/10
★★★★★
op 210 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 210 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het apparaat teruggestuurd omdat het niet was zoals geadverteerd. Ik heb de prijs van het apparaat teruggekregen, maar niet de verzendkosten in beide richtingen.
Lane F.
Op
na aankoop van 25/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Hallo! De voorwaarden voor retour en terugbetaling in de EU zijn duidelijk. Je krijgt het volledige bedrag terug (behalve verzendkosten) als je binnen 14 dagen een ongebruikt apparaat in de originele verpakking retourneert. Je hebt het na meer dan 2 maanden gebruik teruggestuurd en toch hebben we de totale waarde terugbetaald, behalve de verzendkosten. Er was een probleem met de GPS in deze batch tablets, dat we oplosten met een firmware-update net nadat je het had teruggestuurd. Voor de rest begrijp je dat opmerkingen zoals hieronder niets te maken hebben met de manier waarop onze tablet wordt geadverteerd: "het toetsenbord heeft geen terugpijl (<). Net als een iPad." (dit is gewoon een instelling ??) of "het Navionics-menu scherm draait niet (het kaartscherm draait wel zodat je het in liggende modus kunt hebben) dus we kunnen het alleen in verticale positie monteren." (probleem dat niets met onze tablet te maken heeft, maar met de manier waarop je je display hebt ingesteld).
1
/5
★☆☆☆☆
Het registreert mijn track, maar meestal wordt mijn huidige snelheid niet weergegeven. Voor dat geld ben ik niet onder de indruk.
Calum I.
Op
na aankoop van 23/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo Calum,
Ik ben een beetje verbaasd dat je ons een slechte beoordeling geeft en tegelijkertijd nooit een supportticket hierover hebt geopend. Bovendien weet ik niet zeker of dit probleem te wijten is aan het tablet zelf.
Ik ben een beetje verbaasd dat je ons een slechte beoordeling geeft en tegelijkertijd nooit een supportticket hierover hebt geopend. Bovendien weet ik niet zeker of dit probleem te wijten is aan het tablet zelf.