★★★★★
op 6958 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Er is geen tracking van de zending en niemand antwoordt op Messenger. Ik wacht al meer dan 15 dagen.
De helft van de bestelling ontbreekt
Eerlijk gezegd teleurgesteld in de klantenservice omdat ik een verlopen product heb ontvangen. Ik heb dezelfde dag dat ik mijn bestelling ontving contact met ze opgenomen en de persoon aan de telefoon zei dat ze me zou terugbetalen, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Eerlijk gezegd zou ik ze niet opnieuw aanbevelen, ook al ben ik gewend om meerdere keren per jaar te bestellen.
One bottle was missing, never received an awnser from the store!
Gecompliceerde levering met UPS, we konden onze bestelling niet ophalen. We zouden van afleverpunt moeten veranderen. Ze begrepen ons verzoek niet. Kortom, we kregen ons pakket niet.
Levertijden worden gerespecteerd.
Flessen zijn kapot aangeboden . Heb jullie gemaild tot op heden geen reactie nu 4 dagen
Mijn pakket kreeg geen commerciële factuur. En wordt nu teruggestuurd naar les tresors. Ik had het nu moeten ontvangen, maar de klantenservice antwoordde niet terug
Geen serieuze follow-up als er een probleem is Ik wacht nog steeds op mijn bestelling en geen nieuws. Het waren cadeaus voor Kerstmis
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen!!! dus ik ben niet blij!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Ik mis de Bison terrine, ik heb een mail gestuurd, maar tot nu toe geen antwoord, wat moet ik aannemen?
Hallo, in mijn pakket ontbrak een 5-pak esdoornkoekjes....., wat ik telefonisch en per e-mail aan Céline heb gemeld. Als "Les Trésors d'Erable" hun voorraad en levering hadden gecontroleerd, zouden ze gemerkt hebben dat ik de waarheid sprak. De volgende keer dat het grijs is, maak ik het pakje open voordat de bezorger verdwijnt. Wat een schande!
Goed contact met klantenservice maar UPS bezorgservice om te vergeten. Onmogelijk om mijn pakket af te halen en UPS reageert niet.... Bestelling geplaatst op 09/12 en 15 dagen later nog steeds niets. Wordt vervolgd. Werk niet met UPS en je zult meer klanten hebben.
Mijn artikelen kwamen beschadigd aan. Ze waren niet goed verpakt. Ik moest ook $75 extra verzendkosten betalen voor artikelen die gratis verzonden mochten worden.
Ik betaalde meer dan €8 aan UPS-kosten om het pakket bij mij thuis te laten bezorgen, en terwijl we daar waren, zat het pakket in een relais, wat me niets gekost zou hebben. Bedankt voor de commerciële inspanning
Eerlijk gezegd is het al 2 keer geweest dat ik een bestelling heb geplaatst en 2 keer dat ik een probleem heb gehad met mijn bestelling. Of de verpakking is volledig beschadigd of mijn product is ontvangen met de tape open (wat bij deze recente bestelling is gebeurd), En uiteindelijk werd de fout van het geopende pakket teruggelegd bij de bezorger terwijl het pakket perfect was afgeleverd (beter dan de producten erin) Ik vind dat niet erg goed SAV-niveau. Als je koopt om cadeau te geven ben je niet verplicht om producten te ontvangen in een doos die al geopend is. Er was een terugbetaling gepland voor 01/12 maar die heb ik op 19/12 nog steeds niet ontvangen. E-mail gestuurd maar geen antwoord en een terugbetaling die blijkbaar 2 tot 8 dagen op zich laat wachten. Ik zou het niet aanraden. De levering daarentegen wordt wel gerespecteerd.
Het product is terugbetaald en aan u aangeboden, u moet er geen misbruik van maken, een bedankje zou het minste zijn wat u zou kunnen doen ... wat wilt u? 100€ misschien?
Er ontbreekt een product in mijn pakket (walnoten). Ik wil graag mijn geld terug.
Levering in een ander relais dan gekozen en vooral de verkeerde hoeveelheid ontvangen en geen reactie na contact met de site. Levering van 4 dozen koekjes in plaats van 4 x 5 dozen...
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik werd verondersteld een cadeauverpakking te ontvangen voor bestellingen van meer dan 50€. Ik heb de cadeauverpakking niet ontvangen, hoewel mijn bestelling € 60,89 bedroeg. Ik ben erg teleurgesteld door deze misleidende reclame.
Ik mis een deel van mijn bestelling en ik ben niet geïnformeerd...
Het kwam kapot aan, ik belde en ze zeiden dat ze het zouden terugsturen, maar ik heb nog niets gehoord.....
Bezorgkosten terwijl het gratis had moeten zijn, verpakking betaald maar ontvangen in bulk in een enkele doos
De potjes esdoornboter hebben gelekt. Er moet flink mee gestoten zijn tijdens het transport. Sommige deksels vertoonden sporen van stoten. Gelukkig is het glas niet gebroken.
Niet tevreden over deze site, het volgens hen "verzonden" pakket is nooit aangekomen op de plaats van bestemming. Klantenservice reageert niet. Ik raad niet aan om bij deze site te bestellen.
De gevraagde thuisbezorging werd uitgevoerd op een relaispunt, hoewel ik een toeslag had betaald voor thuisbezorging
In totaal ontbreken er 4 producten ter waarde van ca. 30 euro in mijn bestelling. Op mijn klacht hierover via het contactformulier is tot op heden niet gereageerd. Wel is het volledige bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik zal er nooit meer bestellen. Het is echt brutaal als 4 producten vergeten worden te verzenden.
Ik moest mijn pakket terugsturen omdat het te beschadigd was, een risico op breuk binnenin en nog steeds geen nieuwe zending.
Hallo naar aanleiding van het pakket dat ik heb opgehaald komt niet overeen met de bestelling ik waarschuwde de tresors derable en celine het is al meer dan een week en geen nieuws ik ga worden verplicht om in te grijpen wie van rechts gelieve snel tussenbeide komen groeten
Ik heb een verzoek gestuurd om mijn bestelling te retourneren en ik word genegeerd door de klantenservice.
2 blikken ahornsiroop hadden deuken.
Onvolledig perceel
De vervaldatum is te dichtbij. Minder dan een jaar.
Ik heb 4 natuurlijke barometers gekocht, maar geen enkele werkt
De levering was niet in overeenstemming met de bestelling en met wat er op de site stond: ik kreeg Mario cakejes in plaats van Leclerc Celebration cakejes! Ik heb hierover twee berichten gestuurd zonder reactie van Trésors d'Erable. Als ik aan het eind van de week niets van ze heb gehoord, ga ik een klacht indienen bij UFC Que Choisir over frauduleuze goederen.
UPS heeft net contact met me opgenomen om te zeggen dat ze het pakket niet kunnen leveren omdat er alcohol in zit. Ik wil graag mijn geld terug.
Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Ook geen melding van de pakketdienst
Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen via e-mail en via uw website om u te laten weten dat er een pak van 5 koekjes ontbrak in de bestelling en tot nu toe heb ik nog geen reactie gehad. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met mij op.
Klantenservice gecontacteerd via e-mail voor een probleem met de vervaldatum van een van de bestelde producten: na 1 week nog steeds geen retour...
Les Trésors d'Érable treft geen blaam; het is de GLS-transporter die het mangat van mijn liftpomp, die in mijn tuin staat, ernstig heeft beschadigd. Ik heb dit al gemeld, maar tot nu toe is er geen reactie gekomen.