/10
★★★★★
op 6409 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 6409 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde meer dan €8 aan UPS-kosten om het pakket bij mij thuis te laten bezorgen, en terwijl we daar waren, zat het pakket in een relais, wat me niets gekost zou hebben. Bedankt voor de commerciële inspanning
Marie Elise L.
Op
na aankoop van 10/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Eerlijk gezegd is het al 2 keer geweest dat ik een bestelling heb geplaatst en 2 keer dat ik een probleem heb gehad met mijn bestelling. Of de verpakking is volledig beschadigd of mijn product is ontvangen met de tape open (wat bij deze recente bestelling is gebeurd), En uiteindelijk werd de fout van het geopende pakket teruggelegd bij de bezorger terwijl het pakket perfect was afgeleverd (beter dan de producten erin) Ik vind dat niet erg goed SAV-niveau. Als je koopt om cadeau te geven ben je niet verplicht om producten te ontvangen in een doos die al geopend is. Er was een terugbetaling gepland voor 01/12 maar die heb ik op 19/12 nog steeds niet ontvangen. E-mail gestuurd maar geen antwoord en een terugbetaling die blijkbaar 2 tot 8 dagen op zich laat wachten. Ik zou het niet aanraden. De levering daarentegen wordt wel gerespecteerd.
Shana R.
Op
na aankoop van 28/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Hallo mevrouw.
Het product is terugbetaald en aan u aangeboden, u moet er geen misbruik van maken, een bedankje zou het minste zijn wat u zou kunnen doen ... wat wilt u? 100€ misschien?
Het product is terugbetaald en aan u aangeboden, u moet er geen misbruik van maken, een bedankje zou het minste zijn wat u zou kunnen doen ... wat wilt u? 100€ misschien?
1
/5
★☆☆☆☆
Er ontbreekt een product in mijn pakket (walnoten). Ik wil graag mijn geld terug.
Charline Q.
Op
na aankoop van 20/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levering in een ander relais dan gekozen en vooral de verkeerde hoeveelheid ontvangen en geen reactie na contact met de site. Levering van 4 dozen koekjes in plaats van 4 x 5 dozen...
Marjorie G.
Op
na aankoop van 06/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik werd verondersteld een cadeauverpakking te ontvangen voor bestellingen van meer dan 50€. Ik heb de cadeauverpakking niet ontvangen, hoewel mijn bestelling € 60,89 bedroeg. Ik ben erg teleurgesteld door deze misleidende reclame.
Bernard K.
Op
na aankoop van 05/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik mis een deel van mijn bestelling en ik ben niet geïnformeerd...
Alain F.
Op
na aankoop van 06/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het kwam kapot aan, ik belde en ze zeiden dat ze het zouden terugsturen, maar ik heb nog niets gehoord.....
Arnaud M.
Op
na aankoop van 02/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bezorgkosten terwijl het gratis had moeten zijn, verpakking betaald maar ontvangen in bulk in een enkele doos
Martine S.
Op
na aankoop van 03/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De potjes esdoornboter hebben gelekt. Er moet flink mee gestoten zijn tijdens het transport. Sommige deksels vertoonden sporen van stoten. Gelukkig is het glas niet gebroken.
Delphine D.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden over deze site, het volgens hen "verzonden" pakket is nooit aangekomen op de plaats van bestemming. Klantenservice reageert niet. Ik raad niet aan om bij deze site te bestellen.
Aurélien Z.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De gevraagde thuisbezorging werd uitgevoerd op een relaispunt, hoewel ik een toeslag had betaald voor thuisbezorging
Sophie P.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
In totaal ontbreken er 4 producten ter waarde van ca. 30 euro in mijn bestelling. Op mijn klacht hierover via het contactformulier is tot op heden niet gereageerd. Wel is het volledige bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik zal er nooit meer bestellen. Het is echt brutaal als 4 producten vergeten worden te verzenden.
Karin G.
Op
na aankoop van 27/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik moest mijn pakket terugsturen omdat het te beschadigd was, een risico op breuk binnenin en nog steeds geen nieuwe zending.
Evelyne B.
Op
na aankoop van 09/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo naar aanleiding van het pakket dat ik heb opgehaald komt niet overeen met de bestelling ik waarschuwde de tresors derable en celine het is al meer dan een week en geen nieuws ik ga worden verplicht om in te grijpen wie van rechts gelieve snel tussenbeide komen groeten
Philippe S.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een verzoek gestuurd om mijn bestelling te retourneren en ik word genegeerd door de klantenservice.
