★★★★★
op 2671 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Mijn bestelling is zelfs niet geleverd terwijl ik ervoor heb betaald, bovendien heeft het veel te veel vertraging gehad, ik denk niet eens dat het nog is aangekomen, maar het probleem is dat ik het niet meer kan ophalen omdat ik op vakantie ben..
Bestelling snel ontvangen maar kreeg een andere kleur.
Hallo, bijna 200€ aan bestelling, jullie bieden zelfs de verzendkosten naar huis niet aan, elders is het vanaf 85€ gratis verzending naar huis
De weergave heeft niets te maken met de foto's en laat denken dat er een broek bij de top hoort, maar dat is niet zo !!
De kleur komt niet overeen met die op de foto. Ik ben teleurgesteld.
De kinder sjaal die ik heb besteld komt overeen met een volwassen maat!
Maat xxl die veel te klein is, het is eigenlijk L
Te fragiel voor zijn prijs
Ik heb meerdere e-mails gestuurd, geen reactie van hun kant
Teleurgesteld omdat er een fout op de bestelling was, ik heb maat 50 gekozen voor een Qamis, maar op het moment van validatie van de bestelling weet ik niet om welke reden dit is veranderd in maat 26 en om dit probleem snel op te lossen heb ik geprobeerd u per e-mail en telefoon te contacteren en ik heb geen antwoord van u ontvangen, dus zeer teleurgesteld!
Ik heb een qamis besteld voor de aid met express levering van 24 uur (12€ voor de levering om een qamis te ontvangen die helemaal niet de juiste maat is!!! De mouwen zijn kort voor maat L en kleine maat L... zeer, zeer teleurgesteld!!
Pakket niet op tijd ontvangen. Terwijl ik om expresslevering had gevraagd. Chronopost heeft zijn werk slecht gedaan en vraagt me om een klacht in te dienen bij de verkoper, terwijl de verkoper op tijd heeft verzonden.
Ik heb 2 ihram besteld, ik heb er maar één van de twee ontvangen en ik heb de omra over een paar dagen.
Op het laatste moment heeft u mijn bestelling geannuleerd!
Hallo, het artikel is aangekomen zonder cadeauverpakking terwijl ik erom had gevraagd voor het feest
Te klein.
Het kledingstuk heeft overal draden die uitsteken, de kwaliteit is zeer slecht, de stof gaat geleidelijk uit elkaar. Als ik het had geweten, had ik nooit op deze site besteld.
Ik heb het juiste artikel niet ontvangen
Ik had dit niet verwacht
Uitstekende producten, snelle levering, ik raad het aan voor mijn Qamis.
In geen geval ruikt wat ik heb besteld naar oudh, er stond toch musc oudh geschreven
Ontvangen artikelen zijn niet de juiste.
Nog steeds het artikel niet ontvangen
Qamis netjes verpakt maar volledig gescheurd van de kraag tot aan de voeten. Parfum, klein Koran en tapijt intact. Beoordeling op 20 = 5
Ik heb het artikel niet ontvangen
Niet ontvangen, het is te laat daar
De maat is niet goed. Ik doe een retour
De broek was een korte broek terwijl ik mijn gebruikelijke maat heb genomen
Jabador XXL te klein ondanks mijn 2m, ik heb bij een zuster handelaar moeten kopen en 80 euro betaald en vreemd genoeg paste het me super, erg teleurgesteld
Ik zou het artikel willen retourneren omdat het niet bij me past
Qamis te klein, ik heb me inderdaad vergist in de maat door M te nemen omdat deze niet overeenkomt met de maat die ik draag in kleding. Maar ik heb wel aangegeven voor de verzending hoe lang ik ben, maar dat heeft niets veranderd. Tot mijn grote verbazing ontvang ik een qamis met de onderkant van de broek te klein. Ik vind dat mijn maat niet in overweging is genomen.
Hallo, ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld. Helemaal niet top, model 2-delig, naden zijn losgekomen en rafelig. Zeer teleurgesteld vooral omdat ik het verwachtte voor het feest van een kleintje voor de eerste keer, het was erg belangrijk, men had me het goede model beloofd maar het feest eindigt. Triest vooral omdat het in een zaal met belangrijke mensen gebeurt.
Klantenservice niet top
As salam alaykoum, bij de ontvangst van mijn pakket was er een vlek op het kledingstuk.
Ik heb mijn aankoop al een week geleden gedaan, dus volgens de informatie van de verkoper had ik mijn pakket binnen 4 dagen na de aankoopdatum moeten ontvangen, ik ben een beetje teleurgesteld
Ik heb 3 witte qamis in katoen besteld met dezelfde referentie (1 in maat 58 en 2 in 54), tot mijn grote verbazing heeft degene in maat 58 een betere stofkwaliteit (dikker dus niet doorzichtig) en een andere kraag van betere kwaliteit dan de 2 anderen in maat 54, ze zijn toch dezelfde prijs, ik vind dat niet normaal. Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de 2 qamis in 54.
Ik ben teleurgesteld over de maat bij de schouders, het is te smal en de kleur is niet zoals op de foto
De maat is hetzelfde met 3xl, het is te strak, leve de Chinese producten...
Hallo, ik heb een rode qamis besteld, ik heb een roze ontvangen
De 2 hoeden zijn perfect, maar de Pakistaanse Qamis is klein voor een XL, normaal is XL 58, op de Qamis staat 42, maat te klein.