★★★★★
op 6664 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen!!! dus ik ben niet blij!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Ik mis de Bison terrine, ik heb een mail gestuurd, maar tot nu toe geen antwoord, wat moet ik aannemen?
Hallo, in mijn pakket ontbrak een 5-pak esdoornkoekjes....., wat ik telefonisch en per e-mail aan Céline heb gemeld. Als "Les Trésors d'Erable" hun voorraad en levering hadden gecontroleerd, zouden ze gemerkt hebben dat ik de waarheid sprak. De volgende keer dat het grijs is, maak ik het pakje open voordat de bezorger verdwijnt. Wat een schande!
Goed contact met klantenservice maar UPS bezorgservice om te vergeten. Onmogelijk om mijn pakket af te halen en UPS reageert niet.... Bestelling geplaatst op 09/12 en 15 dagen later nog steeds niets. Wordt vervolgd. Werk niet met UPS en je zult meer klanten hebben.
Mijn artikelen kwamen beschadigd aan. Ze waren niet goed verpakt. Ik moest ook $75 extra verzendkosten betalen voor artikelen die gratis verzonden mochten worden.
Ik betaalde meer dan €8 aan UPS-kosten om het pakket bij mij thuis te laten bezorgen, en terwijl we daar waren, zat het pakket in een relais, wat me niets gekost zou hebben. Bedankt voor de commerciële inspanning
Eerlijk gezegd is het al 2 keer geweest dat ik een bestelling heb geplaatst en 2 keer dat ik een probleem heb gehad met mijn bestelling. Of de verpakking is volledig beschadigd of mijn product is ontvangen met de tape open (wat bij deze recente bestelling is gebeurd), En uiteindelijk werd de fout van het geopende pakket teruggelegd bij de bezorger terwijl het pakket perfect was afgeleverd (beter dan de producten erin) Ik vind dat niet erg goed SAV-niveau. Als je koopt om cadeau te geven ben je niet verplicht om producten te ontvangen in een doos die al geopend is. Er was een terugbetaling gepland voor 01/12 maar die heb ik op 19/12 nog steeds niet ontvangen. E-mail gestuurd maar geen antwoord en een terugbetaling die blijkbaar 2 tot 8 dagen op zich laat wachten. Ik zou het niet aanraden. De levering daarentegen wordt wel gerespecteerd.
Het product is terugbetaald en aan u aangeboden, u moet er geen misbruik van maken, een bedankje zou het minste zijn wat u zou kunnen doen ... wat wilt u? 100€ misschien?
Er ontbreekt een product in mijn pakket (walnoten). Ik wil graag mijn geld terug.
Levering in een ander relais dan gekozen en vooral de verkeerde hoeveelheid ontvangen en geen reactie na contact met de site. Levering van 4 dozen koekjes in plaats van 4 x 5 dozen...
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik werd verondersteld een cadeauverpakking te ontvangen voor bestellingen van meer dan 50€. Ik heb de cadeauverpakking niet ontvangen, hoewel mijn bestelling € 60,89 bedroeg. Ik ben erg teleurgesteld door deze misleidende reclame.
Ik mis een deel van mijn bestelling en ik ben niet geïnformeerd...
Het kwam kapot aan, ik belde en ze zeiden dat ze het zouden terugsturen, maar ik heb nog niets gehoord.....
Bezorgkosten terwijl het gratis had moeten zijn, verpakking betaald maar ontvangen in bulk in een enkele doos
De potjes esdoornboter hebben gelekt. Er moet flink mee gestoten zijn tijdens het transport. Sommige deksels vertoonden sporen van stoten. Gelukkig is het glas niet gebroken.
Niet tevreden over deze site, het volgens hen "verzonden" pakket is nooit aangekomen op de plaats van bestemming. Klantenservice reageert niet. Ik raad niet aan om bij deze site te bestellen.
De gevraagde thuisbezorging werd uitgevoerd op een relaispunt, hoewel ik een toeslag had betaald voor thuisbezorging
In totaal ontbreken er 4 producten ter waarde van ca. 30 euro in mijn bestelling. Op mijn klacht hierover via het contactformulier is tot op heden niet gereageerd. Wel is het volledige bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik zal er nooit meer bestellen. Het is echt brutaal als 4 producten vergeten worden te verzenden.
