★★★★★
op 19587 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Wat mij betreft zijn jullie onbetrouwbaar met nul ernst! U stuurde mij een gebroken azijnpotje zoals op de foto en het brak niet onderweg maar werd al in die staat verzonden!!! Jullie verwachten ook dat de klant betaalt voor de verzending!!! Ik wil hier niet eindigen, niet zozeer voor het geld, maar ik zal jullie op alle fora en bij de consumentenbond aangeven!
Niet geleverd
Mijn ervaring is niet goed, na 15 dagen zijn de goederen nog steeds niet aangekomen en de hulp is slecht, de vertraging is te wijten aan de Italiaanse koerier, maar van het bedrijf alleen een e-mail waarin staat: 'Ik heb de goederen nog niet ontvangen... je doet het!
Nog geen pakketten ontvangen!
O nul
De technische aspecten van het product zijn niet correct beschreven en toen ik het product ontving kon het niet gebruikt worden op meer dan 220 graden Celsius. Voor een Socca gerecht dat in een houtoven moet, is dit vervelend. De klantenservice wil de retourkosten niet betalen. Voor een professionele website is dit echt slecht.
Fout bij levering (zie e-mail verzonden op 2 juni 2020 om 18:39 met als onderwerp "Capsules ontvangen Factuur FX531821").
In eerste instantie ziet het er erg stevig uit. Het handvat is gemaakt van zeer luxe materiaal, zacht om aan te raken. Maar toen ik eimengsel ging koken, begon het te plakken. Ik moest veel olie gebruiken om het ei te kunnen bewegen en rollen. De kwaliteit rechtvaardigt de prijs niet. Erg teleurstellend.
Ik ga wat evalueren, ik heb nog niets ontvangen
Bestelling geplaatst begin april nog steeds niet geleverd dus niet tevreden met tompress
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!!!!
Ik zal het product kunnen beoordelen wanneer ik mijn bestelling eindelijk heb ontvangen...
Geen tijdslimiet
Tot op heden niets ontvangen ... Controleer of het is verzonden ...
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service.
Tot op heden niets ontvangen 4 mei 2020
Claim in behandeling, onvolledige levering...
Hallo, tot op heden heb ik de bestelling nog niet ontvangen.
NOOIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN
Niet ontvangen
Ik heb de levering nog niet ontvangen...
Hoe verwacht u dat ik u beoordeel als mijn bestelling nog steeds vastzit in Frankrijk?
Het pakket vertrok op 8/04/2020, het is nu 20/04/20 en ik heb nog steeds niets ontvangen. Geen concrete feedback van de klantenservice na mijn verzoeken om contact op te nemen met de vervoerder voor meer informatie. Ontevreden over Tompress.
Pakket nog niet geleverd .....
Ik ben nog steeds niet bezorgd.
Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling... Ondanks herinneringsverzoeken, geen contact. Niet erg overtuigend voor een eerste bestelling
Hallo, voordat je een oordeel velt, moet je het volgende leveren
Items niet ontvangen, 17 dagen sinds pakket van transitlocatie is veranderd. Klantenservice gecontacteerd, maar bood geen hulp bij het oplossen van het probleem.
Ik heb de goederen niet ontvangen
Hallo Ik kan u geen gunstig advies geven Vandaag is het 06 april 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Bel me op 06 50 63 91 23.
Ik heb het de laagste score gegeven omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen.
Bestelling geplaatst op 23 maart 2020. Vandaag is het 02 april en ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Het pakket zou binnen 48 uur aankomen. De bestelde artikelen zijn wegwerphandschoenen voor eenmalig gebruik, dus ze zijn vrij dringend.
Nog steeds niet geleverd, hoewel het dringend was
Er ontbraken onderdelen aan mijn bestelling waardoor deze onbruikbaar werd, ik wacht nog steeds op onderdelen van de fabrikant, ze konden me geen datum geven waarop deze zouden arriveren en wilden geen vervangende machine sturen of een andere oplossing vinden voor dit probleem. Fouten kunnen gebeuren en het is hoe je ermee omgaat dat het verschil maakt.
De bestelling is gedateerd 03-12-2019 . Kunt u verifiëren waar de goederen zijn? In afwachting, vriendelijke groeten Daniela
Slechts de helft geleverd gekregen, geen oplossing van de klantenservice na herhaalde verzoeken, VINGER WEG
Defecte machine.belde om de storing te melden, beschuldigd van het niet ingesteld hebben van de machine door correspondent tel.ben radeloos. onmogelijk om mijn voorbereidingen voor 23 december in te pakken.een defecte machine dit is gebeurd maar beschuldigt nieuwe koper van storing en vraagt mondeling om betaling onaanvaardbare verzendkosten cdlt Mr Martinez
Ik kan de service niet beoordelen omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen.
Lang geleden bestelde ik een vleesdroogkast bij Tompress. Bij de eerste levering was de kast beschadigd en de bezorger nam hem terug. Dezelfde dag stuurde ik de foto's en een bericht naar Tompress met de vraag wanneer de volgende levering zou komen. Ik kreeg geen e-mail of bericht. Informatie en klantenservice hebben de hoogste prioriteit in mijn bedrijf
Nog steeds niet ontvangen