★★★★★
op 2671 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het product is van goede kwaliteit, maar de levering is 0. Mijn pakket is naar een ander afhaalpunt gestuurd. Ik heb een e-mail gestuurd en heb nooit een antwoord ontvangen.
In het begin waren de jurken die ik wilde kopen niet beschikbaar, toen heb ik een andere optie geaccepteerd. De ontvangen modellen waren zeer slecht genaaid, er zaten zelfs gaten in de naad.
Ik ben over het algemeen tevreden met de artikelen zelf, maar ik kan een probleem met de levering dat mijn ervaring echt heeft verpest niet onder stoelen of banken steken. Ik had bewust gekozen en betaald voor een thuislevering binnen 24 uur, precies omdat mijn schema het niet toeliet om me te verplaatsen. Wat was mijn verbazing toen ik een kennisgeving ontving waarin stond dat mijn pakket was afgeleverd bij een postkantoor. Chrono Post, de aangestelde vervoerder, heeft simpelweg zijn taak niet vervuld. Wat me diep stoort, is dat als ik mijn pakket bij een afhaalpunt had willen ophalen, ik die optie vanaf het begin zou hebben gekozen - goedkoper en net zo praktisch. Ik heb dus een toeslag betaald voor een service die ik niet heb ontvangen, en ik moest me toch verplaatsen in een periode waarin elk uur voor mij telde. Ik begrijp dat logistieke dienstverleners soms onafhankelijk van uw wil kunnen zijn, maar het is My Qamis die de leveringstoeslag heeft geïnd, en het is dus aan My Qamis om dit op te lossen. Ik hoop oprecht dat u de ernst van dit ongemak zult inzien en dat u een commercieel gebaar zult maken dat recht doet aan de situatie. Dat zou het teken zijn van een merk dat om zijn klanten geeft.
Dus voor de artikelen ben ik erg tevreden, ze waren perfect, maar helaas was de levering een grote chaos omdat ik juist voor een expresslevering had betaald zodat het thuis werd afgeleverd, ik moest het pakket minstens 3 km van mijn huis ophalen
Hun klantenservice is extreem traag met reageren via hun contactformulier. Ik heb gekozen voor expresslevering en een toeslag betaald, maar in plaats van de gebruikelijke 24 uur, heb ik mijn pakket na 3 dagen ontvangen. Aangezien het te laat was om het te dragen en zelfs om een terugbetaling te krijgen, heb ik het pakket de volgende dag teruggestuurd. Helaas duurt de terugbetaling ook veel tijd, ondanks de snelheid waarmee ik het pakket heb teruggestuurd.
De qamis is van goede kwaliteit, hij is mooi, maar ik geef 2 sterren minder omdat ik hem in het zwart had besteld en ik hem in het grijs heb ontvangen.
Een van de bestelde qamis heeft al twee losgekomen knopen en de djellaba heeft centrale naden die loskomen (ik heb ze nog niet gewassen)...
Zeer goede kwaliteit. En snelle levering
Valse maat s. De broek is te groot voor maat s
Ik vond het pakket leuk, maar ik verwachtte een witte doos en geen zwarte
Snelle verzending Ik heb twee linnen qamis gekocht De kleur is prachtig en de stof lijkt comfortabel maar ik ben een beetje teleurgesteld over de afwerking bij de kraag en de mouwen
Zeer slecht verpakt. Niet genoeg tape. Qamis voor 60€ in een plastic van de markt zonder speld om het recht te houden terwijl het een cadeau is. Ik had er een voor 20€ moeten kopen, dat is hetzelfde.
Verzendkosten waren al 20 euro en dan nog Moet ik 10 euro bij de deur afrekenen voor ups
Jammer, ik had een outfit van 6/9 maanden besteld, maar ik heb een outfit van 1 jaar ontvangen. Aan de andere kant, zeer goede kwaliteit van de outfits.
