★★★★★
op 2671 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Enige nadeel is dat we u niet telefonisch kunnen bereiken, ik wil 2 artikelen ruilen, er is geen manier, de e-mails en berichten op de site zijn niet praktisch voor mij.
Te groot de qamis, de maten komen helemaal niet overeen met de werkelijkheid, dat is jammer
Ik heb mijn bestelling ontvangen met chechia, ik heb er veel besteld in de veronderstelling dat de kwaliteit goed was en ik had het mis, ze blijven niet eens op het hoofd zitten en zijn klein en zelfs niet elastisch. Ik heb het bureau per e-mail gecontacteerd en om een terugbetaling gevraagd, maar de verzending kost me meer dan de terugbetaling, dat is onaanvaardbaar, ik ben extreem teleurgesteld.
Weer eens, de maat komt niet overeen met de advertentie
-
Slechte maten
Goede stof maar broek ontvangen met een gat
Broek volledig losgekomen ontvangen.
Hallo, ik kan mijn mening niet geven, weet dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen. Safari 3 weken
Goede kwaliteit
Te kort
Levering is te laat. Echt teleurgesteld!
Een beetje te groot voor een "M"
Zeer goed, goede producten
Aankopen komen niet overeen met de bestelling, dat is jammer.... niet het juiste model, niet de juiste stof, ik had echt niet dit verwacht.
Ontevreden. Slecht gesneden babouches volgens de normen. Dus niet gebruiken!!!
Ik vind dat het zeer groot valt in vergelijking met de maat. En de kwaliteit is niet top.
Ik kan de procedure voor het retourneren of ruilen van mijn bestelling (de maat is niet goed) niet vinden.
Ik heb de kepi ontvangen, te klein en de djellaba te groot, bedankt
Een beetje teleurgesteld, ik heb expres een grote maat voor mijn man genomen en het is klein, ik denk niet dat jullie de maat boven 64 of 66 hebben
Het kleine jabador voor mijn zoon heeft vlekken op het witte gedeelte (soort koffie vlekken) die niet weggaan in de was, teleurgesteld... Op te merken is dat mijn qamis erg mooi is en de stof van goede kwaliteit. Jammer
Zeer teleurgesteld in de qamis voor de prijs. Ik heb het pakket teruggestuurd.
Hallo, ik heb een qamis, een muts en twee siwak besteld, ik heb alles ontvangen behalve de siwak
Een defect aan de kraag te klein onmogelijk om de rits omhoog te krijgen geen antwoord na een e-mail
Zeer teleurgesteld, na het ontvangen van mijn pakket dat helemaal niet overeenkomt met standaard XL heb ik gevraagd om te ruilen en men heeft me duidelijk gezegd dat ik retourkosten en ruilkosten moest betalen! Terwijl het probleem komt door de maten die helemaal niet overeenkomen, super teleurgesteld
Qamis te strak, past niet bij de aangegeven maat op de site. Qamis komt niet overeen met de foto, op de site lijkt de qamis veel mooier. En ik vind het duur voor een basis qamis.
Eerste gebruik 2 knoppen die springen... echt teleurgesteld over de kwaliteit van het product.
Ik wacht al 1 maand op mijn bestelling! Nog steeds niet ontvangen! Ik heb om een terugbetaling gevraagd en heb nog steeds niets ontvangen!!! Zeer teleurgesteld!!! Ik raad deze site niet aan!
Maat niet passend, onmogelijk om de rits tot aan de hals te sluiten, terwijl het een maat XL was
Het pakket was open en de Qamis had een vlek
Vergoedt geen verzendkosten, noch verzendkosten, noch retourkosten
Mijn bestelling is geannuleerd zonder dat ik ben geïnformeerd.