★★★★★
op 6652 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Zeer goed product om aan te bevelen
De producten zijn goed, maar ik had 3 blikken ahornsiroop besteld, en in het pakket zaten 2 blikken. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, en tot nu toe is er geen antwoord gekomen. Het is jammer, maar ik zal niet opnieuw bestellen.
Kreeg mijn beloofde korting (10%) niet
Bestelling niet compleet, e-mail verzonden.
Goedenavond Aanvraag voor levering aan mijn huis pakket afgezet bij het relaispunt. De bezorger wachtte niet eens op mij, ook al was ik op mijn binnenplaats. Met vriendelijke groeten
RAS besteld. Zeer goed verpakt. MAAR LAMELIJKE LEVERING. Pakketje afgegeven bij een ander relais dan in eerste instantie gekozen zonder enige informatie. Het kostte me meer dan 1 uur om mijn pakket te vinden.
De waarheid is dat ik op zoek was naar cranberrysap zonder toegevoegde suiker en ik was een beetje verbaasd toen ik het drankje proefde, want het bevat suiker.
Product niet erg van kwaliteit, referenties (bijv. poutine ...) jammer dat het verzendkosten genereert voor een mogelijke andere bestelling.
Verandering van afleveradres zonder mij op de hoogte te stellen, ik nam contact op met Les trésors d'érable, de persoon zou kijken wat ze kon doen, maar nam nooit opnieuw contact op, niet erg serieus, dus ik was verplicht om naar het andere adres te gaan om mijn pakket op te halen.
Ik ben teleurgesteld dat het een valentijnscadeau was. Ik had gevraagd om een cadeauverpakking met een boodschap die ik niet kreeg, zelfs als ik mijn geld terugkreeg, is het resultaat hetzelfde.
Gaaf
Goede producten, maar de prijzen zijn te hoog
Ik heb niets meer van ze gehoord sinds ik ze gevraagd heb de gestolen goederen op te sturen. Ik zie dat ik niet de enige ben. Om te zien of de goederen in het pakket zaten. 🤔. Ik heb meerdere keren elders besteld en geen probleem.
Pakket ontvangen gescheurd met een groot gat open, gelukkig was de fles goed verpakt in noppenfolie ... en nog steeds in de doos ...
Over de producten niets te zeggen, maar de bezorging door UPS is op zijn zachtst gezegd schandalig: 1e bezorging thuis de bezorger komt zonder kennisgeving, 2e bezorging bij een relaispunt geen nieuws van het pakket en omdat ik ongerust was ging ik naar het relaispunt dat het pakket al 3 dagen had.
Ik ben teleurgesteld omdat er geen foto van een eland op de snackzak staat (zoals op de website). Mijn kleinzoon zal het niet zo leuk vinden en ik heb nooit een bericht gekregen dat het pakket was aangekomen.
Er ontbraken 2 producten in mijn pakket
Ik bestelde een doos van 25 theezakjes als cadeau en ontving 2 dozen van 12! Dat kan ik niet aanbieden!
Amberkleurige siroop is niet goed. Smaakt niet naar echte ahornsiroop.
Bestelling incompleet maar betaling voor de hele bestelling. Geen nieuws over ontbrekende artikelen
Ik had graag een e-mail ontvangen met een voorstel voor een alternatief voor het artikel dat ontbrak in mijn bestelling, voor de rest niets om over te klagen.
Het pakket dat door UPS werd geleverd, zat vast in een kastje en ik had de code niet. Ik moest UPS bellen en uiteindelijk belden ze me terug om de code te krijgen.
Sommige ontbrekende producten zijn vervangen door andere. Een ander aangegeven als "terug te betalen" op de afleverbon maar nog steeds niets. Klantenservice die niet reageert op berichten. Eerste en laatste bestelling voor mij hoewel ik voor meer dan €130 aan goederen heb besteld.
Pakket aangekondigd door ups in 2 werkdagen, voor Kerstmis, het is gemist, zal het worden geleverd in 1 week !!!
