★★★★★
op 6981 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling die ik op 3 juli heb geplaatst, en vandaag is het de 20e. Mijn pakket is zoekgeraakt en is teruggestuurd naar de afzender. Het had op 16 juli moeten vertrekken, maar ik heb geen nieuws gehad behalve een laatste bericht dat op de 19e werd verstuurd. Ik denk dat het vooral de schuld van de UPS-chauffeur is, maar ik heb nog steeds niets gehoord.
Zeer slechte communicatie met de verkoper. Na een beschadigd pakket verschillende e-mails om de verkoper te informeren en geen reactie. Ik moest de betaling blokkeren om een enkele retourmail te krijgen waarin ik de keuze had om het pakket terug te sturen of foto's te maken om alleen de beschadigde producten terug te sturen. Na mijn antwoord, geen bevestigingsmail of informatie, of uitleg, of zelfs excuses. Geen informatie over het verzenden van pakketten, trackingnummers etc .... Kortom, we wisten niet of het pakket was vertrokken of niet en wanneer het zou worden afgeleverd. Geen voucher, geen commercieel gebaar voor het ongemak. Kortom, we betalen en dat is alles waar we goed voor zijn, dus we praten er niet over! De beleefdheid ofwel geen reactie op e-mails . bedankt .
De kartonnen briks met mapl water mapl3 waren platgeduwd onder het gewicht van mapl syroup fles van 1 liter en mapl spread. Gelieve hier rekening mee te houden a.u.b.
Ik betaalde voor een geschenkdoos die ik niet eens ontvangen, teleurgesteld mijn bestelling werd aangeboden zonder zelfs geschenk .. en geen restitutie of gebaar voor wat ik betaald en niet ontvangen teleurstelling na de bestelde producten niets te zeggen zeer goed
Beste Ik heb mijn blikjes maple sirop alle 5 beschadigd toegekregen. Dit omdat ze niet apart verpakt zaten in de doos. Ik heb jullie hiervan op de hoogte gebracht. Ik kreeg echter geen enkele reactie. Jammer! Mvg Sabine
De bestelling werd niet afgeleverd op het afhaalpunt dat bij de aankoop was gekozen en had 2 dagen vertraging. Bovendien was de verpakking van de likeurwijn beschadigd.
Mijn bestelling is nog steeds niet volledig geleverd
Te zoet
Hallo, de chauffeur van DPD heeft niet de moeite genomen om het pakket zoals gepland bij mij thuis af te leveren, maar heeft het bij een relay point (naar keuze) afgegeven. Ik heb Les Trésors d'Érable gemaild over het probleem en zij antwoordden dat ze de informatie zouden doorgeven aan DPD. Gezien het bedrag dat aan hun site is besteed, zou een commercieel gebaar op prijs zijn gesteld.
Het pakket kwam veel te laat aan
Niet 100% tevreden omdat er 2 artikelen ontbraken (ik heb u hierover een e-mail gestuurd die niet is beantwoord).
Zeer goed product om aan te bevelen
De producten zijn goed, maar ik had 3 blikken ahornsiroop besteld, en in het pakket zaten 2 blikken. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, en tot nu toe is er geen antwoord gekomen. Het is jammer, maar ik zal niet opnieuw bestellen.
Kreeg mijn beloofde korting (10%) niet
Bestelling niet compleet, e-mail verzonden.
Goedenavond Aanvraag voor levering aan mijn huis pakket afgezet bij het relaispunt. De bezorger wachtte niet eens op mij, ook al was ik op mijn binnenplaats. Met vriendelijke groeten
RAS besteld. Zeer goed verpakt. MAAR LAMELIJKE LEVERING. Pakketje afgegeven bij een ander relais dan in eerste instantie gekozen zonder enige informatie. Het kostte me meer dan 1 uur om mijn pakket te vinden.
De waarheid is dat ik op zoek was naar cranberrysap zonder toegevoegde suiker en ik was een beetje verbaasd toen ik het drankje proefde, want het bevat suiker.
Product niet erg van kwaliteit, referenties (bijv. poutine ...) jammer dat het verzendkosten genereert voor een mogelijke andere bestelling.
