★★★★★
op 19387 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Sterilisator eind juli gekocht, half augustus kapot en nog steeds niet gerepareerd of teruggebracht! In dit inmaakseizoen moest ik een nieuwe kopen.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Met vriendelijke groeten. D Hubert
Geen vermelding van de 22% douanekosten die ik heb moeten betalen, zal niet opnieuw bestellen
Ik heb op 5 september besteld en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen nieuws gehad en toen ik vroeg wat er aan de hand was, kreeg ik te horen dat ik geduld moest hebben!
De ontvangen apparatuur voldoet op 2 punten niet aan de beschrijving: - geen thermokoppel, dus geen veiligheid voor gebruik binnenshuis, zelfs niet als back-up; - geen schroefaansluiting voor standaard gasslang, maar een nippel... Apparatuur teruggestuurd naar verkoper en terugbetaald... na 15 werkdagen na ontvangst van pakket en RIB in plaats van de aangekondigde 7 dagen... Ik wil niets kopen
Besteld in januari 2022, ontvangen na een maandelijkse oproep van mij in september 2022.
U vraagt mij mijn mening te geven over een bestelling die ik nog steeds niet heb ontvangen! Wanneer wordt het geleverd?
-
Bestelling geplaatst in februari en ontvangen in augustus!
Site bug. Ik had gevraagd om levering in Seine et Marne, maar de levering ging naar Normandië. Ik kreeg 3 weken later geen antwoord op mijn klachtenmail.
Ik heb 2,5 maand moeten wachten op de levering, met verschillende herinneringen. Geen excuses voor het ongemak en bij de aankoop werd niets gezegd over de levertijden.
Kreeg een schriftelijke bevestiging van een geannuleerde bestelling met de belofte dat de terugbetaling snel zou volgen. Twee dagen later kreeg ik een e-mail dat ze de bestelling toch hadden verzonden en weigerden terug te betalen.
Ik heb het twee keer gebruikt en het is al kapot.
Ik bestelde op 16 juli, het werd verzonden op 19 juli en op 1 augustus had ik nog steeds niets ontvangen! Mijn rekening werd echter op 19 juli gedebiteerd. Volgens het Colissimo tracking systeem is het pakket, dat gepland was voor levering op 21 juli, vertraagd en er is geen nieuws. Ik heb gevraagd om terugbetaling van het product, want met een te
Het gerecht is niet geleverd
Pakket nog niet ontvangen
Je loog over het betalen van belasting in de prijs
Mijn bestelling is niet gedateerd 15/06 zoals aangegeven maar eerder 15/11/2021. Geen follow-up van het bedrijf, de telefoniste was nauwelijks vriendelijk en niet in staat om enige informatie te verstrekken. Commercieel gebaar voor 6 maanden vertraging, een reclame-snijplank. Eerlijk gezegd teleurstellend....
Geen verbinding met de kraan, die erg duur is voor een klein stukje plastic. Ik heb het geduld niet om het terug te sturen.
Klantenservice aangenamer, herzien uw slogans want je zegt op de site 48h levering duurde het meer dan een maand om het pakket te ontvangen, verpakking te goed pak 2 dozen en papier rond er is een manier om meer ecologische doen
Levering maanden na bestelling Ontbrekende afdichtingen op een stop en een kraan
Ik heb mijn coli nog steeds niet ontvangen
Ik heb onderdelen besteld voor een klepstoter. Ik keek niet naar de beschrijving omdat de foto voor zich sprak, dus bestelde ik. Ik ontving de onderdelen maar er ontbrak een verbinding die wel op de foto stond. Ik heb meteen gekeken waarom. In feite waren de foto's verkeerd, ze hadden de afdichting toegevoegd en dus bestelde ik niet wat op!!!! stond. Na twee verzoeken om een commercieel gebaar, reageerden ze slechts op één.
Ik heb ze getest en ze werken niet. Ik wacht al 10 dagen op antwoord van de klantenservice.
Defect product het zuigt weer made in china
Ik heb half december een artikel besteld (pepermolen) en het half april ontvangen. Ik heb een foto gestuurd zoals gevraagd en ik wacht nog steeds.
-
6 maanden wachten op de levering zou genoeg zijn geweest om het op te geven als ik de tijd had gehad om elders te kijken.
Bestelling geplaatst in januari 2022, pas in april ontvangen Meer dan 3 maanden voor een simpel ravioli broodje - je vraagt je af van welk hout het gemaakt is!
Maanden te laat
Een bestelling gelanceerd eind december. Levering eind april van het volgende jaar. Geen communicatie in de tussentijd over levertijden.
De bezorger bracht mijn pakket niet naar mijn huis maar naar het depot. Zonde van de tijd en het geld, want ik moest een busje huren om het op te halen.
Ik heb mijn artikel nog steeds niet ontvangen
Italiaans inductie koffiezetapparaat, bestelnr. 485050 gevalideerd op 07 juni 2021 Ontvangen op 22 maart 2022, bijna 10 maanden na de bestelling... Dit is een record... Het koffiezetapparaat is erg goed!
-
We moesten 42 euro aan douanerechten betalen bovenop de 72 euro voor portokosten.
Zoals uw klanten al hebben gezegd, geen instructies, geen adaptief product, het is me nog niet gelukt om een van de drie producten te gebruiken, ik ben waarschijnlijk dom.
-
-
Er werd een onderdeel opgestuurd dat niet compatibel was met de body van mijn chopper, de wormschroef vertoonde tekenen van niet werken, geen commercieel gebaar om een retouretiket te geven. Geen sprake van!