★★★★★
op 19362 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Omdat de levering hopeloos vertraagd was, heb ik een deel van de bestelling opnieuw moeten kopen om mijn appelsap op tijd te kunnen maken. Een kleine opmerking: de capsules die ik opnieuw moest kopen, op 5 km van mijn huis, bij een bestelling die ik de volgende dag in de winkel ontving, kostten me veel minder...wat heeft het voor zin om via internet te bestellen?... Vriendelijke groeten David Chartier
Geen waarschuwing dat de levering vertraging opliep door een voorraadtekort. Moest de klantenservice opnieuw bellen om de reden van de vertraging te achterhalen. Zeer professioneel.
Levering te traag.onvoldoende informatie over levertijden
Alle kurken sluiten de flessen niet goed af en de tijd tussen levering en bestelling was veel te lang.
Levering in België duurt veel langer dan de aangegeven 48 uur. En als ik vanuit België contact wil opnemen, moet ik een Frans telefoonnummer gebruiken en geen lokaal Belgisch nummer (goedkoper). Als ik de terugbelservice gebruik, duurt het 24 uur. Voor de rest is het personeel heel vriendelijk.
Van de partij van 100 capsules zijn er een paar defect, dus ik mis er een paar.
Hallo mijn bestelling zou binnen 15 dagen klaar zijn en het duurde een maand voordat het aankwam. mijn conserven lagen te wachten. een verontschuldigend briefje zou leuk zijn geweest. vriendelijke groeten,
Levering te lang na bestelling niet op de hoogte gebracht van leveringsprobleem. Geleverd na klacht
Het is jammer dat je moet wachten tot alle producten beschikbaar zijn voordat je ze kunt laten bezorgen. Je geeft je organisatie voorrang op klantenservice ????
De bestelling waarvoor het product was gemarkeerd als "op voorraad" voor levering binnen 24 uur, werd niet op tijd geleverd (ongeveer 10 dagen). Ik moest andere flessen kopen bij een andere leverancier om mijn appelsap te kunnen bottelen.
Twee flessen kapot tijdens levering en late levering. jammer dat de prijs goed was.
Ik heb de 12 bestelde potten vandaag ontvangen en ondanks het openen van de coli zag ik niet dat een van de potten gespleten was, dus toen ik thuiskwam en hem meenam, viel hij letterlijk uit elkaar. Wat mij betreft zijn de potten zelf volledig onbeschermd omdat ze in hun doos tegen elkaar aan knallen, maar de doos met potten zit heel goed in de verzenddoos. Jammer voor mij.
Ik bestel altijd dezelfde producten en altijd 1 maand voordat ze geleverd worden Teleurgesteld Hartelijk meneer muller Christian
Ik ontving een sterilisator die aan de onderkant kapot was en 6 gebroken glazen patéschaaltjes.
De wijnpers is op een pallet geleverd en de lak is beschadigd. Mijn man is bang dat hij gaat roesten op de plek waar de verf is uitgelopen. Wat raadt u aan om dit te verhelpen? Ik moet erop wijzen dat ik mijn bedenkingen heb geuit op de leveringsbon. Bij voorbaat dank.
Zeer goede apparatuur, onberispelijke levering ondanks het feit dat ik niet gewaarschuwd was. MAAR kleine defecten die onaanvaardbaar zijn gezien de prijs van deze oven... Er ontbrak een essentiële moer voor het vastzetten van het deksel en de temperatuursensor was verbogen in de originele verpakking. Ik stuur je 2 foto's per kerende e-mail.
Ik heb een appelversnipperaar van uw site gekocht en omdat ik al vele jaren klant bij u ben, heb ik de vrijheid genomen om telefonisch contact met u op te nemen nadat ik teleurgesteld was over dit product. Iemand van uw bedrijf antwoordde dat de informatie zou worden doorgegeven en dat er zeer binnenkort contact met mij zou worden opgenomen. Ik wacht nog steeds. Deze appelversnipperaar is echt een genot om te gebruiken.
