9.5/10
★★★★★
op 6256 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over de Kraft 1kg pindakaas. De minimale houdbaarheidsdatum op de potten is verstreken (26/02/2024 en 09/03/2024).
User icon
Marie N.
Op
na aankoop van 31/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De Maple Caramels die ik bestelde werden geleverd op een adres 30 kilometer van waar ik woon. Op de factuur staat het juiste adres in Keulen. De eigenaar van de kiosk wilde me telefonisch geen informatie geven over het pakket. Hij zei dat ik contact moest opnemen met UPS. Pas toen ik hem persoonlijk het bewijs van aflevering liet zien, ging hij op zoek naar de bestelling. Thuis realiseerde ik me dat de houdbaarheidsdatum op alle 5 de pakketten met 2 maanden was overschreden. Nou ja, het zijn Marple Caramels, dus ze zijn vast nog goed. Maar zoiets mag niet gebeuren. Nooit meer.
User icon
Peter M.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb dit pakket niet ontvangen. UPS transport is het pakket kwijtgeraakt
User icon
Jean Paul A.
Op
na aankoop van 21/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Er is een verkeerd artikel geleverd en ik heb geen antwoord gekregen op mijn verzoek per telefoon en e-mail om het om te ruilen.
User icon
Christine B.
Op
na aankoop van 16/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een bière was beschadigd. De plus, je n'ai commandé que 7 bières sur les 11 que j'ai commandées.
User icon
森 �.
Op
na aankoop van 08/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden met de bestelling omdat de bosbessen niet puur zijn maar suiker en olie bevatten. Ik wil de goederen terugsturen. Ik heb ook een e-mail naar het bedrijf gestuurd waarin ik om de retourbon vraag. Ik heb nog geen antwoord ontvangen.
User icon
Katarina S.
Op
na aankoop van 01/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet aangekomen
User icon
Shane S.
Op
na aankoop van 17/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het product dat ik heb ontvangen was oud en al een paar dagen verlopen. Ik heb verschillende keren contact opgenomen met het bedrijf, maar ze reageren niet.
User icon
Pernille Z.
Op
na aankoop van 09/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket snel ontvangen in goede staat en de siroop is perfect
User icon
Florence L.
Op
na aankoop van 11/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Er is geen tracking van de zending en niemand antwoordt op Messenger. Ik wacht al meer dan 15 dagen.
User icon
Matteo M.
Op
na aankoop van 10/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De helft van de bestelling ontbreekt
User icon
Tiburce L.
Op
na aankoop van 13/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Eerlijk gezegd teleurgesteld in de klantenservice omdat ik een verlopen product heb ontvangen. Ik heb dezelfde dag dat ik mijn bestelling ontving contact met ze opgenomen en de persoon aan de telefoon zei dat ze me zou terugbetalen, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Eerlijk gezegd zou ik ze niet opnieuw aanbevelen, ook al ben ik gewend om meerdere keren per jaar te bestellen.
User icon
Sylvie C.
Op
na aankoop van 12/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
One bottle was missing, never received an awnser from the store!
User icon
Aurora V.
Op
na aankoop van 07/01/2024
1 /5
★☆☆☆☆
Gecompliceerde levering met UPS, we konden onze bestelling niet ophalen. We zouden van afleverpunt moeten veranderen. Ze begrepen ons verzoek niet. Kortom, we kregen ons pakket niet.
User icon
Cindy R.
Op
na aankoop van 06/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijden worden gerespecteerd.
User icon
Pierre B.
Op
na aankoop van 06/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Flessen zijn kapot aangeboden . Heb jullie gemaild tot op heden geen reactie nu 4 dagen
User icon
Mrj J.
Op
na aankoop van 27/12/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn pakket kreeg geen commerciële factuur. En wordt nu teruggestuurd naar les tresors. Ik had het nu moeten ontvangen, maar de klantenservice antwoordde niet terug
User icon
Justin P.
