★★★★★
op 19368 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De ene vrouw was vriendelijk, de andere juist het tegenovergestelde. De ene vrouw vriendelijk, de andere juist het tegenovergestelde. Gelukkig zijn de aankopen goed.
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 12 december 2020. Ik ontving mijn levering begin februari na verschillende herinneringen. Er was nog één product over en ik begrijp niet waarom jullie de rest blokkeren. Ik was van plan om deze artikelen te kopen voor kerstcadeaus. Tijd om u te vertellen dat ik niet tevreden ben. Met vriendelijke groeten Jean-marc Cadoux
Controleer of de hele bestelling beschikbaar is, anders wordt de levering uitgesteld zonder dat je hiervan op de hoogte wordt gesteld. Verwachte levertijd na reclamatie: drie weken of verzending met het ontbrekende product verwijderd, waarbij de portokosten in rekening worden gebracht. Wat mij betreft was het ontbrekende product slechts een klein deel van het totale bedrag, dus ik had een commercieel gebaar op de verzendkosten op prijs gesteld!
Al 3 jaar klant. Aanvaardbare levertijden (vaak ~1 maand voor een gezondheidscrisis). De laatste drie levertijden worden steeds langer. Laatste bestelling geplaatst op 11/11/20, 7/8 artikelen ontvangen op 28/01/21. Wacht nog steeds op laatste artikel (28/03/21) dat blijkbaar 15/02/2021 is verzonden. Snelle antwoorden van de dienst na verkoop, maar geen resultaat.
Twee artikelen besteld, één beschikbaar en het andere niet. Na een klacht werd het beschikbare artikel geleverd. Twee artikelen betaald bij de bestelling, slechts één geleverd, waar is het geld?
Levering duurde bijna 2 maanden Nadat ik na een maand contact had opgenomen met de klantenservice, vertelden ze me dat het pakket de volgende week zou worden verzonden, maar het vertrok pas 1 maand later. Er werd mij verteld dat mijn pakket zou vertrekken en dat ik binnen 24 uur een volglink zou ontvangen, maar die heb ik nooit ontvangen.
1 maand wachttijd tussen bestelling en levering...
Nergens stond (of heel slecht) vermeld dat de darmen bevroren zouden worden verzonden. het gevolg was dat ik, toen ze een hele tijd later bij mij thuis aankwamen, doorweekte zakken darmen in zakken water kreeg. ik weet niet zeker wat ik ermee ga kunnen doen... maar voor de andere producten zijn ze prima. ik heb dus nog steeds vertrouwen in de site... maar niet voor darmen!
Hallo, besteld op 11 november 2020 ontvangen op 21 januari 2021 te lange levering teleurgesteld
Meer dan 2 maanden om 5 kg nitrietzout te ontvangen. Geen bericht om me te informeren over vertraging. Kortom, zeer gemiddeld.
Als ik 0 had kunnen zetten, had ik dat gedaan. Defect product, ik begrijp het niet tussen de video en wat ik heb, niets werkt.
Item ontvangen dat niet overeenkomt met de afbeelding, item geretourneerd en nog steeds niet vergoed!
Is de lekkende kurk een concept? Geen aanwijzingen over hoe ermee om te gaan...
Levering te lang en apparatuur niet beschikbaar.
Mijn bestelling is geplaatst tijdens de eerste opsluiting in april 2020. We hebben de goederen pas in januari 2021 ontvangen!!!! Er was geen communicatie, want ik had natuurlijk nooit verwacht dat ik ze nog zou ontvangen.
Bestelling geplaatst op 25/11. Geen nieuws, herinnering op 10/12. Een van de producten was niet op voorraad, de week daarop weer aangevuld, begin januari weer een herinnering en een ander product aangeboden, dat vervolgens snel werd ontvangen. Herbekijk de communicatie als het product ontbreekt, zodat de bestelling eventueel kan worden aangepast. Ik moest bij een andere leverancier kopen.
Ik ben teleurgesteld over deze bestelling omdat Tompress alleen als tussenpersoon fungeerde tussen mij en een Russische leverancier. De afschuimer was al gebruikt en niet schoon, en een van de onderdelen was bijna onmogelijk te demonteren om schoon te maken. De bezorger belde niet toen hij kwam, dus bracht hij het pakket terug naar het postkantoor toen ik thuis was.
Product standaard geleverd, omdat oorspronkelijk besteld product niet op voorraad was. ik kwam er pas achter toen ik tompress belde om me zorgen te maken over de niet-levering van dit product waarvoor niemand de moeite had genomen me te bellen en me te informeren over de niet-beschikbaarheid!!!!
Bestelling verzonden op 22/11/2020 goederen ontvangen op 06/01/2021 (vertraging veel te lang, geen telefoontje van u, niet verontschuldigd alleen een woord van verontschuldiging bij de factuur. Met vriendelijke groet
Niet veel uitleg over hoe het te gebruiken. De eerste resultaten zijn de prijs van het product niet waard.
Toen ik mijn bestelling plaatste, was de aangegeven levertijd voor een artikel 6 tot 8 weken. Mijn bestelling werd uiteindelijk na meer dan 14 weken verzonden. Ik kreeg geen uitleg van Tom Press. En ze weigerden de rest van mijn bestelling te versturen totdat alle artikelen beschikbaar waren. De ontvangen artikelen zijn goed, maar er ontbreekt een gebruikers- en onderhoudshandleiding.
Ik heb een probleem met mijn thermometer, die niet werkt. Sinds het 1e telefoontje op 30 december, de e-mail op 4 januari en nog een telefoontje op 7 januari, wacht ik nog steeds op informatie over wat ik moet doen om hulp te krijgen. Ik vind dat lang.
Levering vertraagd, artikelen zoals verwacht, maar niet meer
Ik moest vragen naar de status van mijn bestelling (want geen e-mail van hen over de voortgang) en ik kreeg te horen dat ik, om mijn bestelling snel te krijgen, opnieuw bezorgkosten moest betalen: een grap !!!!!!!!!!! Dus ik kreeg mijn kerstcadeau pas na de kerst!
Na een aantal teleurstellende bestellingen bevatte de laatste levering de Henry braadpan, die over de hele lengte gespleten was; onbruikbaar. We openden het pakket voordat we ervoor tekenden bij de bezorger, maar zagen de splitsing niet. Waarschijnlijk slecht verpakt.
Voor de levering geen mogelijkheid om de goederen te controleren voor het vertrek van de bezorger geen handtekening en geen beleefdheid (antwoord niet op tijd)
Op tijd ontvangen, maar de doos was helemaal gescheurd en doorweekt. De producten leken in goede staat. Dus ik heb het gehouden. Ik hoop dat ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt. Ik hoop dat dit niet nog een keer gebeurt. Dus een beetje teleurgesteld
Geen levering, geen antwoord op e-mails, geen voorstellen om het probleem op te lossen, ik wacht nog steeds!
De flamadou is een slechte afwerking voor een stuk gereedschap dat in contact moet komen met voedsel en vuur, en ik vind het vreemd dat het bedekt is met een zeer stinkende verf als je het in het vuur steekt.
De houten onderdelen aan de bovenkant van de voorraadkast waren niet eens gelijmd. Het is erg duur om voor Franse bedrijven te werken die het kwaliteitsspel niet meespelen. 30% goedkoper product op andere platforms. we moeten de kwaliteit-prijs test herzien.
Ik heb een probleem met de keramische broodschaal. Het deksel past niet, het is wiebelig en volgt de vorm van de basis niet.
Goederen zijn OK zoals vermeld, levertijd was ca. 7 maanden! In de winkelaanbieding staat levering in maximaal 72 uur, maar zonder melding wordt pas maanden later geleverd. Het is voldoende als 1 onderdeel op dat moment niet leverbaar is en de hele bestelling wordt dan pas maanden later geleverd. Een versnelling is alleen mogelijk als het niet beschikbare onderdeel wordt geannuleerd.
Ik heb de apparatuur nog niet gebruikt maar het lijkt van goede kwaliteit te zijn. Aan de andere kant ben ik teleurgesteld over de levering, bestelling geplaatst op 14/11 met items beschikbaar, ontvangen op 07/12 omdat in de tussentijd een item niet langer beschikbaar was dus geen gedeeltelijke verzending van de verkoper en geen informatie van hen als ik niet had gezorgd om hen de vraag te stellen.
Erg teleurgesteld zaagsel dat helemaal niet werkt voorkomen dat het te duur is voor de prullenbak
Bestelling 1 maand later geleverd en niet-conforme levering
U vergist zich: de bestelling werd geplaatst op 7 september (nr. 451 744) en ik heb contact met u opgenomen omdat ik niets van u had gehoord, anders... geen nieuws! (aardappellade ontbreekt) 25/11: uw bestelling is klaar. Bij levering: de chauffeur weigert mij het pakket te laten openen. Ik neem contact met u op en u antwoordt: u moet het pakket accepteren... Definitieve levering... Eindelijk!
Goed behalve levertijden die van week tot week worden verschoven
De kwaliteit van het product is perfect, maar het is nog steeds een beetje duur... En de levering was rampzalig, want ik was thuis en de bezorger belde niet eens aan, hij liet alleen een afleverbon in mijn brievenbus achter...
Ik heb nog geen goederen ontvangen! Ik heb 15 dagen geleden besteld en betaald, dus ik kan maar één ster geven voor de levering. Hetzelfde geldt voor de goederen, want ik heb geen goederen. De communicatie met de klantenservice in het Duits is moeilijk.
Het deksel van 20 cm past niet goed op de Agnelli koekenpan. Dit komt door het handvat van de koekenpan (dat te hoog gekanteld is).