★★★★★
op 19742 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Bestelling geplaatst op 23/04/2020, ontvangen op 05/05/2020. Tompress hield de factuur in vóór levering. De ontvangen goederen waren niet de bestelde goederen (flessen van 1l in plaats van 0,5l). De verpakking was niet geschikt voor het product: 1 fles gebroken (gemeld bij levering) en 6 flessen gebarsten. Geen klachtenformulier in het pakket, klantenservice onbereikbaar. Zeer teleurstellend.
Het product is van slechte kwaliteit en bovendien is het merk dat in de catalogus wordt getoond niet het merk dat we hebben ontvangen. TOMPRESS speelt vals met de goederen. Ik dacht dat jullie serieuzer waren en meer respect hadden voor jullie klanten!
Levering nog niet afgehaald 21/04/2020
Ik ben ziek van Covid19 en de bezorger dwong me naar beneden te komen, hij wilde niet 2 verdiepingen omhoog, ik zei dat ik ziek was, hij zei dat het me niets kon schelen, ik ga terug met het pakket, ik moest naar beneden komen om het te halen, het is rampzalig.
Hallo, ik heb mijn levering nog steeds niet ontvangen en de vorige zijn in twee afzonderlijke zendingen aangekomen.
Helaas kan ik geen mening geven, omdat ik de goederen niet heb ontvangen! Toegegeven, er zijn op dit moment zeer bijzondere omstandigheden en het is mogelijk dat de problemen zullen aanhouden. Maar als ik de goederen niet ontvang, bent u dan van plan om mij terug te betalen? Zelfs als ik het spoor van het pakket volg op de link die u mij stuurde, die naar het postkantoor gaat, is er geen vooruitgang.
Nog niet ontvangen
Hartelijk dank
De bestelling werd op woensdag 8 april opgehaald door het postkantoor. De tracking is sindsdien niet veranderd - dus geen scan - alsof het pakket zoek is geraakt. 10 dagen na de bestelling niet bezorgd - er is genoeg om je zorgen over te maken!
Niet cooomercant
Wees voorzichtig met je verpakking, kleine onderdelen in grote verpakkingen dus veel inpakpapier, dan heb ik 2 bestellingen gedaan in 10 dagen dus 2 keer de catalogus en reclame. In een tijd waarin ons wordt gevraagd ons in te spannen om het milieu te beschermen, is dit echt zonde.
Op mijn laatste bestelling was er een impact op de wastafel op 46 niet geweldig een beetje teleurgesteld. 4 verschillende bestellingen twee beschadigde apparaten op twee verschillende bestellingen en daarom een geretourneerd door tompress (de thermometer) het materiaal is niet te wijten aan goede kwaliteit, maar misschien een transport slecht uitgevoerd? of de verpakking van de producten te versterken? Met vriendelijke groet, de heer en mevrouw FEREY
Medium
Zeer lange levertijd ...
Ik zal het niet meer aanbevelen Mijn bestelling was al vergeten en toen moest ik schattenjacht spelen om het pakket te vinden.
Voor het materiaal niets te zeggen. over het transport, geen contact van de bezorger en pallet zo achtergelaten.
Duur voor niet veel. Het werkt eigenlijk best snel, maar de moeren zijn helemaal geplet. Ik vroeg de klantenservice om uitleg over hoe je het in elkaar zet en gebruikt, maar ze konden me geen antwoord geven. Uiteindelijk vond ik een video op de website van het merk dat het maakt: Picaba. Maar zelfs hiermee is het onmogelijk om pitten te krijgen, het duurt lang om de schil van de pit te scheiden.
De portokosten zijn te hoog. De prijs van de artikelen is te hoog.
Het pakket is beschadigd aangekomen, het probleem ligt niet bij de levering, maar bij het vertrek bij u thuis: veel te strakke omsnoering, te dun karton, dus geplette producten ... Het pakket (op een pallet) is vertrokken, de betaling is gedebiteerd bij verzending, en sindsdien is er niets gebeurd... Voor één keer zijn we erg teleurgesteld...
Ondanks dat het pakket aan de buitenkant in goede staat was, kwam ik tot de onaangename verrassing dat een van de voederhuisjes in 2 stukken gebroken was. het is weer aan elkaar gelijmd, maar het is toch jammer.