Halat L.
Op
na aankoop van 07/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
2 blikken ahornsiroop hadden deuken.
Aysim S.
Op
na aankoop van 01/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Onvolledig perceel
Benoit N.
Op
na aankoop van 29/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De vervaldatum is te dichtbij. Minder dan een jaar.
Frédérique M.
Op
na aankoop van 29/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 4 natuurlijke barometers gekocht, maar geen enkele werkt
Nicolas P.
Op
na aankoop van 16/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De levering was niet in overeenstemming met de bestelling en met wat er op de site stond: ik kreeg Mario cakejes in plaats van Leclerc Celebration cakejes! Ik heb hierover twee berichten gestuurd zonder reactie van Trésors d'Erable. Als ik aan het eind van de week niets van ze heb gehoord, ga ik een klacht indienen bij UFC Que Choisir over frauduleuze goederen.
Jean-marie C.
Op
na aankoop van 23/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
UPS heeft net contact met me opgenomen om te zeggen dat ze het pakket niet kunnen leveren omdat er alcohol in zit. Ik wil graag mijn geld terug.
Donald S.
Op
na aankoop van 19/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Ook geen melding van de pakketdienst
Guido V.
Op
na aankoop van 14/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen via e-mail en via uw website om u te laten weten dat er een pak van 5 koekjes ontbrak in de bestelling en tot nu toe heb ik nog geen reactie gehad. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met mij op.
Audrey S.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Klantenservice gecontacteerd via e-mail voor een probleem met de vervaldatum van een van de bestelde producten: na 1 week nog steeds geen retour...
Nadine C.
Op
na aankoop van 28/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Les Trésors d'Érable treft geen blaam; het is de GLS-transporter die het mangat van mijn liftpomp, die in mijn tuin staat, ernstig heeft beschadigd. Ik heb dit al gemeld, maar tot nu toe is er geen reactie gekomen.
Charles M.
Op
na aankoop van 01/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Hallo, die Bearbeitung Ihres Rechtsstreits mit dem Spediteur ist noch nicht abgeschlossen und betrifft nicht unsere Website.
1
/5
★☆☆☆☆
Na de bestelling nam UPS contact met me op (bericht op het antwoordapparaat) om me te informeren dat de plaats van levering niet langer in hun toewijzing zit. Ik moest dus contact opnemen met UPS via een betaalnummer, wat ik weigerde. Ik nam contact op met de website waar ik had besteld en zij reageerden zeer reactief. Ze vertelden me dat de vervoerder GLS mijn bestelling zou leveren. 5 dagen later geen nieuws! Geen levering! Ik ga opnieuw contact opnemen met de website. Maar op dit moment heb ik betaald en zijn de producten niet geleverd. Ik zal van gedachten veranderen als ik heel snel geleverd krijg.
Bruno M.
Op
na aankoop van 13/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Hallo, die Lieferung war kompliziert, entschuldigen Sie bitte die Verzögerung durch den Spediteur.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik beoordeel Les Trésors d'Érable zeer tot zeer slecht. Twee verschillende dromenvangers besteld, een bruine en een zwarte, krijg ik twee zwarte toegestuurd. Hierover heb ik 2 berichten gestuurd en ik wacht nog steeds op een reactie en oplossing. Triest, heel triest voor een winkel die spullen verkoopt van "echte indianen en zich dan zo opstelt. Echte indianen zijn trouw, maar dit bedrijf zeker niet. Ik raad u aan hier NIKS te bestellen!
Nancy K.
Op
na aankoop van 20/08/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Jerome L.
Op
na aankoop van 11/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
das Paket wurde im Relais abgeholt.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet compleet! Geen reactie op mijn klacht!
Alexandrine F.
Op
na aankoop van 26/06/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De levering ging heel slecht, in plaats van het afhaalpunt in de buurt, ging ik mijn pakket 15 km van huis ophalen! Bedankt GLS . Zolang jullie deze bezorger hebben zal ik nooit meer bij jullie bestellen! En ik zal het aan iedereen vertellen....
Didier R.
Op
na aankoop van 11/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Guten Tag, Sie haben die Möglichkeit, UPS als Versandart zu wählen, herzlich willkommen