/10
★★★★★
op 18935 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 18935 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Wanhoop nooit, artikelen beschikbaar binnen 4 tot 6 weken verkregen na 3 maanden zonder speciale aankondiging, wat betekende dat we een levering moesten doen terwijl we weg waren.
Aan de andere kant zijn de artikelen van goede kwaliteit en komen ze overeen met de beschrijving.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levertijd veel, veel te lang...meerdere maanden...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, het aanvullen van de voorraad onderdelen duurde langer dan verwacht, waardoor de verzending van uw bestelling vertraging opliep. Gelukkig werd het pakket binnen 48 werkuren verzonden. Met vriendelijke groet
3
/5
★★★☆☆
Door een fout van het management arriveerde de koekenpan na de datum en moest ik een andere kopen. (Ik aarzel om het aan te bevelen, om niet dezelfde tegenslagen te krijgen. Hoogachtend
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. De postdienst heeft het pakket verkeerd bezorgd, wat de vertraging van 24 uur heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet
3
/5
★★★☆☆
Ik ben al vele jaren klant en dit is de eerste keer dat een bestelling die op 20 mei is geplaatst, op 17 juli is ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons, dit is een uitzonderlijke situatie en helaas zijn sommige grondstoffen bijzonder moeilijk opnieuw op voorraad te krijgen. We doen ons best om de levertijden te verkorten. Met vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen. Sterker nog, de transporteur kwam 2 keer en ik was er. Mijn telefoon ging over maar ik nam niet snel genoeg op. Hij ging 4 keer over en ging toen naar het antwoordapparaat, dus ik probeerde het nummer opnieuw te bellen maar er werd niet opgenomen. De transporteur wilde me om de inreiscode vragen, hoewel die op het transportdocument stond, en hij gaf zelfs toe dat hij de code niet wist.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de levering vond plaats op 19/07. We hebben rekening gehouden met uw opmerking en zullen deze doorgeven aan ons agentschap voor een betere opvolging van de leveringen die we aan hen toevertrouwen. Met vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Het duurde lang voordat ik een beschadigd blik en een pizzaschep ontving. Teleurgesteld, hoewel ik tot dan toe erg tevreden was...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Sorry voor de vertraging, de productie van de schoppen en pizzastelen heeft wat vertraging opgelopen. Is het blikje nog bruikbaar? Laat het ons weten via [email protected]. Vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
De goederen nog niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket dat vrijdag is vertrokken, is afgelopen maandag bezorgd. Met vriendelijke groet
3
/5
★★★☆☆
Een van de spindelschroeven is verbogen Kan niet worden vastgedraaid
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zal dit onmiddellijk doorgeven aan onze klantenservice. Met vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
Rozell pannenkoekenhark: Echt gemiddelde kwaliteit, het handvat van de Rozell (pannenkoekenhark) is niet recht en past niet goed in elkaar. 10 Carnex zakken voor hammallen met rode rand: Slechte kwaliteit hamsokken, betere kwaliteit van de concurrentie, bijna dezelfde prijs. Ik zou dit type artikel niet aanraden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Product besteld in april en geleverd half juni. Geen informatie over onbeschikbaarheid voordat ik bestelde, afgezien van de algemene vermelding op de site "levering binnen 48 uur".
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Voor de 2e keer ben ik teleurgesteld over de bestelde apparatuur 1 -- de vacuümmachine die me veel problemen bezorgde ... tot op de dag van vandaag niet meer gebruikt ... 2 -- de schaar waarvan de ergonomie van de duimen bedroevend is ... maar hij knipt heel goed ...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geleverde producten niet zoals beschreven.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Helaas zijn er drie glazen potten gebroken tijdens het transport, de volgende keer zal ik de levering pas valideren na het openen van het pakket. Aan jullie kant valt er niet veel te verwijten, de verpakking was correct en de "breekbaar"-markering was duidelijk zichtbaar.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Ik denk dat deze informatie moet worden doorgegeven aan de vervoerder.
3
/5
★★★☆☆
Ik ben persoonlijk teleurgesteld in dit artikel omdat ik vind dat je geen waar voor je geld krijgt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hoi, het spijt me dat het niet past. Is het de grootte? De kracht? Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Het is moeilijk voor mij om de klantenservice te beoordelen, omdat mijn bestelling geen betrekking had op deze service. Ik was helemaal tevreden over de manier waarop het product op de site werd gepresenteerd, maar het postkantoor was absoluut waardeloos. Mijn colissimo kwam 3 dagen te laat aan (de 2 vorige - die geen bestellingen van Tompress waren - waren verloren gegaan).
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het handvat van 2 m van de pizzaschil was verbogen... Ik ben een beetje teleurgesteld, vooral gezien de prijs.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, heeft u dit genoteerd op de afleverbon? Met vriendelijke groeten
3
/5
★★★☆☆
Moeilijke montage
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Als een product niet beschikbaar is, zou het niet mogelijk moeten zijn om het te bestellen. Ik kocht per 20 om korting te krijgen. Uiteindelijk niet beschikbaar in voldoende hoeveelheid, voorraad wel opgestuurd maar geen korting als gevolg...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de artikelen worden regelmatig aangevuld op basis van de productiesnelheid, het is waar dat in de urgentie, wees waakzaam met de indicatie van de voorraad als je niet kunt wachten (hervat op de bevestiging van de bestelling). Met vriendelijke groeten
3
/5
★★★☆☆
Hallo, Een zak meel was licht gescheurd (Larangais denk ik) zeker door een slechte wig.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle en efficiënte levering. De kwaliteit van het product laat te wensen over, met bepaalde elementen in plastic met metaaleffect (gezien de prijs is dat immers niet verwonderlijk). Het meest vervelende is de effectiviteit van het product, het werkt helemaal niet.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, kunt u ons alstublieft vertellen wat er precies aan de hand is met het artikel? Met vriendelijke groet
2
/5
★★☆☆☆
Na 4 maanden wachten ..... wat zou je denken van deze site !!!!!. Wat meer is, ze vertellen je dat het Frans is!!! terwijl het uit China komt!!! het is weer meer dan NOOIT!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de pan is niet gemaakt in China of Frankrijk, maar in Europa, in Spanje zoals aangegeven in de beschrijving. Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat mijn zak zout van 10 kg overal in het pakket geperforeerd was.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Hoe was de doos? Met vriendelijke groeten
2
/5
★★☆☆☆
Dode verpakking
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het artikel heeft niets? Met vriendelijke groet
2
/5
★★☆☆☆
Het pakket kwam onaangekondigd aan en ik moest terugrennen toen de chauffeur bij mijn huis was... Nooit meer bestellen!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben u op de hoogte gebracht van het vertrek van uw pakket op 20/04 en het transport ervan op 21/04 via e-mail met de realtime trackinglink. Met vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Dit is een product van goede kwaliteit dat perfect aan mijn verwachtingen voldoet. ( Functioneel en compact ) Aan de andere kant lijkt de prijs nog steeds erg hoog in vergelijking met het product qua materialen en afwerking.
Ik was erg teleurgesteld over de montage. Er ontbreekt een moer op de scharnierpen van de hendel en de toevoeging van ringen achter de moeren zou een pluspunt zijn geweest, om te voorkomen dat de lak eraf glijdt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verkeerd product vergeleken met de beschrijving op de site
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Probleem met geodis/calberson.
Alles was kapot, pakket geopend voor levering (door de bezorger om te kijken wat het was...")
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
pakket zonder pallet eronder."
3
/5
★★★☆☆
Meer dan een maand om mijn bestelling te ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Perfecte levering.
Desus van de goederen. Met breuken en splinters. Reactie van after sales service laat te wensen over.
Slechte klantenservice, 3 weken wachten op 1 product. Ik moet van product veranderen, niet eens in staat om mij de 10euro verschil op een 460euro factuur aan te bieden. Onmogelijk om u een commerciële aanbieding te doen voor 10euro".
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het product is van goede kwaliteit en lijkt duurzaam. Aan de andere kant weet ik niet waarom, maar het pakket was opnieuw verpakt door het postkantoor... en een van de twee bestelde gieters moet een beetje worden gelast om een minigaatje te vullen, waardoor er een klein verlies optreedt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling