9.3/10
★★★★★
op 19343 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆

Als het op verkopen aankomt, is klantenservice effectief. Maar als het aankomt op verantwoordelijkheid nemen voor adviesfouten, is dat een andere zaak. Van gedachten veranderd 1 jaar".

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
wat we bedoelen met "tevreden of uw geld terug" is een regelrechte leugen
3 /5
★★★☆☆

Goederen besteld op advies van iemand aan de telefoon ingebruikname niet mogelijk (voor het filteren van wijn)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen over het opzetten ervan.
2 /5
★★☆☆☆

Ik ontving een defect product en kreeg te horen dat ik het op eigen kosten moest terugsturen, wat ik deed en vroeg om een ander product of mijn geld terug. Zonder enige reactie of overleg werd mij hetzelfde product teruggestuurd, dat niet meer defect is maar mij nog steeds niet tevreden stelt, omdat het niet erg praktisch in gebruik is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Je kunt je bestelling ook intrekken als de apparatuur in goede staat is en voldoet aan onze retourvoorwaarden (zie website).
2 /5
★★☆☆☆

Nee want na het maken en betalen van mijn bestelling die 106 euro overschreed niet te betalen voor transport maar het ontbrak een botgrijper een bestelling gemaakt op 2/9/16 ze wilden leveren aan mij in begin oktober als ik vroeg om te worden geleverd ze laten me betalen voor transport ik vind dit onaanvaardbaar.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Leveringsprobleem, niet-reagerende klantenservice

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De doos was gevallen door de bezorger, waardoor zowel de verpakking als het apparaat beschadigd waren, dus ik was een beetje teleurgesteld over de service. Helaas was ik niet degene die de goederen in ontvangst nam en mijn secretaresse durfde het me niet te vertellen...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Géodis is echt het slechtste leveringsbedrijf dat ik ken. 8 dagen voor een levering die 48 uur had moeten duren, het kan bijna niet slechter. Bovendien geven ze Tom Press, die er niets mee te maken heeft, de schuld van hun incompetentie. Echt verschrikkelijk. Ik zal Géodis nooit aanraden aan bedrijven die hen als koeriersdienst gebruiken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Voor professionals is nog steeds te duur

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Alles is verkeerd, slecht uitgelegd en werkt niet goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Neem contact met ons op om dit op te lossen.
2 /5
★★☆☆☆

TOMPRESS wijst alle verantwoordelijkheid af voor schade tijdens het transport door een waarschuwingsbrief te sturen over het voorbehoud dat moet worden gemaakt op de afleverbon, maar de goederen worden niet eens op een pallet gezet en zijn gewoon verpakt in plastic folie, wat absoluut niets garandeert. Ik ben erg teleurgesteld en denk niet dat ik nog eens bij hen zal kopen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Helaas kunnen we de staat van de goederen bij aankomst niet voor je controleren. In geval van schade aanvaardt de verzekeringsmaatschappij alleen schriftelijke rapporten bij ontvangst. Ondanks alle zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze pakketten, kunnen we niet alle risico's van het transport controleren (schokken, depaletisatie, vastlopen, enz.) en gelukkig gebeurt dit zeer zelden.
3 /5
★★★☆☆

Niet tevreden met het product. Voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. Daardoor hebben we veel geld voor niets uitgegeven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
U kunt het contract herroepen (zie procedure op de website). Indien nodig kunnen we u ook helpen om het toestel onder de knie te krijgen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
3 /5
★★★☆☆

Graanmolen complex om te monteren als gevolg van de afwezigheid van instructies in het Italiaans Het maalt een hoeveelheid van 500gr, maar voordat het komt uit hele bloem zonder zemelen je moet het malen 2-3 keer Verzending vanuit Frankrijk per koerier in 3 dagen De prijs is concurrerend, maar ik was niet erg blij met mijn aankoop Ik had verwacht iets meer

User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Goedemorgen mijnheer Romanelli. In de opmerking in het artikel staat dat het maalresultaat gezeefd moet worden om achteraf een volwaardige bloem te verkrijgen. We hopen dat u het artikel toch nog hebt kunnen gebruiken en mocht u meer informatie/advies/ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Goedendag, KLANTENSERVICE TOM PRESS ITALIA
2 /5
★★☆☆☆

Besteld op 10.07. Geld betaald op 11.07. Goederen werden geleverd op 22.07. Toestel lijkt robuust, maar dit is bedrieglijk. De uitloop op de sapcontainer lekt omdat deze jammerlijk in de container is geperst en het sap loopt rond op de bodemplaat van de pers. Omdat de sapcontainer geen bevestiging heeft zoals een groef of iets dergelijks, glijdt deze tijdens het persen opzij en wordt de structuur vervormd.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We ontvingen de overschrijving op 13 juli en de goederen gingen meteen de deur uit. Alleen het transport heeft lang geduurd. Als u wilt, kunt u het apparaat naar ons terugsturen. Neem in dat geval contact met ons op. MfG Corinne Muenier
2 /5
★★☆☆☆

Het product is erg licht. Ik woon op Canaria en hier vond ik het voor de helft van de prijs. Voor de consistentie en het ontwerp van het product is het erg duur.

User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
zeer dun stalen plastic deksel