Loft Attitude levert voornamelijk kwaliteitsproducten met zorgvuldige verpakking en snelle, betrouwbare levering. Klanten noemen herhaaldelijk duidelijke communicatie, snelle opvolging van bestellingen en verzending, en aandachtige klantenservice die helpen en luisteren. Ook de levering zelf wordt positief ervaren dankzij goede bescherming van goederen en professionele bezorging, met reacties die de betrouwbaarheid en toewijding van het bedrijf onderstrepen. De winkel wordt geprezen om betrouwbare levering, nauwkeurige beschrijvingen, en een indrukwekkende klantgerichte service die meubilair en lampen vlot en zorgzaam levert.
Alle beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/03/2019
Het zou geweldig zijn als de levering goed was. Als ik een ladekast bestel, verwacht ik dat die goed verpakt aan de voet van mijn gebouw wordt afgeleverd, maar niet vastgebonden op een pallet! Schenker lijkt me niet geschikt voor leveringen aan particulieren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw standpunt en willen graag een paar punten verduidelijken over onze leveringsmethoden.
Onze producten worden op de pallet vastgezet met stretchfolie om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat aankomen. Deze folie kan gemakkelijk worden verwijderd met een beitel of mes. We zijn verplicht om op pallets te leveren vanwege het gewicht en de afmetingen van bepaalde producten, waardoor ze beter beschermd zijn tijdens het transport en schade wordt voorkomen.
Hoewel deze methode voor ons extra kosten met zich meebrengt, zorgt het ervoor dat het product onbeschadigd aankomt, wat onze prioriteit is. We hebben voor Schenker gekozen vanwege zijn betrouwbare leveringsdiensten en zijn vermogen om grote en zware zendingen te verwerken, zelfs voor leveringen aan particuliere klanten.
Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor verdere vragen of hulp.
Met vriendelijke groet, het team van LOFT ATTITUDE.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/03/2019
Alles was perfect
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/03/2019
Heel goed!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/02/2019
Zeer snel. En topkwaliteit. Ik zou niet aarzelen om van deze site te kopen. Ik reken erop
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/02/2019
Zeer goede kwaliteit van het bestelde product en snelle verzending. De verzendkosten zijn echter te hoog: 30% van de prijs voor belasting, plus 10% Zwitserse douane-inklaring. Echt te duur !!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/02/2019
Snelle, efficiënte service
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/02/2019
Attent personeel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/02/2019
goed ontworpen site
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/01/2019
Uitstekende dienst na verkoop! Grote zorg genomen om het probleem op te lossen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/02/2019
duidelijke en precieze presentatie
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 12/02/2019
Prachtig decoratief item, geleverd binnen de beloofde 15 dagen, zorgvuldig verpakt (ik maakte me zorgen over de oren), komt overeen met de foto... alleen beter! Blij met deze aankoop.
Geweldige site om originele en artistieke decoratie te vinden! Meer foto's zouden perfect zijn!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/01/2019
Product kwam te laat aan en raakte zoek op het postkantoor -colissimo.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Geachte klant, Het spijt ons zeer voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in de levering van uw bestelling door onze leverancier en het daaropvolgende verlies en de recuperatie van uw pakket door het postkantoor. We zijn echter dagelijks dicht bij u gebleven en hebben u op de hoogte gehouden van de voortgang van het onderzoek tot de uiteindelijke ontvangst van uw bestelling.
We hopen de kans te krijgen je weer te zien op onze website om je te bewijzen dat deze slechte ervaring slechts een uitzondering is en dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/02/2019
levertijden en prijzen gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/02/2019
Zeer goede site, responsief, zeer snelle levertijden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/01/2019
Zeer goede site.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/02/2019
Ik raad het 200% aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/02/2019
Zeer intuïtieve site
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/02/2019
Niets te zeggen, snel, goed verpakt
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/01/2019
Ik zag niet op de foto dat het tafelblad van glas was, ik dacht dat het allemaal oranje gelakt metaal was, net als het onderste blad en de poot, dus ik ben een beetje teleurgesteld omdat het er niet hetzelfde uitziet. Ik weet niet of het in de productomschrijving stond, ik kan het me niet herinneren...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 17/01/2019
Zeer goede site en zeer goede klantenservice Ik ben zeer tevreden met lofattitude
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 31/01/2019
Perfect en snel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/01/2019
Heel goed, als er een probleem is belt de persoon je terug, volgt je op en is serieus.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/01/2019
2e bestelling kwam heel snel aan ondanks dat het niet op voorraad was. Product en service onberispelijk, niets om over te klagen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/01/2019
Goed ontvangen Product zoals geadverteerd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/01/2019
Zeer tevreden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 31/01/2019
Zeer goede service
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/01/2019
Bestelling op tijd geleverd. Geen klachten. Site duidelijk en beschrijving ok Verpakking product in kartonnen doos heeft iets meer bescherming nodig. (Gewoon in de grote doos gedaan).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/01/2019
Pakket zonder problemen ontvangen. Erg blij met het bestelde artikel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/01/2019
Uitstekend contact met de hulplijn voor informatie over het product dat ik wilde kopen. Bestelling snel opgenomen met regelmatige informatie over de voortgang en levering op de aangekondigde datum. Een site om aan te bevelen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/01/2019
ORIGINEEL KWALITEITSARTIKEL
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/01/2019
De site als geheel is erg goed, net als de artikelen, maar sommige secties zijn leeg, wat jammer is omdat de site makkelijk te gebruiken en te begrijpen is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/01/2019
zeer snelle levering
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/01/2019
serieuze
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/01/2019
Loft attitude had de vaas op mijn verzoek bij Kare Design besteld. Omdat het artikel niet was wat ik ervan verwachtte, namen ze het gratis terug en gaven ze me een tegoedbon.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.