Klantenbeoordelingen van TISSUS PRICE

Vertrouwenscertificaat
9,4 /10
Algemene beoordeling: 9,4 van 10
Gebaseerd op 37 914 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.

Beoordelingen 1 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Er stond aangegeven dat het pakket binnen 2 dagen zou aankomen en het arriveerde meer dan een week later
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We informeren u dat op de site duidelijk wordt vermeld dat de afdruktijd 2 tot 5 werkdagen bedraagt (deze termijn
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds in afwachting van mijn bestelling en geen nieuws van het bedrijf sinds een telefoontje de dag na de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
we hebben u op 23 april 2024 een e-mail gestuurd om u te informeren over onze technische problemen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen.
We hebben uw bestelling in afwachting gezet.
We wachten op uw instructies.
Neem alstublieft contact met ons op via 04.22.14.50.00
Met vriendelijke groet
Aurelie
Klantenservice/TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De bestellingen komen steeds langer aan terwijl ik in 2, 3 dagen mijn bestelling had, dus blijf ik zitten met mijn onverkochte creaties.
Ik bestel vaak, ik zou graag VIP willen zijn als dat mogelijk is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan, inderdaad is onze afdruktermijn 2 tot 5 werkdagen (deze termijn kan variëren afhankelijk van het gekozen materiaal en de drukte van de bestellingen) voor onze in Frankrijk bedrukte stoffen (gemarkeerd met een vlag), plus de levering van 96 uur. We constateren dat uw bestelling deze termijn goed heeft gerespecteerd na het weekend en het gekozen materiaal.
U kunt een account openen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb minky stof besteld die heel zacht is, met weinig reliëf van de bubbels. Het geeft de indruk van versleten stof. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product.
We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
Houd er rekening mee dat u 30 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De stof rafelt helemaal. Ik heb verschillende centimeters aan één kant verloren en het maakt grote lelijke draden. Ik gebruik het op een stand, het ziet er echt niet professioneel uit. Je moet een zoom maken over de hele lengte. Gezien de lengte heb je een machine nodig die ik niet heb. Ik raad ten zeerste aan om niet in deze winkel te kopen. Voor de prijs zouden ze de zoom kunnen maken!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
We herinneren u eraan dat we een e-commerce bedrijf in stoffen zijn en geen naaiatelier hebben.
We stellen voor om een monster te bestellen voordat u uw bestelling plaatst, zodat u kunt zien of het product aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De eerste aankopen waren correct, maar toen ik dezelfde producten opnieuw wilde kopen, kon ik dezelfde stof niet meer vinden, dus heb ik 2 verschillende stoffen op hetzelfde patroon gekocht, wat een teleurstelling qua kleur... De ene was elektrisch blauw en de andere blauw-groen, mijn eerste aankoop was turquoise blauw. Ik heb de klantenservice gecontacteerd en ze zeiden gewoon dat de kleuren konden variëren, dus dat is echt een probleem.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De stoffen zijn bevredigend, maar er zijn geen commerciële aanbiedingen ondanks grote bestellingen en promoties op de site twee dagen later waarvan ik dus niet heb kunnen profiteren. De volgservice is rampzalig, ik weet niet waar mijn pakket is, het zou deze ochtend op de post moeten zijn en niemand kan het vinden... en ik heb ook geen mogelijkheid om het te volgen. Mijn naaiweekend valt dus in het water.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons, we bieden regelmatig promotionele aanbiedingen gedurende het jaar aan. U kunt de details van uw pakketvolgnummer volgen in de verzendmail die u heeft ontvangen. Controleer goed uw ongewenste post, want het is mogelijk dat onze mail als spam wordt beschouwd. We wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
teleurgesteld door het product, te dun om het originele Textilàne stof voor tuinbed te vervangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor maatwerk.
We staan tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een fijne dag.
Groeten
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik ben blij met de kleur die goed overeenkomt met de foto's op de site, maar de stof komt echt heel gekreukt aan en dat vereist veel strijkwerk, wat veel tijd kost.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Mijn eerste bestelling... het duurde lang!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is geplaatst op 25/01, maar we hebben uw cheque pas ontvangen vanaf 07/02. Uw bestelling is daarom verzonden op 08/01 om snel bij u te worden afgeleverd. Aarzel niet om een volgende bestelling te plaatsen met een creditcard of Paypal voor een snellere verwerking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Serieuze onderneming. Beantwoordt de telefoon en respecteert de verzendtijden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede ontvangst en advies, maar tarieven te hoog.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling geplaatst op 11 januari en NOG NIET AANGEKOMEN OP 31 JANUARI.
Het is een schande!!!
Jullie zullen zeggen dat het het transport is... dat is mijn probleem niet!!!
