★★★★★
op 19373 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De leverancier reageert niet op de klacht. Het apparaat werkt niet naar behoren.
Een week om een pakket te ontvangen
Schotel licht verzonken aan een rand en glazuur ontbreekt daar. Het was moeilijk om het pakket te openen toen het werd afgeleverd vanwege de hevige regen en de extreem gehaaste chauffeur. Ik weet niet waar dit defect vandaan komt: was het aanvankelijk aanwezig op de goederen of heeft het een impact gehad tijdens het transport? Bedankt dat ik u een beoordeling van deze zending mag geven. Nog een fijne dag!
De bezorgservice is absoluut betreurenswaardig
Ik heb de pannen gebruikt en hoewel de coating op dit moment erg goed is, zijn de staarten van de pannen heet als het eten gaar is, wat betekent dat je je hand moet beschermen als je de pan vastpakt.
De zakken zijn te klein voor hammen van 10 kg, dus ik kan ze niet gebruiken.
Een gebroken glazen fles bij de finish
De klantenservice antwoordde niet op dezelfde manier op mijn twee berichten.
Ik heb een klacht ingediend over de kwaliteit van de producten, maar ik heb geen feedback gekregen.
Productkwaliteit ok verpakkingsniveau verre van goed poeder overal ondanks de extra zak waarin de twee zakken verpakt waren
Bij deze bestelling had ik een boek besteld (alles was beschikbaar), na een paar dagen omdat ik mijn pakket nog steeds niet had ontvangen, heb ik de klantenservice gebeld en die vertelde me dat het boek pas over drie weken beschikbaar was; mijn bestelling stond dus in de wacht; dat vind ik niet zo goed. Op andere sites sturen ze wat beschikbaar is; ze blokkeren de bestelling niet.
In tegenstelling tot wat de site beloofde, namelijk een levering binnen 48 uur, belde het bedrijf op 26 mei om een afspraak te maken voor levering op 2 juni. Het was een verjaardagscadeau dat niet kon wachten. Ik weet niet of ik het zou aanraden. In dit geval kun je beter naar een winkel gaan.
Het pakket voldeed aan de beschrijving op de site en ik was er erg blij mee. Het werd snel verzonden, maar de levering door de transporteur France Express Geodis was nogal teleurstellend. Ik moest het zelf gaan ophalen bij de opslagplaats omdat de klantenservice van de transporteur zijn werk niet had gedaan en niet beschikbaar was voor levering. Het belangrijkste is dat de apparatuur voldoet.
Hallo, de leveringsdienst is betreurenswaardig, de bezorger verklaart ons afwezig op het moment van de levering ''Het is vals'' de bezorger kwam nooit, en werd nooit opgenomen door de bewakingscamera's, hij verklaart het pakket te hebben gedeponeerd bij het dichtstbijzijnde relaispunt, het is vals, het dichtstbijzijnde punt is het dorp Camoins H.BUCCIARELLI
Onvoldoende beveiligd betalingsprobleem onmogelijk uit te leggen aan de manager
Op de verpakking van de eiersnijder stond dat hij in de vaatwasser kon. Dus voordat ik hem gebruikte, stopte ik hem in de vaatwasser. Hij kwam er onder een zwarte laag uit en mijn handen zaten er vol mee, dus ik heb hem onder water gezet, maar de zwarte laag plakte nog steeds, dus ik kan geen metaal gebruiken dat degradeert en gezondheidsrisico's voor voedsel kan veroorzaken.
De levering duurde een beetje lang. Dit was waarschijnlijk te wijten aan het feit dat de goederen uit Frankrijk kwamen. De goederen komen niet overeen met de bestelgegevens. De foto's op internet komen niet overeen met het product.
Trage levering, praktische apparatuur met een duidelijk gebrek aan esthetiek .... een voucher van 1 euro (3 maanden geldig) voor een rekening van zestig euro is echt de pis in de wereld ... jammer voor zo'n prachtige catalogus
Het pakket werd niet afgeleverd bij de gekozen winkel en het is niet de enige of de eerste keer. helaas voor ons vonden we hetzelfde product twee dagen later voor een lagere prijs. bedankt voor de catalogus, uw producten zijn erg goed maar erg duur.
Artikel gedeeltelijk niet in overeenstemming met de beschrijving, met specifieke verwijzing naar het grotere perceel, dat niet voldoende was voor mijn behoeften.
Ik was zeer verrast toen ik bij mijn product een folder kreeg van een merk dat gereedschap aanbiedt onder de naam "smederij en tuin". Wat een verrassing om op een van de zijkanten van deze folder te lezen dat dit merk een assortiment gereedschap speciaal voor vrouwen aanbood met, en ik citeer, "gereedschap aangepast aan de vrouwelijke morfologie", en wat een ontoelaatbaar seksisme (en ik ben een man)".
Het product was besteld in september en er werd herhaaldelijk een nieuwe leverdatum opgegeven, de laatste was 30.01.2017. We hebben de goederen geannuleerd en ons geld teruggekregen.
De koopwaar is degelijk en goed verpakt, maar de levertijd, die aanvankelijk 3 tot 5 dagen was, werd meer dan 15 dagen, ook al was het beschikbaar toen ik mijn bestelling plaatste. Dus ik ben helemaal niet blij met deze gemiste deadline.
Een item brak en omdat het in een gistvat zat, zagen we het niet toen we met de bezorger naar het pakket keken. We zullen bij de klantenservice navragen of dit gedekt is of niet.
Zeer lange wachttijd zonder leveringsinformatie
De zending is door het postorderbedrijf (La Poste) naar het Verenigd Koninkrijk gestuurd in plaats van België. Het is niet duidelijk wanneer het pakket op ons adres in België aankomt (als het überhaupt aankomt). In de toekomst zal ik zelf naar de winkel gaan en afscheid nemen van online winkelen.
Goederen werden pas na twee verzoeken geleverd, hoewel ze al betaald waren.
HELDER
De rasp doet zijn werk uitstekend, maar het object heeft veel gebreken: overal spetters; de bovenkant mist een dop met een gat en een cilinder erboven om appels in te doen; de cilinder aan de binnenkant van de rasp loopt vol en moet met de hand worden geleegd; de onderkant heeft een deurtje nodig om spetters tegen te houden, dat kan worden geopend om de cilinder schoon te maken; de stamper is nutteloos Ik heb de zwengel vervangen om een boormachine te kunnen gebruiken.
Ik ontving mijn pakket een maand later en u vermeldde de verkeerde postcode.
Hoe vaak ik de doos en de instructies ook omdraai... Ik kan er niet achter komen waar mijn afzuigkap is gemaakt.... In Zweden ongetwijfeld.....
Ik heb een roestvrijstalen handmatige épépineuse N° REBER gekocht om klein fruit te persen (bramen, frambozen, enz.). Hij werkt helemaal niet, het vruchtvlees wordt niet geëvacueerd en blokkeert snel de vijzel (of het fruit nu rauw of gekookt is), zelfs als je maar heel kleine hoeveelheden per keer perst. Bedankt
We ADVISEREN een 14-jarige middelbare scholier niet; als een volwassene is het resultaat dat deze scholier naar buiten komt met een jas die hem past; zeker heel goed; maar .... omdat hij moeite heeft met groeien zal hij deze maar 2 tot 3 maanden dragen .... en voor de prijs van jullie producten .... zullen we deze niet vervangen door de jouwe waardoor ook de begeleiders niet als ouderwets zullen worden gezien.
Hallo, voor de bezorgdienst geen contact met de klant, we hadden geen informatie over de bezorging. De bezorger heeft de goederen bij de buren achtergelaten. Toen ik echter een e-mail stuurde naar de klantenservice van uw bedrijf, waren uw medewerkers niet erg vriendelijk en ze moesten moeite doen om naar uw klanten te luisteren. Met vriendelijke groet M Leblond
Probleem ondervonden op een azijnmaker, e-mail verzonden op 07/09/2016 over het onderwerp en onbeantwoord tot op heden;
Onmogelijkheid om een betrouwbare levertijd (+ of - 1 week) te verkrijgen in het geval van een voorraadtekort.
Bij levering waren de producten gebogen
Belabberde verpakking - je kunt het niet bewaren als het eenmaal geopend is uit de plastic verpakking, echt belabberd - ik maak geen 25kg worsten in één keer, dus ik denk dat je het in een luchtdichte doos kunt doen.....
Ik kocht een Reber roestvrijstalen dehydrator voor fruit en groenten. Dit apparaat mist echt kracht - het duurde 2 volle dagen om tomaten te drogen, even lang als in de zon op mijn terras.
Te lange levertijden