TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.
Op de site stond dat er nog 2 meter stof beschikbaar was, maar uiteindelijk kreeg ik 1 of 2 dagen later een telefoontje dat er geen stof meer op voorraad was...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen over dit ongemak om u een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Jammer dat de voorbereidingstijd voor de bestelling te lang is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, de voorbereidingstijd is aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden en ook voordat u uw bestelling plaatst. Aangezien uw bestelling is geplaatst tijdens onze uitverkoop, die een zeer drukke periode was, varieerde deze tussen 24 en 48 uur. Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Verpakking slecht gesloten. Na controle van de goederen was een bepaalde band van spijkers gevouwen. Slecht gepresenteerd, vooral omdat er een grote lange doos was. Heb net het pakket opgehaald, ik zal het zien als het op de stoel wordt gepresenteerd ????
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De kwaliteit is vrij middelmatig, maar gezien de prijs? Er zou meer informatie over de kwaliteit van het product moeten zijn, bijvoorbeeld: grammage, elasticiteit........
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we herinneren u eraan dat we een service voor het verzenden van monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. Alle informatie over het product, zoals grammage en samenstelling, is ook beschreven in het productblad. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Levering gedaan op de 14e in plaats van de 10e aangekondigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. Naar aanleiding van uw bericht is er een klacht ingediend bij uw vervoerder en uw dossier is doorgestuurd naar onze After-Sales Service die u vandaag een commerciële geste heeft gestuurd. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Stof van zeer gemiddelde kwaliteit, draden niet in de bestelde kleur
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. We vragen u om een foto van het ontvangen product dat niet overeenkomt met de kleur die u wenst, per e-mail te sturen naar [email protected] zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. We herinneren u eraan dat we een service voor het verzenden van gratis monsters hebben. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Wat betreft artikel M7466 is het voor mij onbruikbaar omdat ik de uitleg in 3 verschillende talen heb ontvangen: Duits, Engels en Spaans. Ik heb het niet in het Frans ontvangen. Ik ben een beginner in naaien en ik kan het niet vertalen. Als u het in mijn taal kunt sturen: FRANS, zou dat inderdaad beter zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Meerdere keren is het voorgekomen dat de bestelde stof uiteindelijk niet meer op voorraad is. Teleurgesteld over de kwaliteit van sommige stoffen (of hun beschrijving die niet helpt om het te begrijpen).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn sorry voor de ongemakken die zijn ontstaan door voorraadtekorten. We doen ons best, ondanks de moeilijkheid om de gemeten lengtes tijdens onze ordervoorbereidingen zo nauwkeurig mogelijk te zijn. We herinneren u er ook aan dat we een service voor het verzenden van gratis monsters hebben. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
zeer late levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry, de weersomstandigheden aan het begin van het jaar 2018 waren inderdaad vrij moeilijk te beheren vanuit het oogpunt van levering. Onze partner Colissimo heeft alles in het werk gesteld om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren ondanks de twee extra dagen van uw levering. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik ben tevreden met mijn bestelling, maar u moet absoluut van leverancier voor de levering veranderen. Ik had te maken met een debiele onderaannemer die 6 uur te laat arriveerde, en dat nog maar omdat ik heb geklaagd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor het ongemak. Naar aanleiding van uw bericht is er een klacht ingediend bij uw vervoerder en is uw dossier doorgegeven aan onze Klantenservice. Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Zeer teleurgesteld bij de ontvangst van mijn pakket (fout patroon) de klantenservice heeft mijn excuses geaccepteerd, maar ik weet niet of er zonder mijn voorstel een commerciële geste zou zijn gedaan. Voor een eerste poging was het geen meesterzet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, gezien het uitzonderlijke probleem dat u met uw bestelling heeft ondervonden, zou onze Klantenservice deze commerciële geste hebben gedaan door het verkeerd ontvangen patroon aan te bieden, zelfs zonder uw suggestie. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De levering via DPD is vreselijk:
1) Je moet een grote tijdsperiode kiezen, die een halve dag blokkeert, of die over 2 halve dagen heen gaat, en dan worden we aan het einde van deze tijdsperiode geïnformeerd dat, sorry, de levering die dag niet kan plaatsvinden, en dat we dus een andere dag en een andere tijdsperiode moeten kiezen.
Ik heb mijn pakket dus niet ontvangen
2) De afhaalpunten zijn te zeldzaam
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn sorry voor het ongemak, er is een klacht ingediend bij het transportbedrijf. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om zich te verontschuldigen voor deze wachttijd. We danken u voor uw begrip
Met vriendelijke groet,
Corinne
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
teleurgesteld tussen de foto presentatie van het product op de site en de realiteit na ontvangst.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We herinneren u eraan dat we een service voor het verzenden van monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. U kunt het aangekochte product retourneren als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice voor de details van de voorwaarden. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik had vooraf monsters besteld voordat ik mijn stof bestelde, en de ontvangen stof komt helemaal niet overeen met het monster. Ik heb twee berichten gestuurd en heb nog steeds geen antwoord. Ik ben professioneel en kan me niet tevredenstellen met de ontvangen stof wanneer mijn klanten de kleur van het monster hebben gekozen. Bedankt dat u me antwoord geeft en een oplossing vindt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze Klantenservice heeft contact met u opgenomen over dit ongemak om u een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Jammer dat je 69,90 euro moet bereiken om geen verzendkosten toe te voegen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons, maar we hebben prijsverhogingen van onze leveranciers en een stijging van de transportkosten ondervonden, wat ons dwingt om prijsaanpassingen door te voeren.
Om dit niet door te berekenen in onze producten, hebben we besloten dit te laten gelden voor de gratis verzending, die nu op 69,90 euro ligt.