Ik moest mijn pakket terugsturen omdat het te beschadigd was, een risico op breuk binnenin en nog steeds geen nieuwe zending.
Hallo naar aanleiding van het pakket dat ik heb opgehaald komt niet overeen met de bestelling ik waarschuwde de tresors derable en celine het is al meer dan een week en geen nieuws ik ga worden verplicht om in te grijpen wie van rechts gelieve snel tussenbeide komen groeten
Ik heb een verzoek gestuurd om mijn bestelling te retourneren en ik word genegeerd door de klantenservice.
2 blikken ahornsiroop hadden deuken.
Onvolledig perceel
De vervaldatum is te dichtbij. Minder dan een jaar.
Ik heb 4 natuurlijke barometers gekocht, maar geen enkele werkt
De levering was niet in overeenstemming met de bestelling en met wat er op de site stond: ik kreeg Mario cakejes in plaats van Leclerc Celebration cakejes! Ik heb hierover twee berichten gestuurd zonder reactie van Trésors d'Erable. Als ik aan het eind van de week niets van ze heb gehoord, ga ik een klacht indienen bij UFC Que Choisir over frauduleuze goederen.
UPS heeft net contact met me opgenomen om te zeggen dat ze het pakket niet kunnen leveren omdat er alcohol in zit. Ik wil graag mijn geld terug.
Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Ook geen melding van de pakketdienst
Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen via e-mail en via uw website om u te laten weten dat er een pak van 5 koekjes ontbrak in de bestelling en tot nu toe heb ik nog geen reactie gehad. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met mij op.
Klantenservice gecontacteerd via e-mail voor een probleem met de vervaldatum van een van de bestelde producten: na 1 week nog steeds geen retour...
Les Trésors d'Érable treft geen blaam; het is de GLS-transporter die het mangat van mijn liftpomp, die in mijn tuin staat, ernstig heeft beschadigd. Ik heb dit al gemeld, maar tot nu toe is er geen reactie gekomen.
Na de bestelling nam UPS contact met me op (bericht op het antwoordapparaat) om me te informeren dat de plaats van levering niet langer in hun toewijzing zit. Ik moest dus contact opnemen met UPS via een betaalnummer, wat ik weigerde. Ik nam contact op met de website waar ik had besteld en zij reageerden zeer reactief. Ze vertelden me dat de vervoerder GLS mijn bestelling zou leveren. 5 dagen later geen nieuws! Geen levering! Ik ga opnieuw contact opnemen met de website. Maar op dit moment heb ik betaald en zijn de producten niet geleverd. Ik zal van gedachten veranderen als ik heel snel geleverd krijg.
Ik beoordeel Les Trésors d'Érable zeer tot zeer slecht. Twee verschillende dromenvangers besteld, een bruine en een zwarte, krijg ik twee zwarte toegestuurd. Hierover heb ik 2 berichten gestuurd en ik wacht nog steeds op een reactie en oplossing. Triest, heel triest voor een winkel die spullen verkoopt van "echte indianen en zich dan zo opstelt. Echte indianen zijn trouw, maar dit bedrijf zeker niet. Ik raad u aan hier NIKS te bestellen!
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Bestelling niet compleet! Geen reactie op mijn klacht!
De levering ging heel slecht, in plaats van het afhaalpunt in de buurt, ging ik mijn pakket 15 km van huis ophalen! Bedankt GLS . Zolang jullie deze bezorger hebben zal ik nooit meer bij jullie bestellen! En ik zal het aan iedereen vertellen....
Ze stuurden het pakket maar kregen nooit bericht van de levering, het pakket werd naar hen teruggestuurd en na verschillende verzoeken werd het pakket niet naar mij teruggestuurd, noch werd het geld teruggestort.
Le colis a été livré chez vous avec votre signature le 19 mai 2023, cordialement t
Zeer teleurgesteld in hun gevoel van klantenservice. Een pakket snel ontvangen maar onvolledig. 1 fout kan gebeurd zijn, maar geen reactie op mijn 2 verstuurde mails: niet eens 1 ster waard.
Ik zou er graag 5 sterren op zetten maar dat kan niet. Uitstekende stroop en makkelijk bestellen en snelle levering.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen