9.5/10
★★★★★
op 6256 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Beste Ik heb mijn blikjes maple sirop alle 5 beschadigd toegekregen. Dit omdat ze niet apart verpakt zaten in de doos. Ik heb jullie hiervan op de hoogte gebracht. Ik kreeg echter geen enkele reactie. Jammer! Mvg Sabine
User icon
Sabine F.
Op
na aankoop van 17/05/2024
3 /5
★★★☆☆
De bestelling werd niet afgeleverd op het afhaalpunt dat bij de aankoop was gekozen en had 2 dagen vertraging. Bovendien was de verpakking van de likeurwijn beschadigd.
User icon
Laurence S.
Op
na aankoop van 27/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn bestelling is nog steeds niet volledig geleverd
User icon
Henry S.
Op
na aankoop van 25/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te zoet
User icon
Michel P.
Op
na aankoop van 13/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, de chauffeur van DPD heeft niet de moeite genomen om het pakket zoals gepland bij mij thuis af te leveren, maar heeft het bij een relay point (naar keuze) afgegeven. Ik heb Les Trésors d'Érable gemaild over het probleem en zij antwoordden dat ze de informatie zouden doorgeven aan DPD. Gezien het bedrag dat aan hun site is besteed, zou een commercieel gebaar op prijs zijn gesteld.
User icon
Damien A.
Op
na aankoop van 01/04/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam veel te laat aan
User icon
Darleen R.
Op
na aankoop van 07/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet 100% tevreden omdat er 2 artikelen ontbraken (ik heb u hierover een e-mail gestuurd die niet is beantwoord).
User icon
Karine D.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer goed product om aan te bevelen
User icon
Marie Z.
Op
na aankoop van 06/04/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De producten zijn goed, maar ik had 3 blikken ahornsiroop besteld, en in het pakket zaten 2 blikken. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, en tot nu toe is er geen antwoord gekomen. Het is jammer, maar ik zal niet opnieuw bestellen.
User icon
Karine R.
Op
na aankoop van 24/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kreeg mijn beloofde korting (10%) niet
User icon
Joost V.
Op
na aankoop van 19/03/2024
3 /5
★★★☆☆
Bestelling niet compleet, e-mail verzonden.
User icon
Thierry M.
Op
na aankoop van 18/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Goedenavond Aanvraag voor levering aan mijn huis pakket afgezet bij het relaispunt. De bezorger wachtte niet eens op mij, ook al was ik op mijn binnenplaats. Met vriendelijke groeten
User icon
Pascal V.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
RAS besteld. Zeer goed verpakt. MAAR LAMELIJKE LEVERING. Pakketje afgegeven bij een ander relais dan in eerste instantie gekozen zonder enige informatie. Het kostte me meer dan 1 uur om mijn pakket te vinden.
User icon
Albane C.
Op
na aankoop van 09/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De waarheid is dat ik op zoek was naar cranberrysap zonder toegevoegde suiker en ik was een beetje verbaasd toen ik het drankje proefde, want het bevat suiker.
User icon
Nadezhda T.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Product niet erg van kwaliteit, referenties (bijv. poutine ...) jammer dat het verzendkosten genereert voor een mogelijke andere bestelling.
User icon
Fabrice P.
Op
na aankoop van 26/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Verandering van afleveradres zonder mij op de hoogte te stellen, ik nam contact op met Les trésors d'érable, de persoon zou kijken wat ze kon doen, maar nam nooit opnieuw contact op, niet erg serieus, dus ik was verplicht om naar het andere adres te gaan om mijn pakket op te halen.
User icon
Tony F.
Op
na aankoop van 24/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben teleurgesteld dat het een valentijnscadeau was. Ik had gevraagd om een cadeauverpakking met een boodschap die ik niet kreeg, zelfs als ik mijn geld terugkreeg, is het resultaat hetzelfde.
User icon
Nathalie F.
Op
na aankoop van 08/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Gaaf
User icon
Bethgnies J.
Op
na aankoop van 14/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede producten, maar de prijzen zijn te hoog
User icon
Patrick R.
Op
na aankoop van 29/01/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb niets meer van ze gehoord sinds ik ze gevraagd heb de gestolen goederen op te sturen. Ik zie dat ik niet de enige ben. Om te zien of de goederen in het pakket zaten. 🤔. Ik heb meerdere keren elders besteld en geen probleem.
User icon
Sandrine P.
Op
na aankoop van 15/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Pakket ontvangen gescheurd met een groot gat open, gelukkig was de fles goed verpakt in noppenfolie ... en nog steeds in de doos ...
User icon
Julie B.
Op
na aankoop van 14/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Over de producten niets te zeggen, maar de bezorging door UPS is op zijn zachtst gezegd schandalig: 1e bezorging thuis de bezorger komt zonder kennisgeving, 2e bezorging bij een relaispunt geen nieuws van het pakket en omdat ik ongerust was ging ik naar het relaispunt dat het pakket al 3 dagen had.
User icon
Bernard W.
Op
na aankoop van 10/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben teleurgesteld omdat er geen foto van een eland op de snackzak staat (zoals op de website). Mijn kleinzoon zal het niet zo leuk vinden en ik heb nooit een bericht gekregen dat het pakket was aangekomen.
User icon
Brigitte G.
Op
na aankoop van 08/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Er ontbraken 2 producten in mijn pakket
User icon
Ligoux A.
Op
na aankoop van 02/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik bestelde een doos van 25 theezakjes als cadeau en ontving 2 dozen van 12! Dat kan ik niet aanbieden!
User icon
Laurence B.
Op
na aankoop van 05/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Amberkleurige siroop is niet goed. Smaakt niet naar echte ahornsiroop.
User icon
David V.
Op
na aankoop van 17/11/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling incompleet maar betaling voor de hele bestelling. Geen nieuws over ontbrekende artikelen
User icon
Nathalie B.
Op
na aankoop van 20/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik had graag een e-mail ontvangen met een voorstel voor een alternatief voor het artikel dat ontbrak in mijn bestelling, voor de rest niets om over te klagen.
User icon
Lindsay G.
Op
na aankoop van 14/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket dat door UPS werd geleverd, zat vast in een kastje en ik had de code niet. Ik moest UPS bellen en uiteindelijk belden ze me terug om de code te krijgen.
User icon
Béatrice D.
Op
na aankoop van 16/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Sommige ontbrekende producten zijn vervangen door andere. Een ander aangegeven als "terug te betalen" op de afleverbon maar nog steeds niets. Klantenservice die niet reageert op berichten. Eerste en laatste bestelling voor mij hoewel ik voor meer dan €130 aan goederen heb besteld.
User icon
Thierry B.
Op
na aankoop van 14/12/2023
Vertaalde beoordeling