9.5/10
★★★★★
op 230 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik neem zelf ook enige verantwoordelijkheid, omdat ik niet besefte dat mijn bestelling vanuit het buitenland werd verzonden, wat betekende dat ik invoerkosten van meer dan £200 had! Mijn pakket werd in beslag genomen door de douane en ze gaven het pas vrij nadat ik bewijs van mijn aankoop had geleverd. Ik werd bedreigd met dagelijkse opslagkosten en invoerbelasting. Ik nam contact op met Sailproof voor advies omdat ik in het begin dacht dat het een oplichting was. Na 2 e-mails (dit is het enige contactmiddel) kreeg ik geen reactie. Dit maakte me erg gestrest en ondertussen liepen de kosten voor opslag bij UPS op. Ik dacht dat dit een probleem was dat door Sailproof opgelost moest worden, aangezien UPS me adviseerde dat ze de verkeerde kosten op de artikelen in het pakket hadden gezet. Het item kostte me meer dan £200! Meer dan verwacht en Sailproof hoeft niet te reageren of zich erom te bekommeren. Ik had geen andere keuze dan de steeds stijgende kosten te betalen, anders zou ik £900 op de oorspronkelijke bestelling verliezen. Ik zal ze nooit meer gebruiken.. Ik ben geschokt over hun gebrek aan communicatie.

User icon
Sally T.
Op
na aankoop van 28/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Beste Sally,
we hebben je bericht precies 1 uur en 20 minuten nadat je het verstuurde beantwoord. En we hebben in de daaropvolgende dagen 2 andere berichten gestuurd, zonder enige reactie. Zoals je weet, is het altijd mogelijk dat berichten in je spamfolder terechtkomen. Voor de rest is het mogelijk om een ondersteuningsverzoek aan te maken in ons helpcentrum (wat al gedaan was toen je je e-mail stuurde) en daar onze antwoorden te vinden. Bovendien hebben we ook contact opgenomen met UPS om te controleren of er een probleem was met de berekening van de invoerbelastingen.
Voor de rest, ja, sinds de Brexit moet je de Engelse BTW betalen wanneer het pakket het land binnenkomt (maar we hebben je geen lokale BTW in rekening gebracht, in tegenstelling tot EU-klanten). En er is een waarschuwing hierover in rode letters bovenaan de afrekenpagina.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het apparaat teruggestuurd omdat het niet was zoals geadverteerd. Ik heb de prijs van het apparaat teruggekregen, maar niet de verzendkosten in beide richtingen.

User icon
Lane F.
Op
na aankoop van 25/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Hallo! De voorwaarden voor retour en terugbetaling in de EU zijn duidelijk. Je krijgt het volledige bedrag terug (behalve verzendkosten) als je binnen 14 dagen een ongebruikt apparaat in de originele verpakking retourneert. Je hebt het na meer dan 2 maanden gebruik teruggestuurd en toch hebben we de totale waarde terugbetaald, behalve de verzendkosten. Er was een probleem met de GPS in deze batch tablets, dat we oplosten met een firmware-update net nadat je het had teruggestuurd. Voor de rest begrijp je dat opmerkingen zoals hieronder niets te maken hebben met de manier waarop onze tablet wordt geadverteerd: "het toetsenbord heeft geen terugpijl (<). Net als een iPad." (dit is gewoon een instelling ??) of "het Navionics-menu scherm draait niet (het kaartscherm draait wel zodat je het in liggende modus kunt hebben) dus we kunnen het alleen in verticale positie monteren." (probleem dat niets met onze tablet te maken heeft, maar met de manier waarop je je display hebt ingesteld).
1 /5
★☆☆☆☆

Het registreert mijn track, maar meestal wordt mijn huidige snelheid niet weergegeven. Voor dat geld ben ik niet onder de indruk.

User icon
Calum I.
Op
na aankoop van 23/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo Calum,
Ik ben een beetje verbaasd dat je ons een slechte beoordeling geeft en tegelijkertijd nooit een supportticket hierover hebt geopend. Bovendien weet ik niet zeker of dit probleem te wijten is aan het tablet zelf.