/10
★★★★★
op 6082 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 6082 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Altijd goede producten in de aanbieding. Snelle levering. Alleen om op te merken dat het jammer is dat het visuele niet altijd overeenkomt met de beschrijving, omdat het de klant misleidt. (In andere voor de "Blueberry pastry"). Het zou verstandig zijn hierop te letten om misverstanden te voorkomen. E-mails bleven onbeantwoord, maar probleem telefonisch opgelost; d.w.z. wachten op terugbetaling en ontvangst van nieuwe box .... voor de 5 sterren.
Valérie C.
Op
na aankoop van 15/12/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering was een probleem. De bezorger vond het in de bestelling aangegeven relais niet, zodat hij te laat was en bij een ander relais werd afgeleverd.
Véronique J.
Op
na aankoop van 10/12/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer snelle levering. Kwaliteitsproduct. Maar weet niet de allergenen in de producten. Jammer. De familie zal ervan genieten.
Frederique C.
Op
na aankoop van 10/12/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De producten zijn zoals beschreven, maar ze waren niet ingepakt en de geschenkdoos was te klein. Dus ik zou er niet meer bestellen.
Ronja H.
Op
na aankoop van 06/12/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Heel goed, heel snel. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik heb u een e-mail gestuurd en nog geen antwoord ontvangen... Alvast bedankt.
Rémi H.
Op
na aankoop van 02/12/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het pakket kwam gedeeltelijk geopend aan, geschenkdoos beschadigd in het pakket. Bierflessen (goed beschermd) en gin hebben weerstaan
Francois T.
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De vervoerder is betreurenswaardig.
Frida R.
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen (twee dozen ontbreken) en geen bericht van u voor het saldo...
Roland B.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Guten Morgen,
Sie müssen sich per E-Mail oder Telefon an den Kundendienst wenden. Mit freundlichen Grüßen
Sie müssen sich per E-Mail oder Telefon an den Kundendienst wenden. Mit freundlichen Grüßen
3
/5
★★★☆☆
Ik bestelde een pak van 5 amber en 5 gouden blikjes, maar ontving 9 amber en 1 gouden. Ik bestelde een pak van 5 amber en 5 gouden blikjes maar ontving 9 amber en 1 gouden. 80% van de blikjes waren gedeukt en goed verpakt. Ik was zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Erg teleurgesteld.
Jean-pascall N.
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen probleem met het product, maar levering via GLS catastrofaal, niet in het aangegeven centrum, waardoor verschillende interventies nodig waren om het pakket terug te krijgen.
Thierry O.
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering kwam normaal aan voor een deel van de zending. De transporteur van de diepvriesproducten hield zich niet aan de leveringsinstructies en waarschuwde ons niet.
Lionel B.
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De ahornsuiker die ik bestelde was ok, maar de "maple cream" van Sortilège (arm zusje van de "Coureur des bois" versie) was helemaal niet geweldig. Het leek meer op room van slechte whisky, weggespoeld met water, op smaak gebracht met ahornsiroop en niet het echte werk.
Louise F.
Op
na aankoop van 14/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De 5 metalen containers voor de ahornsiroop zijn allemaal ingedrukt. 3 van de 5 koekwikkels zijn ook ingedrukt. Het moesten cadeautjes zijn!
Detlef R.
Op
na aankoop van 15/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
In goede orde aangekomen maar de aangeboden doos is helaas erg beschadigd
Samantha D.
Op
na aankoop van 13/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een lege geschenkdoos aanbieden en de bestelling laten denken dat het een doos met gebak is, is borderline, wanneer komt de volgende bestelling ????
Lionel D.
Op
na aankoop van 06/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Whisky is de beste
Prunes L.
Op
na aankoop van 25/10/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hoge prijzen
Nadine M.
Op
na aankoop van 24/10/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Kwaliteitsproduct, gemakkelijk te bestellen, maar de levering is niet geweldig, 2 keer beschadigd pakket
Guy M.
Op
na aankoop van 15/10/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Volgens de verzonden e-mails en het geopende geschil met psypal werden mij verzendkosten in rekening gebracht ondanks dat ik meer dan 44,00 euro had uitgegeven. Ik denk niet dat ik nog iets van je zal kopen. Groeten
Vincenzo M.
Op
na aankoop van 09/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
bonjour, les frais de port sont offerts en Italie à partir de 99€ et non 44€, c'est indiqué sur le site, cordialement
3
/5
★★★☆☆
De levering is nog steeds een probleem, GLS mag geen pakketten afleveren op het voorgestelde terrein... mijn pakket zwerft meerdere dagen rond voordat het uiteindelijk op mijn verzoek bij mij thuis aankomt... Ik moet deze site verwijderen uit de voorstellen... dank u... verder zijn de producten geweldig...
Pascale G.
Op
na aankoop van 06/09/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld door het gebrek aan ernst van de verpakking. Product ontbreekt 2 keer op rij...
Lorette J.
Op
na aankoop van 05/09/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Goede producten behalve de karamels, die zijn "heet" en oneetbaar geworden
Laure D.
Op
na aankoop van 18/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Sommige producten zijn niet van goede kwaliteit
Virginie D.
Op
na aankoop van 01/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het product is perfect en zou de 5 sterren gerechtvaardigd hebben. Maar het vervoer was geen goede ervaring. Ik betaalde voor een levering aan huis en de bezorger kwam langs in de 2 uur van de week dat er niemand thuis was en ik moest het pakket ophalen in een winkel die niet erg toegankelijk was (moeilijk parkeren). Dus als ik het had laten zitten (levering in een relais), had ik minder betaald voor de levering en een beter bereikbare winkel gekozen... dus helemaal geen goede klantervaring. Ik had waarschijnlijk de leveringsdatum kunnen kiezen (maar ik zag die mogelijkheid niet, zoals bij andere leveringsbedrijven) en de bezorger kwam geen tweede keer. Zijn er sites die dezelfde producten verkopen met duidelijkere leveringen? Ik zal er naar kijken.
Patrice K.
Op
na aankoop van 19/04/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Na een eenvoudige berekening lijkt het mij dat uw kruiken niet elk 1 liter bevatten, maar 1/4 gallon, kunt u mij dit volume bevestigen.
Jean-pierre F.
Op
na aankoop van 18/03/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bezorgkosten te hoog. Correcte verpakking en leveringstijd.
Tarek A.
Op
na aankoop van 11/03/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering moet worden verbeterd
Yves L.
Op
na aankoop van 02/03/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Niet precies genoeg in de beschrijving van de artikelen.
Bernard G.
Op
na aankoop van 26/01/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De kortingen die ik had bij het maken van mijn keuzes werden niet toegepast. Toen ik mijn artikelen ontving zag ik dat de houdbaarheidsdatum van mijn thee 3 maanden was, in een supermarkt zou ik het niet gekocht hebben. Geen zorgen met het tweede gekochte product.
Nadine F.
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het pakje werd snel verzonden, maar... een ster minder voor een potje losgedraaide ahorngelei dat in het pakje terechtkwam, gelukkig zonder al te veel andere dingen te raken....en een tweede ster minder omdat het onmogelijk was om de gelei opnieuw te laten leveren omdat ze niet meer in voorraad was.Men vroeg mij of ik dezelfde gelei kon sturen, maar dan met Espelette pepers die toevallig dezelfde prijs hadden, maar ik had geen nieuws... Voor een bestelling van meer dan 230e.... zou een beetje communicatie op prijs zijn gesteld. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service.
Philippe N.
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling