★★★★★
op 4365 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Helemaal niet tevreden. Hier is waarom: besteld op 21/07, verzonden op 31/07 met "Express" levering, vrij duur trouwens, maar niet ontvangen! Tot zover geen verantwoordelijkheid van Ripaton... Maar daarna is het een demonstratie van incompetentie: slechts één antwoord, na herinneringen (!), op mijn klacht met de belofte van een antwoord binnen 24 uur. Sindsdien zijn er al heel wat 24 uur verstreken, maar er is totale stilte ondanks mijn vele herinneringen; waar is het pakket? wat zijn ze van plan te doen? Geen antwoord. En dat is waarschijnlijk waar het probleem ligt: dit bedrijf heeft geen middelen beschikbaar om het minste transportprobleem op te lossen of zelfs maar te besteden aan minimale communicatie met zijn klanten die in de problemen zitten. Dit bedrijf moet dus absoluut worden vermeden.
Ik bestelde witte voetjes en kreeg grijze voetjes. Ik bestelde schroeven en ontving er geen. Drie weken nadat ik het probleem had gemeld, kreeg ik witte voeten beloofd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Aangezien de voeten duur zijn, verwachtte ik een uitzonderlijke servicekwaliteit. Zeer teleurgesteld.
We begrijpen uw ontevredenheid en doen ons uiterste best om onze fout te herstellen. Zonder de zekerheid dat we de voeten terugkrijgen, kunnen we u helaas geen pakket opnieuw sturen.
Het lijkt erop dat we je op dit punt verkeerd hebben begrepen, accepteer alsjeblieft onze excuses en we kijken ernaar uit om van je te horen.
Met vriendelijke groet, Tom.
Ontevreden over de kwaliteit van de service en de verschillende uitwisselingen en excuses voor het corrigeren van mijn opmerking!
- 1
- 2