De kartonnen verpakking was niet verstevigd, dus de onderkant was opengescheurd. De vulling binnenin was van papier. Zelfs aan de onderkant. Door het gewicht van het glas werd het papier aan de onderkant helemaal samengedrukt, zodat het zijn werk niet kon doen. Alle pakken glazen potten stonden tegen elkaar aan... Als gevolg daarvan braken er een tiental potten. Ik zal niet meer bestellen bij c
Goederen niet beschikbaar en dan adresfout op het pakket
2 bosbessenkammen besteld op 23 augustus, met een levertijd van 19 dagen. Het pakket werd pas op 28 september verzonden. Geen communicatie over de vertraging, en we moesten op 26 september opnieuw bellen om de situatie op te lossen. Met andere woorden, het bosbessenplukseizoen was voorbij. Wat jammer dat dit alles bederft, want de producten zijn van hoge kwaliteit...
Totaal buitensporige levertijden.
Levering een beetje lang, maar het is de eerste keer
-bestelling van 24/09 nog niet aangekomen op 08/10, dus al 14 dagen en dat komt natuurlijk door de Belgische post... -geen woord over een tweede bestelling op 27/09- telefonisch geannuleerd wegens een vertraging van 3 weken... waarvoor ik wacht op een terugbetaling.
Niet-conforme aangegeven voorraad, wat resulteert in niet-conforme levertijden (1,5 maand in plaats van 48 uur); grote moeite om contact op te nemen via e-mailformulieren (meerdere dagen), product op het randje wat betreft kwaliteit en afwerking.
Ik had eerst een recensie geplaatst voordat de dienst na verkoop contact met me opnam. Tot op heden heb ik nog steeds geen goederen ontvangen, maar de dienst na verkoop heeft de moeite genomen om me te bellen en uit te leggen waarom. Ik kom terug om de goederen te beoordelen zodra ik ze heb ontvangen.
Onbegrijpelijk lange levertijd Nooit dit probleem ergens anders gehad
Ik heb betaald voor een Chronopost service om de goederen snel te ontvangen en de levering was een dag vertraagd Goederenprijzen te hoog
Levertijden te lang
Begin september besteld en nog steeds niets in zicht. De klantenservice biedt aan het te onderzoeken. Ondertussen sta ik er alleen voor, erg teleurgesteld.
Ik was niet tevreden over de bezorgdienst (het opleggen van een tijdslimiet van één dag om een pakket te bezorgen na een "eerste bezoek" dat niet van tevoren was afgesproken, is niet acceptabel).
Ik bestelde een product op de 10e van de maand en kreeg op de 25e een antwoord met de mededeling dat het niet op voorraad was en een leverdatum van de 4e van de volgende maand. Dat is niet goed genoeg. De weinige producten die ik van jullie heb gekocht, zijn geleverd zonder gebruiksaanwijzing, zelfs voor de enigszins ingewikkelde machines. Te veranderen
De kasten zijn niet identiek en de nietschroeven zijn slecht geplaatst p lesoile
Veel te groot voor mijn snijmachine (ondanks de aangegeven afmetingen). Helaas moest ik hem deze week terugsturen. In afwachting van terugbetaling...
Vacuüm machine 3 jaar gekocht. 3 retour voor reparatie last niet goed Zeer ontevreden zeer goede klant ik ben zeer boven vooral garantie overtreft .
De bezorger wilde de pers niet in de kelder zetten, ook al is er geen trap, het is op een helling dat er ruimte is. Hij liet de pers vooraan staan en vertelde me dat hij het huis niet in mocht, wat een probleem was omdat ik alleen woon, en hij had de pers op een pallet met zijn karretje kunnen zetten,
Materiaal beschadigd, maar niet zichtbaar bij ontvangst. Nog steeds geen nieuws van de after-sales service.
Ondanks de extra kosten van chronopost, vertraagde de bezorger de levering met 24 uur zonder waarschuwing of informatie, wat onaanvaardbaar is gezien de extra kosten.
De beschikbaarheidsinformatie op de website kwam niet overeen met de levertijd in de bevestigingsmail. Het bericht dat naar de klantenservice werd gestuurd, werd niet beantwoord. Ik ontving een product dat niet overeenkwam met mijn bestelling (andere kleur). Ik heb het product gehouden, maar ik weet niet zeker of ik het nog een keer zal doen.
Product voldoet niet aan onze verwachtingen De voeg is tomatensap Het apparaat al ontworpen lek bij de slinger voeg zowel op de vloer en in de kom Klantenservice wil niets doen alles is normaal volgens hen
1 BOCAL 1Liter gebroken in de verpakking slecht verpakt