9.5/10
★★★★★
op 7124 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Artikel komt totaal niet overeen met de foto Echt heel teleurgesteld. Voet kapot.

User icon
Sandrine C.
Op
na aankoop van 26/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

J'ai reçu ma commande erroné j'ai du retourner au relais ups une deuxième fois. Ont oublie de m'envoyer l'étiquette de retour ... une catastrophe de service

User icon
Sandra S.
Op
na aankoop van 26/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Gedeukte blikjes ahornsiroop. Niet erg blij. Geen reactie van verkoper

User icon
Lionel M.
Op
na aankoop van 24/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer ontevreden, niet over de goederen die ik niet heb maar over de UPS vervoerder. UPS vroeg me de afleverlocatie te kiezen. Ik ging naar de winkel, die gesloten was omdat de openingstijden waren veranderd van 18.00 naar 01.00. De volgende dag ging ik terug en er was geen pakket. Toen kreeg ik een bericht van UPS dat het pakket op een andere site stond. Als we een locatie hebben gekozen, is dat omdat het de juiste was voor ons, en als de vervoerder voor zijn eigen gemak het pakket ergens anders aflevert, ga ik het niet ophalen. Als UPS niet in staat is om op de juiste locatie af te leveren, moeten ze van baan veranderen of één locatie aangeven en dan nemen we het aan of niet.

User icon
Michelle V.
Op
na aankoop van 23/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, Tot op heden heeft het pakket mij nog steeds niet bereikt, de relay levering bestaat niet meer, ze zijn gesloten sinds juni 2024; 1ZBF13356813037421

User icon
Ahonami G.
Op
na aankoop van 11/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen omdat UPS het initiatief heeft genomen om het af te geven zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Ik weet dus niet waar het is. UPS had de bezorgdag al veranderd ...

User icon
Jean-paul V.
Op
na aankoop van 12/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer tevreden

User icon
Elisabeth P.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling is niet volledig geleverd en klantenservice heeft nog niet gereageerd op onze meldingen, nu al 3 keer.

User icon
Erwin W.
Op
na aankoop van 31/08/2024
1 /5
★☆☆☆☆

Een artikel van iets meer dan 7 euro was vergeten in mijn bestelling, dus ik nam contact op met de klantenservice. Geen reactie. Het is dus beter om verder te gaan. Aan de andere kant kun je met je ogen dicht naar Planet Bison gaan.

User icon
Tatiana S.
Op
na aankoop van 30/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

カナダで探し回ったけど売り切れで買えず、貴社のサイトで見つけたとき、例えすごい金額の送料がかかっても欲しいと思い注文しました。 商品は届きましたが、びっくりするぐらい箱が潰れたり破けていて、中のクッキーもかなりの数が割れていました。 緩衝材を全面に入れて商品を覆うとかもう少し配慮してほしかったです。友達にもあげようと思い5箱買いましたが、あげられる状態ではありません。がっかりです。

User icon
Yuka I.
Op
na aankoop van 21/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De 3 pakjes cake zijn allemaal kapot - moeilijk om weg te geven

User icon
Catherine L.
Op
na aankoop van 18/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik bestelde en betaalde voor 4 liter esdoornwater en ontving 4 halve liters! Ik heb het gemeld en geen reactie, het is echt niet serieus.

User icon
Gilot M.
Op
na aankoop van 16/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb geen codes ontvangen om mijn pakket uit de kluis te halen. Ik wacht nog steeds op de verkoper om te doen wat nodig is.

User icon
Yannick K.
Op
na aankoop van 11/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Er ontbreekt een kopie van een artikel waar ik in tweevoud om heb gevraagd, ik heb gebeld, e-mails gestuurd, nog steeds geen nieuws..😡, dus het is niet serieus.

User icon
Sophie L.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

2 leveringen niet gehonoreerd

User icon
Faiyala P.
Op
na aankoop van 10/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb Camille al gebeld (meerdere keren en berichten achtergelaten) en een berichtje gestuurd in een e-mail, omdat mijn bestelling de 5 stokken amber ahornsiroop miste... Ik kijk ernaar uit dat deze fout wordt rechtgezet. Hartelijk dank Pascale Fuchs

User icon
Pascale F.
Op
na aankoop van 04/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Levering niet gerespecteerd

User icon
Alain M.
Op
na aankoop van 31/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Verschillende bestellingen geplaatst bij hen zonder een hapering, behalve voor de laatste met een lichte overbetaling!!! het reageert niet op e-mails of Facebook ... . ADIEU 😡

User icon
Jean Pierre H.
Op
na aankoop van 21/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik heb toen een e-mail gestuurd naar de klantenservice, maar ik heb nog niets terug ontvangen.

User icon
Marie-line D.
Op
na aankoop van 10/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Slecht ik kreeg artikelen,geen sale artikelen, die over de datum waren helaas. Kreeg ook geen respons op mijn mail hierover.

User icon
Simone B.
Op
na aankoop van 06/07/2024
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen !!!!!!! Ik heb thuisbezorgd maar ik kan nergens heen.... Ik heb mijn pakket dus niet ontvangen 😤😱😡😡😡😡

User icon
Patricia R.
Op
na aankoop van 07/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Beschadigd pakket met overal ahornsiroop! Voor mijn 3e bestelling is het jammer...

