★★★★★
op 2671 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Te groot en het materiaal was niet wat ik had verwacht... Jammer want het is een mooi geheel
Ik heb woensdag besteld en ik heb 10€ betaald om het binnen 48 uur te ontvangen, het arriveerde dinsdag terwijl ik al maandag naar Mekka was vertrokken, niet erg, dit geeft me de kans om het aan iemand te geven bij mijn terugkeer. Veel succes verder insha ALLAH
Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de stof omdat ik dezelfde in het grijs heb, maar bij het aanraken is het totaal anders. Het lijkt geen katoen of in ieder geval is het waarschijnlijk niet 100% katoen. Er moet een beetje synthetisch in zitten. De snit is niet identiek aan het eerste model dat ik in het grijs heb gekocht, terwijl het dezelfde maat is.
De sets zijn prachtig maar vallen erg groot. De ruil was ingewikkeld (betaling van 2 leveringen en 1 retour), dit probleem van maat zou vermeld moeten worden om deze ongemakken te voorkomen.
Goed
M maat minimaal. Drukt niet genoeg boven de navel.
De levering is snel en er is veel keuze aan producten. Het enige probleem is dat het klantservicenummer ontbreekt om aanvragen te verwerken, dat het product goed moet worden gecontroleerd voor verzending en dat geprobeerd moet worden om zeer snel op klantberichten te reageren.
Transparant
Zeer goed zoals altijd
De levertijden zijn niet gerespecteerd
Ik ben tevreden, ook al heb ik niet het juiste model ontvangen
Pakket snel ontvangen, maar helaas is de 0-6 maanden zeer groot en de 8 jaar is de broek losgekomen
Het was niet de kwaliteit die op de foto's te zien was, helaas.
Bestelling snel ontvangen, maar er zit een zwarte vlek op de achterkant.
Qamis van goede kwaliteit maar heeft enkele defecten op sommige plaatsen
Bestelling snel ontvangen, maar bij het uitpakken merkte ik vlekken op de jabador. Gezien de prijs lijkt het me dat de outfit perfect schoon zou moeten zijn. De kwaliteit is echter goed
Er zat een vlek op de qamis en ik dacht dat het met de broek werd verkocht. Ik stuur het artikel terug.
Naast het feit dat de levering snel is en de prijs betaalbaar, blijkt dat het product beschadigd is aangekomen en de maat is zeer, zeer klein (chechia past zelfs niet) geprobeerd op een andere persoon met een klein hoofd ook zeer klein product
Zak is kapot, ook niet de juiste kleur. Mijn pakketten werden snel verzonden.
Het is jammer dat er alleen unieke maten zijn want ik moet een zoom maken, het is veel te lang. Ik heb ook een gat onderaan de bisht opgemerkt...
De witte Saoedische qamis is te doorzichtig, wat niet op de foto's te zien was. Jammer, maar het heeft een goede kwaliteit.
Snelle levering, er zijn enkele afwerkingsdetails die verbeterd moeten worden.
Mooie kleding, maar de kleding had zwarte 'haren' en een bruine vlek op de broek. Ik heb het geheel gewassen. Anders zeer mooie kleding.
Gemiddeld
Tamelijk teleurgesteld dat er geen optie voor 'cadeauverpakking' is, maar verder perfect de qamis
De witte qamis is te groot
Snelle aankoop en levering, maar teleurgesteld over de kwaliteit van het product
De kraag is te breed
Artikel te klein
Ik geef een score van 3 omdat mijn pakket vertraging had en dat me veel in verlegenheid heeft gebracht.
De 3 qamis zijn niet de juiste maat. Te klein.
Ik heb het juiste product niet ontvangen... Ik heb een e-mail gestuurd om dit te melden, ik wacht op een antwoord.
Geen service na verkoop
Goede site maar niet veel voorraad en aanvulling terwijl het altijd dezelfde producten zijn die snel uitverkocht zijn, dus waarom deze delicate situatie niet van tevoren plannen?
Maat te klein. Ik heb het pakket teruggestuurd voor ruil tegen xl
Ik had veel moeite om een set te vinden in de juiste kleuren. Er was ook een fout in mijn bestelling, dus ik heb het artikel dat ik had besteld niet ontvangen.
Zeer klein voor maat L. En bovendien zijn de retourkosten voor onze rekening, dat is niet normaal
Er was een fout met de bestelde qamis.
Mooie Jabador voor mijn zonen, maar de afwerking is zeer slordig (draad die overal uitsteekt en vlekken op de babouches.)
Van mijn 2 outfits maat S, is er één kleiner dan de andere. Dus niet helemaal tevreden.