Protennis levert snelle verzending en levert de bestelling doorgaans conform aan de beschrijving, met pakketten die vaak snel en probleemloos arriveren en snelle service bij vragen of aftersales. Klanten noemen herhaaldelijk vriendelijke communicatie, vriendelijke en responsieve klantenservice en uitstekende ondersteuning, wat combineert met proefproducten die snel leveren en goede prijs-kwaliteitverhouding bieden. De leveringen gebeuren doorgaans zonder problemen, met efficiënte afhandeling en betrouwbare levering via verschillende bezorgopties, en retouren worden gratis aangeboden bij sommigen en snel terugbetaald bij anderen. Consumenten geven aan dat de producten meestal overeenkomen met wat besteld is en dat de winkel betrouwbare service biedt, inclusief snelle levering en duidelijke afhandeling van bestellingen.
Bestelling verwacht in 48/72 uur, ontvangen na een week, klantenservice bijna onbereikbaar (25 telefoontjes om iemand te krijgen) antwoord, de leverancier is te laat het is niet onze schuld ... geen excuses, geen aanbod, geen cadeau voor te laat ... De prijzen mogen dan lager zijn dan elders, de rest laat te wensen over
Vertaalde beoordelingen
F
Federico R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/10/2024
Niet-bestaande aftersalesservice, als ze een artikel verkeerd verzenden, moet je het op eigen kosten terugsturen... totaal onbetrouwbaar
Vertaalde beoordelingen
B
Bonetti A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/09/2024
Het is onaanvaardbaar dat de retourzending door de koper moet worden betaald. Ik heb een paar schoenen gekocht die me 80 euro kosten en de verzendkosten voor het retourneren zouden me 30 euro kosten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, bedankt voor je feedback, die ons helpt om onze service elke dag te verbeteren. Helaas zijn we niet zo'n groot bedrijf als Amazon of anderen om de retourkosten voor onze rekening te nemen. We hopen dat op een dag wel te kunnen doen, zodat we onze klanten deze kosten kunnen besparen. Met vriendelijke groet, het ProTennis team
P
Philipp J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/09/2024
UPS had te veel tijd nodig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u denkt, zodat we de informatie kunnen doorgeven om onze service te verbeteren. Het spijt ons erg om te horen dat de levertijd van UPS niet naar wens is. We hopen u snel weer op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Uw ProTennis Team
M
Matthias B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/09/2024
Online bestellen werkte prima. Levering met UPS. Pakket werd geleverd in een Myflexbox om af te halen. Hiervoor is een 8-cijferige code nodig. Ik heb deze niet per e-mail ontvangen. Zowel UPS als ProTennis zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb beide bedrijven een e-mail gestuurd met het verzoek om de code op te sturen. Helaas geen goede service. Met vriendelijke groet, M. Beck
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons zeer dat u de beveiligingscode niet hebt kunnen opsturen. Helaas kunnen we geen beveiligingscodes versturen omdat UPS deze levert en we contact met u hadden moeten opnemen om u de code toe te sturen. Desondanks hopen we u snel weer op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Uw ProTennis Team
M
Mélissa L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/08/2024
Ik heb mijn pakje wel ontvangen, maar 1 week en niet 48 uur na mijn aankoop zoals aangegeven op de site. Toen ik het pakketje eenmaal had ontvangen, bleek de maat van de schoenen te klein te zijn, dus ik heb jullie een e-mail gestuurd naar het adres dat op jullie site staat om te ruilen, maar na 1 week heb ik nog steeds niets van jullie teruggekregen. Ik probeer ook al de hele week contact met jullie op te nemen, maar niemand antwoordt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo mevrouw Le Royer, wij willen u bedanken voor uw beoordeling, die ons heeft geholpen te verbeteren. Het spijt ons te horen dat sommige van onze diensten niet aan uw verwachtingen voldeden, maar we doen ons best om u zo veel mogelijk tevreden te stellen. Als u ons echter meer informatie wilt sturen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op het volgende adres: [email protected].
Met vriendelijke groet
Het ProTennis-team
L
Lenaig M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/08/2024
Ik ben niet tevreden over de ervaring en wel om de volgende redenen: ik nam contact op met pro tennis en legde uit dat ik op vakantie ging en vroeg om informatie over levertijden en ophaaltijden. Ze zeiden ok en respecteerden de data niet. Het pakket werd geleverd terwijl we weg waren. Ik stuurde een vriend om het pakket op te halen, dat in een kluisje werd gelegd. Maar ups stuurde me geen afhaalcode. Ik belde ups en spendeerde een bedrag van bijna 25€ om hen vanuit het buitenland te bellen zonder resultaat. Ze stuurden me naar een dienst die niet antwoordt. Mijn vriend is 3 keer naar de terminal geweest en het is nergens in de buurt van ons huis. Tot nu toe hebben we nog geen oplossing gevonden. Dus ik ben niet tevreden over pro tennis of ups.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Lenaig, onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je bestelling. We zijn ons ervan bewust dat onze bezorgservice niet aan uw verwachtingen voldeed en we zullen ons uiterste best doen om de situatie recht te zetten. We zullen nauw samenwerken met UPS om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hopen uw vertrouwen in de toekomst terug te winnen. Met vriendelijke groet, het Protennis team.
V
Vincenzo L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/08/2024
Uitstekend product!
Vertaalde beoordelingen
A
Abel B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/08/2024
Ik ben niet tevreden over de levering. Het aangegeven afhaalpunt was niet het juiste! Na e-mails en telefoontjes kon ik eindelijk mijn pakket ophalen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hoi Abel, het spijt me dat je problemen had met de levering van je pakket. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze service en we houden rekening met uw ervaring om verbeteringen aan te brengen. We zullen je klacht doorgeven aan de relevante UPS-afdeling. We hopen dat u desondanks heeft genoten van uw product. Bedankt voor uw begrip en vertrouwen. Het ProTennis team
D
Daniel G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/01/2024
Als je na ontvangst van het pakket merkt dat het niet bij je past, moet je de retourzending zelf betalen. in mijn geval 15 euro
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Daniel, het spijt ons dat het pakket je niet beviel. We begrijpen je teleurstelling en het spijt ons van de retourkosten, maar dit staat in onze algemene voorwaarden. De keuze voor retourneren is natuurlijk aan jou, wij leggen niets op.
Met vriendelijke groet
Het ProTennis team
G
Georges H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2024
Hallo, jammer dat het langer duurde dan normaal en vooral dat mijn selectie voor levering niet werd gerespecteerd! Chronopost heeft de locatie veranderd (verder weg en niet erg bereikbaar met transport).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Georges, het spijt me te horen dat uw ervaring met de leveringsdienst van Chronopost niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij werken, net als zij, voortdurend aan de verbetering van onze diensten en ik zal uw opmerking doorgeven zodat we een oplossing kunnen vinden om dergelijke ongemakken in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw constructieve feedback.
Met vriendelijke groet, Loulia van het Protennis-team.
B
Benjamin B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2024
Nadat ik mijn tennisschoenen had ontvangen, heb ik een e-mail gestuurd naar Protennis voor informatie. Ik wacht nog steeds op antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, Het spijt ons zeer dat het paar schoenen dat u heeft gekozen niet bij u past. Helaas hebben we geen e-mail van u ontvangen, we hebben onze database doorzocht, via e-mail of op het contactgedeelte van onze website, we hebben geen e-mail op uw naam. Nogmaals onze excuses en we hopen dat u tevreden zult zijn met uw toekomstige ervaring met ons.
Met vriendelijke groet van het ProTennis-team.
F
Frederich C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/01/2024
Ik had natuurlijk een fout gemaakt bij de bestelling, maar er was geen commercieel gebaar om het racket terug te nemen, wetende dat ik er meerdere zou hebben gekocht nadat ik dit racket had geprobeerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, zoals aangegeven in onze Algemene Voorwaarden, kunnen producten die gebruikt zijn niet worden teruggenomen. Alleen producten in originele staat kunnen worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling. Bedankt voor uw begrip, het ProTennis-team
R
Rachid L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/12/2023
Het leveringsproces nam veel tijd in beslag en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/12/2023
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, ik heb gebeld, twee e-mails gestuurd, geen reactie. Ik zal nooit meer bij deze site bestellen. En als voorzitter van een tennisclub ben ik zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Alexandra S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/12/2023
Ik heb de tas niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo,
We hebben de situatie met betrekking tot uw bestelling per e-mail aan u uitgelegd. Bij de levering van uw pakket deden zich enkele problemen voor waar wij geen invloed op hadden. Je vroeg uiteindelijk om een terugbetaling van je bestelling, wat we hebben gedaan. We hopen je snel weer te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis team
L
Laurent M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/12/2023
Fout in bestelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, Het spijt ons echt van deze fout bij de ordervoorbereiding. Aarzel niet om in de toekomst contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het ProTennis-team
I
Isabelle T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/12/2023
Niet op de juiste plaats afgeleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Isabelle, helaas hebben we geen controle over de levering van het pakket, Chronopost heeft het initiatief genomen om het leveringspunt te wijzigen omdat het oorspronkelijk gekozen punt niet beschikbaar was. We staan tot uw beschikking voor elk ander verzoek, bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
Het ProTennis-team
T
Thorsten R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/12/2023
Niet meer met Händler! Paket is nicht angekommen und Geld ist weg! Inzetten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons, maar we kunnen uw ontevredenheid en uw mening niet begrijpen. We hebben uw pakket snel verzonden, maar we kunnen in de tracking zien dat u weigerde het pakket te ontvangen. Uw pakket is daarom naar ons teruggestuurd en we hebben uw geld dezelfde dag nog teruggestort. We hebben het bedrag teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om ons te betalen. Bedankt dat u zo nodig opnieuw contact met ons opneemt. Het ProTennis-team
J
Jonathan B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/11/2023
Het was een heel gedoe om het pakket terug te krijgen, het relaispunt werd niet gerespecteerd, beschamend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo meneer Bilger, onze excuses voor uw ontevredenheid. Helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor de verandering van het afleverpunt, want zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder hebben wij geen controle meer over de routering en levering van uw pakket. We zullen de informatie doorgeven aan onze vervoerder zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We blijven tot uw beschikking indien nodig. Met vriendelijke groet, het ProTennis team
J
Julie L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2023
Een beetje teleurgesteld in de manier waarop deze site werkt. 1e bestelling geplaatst maar schoenen ontvangen zijn te klein. De retourzending is voor onze rekening. Ruilverzoeken duren langer om te verwerken, we worden aangemoedigd om een nieuwe bestelling te plaatsen om de volgende maat te krijgen, maar we moeten opnieuw portokosten betalen. Ik zal deze ervaring niet herhalen. Jammer, want de schoenen zijn van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Julie, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat uw eerste ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen ter harte en werken er voortdurend aan om onze service te verbeteren. We kijken ernaar uit om u tevreden te stellen bij uw volgende bezoek aan Protennis. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig heeft. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het Protennis-team.