User icon
Frédéric F.
Op
na aankoop van 01/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb om terugbetaling gevraagd en geen antwoord ontvangen

User icon
Alejandro B.
Op
na aankoop van 01/06/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn pakket is open aangekomen en er ontbreken enkele producten. Ik heb een klacht ingediend en wacht nog steeds op uw antwoord.

User icon
Aline M.
Op
na aankoop van 30/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket kwijtgeraakt door UPS

User icon
Margaux O.
Op
na aankoop van 26/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb geen kritiek op de producten, maar wat mij betreft was de logistieke service een ramp. Ik koos een afhaalpunt dat ik 4 keer per dag passeer en ze stuurden het de andere kant op. Ondanks mijn waarschuwingen op vrijdag, ruim voor verzending op maandag, heeft absoluut niemand de fout gecorrigeerd of mijn berichten beantwoord. De klantenservice is 7 dagen per week beschikbaar, wat een grap. Omdat ik Amazon Pay had gebruikt, heb ik een klacht ingediend bij Amazon. Ik kreeg binnen een uur antwoord. Het is verbazingwekkend hoe het risico op boetes hen deed reageren. Ze boden aan om het pakket naar het juiste afhaalpunt te brengen. Ik ging akkoord. Het pakket verliet nooit de verkeerde plaats om te worden overgedragen. Zonder het me te vertellen, bezorgden ze het pakket rechtstreeks bij mij thuis, waar ik overdag niet ben, dus het werd afgegeven bij een afhaalpunt waar ik nooit kom, maar het maakt niet uit, het is dicht bij waar ik woon. Ik opende het pakket en vroeg om vijf standaard poutinesauzen en vijf met ahornsiroop. Bingo, ik kreeg 10 x standaard. Geconfronteerd met zulke incompetentie nam ik niet eens de moeite om een klacht in te dienen.

User icon
Michel Lucien L.
Op
na aankoop van 24/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Helaas is nog niet alles aangekomen

User icon
Jürgen L.
Op
na aankoop van 20/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit ontvangen. De transporteur dpd heeft mijn bestelling nooit geleverd (het is niet de eerste keer dat ik een leveringsprobleem heb met deze transporteur met maple treasure) Mijn klacht met maple treasure is nog steeds niet beantwoord. het is spijtig.

User icon
Sophie H.
Op
na aankoop van 18/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn artikelen nooit ontvangen en er was geen update over de verzending, dus in wezen heb ik net $90 aan uw bedrijf gedoneerd. Als je naar je website gaat en klikt op de optie om je artikelen nooit te ontvangen, krijg je alleen een pagina met advies over hoe je je moet aanmelden. Als ik jullie nul sterren kon geven, zou ik dat doen.

User icon
Jason D.
Op
na aankoop van 27/04/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Barometer kwam kapot aan en werd geweigerd bij de receptie

User icon
Francois B.
Op
na aankoop van 06/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is niet bij mij thuis afgeleverd en ik heb 3 keer contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb niets van hen gehoord, dus ik heb geen nieuws van jullie en ik heb niet betaald voor mijn bestelling om thuis afgeleverd te worden, ook al was ik die dag thuis en heb ik een bestelling van iemand anders ontvangen.

User icon
Severine L.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben niet onze hele bestelling ontvangen... Teleurgesteld...

User icon
Rachel P.
Op
na aankoop van 01/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het is oplichterij. Ze namen geld aan, stuurden het product nooit op en reageren niet op e-mails.

User icon
Artem D.
Op
na aankoop van 27/04/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

21€ ahornsiroop. 6€40 voor het pakket. Dit alles om een pakje te ontvangen dat vastzat aan de vloer van het doorgeefluik omdat de siroop gelekt had. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst. Helaas, 15 dagen en 2 herinneringen later: nog steeds geen reactie... 27€ in de vuilnisbak. Ik raad je aan om gewoon door te gaan

User icon
Christophe B.
Op
na aankoop van 14/04/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Verkeerde bestelling en geen reactie om het probleem op te lossen

User icon
Fred F.
Op
na aankoop van 16/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Erg teleurgesteld over de Kraft 1kg pindakaas. De minimale houdbaarheidsdatum op de potten is verstreken (26/02/2024 en 09/03/2024).

User icon
Marie N.
Op
na aankoop van 31/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De Maple Caramels die ik bestelde werden geleverd op een adres 30 kilometer van waar ik woon. Op de factuur staat het juiste adres in Keulen. De eigenaar van de kiosk wilde me telefonisch geen informatie geven over het pakket. Hij zei dat ik contact moest opnemen met UPS. Pas toen ik hem persoonlijk het bewijs van aflevering liet zien, ging hij op zoek naar de bestelling. Thuis realiseerde ik me dat de houdbaarheidsdatum op alle 5 de pakketten met 2 maanden was overschreden. Nou ja, het zijn Marple Caramels, dus ze zijn vast nog goed. Maar zoiets mag niet gebeuren. Nooit meer.

User icon
Peter M.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb dit pakket niet ontvangen. UPS transport is het pakket kwijtgeraakt

User icon
Jean Paul A.
Op
na aankoop van 21/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Er is een verkeerd artikel geleverd en ik heb geen antwoord gekregen op mijn verzoek per telefoon en e-mail om het om te ruilen.

User icon
Christine B.
Op
na aankoop van 16/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Een bière was beschadigd. De plus, je n'ai commandé que 7 bières sur les 11 que j'ai commandées.

User icon
森 �.
Op
na aankoop van 08/03/2024
Vertaalde beoordeling