We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Tevreden met mijn stof maar teleurgesteld over een verzoek dat ik had gedaan, in de bestelling had ik gevraagd om 3x1m in plaats van 3m in één keer en daar is geen rekening mee gehouden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn sorry maar we bieden geen snijdiensten aan zoals aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Kwaliteit van de stoffen teleurstellend, de kleuren komen niet altijd overeen met de foto.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben via onze online winkel waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. U kunt het gekochte product retourneren als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice voor details over de voorwaarden. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik had de zeer slechte verrassing om een stof van zeer slechte kwaliteit te ontdekken, zonder enige stevigheid. Ik weet niet hoe ik het kan gebruiken. Moet het in de kast? Voorlopig heb ik helemaal geen zin om opnieuw bij Tissus Price te bestellen. MNG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, wij herinneren u eraan dat wij een service voor het verzenden van monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed aansluit bij uw zoektocht. U kunt het aangekochte product retourneren als het u niet bevalt. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice voor de details van de voorwaarden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Stof ontvangen met enorm veel vlekken en vooral geen reactie van de klantenservice en bestelling die niet op tijd aankomt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, naar aanleiding van uw klacht van 17.01 over een vlekkenstof die u heeft ontvangen, heeft de klantenservice u op 18.01 geantwoord op uw e-mail (we raden u aan uw ongewenste e-mails te controleren) en wacht op aanvullende informatie van uw kant om dit ongemak op te lossen. Met vriendelijke groet, Corinne TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik heb mijn stof snel ontvangen maar wacht op een reactie van de klantenservice na een fout met de stof bij de ontvangst van mijn pakket... bestelling deze keer niet gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze Klantenservice heeft contact met u opgenomen om het probleem dat u heeft ondervonden op te lossen. Wij danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ontevreden omdat u me voor mijn verjaardag een cadeau beloofde: SPM-ANNIV-7GMD. Waar is het?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Om te profiteren van uw verjaardagscode die u een verrassingscadeau biedt vanaf 15€ aankoop, hoeft u alleen maar uw code onderaan uw winkelwagentje in de kortingscode in te voeren. (uw code is een maand geldig)
Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet
Corinne
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De rol is aan één kant vlekkerig
Ik ben teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Pakket goed ontvangen met een geschikte verpakking. Echter, mijn pakket wachtte een week op het afhaalpunt omdat ik geen e-mail had ontvangen die me over de aankomst meldde...,
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
levering veel te lang voor een patroon dat in een envelop zou kunnen worden verzonden, wat ons zou besparen om naar het postkantoor te rennen als we er niet zijn voor de postbode ..,
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
We hebben geen pakket ontvangen dat overeenkomt met onze bestelling. Hallo,.. We zijn sorry, maar we kunnen niet weten waarin uw pakket niet overeenkwam met uw bestelling. We nodigen u uit om ons te exp
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
2 negatieve punten: .- 1e levering incompleet zonder waarschuwing, noch voor de levering, noch bij ontvangst van de BL.- levering opgelegd in een postkantoor met openingstijden, onmogelijk om het pakket op te halen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Bestelling snel verzonden, producten komen overeen met de aanvraag behalve de knopen (kleiner maar vergelijkbaar),
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Voor deze eerste bestelling heb ik geen e-mail gevolgd dat mijn bestelling was verzonden. Ik heb alleen een e-mail ontvangen dat mijn bestelling en betaling waren geaccepteerd. Trouwens, de betaling is afgeschreven
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Geen opmerkingen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Niet veel keuze in stof tegen democratische prijzen. Maar de onmogelijkheid om mijn tafelzeil bij afhaalpunten te laten bezorgen, dwong me om het te annuleren en alleen stof te nemen. Ik wacht echter nog steeds op mijn terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Leveringsservice veel te lang. Bestelling gedaan op 8/10 en nog steeds niets op 18/08. Bovendien een e-mail gestuurd om te vragen waar mijn pakket geleverd moest worden omdat het te groot was. De logica zou zijn om het opgegeven adres in de categorie te nemen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Helaas blijven de glitters niet zitten.. En het stuk is vol met glitters.. Dus we kunnen het niet echt gebruiken. Hallo, .. We zijn sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We zullen u ra
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Groot probleem met de levering van mijn bestelling... u zou van dienstverlener moeten veranderen, want hij heeft me anderhalve week rondgeleid. Onmogelijk om hem per e-mail of telefoon te contacteren. En van u
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Artikelen besteld op vrijdag 28 juli om 12.50 uur..Levering op donderdag 3 augustus eind van de ochtend..Pakket COLISSIMO goed gesloten, intact, accessoires in een goed verzegeld zakje binnenin het pakket..Leveringsbon bij de
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Niet luisterend naar de klant, ik heb een satijn besteld dat niet op voorraad was, ik vroeg om een tegoed om een andere stof van een vergelijkbare kleur te bestellen, maar duurder, ik heb mijn stof ontvangen, maar geen tegoed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De keuze van stoffen is beperkt in vergelijking met de bestellingen die ik een paar jaar geleden heb geplaatst.. bovendien vind ik de site vrij ingewikkeld om me op te oriënteren.. Ik had gewild dat de zooms uitgebreider waren.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
correcte
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Geen problemen met de levering, maar ik betreur dat ik de grootte van de patronen van de stof niet heb kunnen inschatten, die uiteindelijk veel groter blijkt te zijn dan ik dacht. Verder, goede kwaliteit en goede service.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Snelle en zorgvuldige verzending wat betreft de verpakking. Wat betreft de stoffen, een beetje teleurgesteld, de roze stof die ik heb besteld is snel geknipt en is rafelig. De pastelgele met witte wolk is daarentegen vlekkerig.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
jammer dat het pakket vastzat, status in voorbereiding,
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.