★★★★★
op 19343 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Als het op verkopen aankomt, is klantenservice effectief. Maar als het aankomt op verantwoordelijkheid nemen voor adviesfouten, is dat een andere zaak. Van gedachten veranderd 1 jaar".
Goederen besteld op advies van iemand aan de telefoon ingebruikname niet mogelijk (voor het filteren van wijn)
Ik ontving een defect product en kreeg te horen dat ik het op eigen kosten moest terugsturen, wat ik deed en vroeg om een ander product of mijn geld terug. Zonder enige reactie of overleg werd mij hetzelfde product teruggestuurd, dat niet meer defect is maar mij nog steeds niet tevreden stelt, omdat het niet erg praktisch in gebruik is.
Nee want na het maken en betalen van mijn bestelling die 106 euro overschreed niet te betalen voor transport maar het ontbrak een botgrijper een bestelling gemaakt op 2/9/16 ze wilden leveren aan mij in begin oktober als ik vroeg om te worden geleverd ze laten me betalen voor transport ik vind dit onaanvaardbaar.
Leveringsprobleem, niet-reagerende klantenservice
De doos was gevallen door de bezorger, waardoor zowel de verpakking als het apparaat beschadigd waren, dus ik was een beetje teleurgesteld over de service. Helaas was ik niet degene die de goederen in ontvangst nam en mijn secretaresse durfde het me niet te vertellen...
Géodis is echt het slechtste leveringsbedrijf dat ik ken. 8 dagen voor een levering die 48 uur had moeten duren, het kan bijna niet slechter. Bovendien geven ze Tom Press, die er niets mee te maken heeft, de schuld van hun incompetentie. Echt verschrikkelijk. Ik zal Géodis nooit aanraden aan bedrijven die hen als koeriersdienst gebruiken.
Voor professionals is nog steeds te duur
Alles is verkeerd, slecht uitgelegd en werkt niet goed
TOMPRESS wijst alle verantwoordelijkheid af voor schade tijdens het transport door een waarschuwingsbrief te sturen over het voorbehoud dat moet worden gemaakt op de afleverbon, maar de goederen worden niet eens op een pallet gezet en zijn gewoon verpakt in plastic folie, wat absoluut niets garandeert. Ik ben erg teleurgesteld en denk niet dat ik nog eens bij hen zal kopen.
Niet tevreden met het product. Voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. Daardoor hebben we veel geld voor niets uitgegeven.
Graanmolen complex om te monteren als gevolg van de afwezigheid van instructies in het Italiaans Het maalt een hoeveelheid van 500gr, maar voordat het komt uit hele bloem zonder zemelen je moet het malen 2-3 keer Verzending vanuit Frankrijk per koerier in 3 dagen De prijs is concurrerend, maar ik was niet erg blij met mijn aankoop Ik had verwacht iets meer
Besteld op 10.07. Geld betaald op 11.07. Goederen werden geleverd op 22.07. Toestel lijkt robuust, maar dit is bedrieglijk. De uitloop op de sapcontainer lekt omdat deze jammerlijk in de container is geperst en het sap loopt rond op de bodemplaat van de pers. Omdat de sapcontainer geen bevestiging heeft zoals een groef of iets dergelijks, glijdt deze tijdens het persen opzij en wordt de structuur vervormd.
Het product is erg licht. Ik woon op Canaria en hier vond ik het voor de helft van de prijs. Voor de consistentie en het ontwerp van het product is het erg duur.