De verzending was geweldig, maar de producten kwamen aan met een erg korte houdbaarheidsdatum (1 week). Ik kocht 1 kg pindakaas op 19 december en toen het aankwam, realiseerde ik me dat ik het op 29 december had moeten opeten...
Ik heb nog niets gehoord over hoe mijn bestelling deze keer aangekomen is. Ik heb foto's gestuurd van de binnenkant van de doos.
Product is conform, na gezegd te hebben dat een product niet op voorraad was en terugbetaald had moeten worden, wacht ik nog steeds. Gelukkig is deze maar 5 euro, maar dat voorkomt niets.
Ja voor de bestelling, maar nee voor de UPS-levering, die een dag eerder een afleverdatum aangeeft zonder tijdslot en bij het 2e bezoek het pakket naar een relaispunt 11 km van mijn huis stuurt!
De producten zijn van goede kwaliteit, maar toen ik ze ontving, kreeg ik niet mijn hele bestelling. Natuurlijk heb ik ook niet de cadeaus ontvangen die gekoppeld waren aan het oorspronkelijke bedrag, en er was geen commercieel gebaar, zelfs niet na een klacht. Kortom, ik ben erg teleurgesteld, zelfs als wat ik niet heb ontvangen wordt terugbetaald.... (Ik wil erop wijzen dat ik van de ontbrekende artikelen op de hoogte werd gesteld bij ontvangst en niet bij verzending)
De producten waren zeer goed verpakt en werden vrij snel ontvangen. Ik ben blij met mijn aankopen. Ik miste echter een artikel (cadeauverpakking aangerekend voor 6 €). Ik heb een week geleden rechtstreeks een bericht gestuurd naar het berichtensysteem van hun website om mijn geld terug te vragen. Ik heb nog niets gehoord. Misschien zijn ze overweldigd door de feestdagen die eraan komen, wat ik kan begrijpen. Ik hoop iets van ze terug te horen.
Er ontbrak één item in het leveringspakket, ik wacht tot het wordt teruggestuurd, verder is alles in orde.
De gevraagde afleverplaats wordt niet gerespecteerd, de depots van deze pakketten zijn overbelast en hebben weinig ruimte, dus je moet naar het ups magazijn, moeilijk te vinden en moeilijk bereikbaar, en niet in de buurt van je huis. Teleurgesteld over deze levering. Ik zal deze ervaring niet herhalen
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling; ik wacht tot ik het heb ontvangen voordat ik een positieve of negatieve mening geef.
Ik bestelde 2 flessen en ontving er maar één. De andere was niet op voorraad, dus ik kreeg mijn geld terug. Het probleem was dat het product op de website werd weergegeven als niet op voorraad en dat niemand contact met me opnam om me een vergelijkbaar product aan te bieden of om te bevestigen of ik nog steeds een bestelling wilde plaatsen. Uiteindelijk was het een verrassing toen ik het pakket opende.
Na door UPS tussen twee relaispunten te zijn gerangeerd, heb ik eindelijk mijn bestelling opgehaald en ontdekt dat deze incompleet was. Gezien het feit dat het voor een kerstcadeau was en dat ik geen reactie heb gehad van de dienst na verkoop, ben ik echt teleurgesteld... Jammer, want jullie producten zijn goed! (Aangezien jullie niet verantwoordelijk zijn voor de leveringsproblemen van UPS, laat ik jullie 3* staan)
Deze gebottelde Icewine had beter verpakt kunnen worden. Ik heb de fles Icewine wel heel ontvangen, maar het deksel kwam los van de verpakking waar de Icewine in zat. Met vriendelijke groet.
1 pakje pannenkoekenmeel barstte in het pakket! Het zat overal.
Er was een cadeau gepland, maar alles wat ik kreeg was een lege doos
Er werd ons verteld dat de bezorging gratis was, maar dit was niet waar. De levering door UPS was een ramp, het pakket kwam in erbarmelijke staat aan. Geen reactie van de klantenservice van les trésors d'érable.
Hallo over het algemeen blij met mijn aankoop, behalve de levering die deze slecht doorgeven 3 flessen ontvangen op 5 waarvan een met een schittering geen commercieel gebaar van gemaakt voor het moment.