De kwaliteit van de afwerking was rampzalig - de ladegeleiders waren, net als al het andere, gewoon aan elkaar geniet. Na het uitpakken waren bijna alle stroken aan minstens één kant uitgescheurd en hingen ze naar beneden. Ik heb nu alles zelf aan elkaar geschroefd, maar nu zie je al dat de geniette lades ook snel uit elkaar zullen vallen. Nooit meer. Ik heb de klantenservice niet geprobeerd
Het ontvangen product komt niet overeen met de schermweergave op de site - de leverancier heeft geantwoord dat de schermweergave niet contractueel is - dus hoe kan ik een serieuze bestelling plaatsen op deze site?
Ik moest bellen om een e-mail te krijgen om mijn bestelling te volgen... maar nee, ik kreeg niets. Voor een eerste bestelling, niet erg tevreden met het product (schapendarmen), doorboord, gesneden .... Gezien de prijs had ik veel beter verwacht.
De maand vertraging tussen de dag dat de bestelling werd geplaatst en de levering was veel te lang voor een houtbak die begin december werd besteld en net na de feestdagen begin januari werd geleverd.
Product defect bij aankomst, we hebben het nog niet kunnen laten vervangen
De vervoerder heeft niet geleverd: ik heb na 10 dagen gebeld om de retourzending van het pakket naar de afzender te annuleren. Ik heb verwrongen goederen ontvangen die daardoor onbruikbaar waren. Met de retourkosten ga ik meer betalen dan voor de goederen. De klantenservice heeft me in ieder geval goed ontvangen, maar om een verwrongen pakket te ontvangen waar je niet veel aan hebt. Erg teleurgesteld.
De levering: teleurstellend: 4 gebroken potten van de 6... En een terugbetaling van slechts 3...
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Dus mijn beoordeling zal niet gunstig voor je zijn, ook al heb ik veel geduld. Gelukkig nieuwjaar.
Zeer lange levering
Het was erg moeilijk om de twee delen van de rookoven van elkaar te scheiden, dus ik belde de klantenservice, die me terug zou bellen, maar dat nooit deed. Het zaagsel is veel te dik en daardoor erg moeilijk te branden. Kortom, één ster is al te veel.
Ik heb betaald voor levering binnen 24 uur en het werd pas na 4 dagen geleverd... Ik wil mijn geld terug voor de levering.
Metalen kastje, bevestigingsbeugel verbogen tijdens fabricage. Verf niet droog voor inpakken in plastic folie, dus vlekken op staanders.
Hallo, ik vond het erg goed, jammer dat de pallet omviel en dat de dozen kapot waren. Voor deze prijs zou het toch beter verpakt kunnen zijn.
Lange levertijd Mijn naam stond niet op de afleverbon (alleen mijn voornaam) en ik heb jullie dit 2 keer per e-mail laten weten zonder antwoord of actie Verpakking te breekbaar (veel gaten) en onvoldoende bescherming Het rookzaagsel dat ik had besteld, lag gedeeltelijk verspreid in de doos omdat de zak niet waterdicht was Ik had dezelfde fouten opgemerkt bij mijn 1e bestelling.
Om 48 tot 72 uur levering aan te kondigen terwijl ik 9 dagen moest wachten, vind ik een beetje overdreven.
Toen ik de doos opende zag ik dat het deksel kapot was, maar ik zag niet dat de sterilisator een poc had, dat zag ik later toen ik hem in gebruik nam, nadat ik het 2e deksel had ontvangen na mijn klacht.
De geleverde loop is echt niet zo mooi als de loop die gefotografeerd is voor de advertentie. De verfvlekken (veroorzaakt door wrijving tegen andere oppervlakken) kunnen niet worden verwijderd door schoonmaken. Je zult wat tijd moeten besteden aan schuren. Het zwellen van het hout om het waterdicht te maken gaat maar geleidelijk (te veel lekkages) en duurt daarom lang.
Pallet beschadigd bij aankomst
Meel ontvangen dat 4 weken later over datum is
Relatief lange levertijd. Geen antwoord op mijn e-mail met het verzoek om informatie over deze abnormale vertraging.