★★★★★
op 19270 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Meer dan een maand om mijn bestelling te ontvangen
Perfecte levering. Desus van de goederen. Met breuken en splinters. Reactie van after sales service laat te wensen over. Slechte klantenservice, 3 weken wachten op 1 product. Ik moet van product veranderen, niet eens in staat om mij de 10euro verschil op een 460euro factuur aan te bieden. Onmogelijk om u een commerciële aanbieding te doen voor 10euro".
Het product is van goede kwaliteit en lijkt duurzaam. Aan de andere kant weet ik niet waarom, maar het pakket was opnieuw verpakt door het postkantoor... en een van de twee bestelde gieters moet een beetje worden gelast om een minigaatje te vullen, waardoor er een klein verlies optreedt.
Bestelling geplaatst in november, 1 week geleden ontvangen. Ik heb twee keer contact moeten opnemen met support om informatie te krijgen over mijn bestelling. Ondanks mijn verzoek hebben ze nooit het initiatief genomen om me te waarschuwen voor de vertraging, me op de hoogte te houden, etc. Geen proactiviteit van de kant van Tompress, wat jammer is. Producten voldeden wel
Levertijden die helemaal niet overeenkomen met wat wordt geadverteerd (verschillen van enkele weken of zelfs enkele maanden). En als je hierover praat met de klantenservice, is het antwoord helemaal niet commercieel.
Ik heb een bestelling gedaan en blijkbaar was er niet alles en niet eens gewaarschuwd Dus ik belde omdat ik het niet had ontvangen en ze vertelden me dat het een artikel is dat vanaf mei beschikbaar zal zijn en vroegen me of ik het nog steeds wilde dus ik zei ja en dan moet ik verzendkosten betalen en dus ontvang ik mijn bestelling en verrassing de volgende dag ontvang ik een ander artikel dus een beetje walgelijk om weer te moeten betalen.
Opgemerkt moet worden dat het bedrijf zijn product moest veranderen en dat de foto's en opmerkingen van klanten helemaal niet overeenkomen met het ontvangen product, van het merk Baumalu dat te koop is op alle beurzen, rommelmarkten en dergelijke. Zeer slechte verkoper. Het kost je 9,15 uit eigen zak voor een retourzending. Voor een bedrijf met een kapitaal van 500 000. heb ik uiteindelijk op Amazon besteld.
2 maanden vertraging bij de levering, meerdere uitwisselingen met een zogenaamde "klantenservice" die weigerde de artikelen in twee termijnen te verzenden.
Sommige potten waren gebroken, ik had een stapel gebroken glas. Sommige deksels waren ingedeukt. Service was snel, terugbetaling van kapotte onderdelen. Hier heb ik niets aan want ik heb de potten en deksels nodig die ik in deze hoeveelheid heb besteld.1. Ik kan geen 2 potten en deksels bestellen die kapot zijn. Maar slechts 6, 12. Deze hoeveelheid heb ik niet nodig. 2. Ik betaal weer verzendkosten.
Ik plaatste een bestelling in januari, sommige artikelen waren niet op voorraad en ik moest 3 weken wachten, toen nog 6 en nog eens 6. uiteindelijk heb ik een deel van mijn bestelling geannuleerd na 10 weken. de bestelde artikelen waren niet uitzonderlijk (plastic bakken, legumier,...) klantenservice niet erg commercieel, niet erg creatief, weigering van gedeeltelijke levering, geen commercieel gebaar
Niet tevreden met mijn bestelling, onmogelijk om een mening te geven, het werkt niet en ook niet tevreden met mijn telefoontje naar de klantenservice.
Ik heb al 40 jaar een soortgelijk Zyliss-apparaat en het heeft al die tijd perfect gewerkt. helaas verslijt alles. omdat ik uw apparatuur ken, bedacht ik me geen twee keer en kocht ik bij u, maar dit apparaat snijdt niet in kleine stukjes en bovendien valt het uit elkaar tijdens het snijden. wat moet ik doen om het terug te sturen en mijn geld terug te krijgen?
Voor een ontbrekend artikel, levering met 2 weken vertraging, geen commercieel gebaar.
Na een eerdere aankoop bij Tompress zou ik documentatie ontvangen. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ik ben bijzonder teleurgesteld in de klantenservice.
Zeer goede producten, zoals gewoonlijk levertijd ( bijna 3 maanden ) en klantenservice ( geen informatie over de vertraging als het niet de klant die belt elke maand !!!! ) absoluut niet aan de standaard
Bestelling geplaatst op 11/01/21 en ontvangen rond 20/02... Meer dan middelmatige kwaliteit.
4 maanden voor een baneton...
Teleurgesteld ... natuurlijk is het een tweedehands eik en kun je geen perfect product hebben. Er zijn echter veel onvolkomenheden en een erg rode kleur over het hele midden van het vat. Dus een grote stripping is op zijn plaats. Ik had niet verwacht dat er zoveel werk aan het product zou zitten, het werd snel geleverd en bij mij thuis afgeleverd. Dat waardeerde ik echt.
Levering veel te lang 4 weken
Het product voldoet aan de bestelling. Verpakking in goede staat, hoewel de roestvrijstalen zijpanelen een beetje krom waren. Montagehandleiding in het Italiaans en montagehandleiding niet gemakkelijk te lezen. Een gebruikershandleiding ontbreekt.
Het spijt me dat ik geen omruiling kreeg aangeboden in een gelijkwaardige maat in plaats van een merkequivalent, maar kleiner, zelfs als de kwaliteit er is, is het ook een beetje mijn schuld, want ik heb er ook niet aan gedacht (jammer van het stoppen van de productie).
Het apparaat is van zeer slechte kwaliteit, zowel wat betreft de mechanische constructie als de algemene afwerking.
Ik heb u op 04 maart een e-mail gestuurd en ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. een ontvangen artikel komt niet overeen met de bestelling. het is normaal dat de retourkosten voor uw rekening zijn. bedankt voor uw aandacht. Klant n°2119243 N° FX574365
Producten besteld in november 2020 voor kerst ontvangen in februari 2021 Schande... . Onberispelijke verpakking.
Zeer snelle levering, maar de verpakking was zo inconsistent dat het handvat van het gereedschap verdraaid was tijdens het transport De aangeboden 15% korting liet het gereedschap verdraaid ...
Zeer lange levering omdat een product niet beschikbaar was. 4 potten gebroken. Moest bellen voor een levertijd....
De bestelling kwam 6 maanden later aan zonder enige uitleg, en de goederen waren slecht verpakt dus kwamen beschadigd aan... een gebroken pot...
Het product is vandaag aangekomen! Het lijkt te voldoen aan de beschrijving op de website. Op het eerste gezicht lijkt de trechter wat laag en het plaatwerk prima... als gereedschap is het simpel ik hoop dat het goed werkt!
Toen ik mijn bestelling plaatste, werd mij verteld dat ik een kalender en een receptenboek van chez vous de trompette zou winnen. Toen ik mijn bestelling ontving, zat er alleen de bestelling in en heb ik de kalender en het receptenboek niet ontvangen, dus ik ben helemaal niet tevreden over jullie site.
Bestelling geplaatst op 19/12, geleverd op 12/02. Geen informatie gegeven over de levertijd van het bestelde product, noch toen de bestelling werd geplaatst, noch daarna. Slechte klantenservice en probeert niet te verbeteren. Stuurt geen tracking codes zoals geadverteerd. De bestelling zou bij mij thuis worden afgeleverd, maar werd afgeleverd bij het pakketcentrum, dat het weigerde...
Bestelling geplaatst op 21/12/2020 en ontvangen op 15/02/2021. Communiceert niet, noch via e-mail, noch telefonisch, om u te vertellen dat de bestelling zal worden verzonden zodra deze compleet is. Het is u, als klant, die zich zorgen moet maken over de status van uw pakket!!!
Geen informatie wanneer het product niet langer beschikbaar was...
Blijkbaar zeer goed product tevreden met mijn bestelling Aan de andere kant levertijd te lang Besteld op 29/1 ontvangen op 9/2 Ik vind dat voor een levering onder de 48 uur het nog steeds een beetje lang is 11 dagen
Bestelling geplaatst op 21 december voor levering binnen 48 uur. Geen informatie over vertraging, herinnering per e-mail in januari, toen in februari, product ontvangen begin februari. Teleurgesteld door het gebrek aan communicatie. We kunnen de leveringsproblemen begrijpen, maar veel minder de complete stilte en het gebrek aan follow-up in de klantrelatie. Met vriendelijke groet,
De ene vrouw was vriendelijk, de andere juist het tegenovergestelde. De ene vrouw vriendelijk, de andere juist het tegenovergestelde. Gelukkig zijn de aankopen goed.
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 12 december 2020. Ik ontving mijn levering begin februari na verschillende herinneringen. Er was nog één product over en ik begrijp niet waarom jullie de rest blokkeren. Ik was van plan om deze artikelen te kopen voor kerstcadeaus. Tijd om u te vertellen dat ik niet tevreden ben. Met vriendelijke groeten Jean-marc Cadoux
Controleer of de hele bestelling beschikbaar is, anders wordt de levering uitgesteld zonder dat je hiervan op de hoogte wordt gesteld. Verwachte levertijd na reclamatie: drie weken of verzending met het ontbrekende product verwijderd, waarbij de portokosten in rekening worden gebracht. Wat mij betreft was het ontbrekende product slechts een klein deel van het totale bedrag, dus ik had een commercieel gebaar op de verzendkosten op prijs gesteld!
Al 3 jaar klant. Aanvaardbare levertijden (vaak ~1 maand voor een gezondheidscrisis). De laatste drie levertijden worden steeds langer. Laatste bestelling geplaatst op 11/11/20, 7/8 artikelen ontvangen op 28/01/21. Wacht nog steeds op laatste artikel (28/03/21) dat blijkbaar 15/02/2021 is verzonden. Snelle antwoorden van de dienst na verkoop, maar geen resultaat.
Twee artikelen besteld, één beschikbaar en het andere niet. Na een klacht werd het beschikbare artikel geleverd. Twee artikelen betaald bij de bestelling, slechts één geleverd, waar is het geld?
Levering duurde bijna 2 maanden Nadat ik na een maand contact had opgenomen met de klantenservice, vertelden ze me dat het pakket de volgende week zou worden verzonden, maar het vertrok pas 1 maand later. Er werd mij verteld dat mijn pakket zou vertrekken en dat ik binnen 24 uur een volglink zou ontvangen, maar die heb ik nooit ontvangen.