★★★★★
op 2671 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice voor een technisch probleem, maar ik heb nooit een reactie ontvangen.
Mijn pakketje is niet op tijd geleverd geweest. UPS was in de buurt pakjes aan het leveren ze zijn mijn woning voorbijgereden terwijl ik voor de deur stond en thuis was. Ik vertrok die avond op vakantie. Op de tracking stond er 'poging tot levering' terwijl dit helemaal niet zo was. Ik heb jullie ook gecontacteerd, maar heb nog niets van jullie gehoord.
10 dagen later heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Zeer snel, en de persoon aan wie ik het schonk is ook zeer tevreden.
Sorry, maar de doos is niet dezelfde als die op de site, ik heb een kleine doos ontvangen met de artikelen opgestapeld binnenin,
De maten komen niet overeen met wat gebruikelijk is op andere e-shops
Ik heb oprecht nog nooit zo een goedkope waardeloze qamis gezien. Jammer van mijn geld. Ik raad niemand aan om hier iets te kopen. Niks klopt ook aan de website en retourbeleid super onduidelijk. Geen tweede keer voor mij
Goedenavond, u heeft de maat verkeerd gekozen, dus een retour en kosten voor mijn peer.
Ik heb 2 qamis besteld in twee verschillende maten. Uiteindelijk zijn ze in dezelfde maat aangekomen en het is onmogelijk om een contactpersoon te vinden om te ruilen of iets anders te doen.
Bij elke bestelling moet je verzendkosten betalen, wat niet correct is, zelfs niet bij ruilen, ze komen je zelfs niet een beetje tegemoet.
Ik heb geen bestelling ontvangen, noch heb ik een bericht gekregen dat ik heb gekocht
Artikel veel te groot vergeleken met de aangekondigde maat
De qamis heeft niet eens een jaar geduurd voordat alle knopen loskwamen.
Stof is geen kasjmier zoals geschreven, maar polyester, ik koop het niet meer
Kleding te klein
Snelle aangekondigde levering Sindsdien niets. 48 uur na de informatieverhoging nog steeds niets Ik beoordeel de kwaliteit van het product niet, maar zeer teleurgesteld De bestelling was geplaatst voor een bruiloft en geen kleding ...
Uw site stinkt, ik heb het gescheurde pakket ontvangen, niemand reageert
-
Het kledingstuk is aangekomen met vlekken!
Nee, ik heb mijn qamis ontvangen met een vlek erop, dat is onaanvaardbaar, ik moet worden terugbetaald.
Ik dacht dat er een broek bij zat, zoals vermeld op de site. Ik ben teleurgesteld dat ik alleen de bovenkant heb ontvangen.
Artikel dat ik ga retourneren omdat het veel te warm is en veel te groot is
Ik ben overgestapt omdat ik een bericht heb gestuurd, is er een mogelijkheid om te ruilen of liever de maat van mijn zwemshort te veranderen, maar ik heb geen antwoord gekregen.
.
Ik heb een kledingstuk ontvangen met vlekken, twee punten van een pen en andere vlekken, ik heb foto's gestuurd om reparatie te krijgen. De site gaf me 15% voor een nieuwe aankoop, dat is een schande! Ik raad het niet aan en ik zal daar geen aankopen meer doen
Mijn pakket is niet op tijd aangekomen.
1 week om een pakket te ontvangen
Ik ben teleurgesteld, er zijn naadfouten bij de kraag
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Verzendkosten voor expresslevering betaald voor meer dan 5€ en het eindigt in alles behalve expresslevering!! Super
Ik heb de qamis ontvangen met een vlek aan de zijkant. Bedankt om het te vervangen en ik wil graag de maat groter hebben.
Ik zou graag mijn bestelling PKLKGGMAH willen terugbetaald krijgen. Zou het mogelijk zijn om mij het verzendbewijs te sturen zodat ik de bestelling kan terugsturen en mijn geld terug kan krijgen. Dank u
De producten komen qua kwaliteit niet overeen met de prijs. Zeer teleurgesteld. Ik stuur 2 artikelen van de 4 terug!
Kwaliteit is zeer gemiddeld, ik nodig je uit om beter te doen, de naadwerk is niet op het niveau van de Emirati qamis
Ik miste een artikel in mijn bestelling
De 5xl valt te klein
Ik wacht op mijn retourbon
Ras
Ik heb de bestelde maat niet ontvangen
Mij werd verteld twee dagen, ik heb extra betaald en ik ontving het 4 dagen later