★★★★★
op 19494 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Product, vacuümverpakkingsmachine, kwam beschadigd aan. Geretourneerd in dezelfde staat, ondanks de zorg van de after-sales service. Verzoek om terugbetaling gedaan en gekregen. Tom Press nooit meer.
Het defecte product is gerepareerd en in werkende staat naar u teruggestuurd.
U vroeg om een terugbetaling, die binnen de gestelde termijn werd gegeven.
Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
TomPress
Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
TomPress
Snelle levering. Perfecte verpakking. Top
We kijken ernaar uit om u weer te zien!
Nog een fijne dag,
TomPress
Na het zien van youtube een video waarin de puree van castañas wordt getoond, maak je de machine klaar en probeer je het proces te versnellen, maar het resultaat is heel teleurstellend.
Je kunt per e-mail contact met ons opnemen, zodat we je kunnen helpen het maximale uit je product te halen en samen te bekijken welke problemen je ondervindt.
Ik wens u een fijne dag.
TomPress
Tompress is een uitstekende handelaar wat betreft je bedrijf met gegarandeerde meningen, ik denk er niet zo veel over en heb dit jaar nog geen bestellingen geplaatst.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van Tom Press. Société des Avis Garantis werkt goed voor ons, het bedrijf Tom Press, en uw beoordeling is voor Tom Press.
Aarzel niet om deze beoordeling in overeenstemming te brengen met uw opmerking.
We zien u graag terug op onze site.
Gehaktmolen van slechte kwaliteit Als dit voor beginners is, kijk dan uit voor de vinger. Het vlees ging heel moeilijk door de vleesmolen. Toen ik het wat strakker wilde maken, brak het. Vriendelijke groeten.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Als u problemen ondervindt bij het gebruik van uw helikopter, helpen we u graag via e-mail of telefoon van maandag tot vrijdag.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
TomPress
Niet het juiste product voor een wachttijd van 2 maanden
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Als het product niet overeenkomt met uw bestelling, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
TomPress
Gebruik van het artikel verkeerd in de beschrijving en de verkoper accepteert de retourzending niet. Nutteloze aankoop en verloren voor mij.
Zoals onze adviseur u aan de telefoon heeft verteld, komt het product overeen met de beschrijving.
Als u specifieke wensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voordat u uw bestelling plaatst.
We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.
Slechte kwaliteit, trekt krom bij verhitting
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Als het product een fout vertoont, kunt u snel contact opnemen met onze klantenservice, van maandag tot vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
Ik ontving mijn bestelling van flessen vruchtensap met een gebroken fles. Ik heb dit gemeld en kreeg te horen dat een fles zou worden terugbetaald, maar tot op heden heb ik noch een terugbetaling noch een tegoedbon ontvangen. Demolin J-C 2 LD la Planchette 35190 Trimer [email protected]
Ik was niet op de hoogte van de uitverkoop die direct na mijn bestelling plaatsvond, ook al had ik deze telefonisch geplaatst, dus ik kon er geen gebruik van maken!
Uw artikel werd niet gepromoot.
Als dit gebeurt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
TomPress
Zeer gemiddeld apparaat, helemaal niet professioneel
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Als je op zoek bent naar een specifiek artikel en twijfels hebt over het gebruik of de kwaliteit van het product, kun je contact opnemen met onze klantenservice, maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We zullen altijd ons best doen om je te adviseren.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
We wensen je een prettige dag.
TomPress.
Onaanvaardbare levertijden (meer dan 6 maanden, geen nieuws van de site, onmogelijk om informatie te krijgen, blokkeert de hele bestelling zelfs als sommige artikelen op voorraad zijn)
Bedankt voor het delen van je mening over tompress.com
Onze excuses voor deze ongebruikelijke vertraging, die buiten onze macht ligt.
Wij doen ons uiterste best om de beschikbaarheid van onze producten te verbeteren en kondigen precieze levertijden aan zodra wij daarvan op de hoogte zijn.
Met vriendelijke groet.
TomPress
De azijn kraan ontbrak
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Als het product niet overeenkomt met uw bestelling of als er een onderdeel ontbreekt, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
We horen graag van je.
Met vriendelijke groet
Sylvère Dupont de Lataulade
Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE
Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
Ik heb niet het juiste mandje ontvangen, erg teleurgesteld.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Een product kan soms worden teruggeboekt, hoewel dit zeldzaam is.
Als het product niet overeenkomt met je bestelling, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.
Nog een fijne dag.
We horen graag van je.
Met vriendelijke groet
Sylvère Dupont de Lataulade
Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE
Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
Thermometer werkt niet. Verplichting om bewijs te leveren met 2 andere thermometers dat het product niet werkt. ONPROFESSIONELE SERVICE
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Deze verificatieverzoeken worden aangevraagd door onze fabrikant voor de follow-up van uw after-sales service.
Ze zijn bedoeld om de oorzaak van het probleem zo nauwkeurig mogelijk vast te stellen en u zo snel mogelijk een oplossing te bieden.
We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groet
Tom Press
Wacht nog steeds op mijn aankoop Meer dan 2 maanden... Als goede en vaste klant begrijp ik uw manier van handelen niet.
Bedankt voor je bericht.
We verwachten uw artikelen binnen 1 tot 2 weken weer op voorraad te hebben.
Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het vertrek van je bestelling.
Bedankt voor je begrip.
