9.3/10
★★★★★
op 18568 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Zou kapot zijn geen vervanging geen compensatie
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
We zijn op 05/08/19 en mijn bestelling is gedateerd 23/07/19. Uw verkooppraatje IS 48H CRONOS. Ik ben nog steeds niet geleverd. De goederen die ik in de potten moest bewaren zijn verlopen (320 verloren door uw fout). Uw vervoerder GEODIS wordt niet aanbevolen voor uw klanten. Ik zou graag willen dat uw management zeer binnenkort contact met mij opneemt.SINON............
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Half juli besteld en op 25 juli 2019 nog steeds geen pakket.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket, verzonden op 15/07, staat in de wacht bij het postkantoor. Onze dienst na verkoop volgt het op en heeft een claim geopend voor niet-levering. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Een winkelier in een ander district nam contact met ons op om ons te informeren dat een pakket op onze naam was gevonden in de container vlakbij zijn zaak.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Weet u zeker dat dit echt ons pakket is? We hebben een ontvangstbewijs tegen handtekening van Chronopost voor de levering van het pakket dat we u via hun service hebben gestuurd. Neem opnieuw contact met ons op via 05.63.71.44.99, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, Ter informatie, ik ben vandaag mijn pakketten gaan ophalen in het postkantoor van Douvaine (het kostte me 2 uur om heen en terug te komen) en de loketten zijn open van 9.15 tot 10.15 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. Ik kwam om 11.15 uur aan, dus je kunt je voorstellen wat ik aantrof. Gelukkig waren de medewerkers bereid om mij te bedienen Er was slechts één pakket deze bestelling als nr. 408555 gedateerd 13/06/2019 d
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal geen goed product
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Wat is er mis met het zaagblad? Had je ook een leveringsprobleem? Laat het ons weten als je problemen hebt op 05 63 71 44 99 of per e-mail op [email protected]. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen: het zit vast in een chronopost-kluisje
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een betreurenswaardige service, bestelling geplaatst in november voor Kerstmis, bestelling ontvangen in mei. Dit alles maakt dat ik sterk adviseer om uw diensten niet aan te bevelen aan iemand die ik ken om nog een teleurstelling te voorkomen. Ik kan niet begrijpen hoe iemand klanten op deze manier kan behandelen. Ik ben zeer teleurgesteld. Met vriendelijke groet
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst in januari. Product blijkbaar niet beschikbaar. Ik kreeg te horen dat de bestelling in maart zou worden verzonden. Begin mei, nog steeds geen nieuws, geen bericht ... Ik neem contact met hen onder het verzoek om annulering ze uiteindelijk besluiten om me mijn pakket. Ondertussen is de 2,5L schroefpers (zoals aangegeven op de internetbestelling tracking) veranderd op de factuur in 1,6L ...?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket is nooit aangekomen, maar ik werd op 3 mei wel gedebiteerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket heeft ons magazijn verlaten op 02/05. De tracking van uw pakket geeft aan dat het verkeerd werd doorgestuurd door La Poste en dat het gisteren bij u werd afgeleverd. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Geen waarschuwing over de aankomst van het pakket op het relaispunt. Als in de cijfers de verzending bijna snel was, duurde het in feite meer dan 10 dagen voordat ik mijn pakket kreeg omdat ik dacht dat ik een waarschuwing van beschikbaarheid zou ontvangen. Ik controleerde mijn spams en dergelijke en heb nooit iets ontvangen. Bovendien neemt de klantenservice mensen serieus.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1 fles van de 6 geleverde flessen was kapot en ik heb een creditnota die ik waarschijnlijk niet zal gebruiken in plaats van een vervanging van de fles die ik nodig had en mijn klacht is niet in aanmerking genomen. In feite hebt u mij terugbetaald maar ik had niet gekeken omdat u mij een creditnota nr. AX111773 van 21/02 hebt gemaild.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het lijkt vast te zitten in Bruguiere.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We nemen hier nota van en openen een klacht bij de postdiensten. Het zou beter zijn als u rechtstreeks contact met ons opneemt, zodat we beter kunnen ingrijpen. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het pakket is afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling is al sinds 3 januari onderweg en is nog steeds niet geleverd ondanks verschillende herinneringen. Goed gedaan...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we zijn een klacht aan het indienen bij de post om uit te zoeken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Sinds 20/12/18 heb ik niets meer gehoord van mijn bestelling. Het lijkt in verzending te zijn, maar ik heb geen informatie omdat ik telefonisch of per e-mail geen hulp heb gekregen.
User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is verzonden op 20/12/2019 zoals vermeld in de e-mail met dezelfde dag. Op deze e-mail staat een link om het pakket te volgen. Het is niet normaal dat het pakket niet altijd bezorgd wordt. Ik zal een klacht openen bij het koeriersbedrijf. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling gepland als een kerstcadeau is nog steeds niet geleverd, vandaag is het 1 januari Het postkantoor (postbode) vertelt me dat colissimo leveringen worden uitbesteed en dat onafhankelijke bezorgers dubieus zijn Het adres was correct, er was iemand ter plaatse omdat dit kantoren zijn (7u - 19u). En het is al 4 of 5 keer dat ik hetzelfde heb geschreven zonder antwoord Zal ik worden geleverd?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze dienst na verkoop heeft een pakket opnieuw verzonden omdat het eerste naar de afzender werd teruggestuurd. U hebt contact opgenomen met onze dienst na verkoop om het adres te bevestigen voordat u het opnieuw verzendt. U kunt rechtstreeks contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 06 december 2018 en mijn bestelling van 13/11/2018 met de juiste referenties is nog steeds niet geleverd (Beukenzaagsel voor roken 0,75 2,5 mm)... Op 15/11/2018 een pakket ontvangen dat niet overeenkwam met mijn bestelling, op 19/11/218 teruggestuurd op vraag van Tompress (ontvangen bij Tompress SAV op 21/11/2018) en sindsdien geen nieuws ondanks mijn herinneringen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze verontschuldigingen. Uw zaak wordt behandeld en onze dienst na verkoop zal zo snel mogelijk doen wat nodig is. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen op mijn postkantoor in Jemeppe sur sambre. België. Ik kan de kwaliteit dus niet beoordelen. Ik hoop dat dit slechts een vertraging is "en dat het pakket zeer binnenkort zal aankomen".
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de postdiensten zijn verstoord door de demonstraties en blokkades en doen hun best. Het lijkt erop dat de vertraging beter wordt. Uw pakket is beschikbaar op het afhaalpunt. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Goederen kapot, slechte overeenkomst met de service. Na 1 maand kreeg ik een creditnota voor de kapotte goederen. Retournering van de complete levering gevraagd, maar geen communicatie. Elke poging tot communicatie per e-mail wordt genegeerd.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we volgden de defecte producten tijdens het transport en volgden de retour- en aurpsè-claim van de vervoerder. Welk adres gebruikt u om uw e-mail te versturen? Met vriendelijke groeten
1 /5
★☆☆☆☆
NIETS ONTVANGEN
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Heb je je pakket getraceerd? Het geeft aan dat de wegblokkades de leveringen hebben verstoord. Uw pakket is sinds 14/11/2018 in België. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Het probleem is dat het product (pot) kapot is aangekomen. Ik denk dat u de klant niet in de steek moet laten, omdat hij afhankelijk is van de terugzending van het product. U moet het product blijven controleren, zodat de klant niet zit te wachten op de goodwill van uw dienstverlener. Op deze manier wordt de retourzending zo snel mogelijk uitgevoerd, zodat je de klant tevreden kunt stellen met zijn aankoop. Ik denk
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, U heeft er goed aan gedaan de goederen te weigeren die tijdens het transport kapot zijn gegaan. De retourzending wordt verwacht in onze magazijnen en we zullen doen wat nodig is zodra we deze ontvangen. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen zendingen ontvangen na staking van Bpost in België
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het is Tom Press dat u zulke slechte cijfers geeft, maar we hebben wel de service geleverd die u verwachtte. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wachtte meer dan 10 dagen op mijn bestelling, ik wendde me tot Amazon en de volgende dag ontving ik ze, dus je ziet dat je site klaar is, behalve dat je me nog 10,30 euro schuldig bent ... De terugbetaling zou worden gedaan en het is besteld, ik wacht er nog steeds op, ik denk er zelfs over om een klacht in te dienen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We waren niet op voorraad en dat spijt ons. Aan de andere kant is de terugbetaling sinds 24/10/2018 gedaan. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Om te evalueren zou ik het volgende moeten leveren
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het lijkt erop dat de bezorger problemen heeft met het vinden van het afleveradres. Hij zal opnieuw contact met u moeten opnemen. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
2 vaten besteld. Eén vat beschadigd. Levering teruggestuurd. Geen nieuws sinds
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, De creditnota voor terugbetaling is uitgegeven en verzonden per e-mail op 25/10/2018, ik nodig u uit om uw e-mailbox te controleren voor verdere infomations, u kunt contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99 of [email protected] voor elke vraag. Met vriendelijke groet.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen. Het tracked pakket werd aangekondigd als geleverd op 19/10. Die dag ontving ik wel een envelop met jullie catalogus en de factuur, maar geen product. Uw klantenservice vertelde me gewoon dat ik het moest navragen bij het postkantoor... Met andere woorden, je staat er alleen voor.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is een dossier geopend bij onze klantenservice. Het onderzoek is aan de gang. Zodra we meer informatie hebben, zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen. U kunt ons ook per e-mail of telefonisch informatie sturen onder vermelding van referentie 21699. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Minimaal gebruik van materialen, maximale winst? Het product staat qua ontwerp, materiaalgebruik en afwerking niet in verhouding tot de gevraagde prijs. De verpakking en presentatie zijn zeer twijfelachtig. Ik zou de in Polen of Tsjechië gemaakte snijmachine NIET opnieuw aanbevelen of willen kopen. Vooral omdat het product misleidend officieel uit Frankrijk wordt aangeboden.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de Belgische post ondervindt technische problemen waardoor de levering van uw pakket vertraging oploopt en dit spijt ons. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het Belgische postkantoor heeft problemen met de leveringen, maar het lijkt opgelost te zijn en je pakket zou binnenkort moeten aankomen. Met vriendelijke groeten.