Ik had dringend deze stof nodig!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen snel bij u terugkomen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik raad de mini handschoenen kit voor kinderen in microvezel ten zeerste af.
Na het snijden is de stof onmogelijk te naaien. Het pluist en als je er een beetje aan trekt, valt het uit elkaar
8.90€ naar de prullenbak.....
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Mijn pakket was kwijt, maar werd na 3 dagen teruggevonden.
Het zou echt handiger zijn als jullie leveringen in Drive hadden en bovendien zouden er geen verzendkosten zijn.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De kit van de kerstkalender is erg moeilijk te maken, de tekeningen en nummers zijn niet gecentreerd, de montage is vrij onbegrijpelijk. Als je de afbeeldingen centreert, zijn de stoffen en elementen soms erg, erg krap. Ik ben teleurgesteld, ik had dit probleem al gemeld voor een beginnende naaister, en er is dit jaar niets veranderd. Bovendien leek het alsof we recht hadden op een bias.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met deze kit. We herinneren eraan dat we geen accessoires aan dit product toevoegen zoals aangegeven in de beschrijving en dat u een gedetailleerde uitlegstutorial kunt vinden op onze blog: https://www.tissus-price.com/smartblog/tuto-calendrier-de-l-avent-en-tissu-n97. U kunt zo zien hoe u het gemakkelijk kunt naaien, hoe u het kunt centreren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De uitleg of tutorials zijn niet erg duidelijk voor beginners, evenals de definities van de materialen. Wanneer je begint met naaien en online bestelt, ken je de texturen van de stoffen niet en zijn je uitleggen te summier.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik was tot nu toe zeer tevreden over uw verzendingen. De laatste bestelling, 7 zakjes waarvan 3 met te kleine sluitingen van 5/7 cm, zeker aangepast aan de kleur van het zakje. Misschien is het verstandiger om de juiste lengte te hebben... trouwens, ik heb ze vervangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De badstof is vrij dun, de kwaliteit is gemiddeld. Het kan gemakkelijk verslechteren bij het wassen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De badstof lijkt me te licht, ik had een betere kwaliteit verwacht. Afdruk is trouw aan mijn verwachting.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Dit is mijn 2e bestelling.
Bij de 1e bestelling hadden ze een kit vergeten... dat kan gebeuren en ze hebben het me opnieuw gestuurd. Ik heb net de 2e bestelling ontvangen en daar hebben ze een blauw-wit-rode label vergeten... het is misschien niet veel, maar ik heb geen zin om een 3e bestelling te proberen. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het blauw-wit-rode etiket is ook op de kit gedrukt. U kunt het dus uitsnijden om het te gebruiken op uw creatie als u dat wilt. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Geen nieuws over mijn bestelling. Nog steeds in voorbereiding...
Moeilijk te evalueren
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
5 bestelde artikelen en er ontbreekt er één.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. Om het probleem snel op te lossen en u het vergeten product te kunnen sturen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het adres [email protected], waarbij u het ontbrekende product aangeeft en ons opnieuw een afleveradres bevestigt. Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Zoals vermeld in mijn vorige bericht, met betrekking tot mijn bestelling van vorige maand maar betreffende hetzelfde type stof, is de stof veel beter dan op de gepresenteerde afbeeldingen, aangenaam om mee te werken maar ik bevestig u dat het toch niet waterdicht is zoals aangegeven!!
Ik heb de ervaring herhaald om water te laten vallen.... dat uiteindelijk doorheen gaat.
