9.3/10
★★★★★
op 19362 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Omdat de levering hopeloos vertraagd was, heb ik een deel van de bestelling opnieuw moeten kopen om mijn appelsap op tijd te kunnen maken. Een kleine opmerking: de capsules die ik opnieuw moest kopen, op 5 km van mijn huis, bij een bestelling die ik de volgende dag in de winkel ontving, kostten me veel minder...wat heeft het voor zin om via internet te bestellen?... Vriendelijke groeten David Chartier

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Geen waarschuwing dat de levering vertraging opliep door een voorraadtekort. Moest de klantenservice opnieuw bellen om de reden van de vertraging te achterhalen. Zeer professioneel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Levering te traag.onvoldoende informatie over levertijden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Alle kurken sluiten de flessen niet goed af en de tijd tussen levering en bestelling was veel te lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Onze excuses voor het ongemak, maar we hebben er alles aan gedaan om de levertijd te verkorten. Hij sluit met een simpele kwartslag. Als je weerstand voelt, forceer hem dan niet verder om te voorkomen dat je de nokjes verbrijzelt. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Levering in België duurt veel langer dan de aangegeven 48 uur. En als ik vanuit België contact wil opnemen, moet ik een Frans telefoonnummer gebruiken en geen lokaal Belgisch nummer (goedkoper). Als ik de terugbelservice gebruik, duurt het 24 uur. Voor de rest is het personeel heel vriendelijk.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Pakketten worden in 90 van de gevallen binnen 48 werkuren geleverd, er moet rekening worden gehouden met weekenden en feestdagen. Uw pakket is vertrokken op vrijdag 19/10 en werd bij u geleverd op dinsdag 23/10/2018. U kunt het terugbelverzoek op onze website gebruiken, wij bellen u zo snel mogelijk terug (binnen de grenzen van de openingstijden). Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Van de partij van 100 capsules zijn er een paar defect, dus ik mis er een paar.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice die zal doen wat nodig is. De potjes met deze capsules sluiten met een simpele kwartslag, dus als je weerstand voelt, forceer ze dan niet verder. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Hallo mijn bestelling zou binnen 15 dagen klaar zijn en het duurde een maand voordat het aankwam. mijn conserven lagen te wachten. een verontschuldigend briefje zou leuk zijn geweest. vriendelijke groeten,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Levering te lang na bestelling niet op de hoogte gebracht van leveringsprobleem. Geleverd na klacht

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, helaas heb je artikelen besteld die niet op voorraad waren en moesten we wachten tot ze weer op voorraad waren. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Het is jammer dat je moet wachten tot alle producten beschikbaar zijn voordat je ze kunt laten bezorgen. Je geeft je organisatie voorrang op klantenservice ????

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, dit is voornamelijk van technische aard en daarom staat het vermeld in onze algemene verkoopvoorwaarden. Ons hele team zal zijn uiterste best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

De bestelling waarvoor het product was gemarkeerd als "op voorraad" voor levering binnen 24 uur, werd niet op tijd geleverd (ongeveer 10 dagen). Ik moest andere flessen kopen bij een andere leverancier om mijn appelsap te kunnen bottelen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Twee flessen kapot tijdens levering en late levering. jammer dat de prijs goed was.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice om de breuk te melden op 05 63 71 44 99 of [email protected]. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Ik heb de 12 bestelde potten vandaag ontvangen en ondanks het openen van de coli zag ik niet dat een van de potten gespleten was, dus toen ik thuiskwam en hem meenam, viel hij letterlijk uit elkaar. Wat mij betreft zijn de potten zelf volledig onbeschermd omdat ze in hun doos tegen elkaar aan knallen, maar de doos met potten zit heel goed in de verzenddoos. Jammer voor mij.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik wil graag onze klantenservice op de hoogte brengen van dit probleem. Breng ons op de hoogte zodra u uw pakket hebt ontvangen, zodat we actie kunnen ondernemen. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Ik bestel altijd dezelfde producten en altijd 1 maand voordat ze geleverd worden Teleurgesteld Hartelijk meneer muller Christian

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, we doen ons best om de doorlooptijd voor het opnieuw bevoorraden te verkorten. Ik hoop dat onze diensten u binnenkort volledig tevreden zullen stellen. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Ik ontving een sterilisator die aan de onderkant kapot was en 6 gebroken glazen patéschaaltjes.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we zijn inderdaad op de hoogte gebracht en er is een dossier geopend bij onze dienst na verkoop. We zullen zo snel mogelijk doen wat nodig is. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

De wijnpers is op een pallet geleverd en de lak is beschadigd. Mijn man is bang dat hij gaat roesten op de plek waar de verf is uitgelopen. Wat raadt u aan om dit te verhelpen? Ik moet erop wijzen dat ik mijn bedenkingen heb geuit op de leveringsbon. Bij voorbaat dank.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik open onmiddellijk een dossier bij onze dienst na verkoop (21577). Stuur ons een of meer foto's van de schade naar [email protected]. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Zeer goede apparatuur, onberispelijke levering ondanks het feit dat ik niet gewaarschuwd was. MAAR kleine defecten die onaanvaardbaar zijn gezien de prijs van deze oven... Er ontbrak een essentiële moer voor het vastzetten van het deksel en de temperatuursensor was verbogen in de originele verpakking. Ik stuur je 2 foto's per kerende e-mail.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, natuurlijk kun je ons je foto's sturen naar [email protected]. Vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb een appelversnipperaar van uw site gekocht en omdat ik al vele jaren klant bij u ben, heb ik de vrijheid genomen om telefonisch contact met u op te nemen nadat ik teleurgesteld was over dit product. Iemand van uw bedrijf antwoordde dat de informatie zou worden doorgegeven en dat er zeer binnenkort contact met mij zou worden opgenomen. Ik wacht nog steeds. Deze appelversnipperaar is echt een genot om te gebruiken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw zaak wordt momenteel behandeld. Onze dienst na verkoop zal binnenkort contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

De kartonnen verpakking was niet verstevigd, dus de onderkant was opengescheurd. De vulling binnenin was van papier. Zelfs aan de onderkant. Door het gewicht van het glas werd het papier aan de onderkant helemaal samengedrukt, zodat het zijn werk niet kon doen. Alle pakken glazen potten stonden tegen elkaar aan... Als gevolg daarvan braken er een tiental potten. Ik zal niet meer bestellen bij c

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor dit ongemak. Ik zie dat je de breuk niet hebt gemeld bij onze after-sales service. Ik zal de informatie doorgeven zodat er een klacht kan worden ingediend. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

Goederen niet beschikbaar en dan adresfout op het pakket

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw zending heeft moeten wachten op het aanvullen van de voorraad van producten die niet beschikbaar waren op het moment van uw bestelling. We doen ons uiterste best om deze vertragingen te beperken. Je hebt je bestelling online geplaatst en het pakket is verstuurd naar het adres dat je hebt opgegeven. Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u dit doen via uw account of telefonisch met een van onze adviseurs. Met vriendelijke groet.
2 /5
★★☆☆☆

2 bosbessenkammen besteld op 23 augustus, met een levertijd van 19 dagen. Het pakket werd pas op 28 september verzonden. Geen communicatie over de vertraging, en we moesten op 26 september opnieuw bellen om de situatie op te lossen. Met andere woorden, het bosbessenplukseizoen was voorbij. Wat jammer dat dit alles bederft, want de producten zijn van hoge kwaliteit...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Totaal buitensporige levertijden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling heeft inderdaad moeten wachten op de herbevoorrading van bepaalde referenties die niet op voorraad waren. We doen ons best om deze vertraging te beperken. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Levering een beetje lang, maar het is de eerste keer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

-bestelling van 24/09 nog niet aangekomen op 08/10, dus al 14 dagen en dat komt natuurlijk door de Belgische post... -geen woord over een tweede bestelling op 27/09- telefonisch geannuleerd wegens een vertraging van 3 weken... waarvoor ik wacht op een terugbetaling.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er staat een waarschuwingsbanner op de volgsite om u te informeren over de storing. Vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

Niet-conforme aangegeven voorraad, wat resulteert in niet-conforme levertijden (1,5 maand in plaats van 48 uur); grote moeite om contact op te nemen via e-mailformulieren (meerdere dagen), product op het randje wat betreft kwaliteit en afwerking.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 0033563714499 voor vragen of informatie. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Ik had eerst een recensie geplaatst voordat de dienst na verkoop contact met me opnam. Tot op heden heb ik nog steeds geen goederen ontvangen, maar de dienst na verkoop heeft de moeite genomen om me te bellen en uit te leggen waarom. Ik kom terug om de goederen te beoordelen zodra ik ze heb ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Onbegrijpelijk lange levertijd Nooit dit probleem ergens anders gehad

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben vernomen dat de Belgische Post problemen ondervond en een vertraging had in de levering van bestellingen. De vertraging wordt momenteel opgelost en alles zou binnenkort weer normaal moeten zijn. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb betaald voor een Chronopost service om de goederen snel te ontvangen en de levering was een dag vertraagd Goederenprijzen te hoog

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket werd binnen 24 uur geleverd. Als de artikelen u niet bevallen, kunt u contact opnemen met onze after-sales service om de terugzending van de nieuwe goederen te regelen. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Levertijden te lang

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Begin september besteld en nog steeds niets in zicht. De klantenservice biedt aan het te onderzoeken. Ondertussen sta ik er alleen voor, erg teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben de nodige stappen ondernomen en je pakket is verzonden, maar helaas heeft het postkantoor het nog niet afgeleverd. We hebben een klacht geopend bij hun dienst om de positie van uw pakket te achterhalen en de levering te verkrijgen. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Ik was niet tevreden over de bezorgdienst (het opleggen van een tijdslimiet van één dag om een pakket te bezorgen na een "eerste bezoek" dat niet van tevoren was afgesproken, is niet acceptabel).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Vooral omdat ik niet eens op de hoogte was van de dag dat de bezorger zogenaamd bij mij thuis kwam. De reactie van uw afdeling toen ik dit meldde was ook niet overtuigend."
2 /5
★★☆☆☆

Ik bestelde een product op de 10e van de maand en kreeg op de 25e een antwoord met de mededeling dat het niet op voorraad was en een leverdatum van de 4e van de volgende maand. Dat is niet goed genoeg. De weinige producten die ik van jullie heb gekocht, zijn geleverd zonder gebruiksaanwijzing, zelfs voor de enigszins ingewikkelde machines. Te veranderen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Onze excuses voor het ongemak, maar we laten je weten hoe lang het gaat duren, afhankelijk van het productieschema. Kunt u ons vertellen welke berichten ontbreken? Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

De kasten zijn niet identiek en de nietschroeven zijn slecht geplaatst p lesoile

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me te horen dat uw bestelling u niet helemaal tevreden heeft gesteld. Servicedossier nr. 21479 is geopend en een e-mail met alle details is direct naar u verzonden. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Veel te groot voor mijn snijmachine (ondanks de aangegeven afmetingen). Helaas moest ik hem deze week terugsturen. In afwachting van terugbetaling...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Vacuüm machine 3 jaar gekocht. 3 retour voor reparatie last niet goed Zeer ontevreden zeer goede klant ik ben zeer boven vooral garantie overtreft .

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Heb je geprobeerd de sealbalk en de afdichtingen schoon te maken? Let op de potentiometer van uw machine. Als u vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
3 /5
★★★☆☆

De bezorger wilde de pers niet in de kelder zetten, ook al is er geen trap, het is op een helling dat er ruimte is. Hij liet de pers vooraan staan en vertelde me dat hij het huis niet in mocht, wat een probleem was omdat ik alleen woon, en hij had de pers op een pallet met zijn karretje kunnen zetten,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Materiaal beschadigd, maar niet zichtbaar bij ontvangst. Nog steeds geen nieuws van de after-sales service.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de dienst na verkoop heeft verschillende keren geprobeerd contact met u op te nemen. Aarzel niet om terug te bellen op 05 63 71 44 99, uw trackingnummer is 21348. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Ondanks de extra kosten van chronopost, vertraagde de bezorger de levering met 24 uur zonder waarschuwing of informatie, wat onaanvaardbaar is gezien de extra kosten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, De klacht is ingediend bij chronopost, we houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

De beschikbaarheidsinformatie op de website kwam niet overeen met de levertijd in de bevestigingsmail. Het bericht dat naar de klantenservice werd gestuurd, werd niet beantwoord. Ik ontving een product dat niet overeenkwam met mijn bestelling (andere kleur). Ik heb het product gehouden, maar ik weet niet zeker of ik het nog een keer zal doen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de bevestigingsmail hield rekening met het laatste exemplaar dat je had gekocht. Het product was beschikbaar en is verzonden. De kleur zou echter de kleur moeten zijn die je hebt besteld. Neem contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

Product voldoet niet aan onze verwachtingen De voeg is tomatensap Het apparaat al ontworpen lek bij de slinger voeg zowel op de vloer en in de kom Klantenservice wil niets doen alles is normaal volgens hen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Je kunt je tomaten een beetje centrifugeren voordat je ze door de klokhuis haalt, dat zou lekkage uit de trechter en de slinger moeten beperken. Je kunt het afval ook strijken om er zoveel mogelijk pulp uit te halen. Je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via [email protected]. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

1 BOCAL 1Liter gebroken in de verpakking slecht verpakt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik meld dit onmiddellijk aan onze dienst na verkoop, die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen. Gelieve ons op de hoogte te brengen van elke leveringsafwijking binnen de 48 uur zodat we dit kunnen rechtzetten. Met vriendelijke groeten.