Verandering van afleveradres zonder mij op de hoogte te stellen, ik nam contact op met Les trésors d'érable, de persoon zou kijken wat ze kon doen, maar nam nooit opnieuw contact op, niet erg serieus, dus ik was verplicht om naar het andere adres te gaan om mijn pakket op te halen.
Ik ben teleurgesteld dat het een valentijnscadeau was. Ik had gevraagd om een cadeauverpakking met een boodschap die ik niet kreeg, zelfs als ik mijn geld terugkreeg, is het resultaat hetzelfde.
Gaaf
Goede producten, maar de prijzen zijn te hoog
Ik heb niets meer van ze gehoord sinds ik ze gevraagd heb de gestolen goederen op te sturen. Ik zie dat ik niet de enige ben. Om te zien of de goederen in het pakket zaten. 🤔. Ik heb meerdere keren elders besteld en geen probleem.
Pakket ontvangen gescheurd met een groot gat open, gelukkig was de fles goed verpakt in noppenfolie ... en nog steeds in de doos ...
Over de producten niets te zeggen, maar de bezorging door UPS is op zijn zachtst gezegd schandalig: 1e bezorging thuis de bezorger komt zonder kennisgeving, 2e bezorging bij een relaispunt geen nieuws van het pakket en omdat ik ongerust was ging ik naar het relaispunt dat het pakket al 3 dagen had.
Ik ben teleurgesteld omdat er geen foto van een eland op de snackzak staat (zoals op de website). Mijn kleinzoon zal het niet zo leuk vinden en ik heb nooit een bericht gekregen dat het pakket was aangekomen.
Er ontbraken 2 producten in mijn pakket
Ik bestelde een doos van 25 theezakjes als cadeau en ontving 2 dozen van 12! Dat kan ik niet aanbieden!
Amberkleurige siroop is niet goed. Smaakt niet naar echte ahornsiroop.
Bestelling incompleet maar betaling voor de hele bestelling. Geen nieuws over ontbrekende artikelen
Ik had graag een e-mail ontvangen met een voorstel voor een alternatief voor het artikel dat ontbrak in mijn bestelling, voor de rest niets om over te klagen.
Het pakket dat door UPS werd geleverd, zat vast in een kastje en ik had de code niet. Ik moest UPS bellen en uiteindelijk belden ze me terug om de code te krijgen.
Sommige ontbrekende producten zijn vervangen door andere. Een ander aangegeven als "terug te betalen" op de afleverbon maar nog steeds niets. Klantenservice die niet reageert op berichten. Eerste en laatste bestelling voor mij hoewel ik voor meer dan €130 aan goederen heb besteld.
Pakket aangekondigd door ups in 2 werkdagen, voor Kerstmis, het is gemist, zal het worden geleverd in 1 week !!!
De verzending was geweldig, maar de producten kwamen aan met een erg korte houdbaarheidsdatum (1 week). Ik kocht 1 kg pindakaas op 19 december en toen het aankwam, realiseerde ik me dat ik het op 29 december had moeten opeten...
Ik heb nog niets gehoord over hoe mijn bestelling deze keer aangekomen is. Ik heb foto's gestuurd van de binnenkant van de doos.
Product is conform, na gezegd te hebben dat een product niet op voorraad was en terugbetaald had moeten worden, wacht ik nog steeds. Gelukkig is deze maar 5 euro, maar dat voorkomt niets.
Ja voor de bestelling, maar nee voor de UPS-levering, die een dag eerder een afleverdatum aangeeft zonder tijdslot en bij het 2e bezoek het pakket naar een relaispunt 11 km van mijn huis stuurt!
De producten zijn van goede kwaliteit, maar toen ik ze ontving, kreeg ik niet mijn hele bestelling. Natuurlijk heb ik ook niet de cadeaus ontvangen die gekoppeld waren aan het oorspronkelijke bedrag, en er was geen commercieel gebaar, zelfs niet na een klacht. Kortom, ik ben erg teleurgesteld, zelfs als wat ik niet heb ontvangen wordt terugbetaald.... (Ik wil erop wijzen dat ik van de ontbrekende artikelen op de hoogte werd gesteld bij ontvangst en niet bij verzending)