9.6/10
★★★★★
op 4365 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Helemaal niet tevreden. Hier is waarom: besteld op 21/07, verzonden op 31/07 met "Express" levering, vrij duur trouwens, maar niet ontvangen! Tot zover geen verantwoordelijkheid van Ripaton... Maar daarna is het een demonstratie van incompetentie: slechts één antwoord, na herinneringen (!), op mijn klacht met de belofte van een antwoord binnen 24 uur. Sindsdien zijn er al heel wat 24 uur verstreken, maar er is totale stilte ondanks mijn vele herinneringen; waar is het pakket? wat zijn ze van plan te doen? Geen antwoord. En dat is waarschijnlijk waar het probleem ligt: dit bedrijf heeft geen middelen beschikbaar om het minste transportprobleem op te lossen of zelfs maar te besteden aan minimale communicatie met zijn klanten die in de problemen zitten. Dit bedrijf moet dus absoluut worden vermeden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van RIPATON
Op
Ik ben de medeoprichter van het bedrijf. Mijn partner heeft contact opgenomen met de klantenservice van chronopost nadat uw pakket niet op tijd was geleverd, en heeft opnieuw contact opgenomen voordat we op vakantie gingen, omdat we nog niets van hen hadden gehoord. Helaas worden we tijdens de vakantieperiode vaak met dit soort problemen geconfronteerd. Op onze website vind je de productietijd voor bestellingen en de levertijd (24-48 uur levering vanuit het atelier). Van onze kant worden de productie- en verzendtijden gerespecteerd en in dit geval worden we gestraft door de vervoerder. We hebben je geïnformeerd dat we met vakantieverlof gaan en dat we je pakket niet onmiddellijk kunnen terugsturen. U hebt ook het trackingnummer om namens u contact op te nemen met Chronopost. Tot op heden heeft onze klantenservice contact met u opgenomen om een oplossing te vinden voor het terugbetalen of retourneren van uw bestelling.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik bestelde witte voetjes en kreeg grijze voetjes. Ik bestelde schroeven en ontving er geen. Drie weken nadat ik het probleem had gemeld, kreeg ik witte voeten beloofd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Aangezien de voeten duur zijn, verwachtte ik een uitzonderlijke servicekwaliteit. Zeer teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van RIPATON
Op
Hallo Blandine, zoals uitgelegd in onze e-mails van de afgelopen dagen en zoals gezien met margot, waren we aan het wachten op het retourpakket van je voeten dat we in eerste instantie hadden ontvangen om de nieuwe voeten opnieuw te versturen met chronopost.

We begrijpen uw ontevredenheid en doen ons uiterste best om onze fout te herstellen. Zonder de zekerheid dat we de voeten terugkrijgen, kunnen we u helaas geen pakket opnieuw sturen.

Het lijkt erop dat we je op dit punt verkeerd hebben begrepen, accepteer alsjeblieft onze excuses en we kijken ernaar uit om van je te horen.

Met vriendelijke groet, Tom.
1 /5
★☆☆☆☆

Ontevreden over de kwaliteit van de service en de verschillende uitwisselingen en excuses voor het corrigeren van mijn opmerking!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van RIPATON
Op
Je pakket kwam op tijd aan, 24-48 uur zoals aangegeven toen je de vervoerder koos. Je moest thuisbezorging 24 uur kiezen om het binnen 24 uur te ontvangen. We kunnen u niet terugbetalen voor uw portokosten zoals u ons koste wat kost zou willen laten doen. De klantenservice reageerde snel, we kunnen het niet beter doen en het spijt ons voor uw ontevredenheid. We hopen u terug te zien voor een toekomstige aankoop.