★★★★★
op 19351 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb de indruk dat uw site in feite oplichterij is. Ik heb eind december een artikel besteld, pakketnummer CB612711517FR. Tot op heden heb ik het artikel nog steeds niet ontvangen en mij is meegedeeld dat de Franse postdienst mijn zaak vanaf 21 januari zal behandelen. Ik heb sindsdien om terugbetaling van mijn agenda gevraagd en tot op heden heb ik geen antwoord van uw site ontvangen.
Levering gedaan, in de doos zat niet mijn bestelling maar die van een andere klant. Ik heb de nodige stappen ondernomen om het pakket telefonisch terug te sturen en het vervolgens teruggestuurd. Niet eens een commercieel gebaar voor het ongemak.
Eerlijk zijn over levertijden en zich niet verschuilen achter een voorraadtekort".
Toelichting
Hallo, het is 3 januari en er is geen pakket....., hoewel er staat 2× pakket bezorgd....
Slecht verpakt product. Geen bescherming rond het product in de binnendoos. Als gevolg daarvan brak de schaal en ik ben heel erg teleurgesteld.
Eerlijk gezegd duurde het eeuwen voordat ik olie voor mijn hakselaar kreeg. Ik moest een bestelling plaatsen bij de concurrent om mijn hakselaar te kunnen gebruiken! Erg teleurgesteld
Ik heb mijn pakket 2 maanden te laat ontvangen Vertraging Vertraging
Eindelijk ontvang ik mijn in november bestelde rokerij
Bijna 2 maanden na mijn bestelling. Ik heb nog steeds niets ontvangen!
NULL
Het apparaat is gemaakt van gegoten aluminium... aluminium is gevaarlijk voor de gezondheid (het is al lang verboden in de gemeenschap...) en dit wordt niet vermeld in de beschrijving!
Het spijt me dat ik je zo neerzet, maar in 2020 bestelde ik flessen en kurken om mijn appelsap te maken. Deze flessen en kurken werden niet gebruikt in 2020 maar in 2021, afhankelijk van de oogst van onze appels! en de pasteurisaties werkten niet, de kurken pasten niet goed op mijn flessen - al die tijd voor niets besteed, een verloren oogst en tijd voor niets besteed! Pou
Het idee van een plastic pot is uitstekend, want hij weegt veel minder dan een aardewerken pot als het op hanteren aankomt. Maar deze kookpot heeft enkele grote gebreken: - Plastic van slechte kwaliteit met ingelegd productieafval (gemaakt in Slovenië) - Slechte afwerking. Het deksel springt eraf tijdens het gisten en spettert op de omgeving.
Levertijden (bijna 5 weken voor een ongelukkige zeef) + fout, ik had een 60 zeef besteld en jullie leverden een 80 zeef. Bovendien was ruilen via maar (gezien de duidelijke vertraging in de levering) niet erg vriendelijk.
Breekbaar, de schroefas verbogen na het 1e gebruik. (Druiven, geplet, doorboord en geplet) Geen buisje om het sap af te tappen, geen ruimte om een bakje te plaatsen en al het sap loopt er rondom uit. Geen zuignappen of bevestigingssysteem voor de basis, die wegglijdt tijdens het gebruik. Ik heb echt spijt van deze nutteloze aankoop!
Kapotte producten teruggestuurd naar afzender geen nieuws
Pakket zonder duidelijke problemen, maar nadat de bezorger vertrok bij het openen, een schok aan het handvat en de e-mail sprong, jammer voor mij.
Ik heb ze niet besteld en dus ook niet ontvangen
De klant moet terugbellen om de status van de bestelling te weten te komen. Ik zal deze site nooit aanbevelen.
Doos kwam erg beschadigd aan, 4 flessen gebroken en twee pakken capsules ontbraken (wat ik achteraf merkte). Verpakking niet erg netjes en flessen breekbaarder dan 4 jaar geleden ... Gezien de prijs is dit erg teleurstellend (1,25 per fles met dop)! Dit werd opgenomen in het bijzijn van de verkoper. Ik heb het pakket geaccepteerd omdat ik het nodig had. Service en levering worden herzien.
Bestelling geplaatst op 1/7, levering aangekondigd binnen 48 uur! We hebben het bij onze zoon thuis laten bezorgen omdat hij tot 7/7 weg was, levering vond plaats op 12/7. Het is zinloos om levertijden aan te kondigen en deze vervolgens niet na te leven zonder enige andere informatie! Afgezien daarvan ben ik tevreden over de producten van Tompress,
Goederen niet ontvangen, niet gewend om zo lang te wachten in het verleden, maar altijd tevreden geweest met eerdere bestellingen.
Ik heb 2,5 maand op mijn bestelling gewacht. Ik heb het eindelijk ontvangen en het rooster komt niet overeen met wat ik besteld heb. Ik heb een e-mail naar de klantenservice gestuurd en ik heb nog steeds niets terug ontvangen. Ik zal deze site niet meer gebruiken.
Koop dit product niet! Het is een stofdoek die niet schoonmaakt maar krassen maakt op Jeanne's dames. Grote, grote oplichterij!
Ik heb de goederen op 03/06 besteld en helaas heb ik tot op de dag van vandaag 16/06 geen zekerheid over waar mijn goederen zijn (de tracking van de zending is bijgewerkt tot 10/06) en wanneer ze bij mij zullen worden afgeleverd.
Het pakket kwam niet aan binnen de aangekondigde tijd (verloren gegaan tijdens levering), ik zal een beoordeling plaatsen afhankelijk van hoe dit probleem werd behandeld en opgelost door Tompress.
Het geleverde product komt niet overeen met de beschrijving of de afbeelding van het product op uw online site. Chemische gist en geen bakkersgist. En uw prijs is veel hoger dan die van uw concurrenten.
Ik heb geen bijzondere mening over het artikel omdat ik de levering heb geweigerd vanwege een onaanvaardbare vertraging. Ik blijf er echter bij dat de klantenservice zeer beperkt is, zowel wat betreft het onthaal als de service.
Hallo, na meer dan twee maanden wachten, een ham minder ... twee tassen uit Italië van gemiddelde kwaliteit. Uw concurrenten reageren beter en bieden beschikbare producten en verkopen niet tegen elke prijs. het is een echte schande.
Levering uit voorraad, snel verzonden en ontvangen - perfect
Ik heb mijn pastamaker nog niet ontvangen en het is al meer dan 2 weken geleden.
Klanten zijn niet verantwoordelijk voor de levering van breuken.
De waarde van het pakket was verkeerd geschat, wat resulteerde in exorbitante douanekosten. We vonden een oplossing met uw dienst na verkoop, waardoor de levering nog meer vertraging opliep.
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
6 weken om mijn bestelling te krijgen (na 2 mails gestuurd te hebben) terwijl jullie een snelle levering voorstaan, dat vind ik nietig. Geen woord van uitleg of verontschuldiging om me te vertellen dat het langer zou duren dan verwacht. Een deel van mijn bestelling is verzonden. Ik heb 2 artikelen die ik had besteld niet ontvangen. De pakken meel kwamen muf aan.
We hebben 70 betaald voor een eenvoudige kaasrasp die niet kan raspen... Tot nu toe is het gewoon het product dat zuigt, en we zijn erg teleurgesteld. We hebben een bericht naar de klantenservice gestuurd en we zullen zien hoe jullie reageren. Wat betreft de levering, het was perfect...
Niets ontvangen, pakket kwijt
Product nooit ontvangen, bedrag afgetrokken Catastrofaal