-
Goed product, goede kwaliteit, maar herzien met een groot gat.. jammer, verder super product!!!
Ik heb de gevraagde maat niet ontvangen
De qamis is transparant
Strakke maat
Snelle verzending
Hallo, ik dacht dat ik had gehoord dat het merk qamis met het qamis-logo op het productlabel was, terwijl het product dat ik heb gekocht geen qamis-label heeft, het lijkt alsof ik het op de markt heb gekocht
Ik heb het Igo kaki setje gekocht. Ik heb de klantenservice gecontacteerd omdat het artikel al na enkele uren begint te pillen. Gezien de prijs vind ik dat niet correct. De klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd op mijn retourverzoek.
Ik heb een qamis en een jabador besteld, aangetrokken door de zeer betaalbare prijs. Helaas is de kwaliteit niet in orde. De stof is correct, maar de afwerking laat te wensen over: er steken overal draadjes uit, en de naad van de jabador is bijzonder grof, wat een slordige uitstraling geeft. Het is jammer, want de modellen zijn op het eerste gezicht mooi, maar het afwerkingswerk is duidelijk slordig. Voor een religieus kledingstuk of voor een speciale gelegenheid verwacht je een minimum aan zorg. Voor die prijs begrijp ik dat je geen topkwaliteit kunt verwachten, maar ik denk dat er elders beter is voor dezelfde prijs.
De maat is te klein, en ik heb het pakket teruggestuurd voor een terugbetaling, en ik heb niets ontvangen
De maat komt perfect overeen, maar de kwaliteit van de stof laat te wensen over
Ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen voor het aid. Ik ben een beetje teleurgesteld.
Hallo, ik heb een qamis voor mezelf gekocht, die uitstekend en van goede kwaliteit was. Echter, ik heb ook een jabador van twee delen voor een kind gekocht, maar de kwaliteit was zeer slecht: de sluiting van de kraag was los, er staken overal draadjes uit, en de stiksels waren niet recht. Je kunt het niet slechter doen qua kwaliteit. Ik had het gekocht voor het Aïd-feest, maar uiteindelijk heb ik het niet gebruikt.
Snelle verzending, daar is niets op aan te merken, binnen 3-4 dagen is het geleverd. Maar artikel met vlekken, niet zo geweldige stiksels en als je het moet terugsturen, zijn de kosten voor jou.
De foto van de witte mousseline djellaba is anders dan wat ik heb ontvangen, het is een djellaba die meer naar geel neigt dan naar gebroken wit, bovendien heb ik niet de stijl met de strepen. Op de foto op uw site is deze aanwezig in ondoorzichtig wit
Ik ben niet tevreden met mijn pakket en mijn bestelling omdat ik bloedvlekken op de kleding heb gevonden. Wetende dat de feestdagen eraan komen. Ik heb geen tijd om het terug te sturen.
Niet de juiste kleur ontvangen
Zelfde maat gekozen maar ze vallen anders
De maat van de kind-qamis komt niet overeen.
Ik ben teleurgesteld over mijn bestelling, ik heb een bericht gestuurd waarin ik zei dat er een kant los zat en ik heb geen antwoord van u ontvangen, mevrouw CAUCHY
Ik heb een set in maat M besteld, maar de snit is behoorlijk onevenwichtig. De bovenkant is erg strak rond de buik, wat het ongemakkelijk maakt, terwijl de onderkant vrij wijd is. Ik had een meer harmonieuze snit geprefereerd.
Een qamis was vlekkerig
Een knoop is na één dag van de qamis losgekomen
Niet geweldig de pecannoten, eerder gebroken pecannoten
Goed
Wat betreft de verzending van de bestellingen, vrij snel, maar de kleding valt een beetje klein. En helaas zijn er geen informatie over het materiaal van de kleding, de aanbevelingen voor de was temperatuur, drogen, enz. Na verloop van tijd kunnen gebruikers zich vergissen en verkeerde voorschriften toepassen