V
Vang-Tchong L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2023
Prijzen zijn oké als ze in de aanbieding zijn, maar als het gaat om retourzendingen, die voor rekening van de klant zijn, moet dat worden herzien!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Vang-tchong, bedankt voor je beoordeling van Protennis.
We zijn ons ervan bewust dat retourkosten lastig kunnen zijn voor onze klanten. Dit staat echter duidelijk vermeld in onze Algemene Voorwaarden. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat u gebruik zult blijven maken van onze aanbiedingen. Bedankt voor uw bezoek en tot snel op Protennis.
A
Alexandre M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/11/2023
Levering binnen een week en geen informatie voordat ik contact opnam met de verkoper
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Alexandre, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Onze excuses voor de langer dan verwachte levertijd en voor het gebrek aan informatie. We nemen je feedback ter harte en werken er hard aan om onze bezorgservice te verbeteren zodat je in de toekomst een betere winkelervaring hebt. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt voor uw begrip. Het ProTennis-team
M
Marc M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/11/2023
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Catastrofale ervaring
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons echt om te horen over het probleem dat je hebt gehad met je pakket. Het is ons gelukt om je pakket de dag nadat je je bestelling had geplaatst naar je toe te sturen, maar helaas is het zoekgeraakt bij de transporteur. We hebben het naar je teruggestuurd zodra het naar ons was teruggestuurd. Nogmaals onze excuses voor dit probleem, waar we geen invloed op hadden, en we hopen je terug te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis-team
M
Manuel C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/11/2023
geen pakket ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Manuel, we zijn verrast door uw bericht van 01/12/2023 aangezien uw pakket werd aangegeven als zijnde afgeleverd op 30/11/2023 op een relaispunt. Als u dit wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail. Met vriendelijke groeten, het Protennis-team.
R
Romuald A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/11/2023
Beschadigd pakket (kapotte doos), ik hoop dat het touw niet verzwakt. Helemaal niet respectvol. Teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Romuald, bedankt voor je review. Het spijt ons dat uw pakket beschadigd is aangekomen, we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze producten in perfecte staat worden afgeleverd, maar helaas kunnen deze tijdens het transport soms schokken oplopen waar wij geen invloed op hebben. We hopen dat het touw niet beschadigd is en bieden onze excuses aan voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Het Protennis team.
J
Jean-Sébastien B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/11/2023
In de beschrijving stond dat er ruimte was voor 2 sneeuwschoenen in de tas, maar er past maar één sneeuwschoen in de meegeleverde schede...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, de informatie over de producten is ons rechtstreeks door het merk Babolat verstrekt. Het spijt ons te vernemen dat het product niet aan uw eisen voldeed. We zullen de informatie doorgeven aan het merk. Met vriendelijke groet, Het ProTennis-team
S
Stephane P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/11/2023
Schoenen van slechte kwaliteit... erg teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Stéphane, het spijt me dat je teleurgesteld was over de kwaliteit van de schoenen op onze Protennis-website. Dit kan te wijten zijn aan een productiefout. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen nota van je feedback. We hopen dat je bij je volgende aankoop de juiste schoen zult vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail indien nodig. Met vriendelijke groet, Het Protennis-team.
J
Jino B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/11/2023
Erg teleurgesteld door deze bestelling. Dit is echter niet de eerste keer dat we bij hen bestellen. We hadden touwen besteld. Ze werden niet alleen niet in de originele verpakking geleverd, maar ze hadden ook de verkeerde lengte. (11,50 m in plaats van de normale 12 of 12,20 m). Schandalig voor een site als deze.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Jino, het spijt ons te horen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. We verontschuldigen ons voor deze fout en verzekeren je dat we er alles aan doen om onze service en klanttevredenheid te verbeteren. We hopen dat je ons de kans geeft om onze toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid te tonen bij je volgende aankoop. Bedankt voor uw vertrouwen en nog een fijne dag.
Het ProTennis-team
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.