★★★★★
op 6981 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Koerier UPS is mijn pakket kwijt.
Ik stuurde een bericht en een sms, maar kreeg geen antwoord.
Bestelling ontvangen, maar niet de cadeauverpakking die bij de bestelling was inbegrepen. Bericht gestuurd naar de klantenservice en geen antwoord!
Gekocht als cadeau, zal er met kerst van genieten. De cadeauverpakking kwam beschadigd aan. Gelukkig werd het aangeboden!
Bestelling slecht opgeborgen en slecht vastgezet in de doos. Resultaat: 2 pakjes geplette koeken.
5/5 voor de producten, maar 2/5 voor de ontvangst van het pakket 1e pakket: er ontbrak een item 2e pakket: kwam beschadigd aan. Daardoor waren de koekjesdozen geplet en de kaarsenpotten gedeukt. Jammer, de kwaliteit van de producten is correct.
Voor de aankoop nul probleem, wanneer u markeren (geschenkdoos aangeboden dobbelstenen 60€); je factuur 5,58 € en een korting van 5,02 € voor => geschenkdoos aangeboden dobbelstenen 60€ Me Ik zou zeggen niet aangeboden Bij UPS, wijziging van de plaats van levering (de 1e zou hebben geweigerd) en verschuiving in de datum van levering
De doos is gescheurd bij de naad van het deksel en kan dus niet worden gebruikt.
Ontbrekende geschenkverpakking
Normaal gesproken zat er een cadeautje bij, een zakje, maar dat ontbrak in het pakket. Ik heb een bericht achtergelaten op het telefoonnummer dat op de factuur stond: ik heb nog nooit een retour gehad!
Ik heb mijn pakket ontvangen met een product dat niet overeenkwam met mijn bestelling. Ik heb Céline gebeld. Er werd mij gezegd dat ik een voicemailbericht of een sms moest achterlaten, wat ik heb gedaan zodra ik mijn pakket op maandag 25 had ontvangen. Ik wacht op een contactpersoon om deze fout recht te zetten. Bijgevoegd is mijn bericht. Ik heb mijn bestelling AXKTXHOGU ontvangen maar in de LTEOO16 heb ik een jam van wilde bosbessen terwijl ik een hard snoepje van ahornsiroop zou moeten hebben.
Besteld op 08 november 2024: 2 x 1,89l clamato juice 2 x old fashioned baked beans 2 x maple syrup baked beans 10 x poutine saus mix in poedervorm 4 x 500g poutine cheese curds We betaalden €18,18 voor chronofresh levering. Omdat we in aanmerking kwamen voor gratis 1-3-daagse bezorging, waren we heel blij. We verwachtten de levering op 13 november, maar kregen een melding dat de levering van DPD op 14 november zou aankomen, wat ook gebeurde. Deze levering bevatte: 2 x clamato 4 x gebakken bonen Geen poutine saus mix en geen cheese curds. Nadat we contact hadden opgenomen met de klantenservice van Les Trésors d'Èrable, kregen we te horen dat de ontbrekende artikelen op 15 november zouden arriveren. Dat gebeurde niet. Dus belden we opnieuw en kregen te horen dat de artikelen zeker geleverd zouden worden op zaterdag 16 november, voor de middag. Dat was niet zo. We belden chronofresh en ontdekten dat zij niet op zaterdag leveren. De 'bevroren' artikelen arriveerden uiteindelijk om ongeveer 15.00 uur op 18 november. Vreemd genoeg bevatte de doos 4 x 500g cheese curds (ontdooid) 10 x poutinemengsel in poedervorm (zompig en onbruikbaar) De bruikbare items waren geweldig. De rest niet zo goed. Eén keer beet, twee keer verlegen, zoals ze zeggen. Helaas voor ons, nooit meer.
Kwaliteitsproducten, maar de transportverpakking moet worden herzien voor de esdoornwaterdozen, want 3 ervan hebben gebarsten schenktoppen, wat resulteert in een licht verlies van vloeistof in de doos en beschadigde producten.
Zeer tevreden met de producten, het pakket kwam goed verpakt aan. Ik zou 5 ⭐️ hebben gezet. Helaas ontbrak de cadeauverpakking en werd deze in rekening gebracht.
Fout bij bestelling taart. Maple besteld en blueberry geleverd. Ik vind het niet lekker.
Snelle verzending, maar er ontbrak een betaald artikel. Verschillende keren per e-mail contact opgenomen om het probleem op te lossen, maar nooit een antwoord ontvangen.
Geen problemen met de producten, maar met de levering: UPS is nooit bij mij thuis geweest, ook al was dat wel gevraagd - ik moest naar een relaispunt...
Grote problemen met de levering van het pakket door UPS, de plaats van levering was veranderd, maar ik was niet gewaarschuwd, UPS klantenservice was erg slecht, het duurde 5 telefoontjes voordat iemand me vertelde waar mijn pakket was. ik heb ook contact opgenomen met erable klantenservice om hulp te vragen, ik kreeg geen antwoord.
In plaats van een pakket met 10x Poutine Mélange, heb ik maar 1 stuk gekregen. Ik heb jullie meteen aangeschreven, maar geen antwoord gekregen.
Snelle service, maar verschillende dozen koekjes komen aan met een hele rij gebroken koekjes.
Toen ik de ahornsiroop- en ahornsiroop-roomkoekjes bestelde, vond ik de vorm van de koekjes erg leuk. Er zijn pagina's en pagina's "blabla" en het is helemaal aan het einde, ik realiseerde me niet toen ik bestelde, dat in de samenstelling staat dat het gemaakt is met palmolie! Ik zal het dus NOOIT aanraden en ik denk dat je de samenstelling van dit koekje aan het begin van je "blabla" had moeten zetten. ● Voor de koekjes , de Poutine saus en en de buffel paté was ik snel voorzien. Voor de Poutine kaas dacht ik dat die nooit zou komen! Op zaterdagochtend van 8u tot 13u heb ik op niets gewacht , op maandagochtend van 8u tot 13u niets , en op dinsdagochtend tussen 9u45 en 10u45 werd ik EINDELIJK geleverd door Chronofresh , door een lieve jongeman . Ik hoop dat u een klacht indient bij Chronofresh. Ik vind dit onacceptabel, ik heb geen telefoontje gehad, geen excuses! Nu ik weet dat het verse cheddar is, die moeilijk te vinden is in Frankrijk, neem ik geraspte cheddar, die misschien hetzelfde doet, ik zal zien. Ik heb de saus met kaas nog niet geprobeerd, blijkbaar is het erg lekker. Omdat ik veel gevraagd heb, ga ik niet meteen iets aanraden. ● De opmerking is vanwege de palmolie en de deplorabele levering van diepvriesproducten, maar zelfs met Chronopost had ik soms problemen.
Een item ontbreekt (een fles, we hebben het niet over iets discreets...!) en een after-sales service die na twee weken nog steeds niet heeft gereageerd. Onaanvaardbaar.
Ahorn suiker pecan pralines houdbaar tot verstreken datum
Er was een probleem met mijn bestelling, ik ontving niet mijn hele bestelling in een keer zonder dit te vermelden op de site. Ik moest 3 onbeantwoorde e-mails sturen om uiteindelijk later het saldo van mijn levering te ontvangen. Uitstekend product maar gebrek aan communicatie
De helft van mijn bestelling is niet aangekomen en krijg geen enkele reactie op mijn vraag deze alsnog te verkrijgen. Heb voor 2 sets betaald maar 1set ontvangen
De doos voor het maken van de pannenkoeken was open.
De levering kwam snel, maar slechts gedeeltelijk, één ahornsiroop ontbrak. Er was geen uitleg. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag. Dat is onaanvaardbaar, ik heb vooraf betaald.
Slechte verpakking in het pakket. Koekjes helemaal kapot
Ik ben in tweestrijd over mijn ervaring met Trésors d'érable. Op de website staat maar één soort siroop, het product uit Quebec in de traditionele Quebecse blikken. Ik dacht dat dit was wat ik bestelde en zou krijgen. Op de blikken die ik ontving stond echter "Made in Canada", maar ze leken niet op de blikken die op de website stonden (d.w.z. de traditionele Quebec-blikken met ahornsiroop) en ik herkende de verpakking helemaal niet - en ik ben Canadees en een Quebecker. Toen ik vroeg om de onbekende blikken te vervangen door de blikken die op de website staan, kreeg ik te horen dat ik had gekregen wat ik had besteld, namelijk Made in Canada-siroop, alleen de verpakking was anders. Als dat het geval is, vraag ik me af waarom deze ahornsiroop in deze verpakking helemaal niet op hun website staat. Het leidt zeker tot misverstanden en teleurstelling.
Ik ben een beetje teleurgesteld, niet over de kwaliteit van de producten, maar over het feit dat er een partij van 5 pakjes koekjes ontbrak, die ik op verzoek kreeg, maar zonder een woord van verontschuldiging! Ik denk dat als ik er niet om had gevraagd, het vergeten zou zijn! Jammer
De siroop is erg lekker, maar van de 6 kannen die we ontvingen, was er één slecht afgesloten en lekte de siroop overal. De kannen zaten vol kristalsuiker en moesten gewassen worden. Het is de eerste keer dat ik kannen gebruik... Ik gebruik meestal ijzeren blikken.....
Ik heb 2 pakken van 5 blikken ahornsiroop besteld. Ik kreeg eerst maar één pak. Ik moest twee keer vragen om het tweede pak te ontvangen. De levering van het eerste pakje vond niet plaats op de aangekondigde dag, ik werd halverwege de dag op de hoogte gebracht nadat ik de hele ochtend in de flat was gemonopoliseerd. Kortom, veel ongemak voor een zeer eenvoudige bestelling en overigens geen excuses van trésors d'Érable.
Het pakket kwam aan, maar er ontbrak een product.
Hallo, zoals vermeld in de twee e-mails die ik naar dit bedrijf heb gestuurd en waarop ik wacht op een antwoord, was het pakket niet compleet.
Dit is de eerste keer dat ik helemaal niet tevreden ben. De inhoud van het pakket was bedekt met bloem (een van de drie pakketten was open aan de bovenkant. Alle artikelen waren dus bestrooid met bloem. Ik kan niet begrijpen waarom de verpakking zo slecht ontworpen is.
Te late verzending. Artikelen zonder voorzorg in mijn doos gedaan (1 artikel beschadigd en andere nogal beperkt). Artikelen binnen de houdbaarheidsdatum (BBD)... en een klantenservice die zogenaamd 7 dagen per week beschikbaar is en snel reageert... en die in feite niet reageert op berichten die zijn achtergelaten over bestellingen! Kortom! Mijn eerste bestelling was niet erg interessant, dus ik besloot mijn vertrouwen te vernieuwen...
Bestelling arriveerde zeer snel... bizon paté gemaakt in Haute Saône, Frankrijk...verkocht als een typisch Canadees product .... teleurgesteld door dit product...
Toen ik mijn bestelling plaatste had ik een code voor 10 euro korting. Deze code werkte niet. Mijn dochter probeerde het de volgende dag maar de code werkte nog steeds niet. Dus bestelde ik zonder de 10 euro korting.
De producten zijn perfect, identiek aan wat je in Canada kunt vinden. De klantenservice is echter niet naar wens.
Ik ben blij dat ik problemen had met bestellen op uw site, maar nu zult u zich mij herinneren.