We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groeten
Sylvère Dupont de Lataulade
Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE
Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
Ik heb een onderdeel besteld (mesuittrekker) voor mijn Berkel HOME LINE 200 snijmachine, maar het geleverde onderdeel kwam helemaal niet overeen met mijn bestelling. Ik heb een week geleden gebeld en ik weet zeker dat ze zullen doen wat nodig is om het juiste onderdeel te bestellen! Zoals je op de foto kunt zien, komt de tekst niet overeen met het onderdeel! Ik wacht af en hoop dat ik niet te lang hoef te wachten!
Hallo, het pakket kwam goed verpakt aan, maar werd achtergelaten bij mijn buren, dus zij hebben het niet geopend. De bbq binnenin was bekrast en sommige onderdelen waren verdraaid. Een schandaal voor een product van deze prijs. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je het pakket moet openen in het bijzijn van de bezorger. Wie doet dat in 2023 als we weten dat de bezorgers overstelpt zijn? De wet is niet altijd de realiteit.
De afmetingen komen niet overeen met de advertentie. Het is 38 x 35.
Het artikel dat aankwam lijkt in niets op de foto van de website. Het bovenste gedeelte is 1/4 van de hoogte van de foto op de website. Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag of ik per ongeluk het verkeerde artikel had ontvangen. Niemand antwoordde me
Defect apparaat apparaat draait met de vrucht gevraagd van uw diensten en nog steeds geen nieuws nutteloze aankoop sinds defect
Aankoop gedaan in september 2022, ontvangen eind april 2023. Geen commercieel gebaar whatsoever.......
Niet ontvangen
Nog niet geleverde goederen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en niemand heeft me gebeld
Beste Tom Press Team, Volgens de volgende trackinglink is de zending van Geodis nog niet afgeleverd in Como. https://espace-client.geodis.com/services/destinataires/#/1GE9KLFLJQGP Ik zou het op prijs stellen als u mij zou kunnen informeren over de huidige verblijfplaats van deze zending. Met vriendelijke groet, Juergen Moll
Hallo, ik heb wat zaagsel gekocht. Erg teleurgesteld, de maling was veel te groot en onmogelijk aan te steken. Ik moest alles door een zeef halen om echt zaagsel te krijgen dat die naam waardig was. Dit zal mijn laatste aankoop zijn bij TOMPRESS, dat naar mijn mening een veel te gevarieerde catalogus van artikelen aanbiedt en daarom geen kwaliteit en conformiteit kan garanderen.
Ik moest een 8mm rooster bestellen voor een Reber chopper, ook al zou het product dat jullie verkopen daarmee uitgerust zijn, maar uiteindelijk werd het uitgerust met een 6mm rooster.
Ik stuurde een bericht om te zeggen dat de 4 poten van mijn chopper niet even hoog zijn en vroeg om mijn geld terug te krijgen zodat ik een betere kwaliteit kon kopen. Er werd mij verteld dat de 4 poten gerepareerd moesten worden en dat als ik mijn geld terug zou krijgen, dit met korting zou zijn op..... Het product verdient een terugroepactie. U bent een klant kwijt. Die bereid was om een beter product te kopen, maar dat niet zal doen.
Defecte machine, ingewikkelde zeep!
Bestelling geplaatst en niet volledig ontvangen maar wel alles betaald. Het personeel is echter altijd bereikbaar aan de telefoon en we wachten op de rest van onze levering.
Cocotte erg beschadigd, ik ben 67 jaar en vertrouwde dit bedrijf, meer dan teleurgesteld. Ik kan geen foto's plaatsen omdat ik niet weet hoe dat moet en ik heb niemand die dat voor mij kan doen.
1) Het pakket was niet afgeleverd. Ik kreeg per e-mail bericht dat het niet was afgeleverd. Ik ben het daarom zelf gaan ophalen. 2) Ik heb u gebeld om u dat te laten weten en vooral om mijn ongenoegen te uiten. Ik werd letterlijk afgescheept door uw receptionist, die me zei dat hij niets kon doen en dat ik het maar moest "uitzoeken met mijn postbode".
Zielig... Een bestelling bleef meer dan 2 maanden liggen voor een boek dat opnieuw op voorraad werd gebracht. Om de verzendkosten te beperken wordt de bestelling in één keer verzonden, ook al weet het bedrijf niet wanneer het weer beschikbaar zal zijn. De enige manier om geleverd te worden is om de bestelling van het boek te annuleren... wat ik na 2 maanden deed. En toen moest ik, in plaats van het boek gewoon te annuleren en terug te sturen, mijn bestelling annuleren.
-
Helemaal geen match
Levering beloofd binnen 48 uur, pakket geleverd na 5 dagen. Niet geweldig voor levensmiddelen. Zeer teleurgesteld over de leveringsmethode, die zijn beloften niet nakomt.
Erg teleurgesteld door de kwaliteit! De trechters zijn zeer slecht afgewerkt en het croque monsieur ijzer lijkt van zeer slechte kwaliteit te zijn (nog te testen).
Te laat verzonden en nog niet geleverd... door demonstraties ????? En een incident met het pakket (volgens chronopost)... betreurenswaardig van A tot Z
Misleidende artikelbeschrijving, ik vroeg om het verschil met andere verkopers terugbetaald te krijgen (TomPress 25% duurder) Ik kreeg nee te horen en dat ik het product kon retourneren als ik niet tevreden was.