★★★★★
op 2671 beoordelingen gepubliceerd
Laatste positieve klantbeoordelingen
Mijn zoon vond het leuk mooie stof kleur maat goedgekeurd.
Kwaliteitsset machallah Zeer tevreden Dank je
Zeer goede kwaliteit. Zeer snelle verzending
Zeer goede kwaliteit ik keur goed!
De termijnen zijn gerespecteerd en de producten zijn conform, echter heb ik 2 vlekken op de witte shemagh opgemerkt die me verhinderen om 5 sterren te geven. بارك الله فيكم
Tevreden met het artikel!!!
Met zakken zou het geweldig zijn
Super kwaliteit. Top kleur
Zeer goed
Niets
As salam aleykoum wa rahmatuLlah wa baarakatuh. Qamis zeer snel geleverd, materiaal, kleur en vorm geweldig Allahuma barek. Ik raad het ten zeerste aan. Baaraka Allahu fikoum
Perfect, ik raad het aan
Snelle levering
De qamis zijn top, alleen was de miswak helemaal zacht met witte vlekken. Snelle levering
Voldoet aan de beschrijving
Super
Zeer tevreden
Niets
Alles is perfect. Heel erg bedankt
-
Zeer mooie artikelen, snelle en zorgvuldige verzending, ik raad aan
Super kwaliteit, snelle verzending!
Perfect, geen probleem
Perfect
Perfect!
Snel ontvangen, goede kwaliteit
Zeer mooie satijnen tuniek, ik keur goed
Snelle levering in 2 dagen, de kwaliteit is top
Nikkel
Betrouwbare site!
Qamis van goede kwaliteit, jammer dat ik een te grote heb genomen voor mijn man maar verder zijn we niet teleurgesteld
2 jaar op rij dat ik op de site bestel voor mijn familie, en ik ben altijd zeer tevreden met het resultaat! Aanbeveling 100%
Zeer goed
Snelle levering en kwaliteitsproducten! Zeer blij!
Opmerkelijke kwaliteit en zeer snelle levering
Perfect, mooie stof
-
Super winkel! De artikelen zijn van onbetwiste kwaliteit en komen perfect overeen met de foto's en beschrijvingen. De verzending is verbazingwekkend snel! En de verpakkingen zijn zeer verzorgd! Groot pluspunt voor de communicatie en de klantenservice, ik ben zeer tevreden en beveel deze winkel ten zeerste aan!
4e qamis besteld. Goede kwaliteit. Levertijd gerespecteerd. Ik had een klantenservice probleem met een qamis en hun service was reactief en professioneel. Ik beveel het ten zeerste aan!
De outfit is prachtig, de broek is een beetje te groot maar dat is niet zo erg.