★★★★★
op 6767 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Een artikel van iets meer dan 7 euro was vergeten in mijn bestelling, dus ik nam contact op met de klantenservice. Geen reactie. Het is dus beter om verder te gaan. Aan de andere kant kun je met je ogen dicht naar Planet Bison gaan.
カナダで探し回ったけど売り切れで買えず、貴社のサイトで見つけたとき、例えすごい金額の送料がかかっても欲しいと思い注文しました。 商品は届きましたが、びっくりするぐらい箱が潰れたり破けていて、中のクッキーもかなりの数が割れていました。 緩衝材を全面に入れて商品を覆うとかもう少し配慮してほしかったです。友達にもあげようと思い5箱買いましたが、あげられる状態ではありません。がっかりです。
De 3 pakjes cake zijn allemaal kapot - moeilijk om weg te geven
Ik bestelde en betaalde voor 4 liter esdoornwater en ontving 4 halve liters! Ik heb het gemeld en geen reactie, het is echt niet serieus.
Ik heb geen codes ontvangen om mijn pakket uit de kluis te halen. Ik wacht nog steeds op de verkoper om te doen wat nodig is.
Er ontbreekt een kopie van een artikel waar ik in tweevoud om heb gevraagd, ik heb gebeld, e-mails gestuurd, nog steeds geen nieuws..😡, dus het is niet serieus.
2 leveringen niet gehonoreerd
Hallo, ik heb Camille al gebeld (meerdere keren en berichten achtergelaten) en een berichtje gestuurd in een e-mail, omdat mijn bestelling de 5 stokken amber ahornsiroop miste... Ik kijk ernaar uit dat deze fout wordt rechtgezet. Hartelijk dank Pascale Fuchs
Levering niet gerespecteerd
Verschillende bestellingen geplaatst bij hen zonder een hapering, behalve voor de laatste met een lichte overbetaling!!! het reageert niet op e-mails of Facebook ... . ADIEU 😡
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik heb toen een e-mail gestuurd naar de klantenservice, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
Slecht ik kreeg artikelen,geen sale artikelen, die over de datum waren helaas. Kreeg ook geen respons op mijn mail hierover.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen !!!!!!! Ik heb thuisbezorgd maar ik kan nergens heen.... Ik heb mijn pakket dus niet ontvangen 😤😱😡😡😡😡
Beschadigd pakket met overal ahornsiroop! Voor mijn 3e bestelling is het jammer...
Ik heb om terugbetaling gevraagd en geen antwoord ontvangen
Mijn pakket is open aangekomen en er ontbreken enkele producten. Ik heb een klacht ingediend en wacht nog steeds op uw antwoord.
Pakket kwijtgeraakt door UPS
Ik heb geen kritiek op de producten, maar wat mij betreft was de logistieke service een ramp. Ik koos een afhaalpunt dat ik 4 keer per dag passeer en ze stuurden het de andere kant op. Ondanks mijn waarschuwingen op vrijdag, ruim voor verzending op maandag, heeft absoluut niemand de fout gecorrigeerd of mijn berichten beantwoord. De klantenservice is 7 dagen per week beschikbaar, wat een grap. Omdat ik Amazon Pay had gebruikt, heb ik een klacht ingediend bij Amazon. Ik kreeg binnen een uur antwoord. Het is verbazingwekkend hoe het risico op boetes hen deed reageren. Ze boden aan om het pakket naar het juiste afhaalpunt te brengen. Ik ging akkoord. Het pakket verliet nooit de verkeerde plaats om te worden overgedragen. Zonder het me te vertellen, bezorgden ze het pakket rechtstreeks bij mij thuis, waar ik overdag niet ben, dus het werd afgegeven bij een afhaalpunt waar ik nooit kom, maar het maakt niet uit, het is dicht bij waar ik woon. Ik opende het pakket en vroeg om vijf standaard poutinesauzen en vijf met ahornsiroop. Bingo, ik kreeg 10 x standaard. Geconfronteerd met zulke incompetentie nam ik niet eens de moeite om een klacht in te dienen.
Helaas is nog niet alles aangekomen
Bestelling nooit ontvangen. De transporteur dpd heeft mijn bestelling nooit geleverd (het is niet de eerste keer dat ik een leveringsprobleem heb met deze transporteur met maple treasure) Mijn klacht met maple treasure is nog steeds niet beantwoord. het is spijtig.
Ik heb mijn artikelen nooit ontvangen en er was geen update over de verzending, dus in wezen heb ik net $90 aan uw bedrijf gedoneerd. Als je naar je website gaat en klikt op de optie om je artikelen nooit te ontvangen, krijg je alleen een pagina met advies over hoe je je moet aanmelden. Als ik jullie nul sterren kon geven, zou ik dat doen.
Barometer kwam kapot aan en werd geweigerd bij de receptie
Het pakket is niet bij mij thuis afgeleverd en ik heb 3 keer contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb niets van hen gehoord, dus ik heb geen nieuws van jullie en ik heb niet betaald voor mijn bestelling om thuis afgeleverd te worden, ook al was ik die dag thuis en heb ik een bestelling van iemand anders ontvangen.
We hebben niet onze hele bestelling ontvangen... Teleurgesteld...
Het is oplichterij. Ze namen geld aan, stuurden het product nooit op en reageren niet op e-mails.
21€ ahornsiroop. 6€40 voor het pakket. Dit alles om een pakje te ontvangen dat vastzat aan de vloer van het doorgeefluik omdat de siroop gelekt had. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst. Helaas, 15 dagen en 2 herinneringen later: nog steeds geen reactie... 27€ in de vuilnisbak. Ik raad je aan om gewoon door te gaan
Verkeerde bestelling en geen reactie om het probleem op te lossen
Erg teleurgesteld over de Kraft 1kg pindakaas. De minimale houdbaarheidsdatum op de potten is verstreken (26/02/2024 en 09/03/2024).
De Maple Caramels die ik bestelde werden geleverd op een adres 30 kilometer van waar ik woon. Op de factuur staat het juiste adres in Keulen. De eigenaar van de kiosk wilde me telefonisch geen informatie geven over het pakket. Hij zei dat ik contact moest opnemen met UPS. Pas toen ik hem persoonlijk het bewijs van aflevering liet zien, ging hij op zoek naar de bestelling. Thuis realiseerde ik me dat de houdbaarheidsdatum op alle 5 de pakketten met 2 maanden was overschreden. Nou ja, het zijn Marple Caramels, dus ze zijn vast nog goed. Maar zoiets mag niet gebeuren. Nooit meer.
Ik heb dit pakket niet ontvangen. UPS transport is het pakket kwijtgeraakt
Er is een verkeerd artikel geleverd en ik heb geen antwoord gekregen op mijn verzoek per telefoon en e-mail om het om te ruilen.
Een bière was beschadigd. De plus, je n'ai commandé que 7 bières sur les 11 que j'ai commandées.
Ik ben niet tevreden met de bestelling omdat de bosbessen niet puur zijn maar suiker en olie bevatten. Ik wil de goederen terugsturen. Ik heb ook een e-mail naar het bedrijf gestuurd waarin ik om de retourbon vraag. Ik heb nog geen antwoord ontvangen.
Niet aangekomen
Het product dat ik heb ontvangen was oud en al een paar dagen verlopen. Ik heb verschillende keren contact opgenomen met het bedrijf, maar ze reageren niet.
Pakket snel ontvangen in goede staat en de siroop is perfect
Er is geen tracking van de zending en niemand antwoordt op Messenger. Ik wacht al meer dan 15 dagen.
De helft van de bestelling ontbreekt
Eerlijk gezegd teleurgesteld in de klantenservice omdat ik een verlopen product heb ontvangen. Ik heb dezelfde dag dat ik mijn bestelling ontving contact met ze opgenomen en de persoon aan de telefoon zei dat ze me zou terugbetalen, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Eerlijk gezegd zou ik ze niet opnieuw aanbevelen, ook al ben ik gewend om meerdere keren per jaar te bestellen.
One bottle was missing, never received an awnser from the store!