wel een envelop met jullie catalogus en de factuur, maar geen product. Uw klantenservice vertelde me gewoon dat ik het moest navragen bij het postkantoor... Met andere woorden, je staat er alleen voor.
Minimaal gebruik van materialen, maximale winst? Het product staat qua ontwerp, materiaalgebruik en afwerking niet in verhouding tot de gevraagde prijs. De verpakking en presentatie zijn zeer twijfelachtig. Ik zou de in Polen of Tsjechië gemaakte snijmachine NIET opnieuw aanbevelen of willen kopen. Vooral omdat het product misleidend officieel uit Frankrijk wordt aangeboden.
Bestelling niet ontvangen
Nooit ontvangen....
Na meer dan 15 dagen wacht ik nog steeds op mijn pakket.
Ik ben niet geleverd, de service reageert maar zonder een geldige oplossing.
We willen graag onze bestelling evalueren, maar helaas hebben we het nog steeds NIET ONTVANGEN........ uw verkoopafdeling is sneller dan de koerier.
Besteld product niet beschikbaar en vervangend product nooit geleverd.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen door een adresfout van mijn kant MAAR de zeep heeft al een week geen contact met me opgenomen. Waarom sturen jullie me geen andere steelpan en wachten jullie niet tot de steelpan waar ik recht op had in jullie winkels arriveert ????
Ik heb de zaak voorgelegd aan het tribunal d'instance omdat ik na verschillende e-mails nog geen gunstig antwoord heb gekregen op mijn geschil. De consumentendienst is ook op de hoogte gebracht. Nul punten en ik zou uw site niet aanbevelen.
Ik heb mijn goederen niet ontvangen
Goederen in slechte staat bij ontvangst. Levering in 24 uur ontvangen in 5 dagen voor 32 Geen follow-up met betrekking tot een terugbetaling. Een schande
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen .....
Nog steeds niets ontvangen
De bestelling is nog steeds niet weg bij tom ressp
Om een bestelling te kunnen beoordelen, zou je deze al ontvangen moeten hebben. Aan de andere kant is de klantenservice niet erg commercieel of zelfs erg onaangenaam. Ik had liever een positieve beoordeling gegeven als alles goed was gegaan. Dus op dit moment geef ik een zeer ongunstige of zelfs negatieve review. Ik hoop dat dit allemaal geregeld wordt zodat ik van gedachten kan veranderen.
Ik heb het pakket nog niet ontvangen
Niet op voorraad , product nog niet geleverd , niet voor 3 weken .