Klantenbeoordelingen van Materiel-velo.com

Vertrouwenscertificaat
9,7 /10
Algemene beoordeling: 9,7 van 10
Gebaseerd op 12 749 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De belangrijkste positieve thema’s zijn productkwaliteit en conformiteit: klanten melden dat producten voldoen aan de beschrijving en precies overeenkomen met de bestelling, met sierlijke details zoals betrouwbare materialen, licht, comfortabel en esthetisch. Levering en levertijden komen telkens terug als zeer snel en zonder problemen, met zorgvuldige verpakking en betrouwbare opvolging. Klantenservice en betrouwbaarheid worden geprezen door snelle verwerking van bestellingen, duidelijke site, goede adviezen bij aankoop en hulpverlening bij garantie, wat bijdraagt aan een consistente, probleemloze winkelervaring.

Beoordelingen 1 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
K
Karim N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/06/2025
Leveringstermijnen niet gerespecteerd en de levering is niet aangekondigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw bestelling u niet volledig tevreden heeft gesteld.

De vertraging in de levering die u heeft ervaren is te wijten aan een gebeurtenis buiten onze controle: ons bevoorradingspakket, dat de benodigde onderdelen voor uw bestelling bevatte, is helaas enkele dagen vastgehouden bij de douane. Deze situatie heeft onze verwerkingstijden beïnvloed, ondanks al onze inspanningen om dit snel op te lossen.

Wat betreft het ontbreken van een leveringsmelding, bieden wij ook onze excuses aan. We zullen uw opmerking doorgeven aan onze vervoerder om dit punt te verbeteren voor toekomstige leveringen.

Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en hopen de kans te krijgen om u beter tevreden te stellen bij een volgende bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
A
Alain C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
Levering gepland en BETAALD om bij mij thuis te worden uitgevoerd, echter, de DPD-bezorger heeft anders besloten...! Dus: vertraging en verplaatsing naar een afhaalpunt alleen na mijn tussenkomst bij deze incompetenten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

We zijn oprecht sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij de levering van uw bestelling. Helaas blijft dit soort incident, hoewel onafhankelijk van onze wil, onaanvaardbaar en begrijpen we volledig uw frustratie.

Om u te compenseren, is er een aankoopbon ter waarde van de verzendkosten op uw klantenaccount gecrediteerd. U kunt deze vrij gebruiken bij een volgende bestelling.

We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Het team van Materiel-velo.com
J
Johan B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/07/2025
Mijn laatste bestelling bevatte alleen producten op voorraad en ik heb meer dan een week gewacht voordat mijn bestelling werd verzonden. Ik heb meerdere keren geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken, maar geen antwoord gekregen, zelfs niet tijdens kantooruren. Uiteindelijk kreeg ik een antwoord per e-mail waarin werd gezegd dat mijn pakket was geblokkeerd vanwege een product dat niet op voorraad was, terwijl het bij het plaatsen van de bestelling op voorraad was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Johan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn sorry te horen dat je bestelling is vertraagd en dat je problemen hebt gehad om onze klantenservice te bereiken. Zoals vermeld in onze e-mailcorrespondentie, was een van de referenties in je bestelling (de SRAM snelsluitingen) aangegeven voor verzending binnen 2-4 dagen, wat een aanvulling vereiste. Daarbij komt de feestdag op 14 juli. De verzendtijd was dus noodzakelijkerwijs iets langer en daar zijn we sorry voor.

We blijven echter tot je beschikking per e-mail of telefoon bij je volgende bestelling om een gebaar te maken voor een volgende bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
B
Bruno N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/07/2025
Na de aankoop van 2 Vittoria Corsa Pro tube type 700/26c banden ben ik teleurgesteld over mijn bestelling omdat ze op mijn Corima carbon 32ws zijn gemonteerd en de diameter pijnlijk 24 mm meet (gegeven voor 26). Na navraag bij de klantenservice van Vittoria is het belangrijk om een velg van 19 mm interne maat te hebben. De mijne is 16 mm, wat de reden is voor de 24 in plaats van de 26. Op geen enkel moment in de beschrijving van Materieel Velo.com is deze particulariteit vermeld. Jammer voor mij.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

Het spijt ons te horen dat de Vittoria Corsa Pro banden niet aan uw verwachtingen voldoen qua breedte zodra ze op uw velgen zijn gemonteerd. Uw opmerking is volkomen begrijpelijk: de effectieve breedte van een band kan inderdaad variëren afhankelijk van de interne breedte van de velg, zoals u heeft ontdekt door contact op te nemen met de klantenservice van Vittoria. We hebben hetzelfde besproken tijdens ons telefoongesprek.

We begrijpen uw teleurstelling en staan tot uw beschikking als u hulp nodig heeft om u te begeleiden naar een model dat beter past bij uw huidige velgen.

Sportieve groeten,
Het team van Materieel Velo