★★★★★
op 19393 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik zal het product kunnen beoordelen wanneer ik mijn bestelling eindelijk heb ontvangen...
Geen tijdslimiet
Tot op heden niets ontvangen ... Controleer of het is verzonden ...
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service.
Tot op heden niets ontvangen 4 mei 2020
Claim in behandeling, onvolledige levering...
Hallo, tot op heden heb ik de bestelling nog niet ontvangen.
NOOIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN
Niet ontvangen
Ik heb de levering nog niet ontvangen...
Hoe verwacht u dat ik u beoordeel als mijn bestelling nog steeds vastzit in Frankrijk?
Het pakket vertrok op 8/04/2020, het is nu 20/04/20 en ik heb nog steeds niets ontvangen. Geen concrete feedback van de klantenservice na mijn verzoeken om contact op te nemen met de vervoerder voor meer informatie. Ontevreden over Tompress.
Pakket nog niet geleverd .....
Ik ben nog steeds niet bezorgd.
Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling... Ondanks herinneringsverzoeken, geen contact. Niet erg overtuigend voor een eerste bestelling
Hallo, voordat je een oordeel velt, moet je het volgende leveren
Items niet ontvangen, 17 dagen sinds pakket van transitlocatie is veranderd. Klantenservice gecontacteerd, maar bood geen hulp bij het oplossen van het probleem.
Ik heb de goederen niet ontvangen
Hallo Ik kan u geen gunstig advies geven Vandaag is het 06 april 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Bel me op 06 50 63 91 23.
Ik heb het de laagste score gegeven omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen.
Bestelling geplaatst op 23 maart 2020. Vandaag is het 02 april en ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Het pakket zou binnen 48 uur aankomen. De bestelde artikelen zijn wegwerphandschoenen voor eenmalig gebruik, dus ze zijn vrij dringend.
Nog steeds niet geleverd, hoewel het dringend was
Er ontbraken onderdelen aan mijn bestelling waardoor deze onbruikbaar werd, ik wacht nog steeds op onderdelen van de fabrikant, ze konden me geen datum geven waarop deze zouden arriveren en wilden geen vervangende machine sturen of een andere oplossing vinden voor dit probleem. Fouten kunnen gebeuren en het is hoe je ermee omgaat dat het verschil maakt.
De bestelling is gedateerd 03-12-2019 . Kunt u verifiëren waar de goederen zijn? In afwachting, vriendelijke groeten Daniela
Slechts de helft geleverd gekregen, geen oplossing van de klantenservice na herhaalde verzoeken, VINGER WEG
Defecte machine.belde om de storing te melden, beschuldigd van het niet ingesteld hebben van de machine door correspondent tel.ben radeloos. onmogelijk om mijn voorbereidingen voor 23 december in te pakken.een defecte machine dit is gebeurd maar beschuldigt nieuwe koper van storing en vraagt mondeling om betaling onaanvaardbare verzendkosten cdlt Mr Martinez
Ik kan de service niet beoordelen omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen.
Lang geleden bestelde ik een vleesdroogkast bij Tompress. Bij de eerste levering was de kast beschadigd en de bezorger nam hem terug. Dezelfde dag stuurde ik de foto's en een bericht naar Tompress met de vraag wanneer de volgende levering zou komen. Ik kreeg geen e-mail of bericht. Informatie en klantenservice hebben de hoogste prioriteit in mijn bedrijf
Nog steeds niet ontvangen
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen
NIET ONTVANGEN . maar betaling van mijn rekening gehaald. Ik wacht op de nieuwe zending na het verlies van dit pakket (meer dan 20 kg).
Ik zal nooit meer bij Tom Press bestellen. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen en ik heb te horen gekregen dat de vervoerder me had gewaarschuwd dat het eraan zat te komen en dat het pakket is teruggestuurd naar het depot en dat ik de portokosten opnieuw moet betalen. Ik woon op het platteland en ik ga jullie een goede reclame geven.
Het product kwam opgevouwen aan. Het boek is nooit aangekomen
Reageert niet op mijn mails
Ik moet het pakket nog ontvangen
Ik heb het nog nooit ontvangen Het is de eerste keer dat ik een probleem heb gehad Maar ik denk dat het meer afhangt van de bezorger
Zou kapot zijn geen vervanging geen compensatie
We zijn op 05/08/19 en mijn bestelling is gedateerd 23/07/19. Uw verkooppraatje IS 48H CRONOS. Ik ben nog steeds niet geleverd. De goederen die ik in de potten moest bewaren zijn verlopen (320 verloren door uw fout). Uw vervoerder GEODIS wordt niet aanbevolen voor uw klanten. Ik zou graag willen dat uw management zeer binnenkort contact met mij opneemt.SINON............
Half juli besteld en op 25 juli 2019 nog steeds geen pakket.
Een winkelier in een ander district nam contact met ons op om ons te informeren dat een pakket op onze naam was gevonden in de container vlakbij zijn zaak.