Ik heb verschillende coupons van deze stoffen gekocht.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Deze stof die als linnen wordt verkocht, is dat niet. Bovendien is de kleur die karamel wordt genoemd, in feite eerder baksteen-oranje.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we bevestigen dat de ontvangen stof een natuurlijke samenstelling heeft van 100% linnen. Het is dus een bruine linnen stof zoals u had besteld. We herinneren u eraan dat we ook een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De verzending is snel. De bestelde stof is echt mooi, met mooie kleuren, een dikte die precies goed is, sterk maar gemakkelijk te naaien. Mijn teleurstelling: in tegenstelling tot wat wordt aangekondigd, is het niet waterdicht!!! Moest een waterdichte voering toevoegen. Jammer. Christine Soula
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, na controle van de bestelde stof bevestigen wij dat de stof inderdaad waterdicht is. U kunt de waterdichtheidstest uitvoeren door opzettelijk water op de stof te morsen. U zult kunnen zien dat het water op de stof blijft liggen en niet doordringt. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Stoffen in bulk bekeken, slechte afdruk die niet overeenkomt met de kit, verkeerde patroonafmetingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het lijkt erop dat u geen kit of bedrukt stof op onze site heeft besteld. Uw recent bij ons geplaatste bestelling bevatte taupe minky stof met sterreliëf, met dubbele gaze in roze met gouden glitters en in een klein doorzichtig zakje gouden lurex biais. Aarzel niet om de contactgegevens van de webwinkel waar u heeft besteld te zoeken, zodat u contact kunt opnemen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Probleem met de voorbereiding van de bestelling en levering. Bestelling geplaatst op 12/10, afgeschreven van mijn rekening op 13/10, vandaag 22/10 nog steeds geen levering, maar ik heb wel de tevredenheidsenquête ontvangen!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, na controle van uw bestelling blijkt dat de producten die u had besteld een voorbereidingstijd van 2 tot 7 werkdagen hebben. Uw bestelling is op 20/10/2023 afgerond en verzonden, dus na 5 werkdagen. Uw pakket zou op 23/10/2023 door Colissimo bij u moeten worden afgeleverd. Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
We hebben een stof van 3m breed besteld en het is 290cm! Terwijl we 3m nodig hadden!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons, maar de stof die u heeft besteld, is aangekondigd in 280 cm breedte zoals aangegeven op onze website, op uw leveringsbon en uw factuur. We hebben geen burlington stof in 300 cm breedte. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Patroonstof geïntegreerd voor geïntegreerde cape: stof van lage kwaliteit en niet absorberend genoeg voor badcapes, ik moest het verdubbelen met spons, de andere stoffen, de kleuren zijn veel minder mooi dan de foto's.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Snelle levering. Teleurgesteld over het kleurresultaat tussen internet en de werkelijkheid. We kunnen een opmerking achterlaten, maar ze houden er geen rekening mee, jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn sorry dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren eraan dat we een monsterverzendservice hebben die u in staat stelt de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site te verifiëren voordat u een meterbestelling plaatst. De opmerkingen worden goed behandeld en in overweging genomen, maar we kunnen geen extra snede maken.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Super teleurgesteld over de klantenservice. Er is me niets aangeboden terwijl de vulling helemaal niet van goede kwaliteit is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en u de retourvoorwaarden verstrekt en u erop gewezen dat onze monsterservice u in staat stelt de kwaliteit, het uiterlijk van een product en de mogelijkheid om het te testen te verifiëren. In uw geval had u het product al gebruikt en kunnen we het niet terugnemen. Het product dat u had besteld, komt overeen met watten en dit artikel is niet bestand.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een bouwtas gekocht; de binnenvoering ontbreekt.
We moeten innoveren (wanneer je ver van alles woont, heb ik weinig materiaal)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
De voering is aanwezig en is rechtstreeks gedrukt in de kit die je hebt besteld en ontvangen. Je kunt onze tutorial vinden die alle stappen uitlegt voor het maken van deze tas via deze link: https://www.tissus-price.com/smartblog/tuto-sac-maternelle-enfant-n112
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De bestelde stof was op een deel vervormd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb geen stof ontvangen, maar een zeer slecht gesneden doek van slechte kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling bevat katoen met een grote breedte. Na controle is deze zorgvuldig voorbereid en zou u normaal gesproken een extra marge op de snede moeten hebben. Als het product beschadigd is of als u de verkeerde stof heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen met ondersteunende foto's op ons adres [email protected] of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Reb
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De levering is snel, maar de 2 stoffen die ik heb besteld zijn erg duur (15€ per meter) en de kwaliteit is niet geweldig. Ze rafelen overal en tijdens het naaien trekken er draden en dat is zichtbaar als het project is voltooid.
Als de stoffen goedkoper waren geweest of de verzendkosten gratis, zou dat meer zin hebben gehad gezien hun kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling, afhankelijk van uw wens.
Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Gemetalliseerde stoffen zijn heel beschadigd aangekomen op de vouwen. (Elke 20 cm!!!) Onmogelijk om mee te werken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor dit ongemak. Een retourlabel is naar u verzonden zodat we de beschadigde stoffen kunnen terugkrijgen en u kunnen terugbetalen. We danken u bij voorbaat voor uw hulp en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik ben blij met mijn bestelling die heel snel is aangekomen.
Ik ben echter een beetje teleurgesteld over een stof (ik had het niet gezien op de foto's van de site omdat het niet zichtbaar is op het kussen, maar het is licht zichtbaar op de andere foto's) omdat je de afgedrukte blokken ziet, omdat het een soort snede, een lijn, zelfs een raster is, dat lichter wit is.
Op de rest van de site heb ik niets te zeggen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor dit ongemak dat een drukfout van onze kant is. Om u snel een oplossing te bieden, zal onze klantenservice u binnenkort contacteren. We danken u voor uw vertrouwen en begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds mijn pakket niet ontvangen
Het afhaalpunt is gesloten en ik kan mijn pakket niet ophalen
Ik ben zeer ontevreden over het afhaalpunt Jardiroche
Vertaalde beoordelingen