Op
na aankoop van 20/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen serieuze follow-up als er een probleem is Ik wacht nog steeds op mijn bestelling en geen nieuws. Het waren cadeaus voor Kerstmis
User icon
Philippe S.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen!!! dus ik ben niet blij!
User icon
Dany D.
Op
na aankoop van 21/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
User icon
Christiane S.
Op
na aankoop van 29/09/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik mis de Bison terrine, ik heb een mail gestuurd, maar tot nu toe geen antwoord, wat moet ik aannemen?
User icon
Céline M.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, in mijn pakket ontbrak een 5-pak esdoornkoekjes....., wat ik telefonisch en per e-mail aan Céline heb gemeld. Als "Les Trésors d'Erable" hun voorraad en levering hadden gecontroleerd, zouden ze gemerkt hebben dat ik de waarheid sprak. De volgende keer dat het grijs is, maak ik het pakje open voordat de bezorger verdwijnt. Wat een schande!
User icon
Diane H.
Op
na aankoop van 11/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goed contact met klantenservice maar UPS bezorgservice om te vergeten. Onmogelijk om mijn pakket af te halen en UPS reageert niet.... Bestelling geplaatst op 09/12 en 15 dagen later nog steeds niets. Wordt vervolgd. Werk niet met UPS en je zult meer klanten hebben.
User icon
Fabien S.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn artikelen kwamen beschadigd aan. Ze waren niet goed verpakt. Ik moest ook $75 extra verzendkosten betalen voor artikelen die gratis verzonden mochten worden.
User icon
Tisha S.
Op
na aankoop van 10/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde meer dan €8 aan UPS-kosten om het pakket bij mij thuis te laten bezorgen, en terwijl we daar waren, zat het pakket in een relais, wat me niets gekost zou hebben. Bedankt voor de commerciële inspanning
User icon
Marie Elise L.
Op
na aankoop van 10/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Eerlijk gezegd is het al 2 keer geweest dat ik een bestelling heb geplaatst en 2 keer dat ik een probleem heb gehad met mijn bestelling. Of de verpakking is volledig beschadigd of mijn product is ontvangen met de tape open (wat bij deze recente bestelling is gebeurd), En uiteindelijk werd de fout van het geopende pakket teruggelegd bij de bezorger terwijl het pakket perfect was afgeleverd (beter dan de producten erin) Ik vind dat niet erg goed SAV-niveau. Als je koopt om cadeau te geven ben je niet verplicht om producten te ontvangen in een doos die al geopend is. Er was een terugbetaling gepland voor 01/12 maar die heb ik op 19/12 nog steeds niet ontvangen. E-mail gestuurd maar geen antwoord en een terugbetaling die blijkbaar 2 tot 8 dagen op zich laat wachten. Ik zou het niet aanraden. De levering daarentegen wordt wel gerespecteerd.
User icon
Shana R.
Op
na aankoop van 28/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Hallo mevrouw.
Het product is terugbetaald en aan u aangeboden, u moet er geen misbruik van maken, een bedankje zou het minste zijn wat u zou kunnen doen ... wat wilt u? 100€ misschien?
1 /5
★☆☆☆☆
Er ontbreekt een product in mijn pakket (walnoten). Ik wil graag mijn geld terug.
User icon
Charline Q.
Op
na aankoop van 20/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering in een ander relais dan gekozen en vooral de verkeerde hoeveelheid ontvangen en geen reactie na contact met de site. Levering van 4 dozen koekjes in plaats van 4 x 5 dozen...
User icon
Marjorie G.
Op
na aankoop van 06/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik werd verondersteld een cadeauverpakking te ontvangen voor bestellingen van meer dan 50€. Ik heb de cadeauverpakking niet ontvangen, hoewel mijn bestelling € 60,89 bedroeg. Ik ben erg teleurgesteld door deze misleidende reclame.
User icon
Bernard K.
Op
na aankoop van 05/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik mis een deel van mijn bestelling en ik ben niet geïnformeerd...
User icon
Alain F.
Op
na aankoop van 06/12/2023
Vertaalde beoordeling