★★★★★
op 19357 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De azijn kraan ontbrak
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Als het product niet overeenkomt met uw bestelling of als er een onderdeel ontbreekt, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
We horen graag van je.
Met vriendelijke groet
Sylvère Dupont de Lataulade
Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE
Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
Ik heb niet het juiste mandje ontvangen, erg teleurgesteld.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Een product kan soms worden teruggeboekt, hoewel dit zeldzaam is.
Als het product niet overeenkomt met je bestelling, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
We horen graag van je.
Met vriendelijke groet
Sylvère Dupont de Lataulade
Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE
Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
Thermometer werkt niet. Verplichting om bewijs te leveren met 2 andere thermometers dat het product niet werkt. ONPROFESSIONELE SERVICE
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Deze verificatieverzoeken worden aangevraagd door onze fabrikant voor de follow-up van uw after-sales service.
Ze zijn bedoeld om de oorzaak van het probleem zo nauwkeurig mogelijk vast te stellen en u zo snel mogelijk een oplossing te bieden.
We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groet
Tom Press
Wacht nog steeds op mijn aankoop Meer dan 2 maanden... Als goede en vaste klant begrijp ik uw manier van handelen niet.
Bedankt voor je bericht.
We verwachten uw artikelen binnen 1 tot 2 weken weer op voorraad te hebben.
Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het vertrek van je bestelling.
Bedankt voor je begrip.
We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groeten
Sylvère Dupont de Lataulade
Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE
Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
Ik heb een onderdeel besteld (mesuittrekker) voor mijn Berkel HOME LINE 200 snijmachine, maar het geleverde onderdeel kwam helemaal niet overeen met mijn bestelling. Ik heb een week geleden gebeld en ik weet zeker dat ze zullen doen wat nodig is om het juiste onderdeel te bestellen! Zoals je op de foto kunt zien, komt de tekst niet overeen met het onderdeel! Ik wacht af en hoop dat ik niet te lang hoef te wachten!
Hallo, het pakket kwam goed verpakt aan, maar werd achtergelaten bij mijn buren, dus zij hebben het niet geopend. De bbq binnenin was bekrast en sommige onderdelen waren verdraaid. Een schandaal voor een product van deze prijs. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je het pakket moet openen in het bijzijn van de bezorger. Wie doet dat in 2023 als we weten dat de bezorgers overstelpt zijn? De wet is niet altijd de realiteit.
De afmetingen komen niet overeen met de advertentie. Het is 38 x 35.
Het artikel dat aankwam lijkt in niets op de foto van de website. Het bovenste gedeelte is 1/4 van de hoogte van de foto op de website. Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag of ik per ongeluk het verkeerde artikel had ontvangen. Niemand antwoordde me
Defect apparaat apparaat draait met de vrucht gevraagd van uw diensten en nog steeds geen nieuws nutteloze aankoop sinds defect
Aankoop gedaan in september 2022, ontvangen eind april 2023. Geen commercieel gebaar whatsoever.......
Niet ontvangen
Nog niet geleverde goederen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en niemand heeft me gebeld
Beste Tom Press Team, Volgens de volgende trackinglink is de zending van Geodis nog niet afgeleverd in Como. https://espace-client.geodis.com/services/destinataires/#/1GE9KLFLJQGP Ik zou het op prijs stellen als u mij zou kunnen informeren over de huidige verblijfplaats van deze zending. Met vriendelijke groet, Juergen Moll
Hallo, ik heb wat zaagsel gekocht. Erg teleurgesteld, de maling was veel te groot en onmogelijk aan te steken. Ik moest alles door een zeef halen om echt zaagsel te krijgen dat die naam waardig was. Dit zal mijn laatste aankoop zijn bij TOMPRESS, dat naar mijn mening een veel te gevarieerde catalogus van artikelen aanbiedt en daarom geen kwaliteit en conformiteit kan garanderen.
Ik moest een 8mm rooster bestellen voor een Reber chopper, ook al zou het product dat jullie verkopen daarmee uitgerust zijn, maar uiteindelijk werd het uitgerust met een 6mm rooster.
Ik stuurde een bericht om te zeggen dat de 4 poten van mijn chopper niet even hoog zijn en vroeg om mijn geld terug te krijgen zodat ik een betere kwaliteit kon kopen. Er werd mij verteld dat de 4 poten gerepareerd moesten worden en dat als ik mijn geld terug zou krijgen, dit met korting zou zijn op..... Het product verdient een terugroepactie. U bent een klant kwijt. Die bereid was om een beter product te kopen, maar dat niet zal doen.
Defecte machine, ingewikkelde zeep!
Bestelling geplaatst en niet volledig ontvangen maar wel alles betaald. Het personeel is echter altijd bereikbaar aan de telefoon en we wachten op de rest van onze levering.
Cocotte erg beschadigd, ik ben 67 jaar en vertrouwde dit bedrijf, meer dan teleurgesteld. Ik kan geen foto's plaatsen omdat ik niet weet hoe dat moet en ik heb niemand die dat voor mij kan doen.
1) Het pakket was niet afgeleverd. Ik kreeg per e-mail bericht dat het niet was afgeleverd. Ik ben het daarom zelf gaan ophalen. 2) Ik heb u gebeld om u dat te laten weten en vooral om mijn ongenoegen te uiten. Ik werd letterlijk afgescheept door uw receptionist, die me zei dat hij niets kon doen en dat ik het maar moest "uitzoeken met mijn postbode".
Zielig... Een bestelling bleef meer dan 2 maanden liggen voor een boek dat opnieuw op voorraad werd gebracht. Om de verzendkosten te beperken wordt de bestelling in één keer verzonden, ook al weet het bedrijf niet wanneer het weer beschikbaar zal zijn. De enige manier om geleverd te worden is om de bestelling van het boek te annuleren... wat ik na 2 maanden deed. En toen moest ik, in plaats van het boek gewoon te annuleren en terug te sturen, mijn bestelling annuleren.
-
Helemaal geen match
Levering beloofd binnen 48 uur, pakket geleverd na 5 dagen. Niet geweldig voor levensmiddelen. Zeer teleurgesteld over de leveringsmethode, die zijn beloften niet nakomt.
Erg teleurgesteld door de kwaliteit! De trechters zijn zeer slecht afgewerkt en het croque monsieur ijzer lijkt van zeer slechte kwaliteit te zijn (nog te testen).
Te laat verzonden en nog niet geleverd... door demonstraties ????? En een incident met het pakket (volgens chronopost)... betreurenswaardig van A tot Z
Misleidende artikelbeschrijving, ik vroeg om het verschil met andere verkopers terugbetaald te krijgen (TomPress 25% duurder) Ik kreeg nee te horen en dat ik het product kon retourneren als ik niet tevreden was.
-
Helaas liet ik de snijplank vallen en brak hij in tweeën. Hij is nu onbruikbaar.
Bij levering ontbrak een deurklink en de deurmagneten zijn van slechte kwaliteit. Bovendien zit er een gat van 3 mm tussen de deur en de staander. De levering verliep moeizaam, aanvankelijk kreeg ik geen e-mail om me op de hoogte te stellen van de levering, en bij het tweede bezoek werd ik om 7:40 in het donker geleverd, de vervoerder weigerde mijn chemi
Het is nu 15 dagen geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en het pakket zit vast bij de douane. Kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met de Britse douane, het opgegeven telefoonnummer was niet meer in gebruik. Er werd niet vermeld dat ik invoerrechten moest betalen bij het plaatsen van een bestelling. Ik zal ze niet meer gebruiken.
Ik wacht al meer dan 2 maanden op de rest van mijn bestelling. Mijn bestellingen zijn al verschillende keren niet op voorraad geweest en een vertraging van enkele maanden is ondenkbaar.
De productbeschrijving en het gebruik van het product zijn absoluut onjuist. We kunnen het niet gebruiken. Zeer teleurgesteld!!!! Dit versterkt onze beslissing om niet op internet te bestellen. Gelukkig was het niet te duur.
Ik heb hem gekocht om kweeperengelei te maken. Hij is helemaal niet geschikt voor dit doel, de filtratie is compleet nutteloos en ontoereikend. Alles moet op je technische gegevensblad staan, zodat je het niet verkeerd doet.
Hallo, ik moest een artikel retourneren dat niet paste, en 15 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord over een terugbetaling.
Meubilair geleverd zonder relatie tot het bestelde (300). van slechte kwaliteit en verdraaid. sindsdien is de dienst na verkoop erg traag geweest om te reageren. kortom, snelle levering maar... een slecht product!
Sterilisator eind juli gekocht, half augustus kapot en nog steeds niet gerepareerd of teruggebracht! In dit inmaakseizoen moest ik een nieuwe kopen.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Met vriendelijke groeten. D Hubert
Geen vermelding van de 22% douanekosten die ik heb moeten betalen, zal niet opnieuw bestellen