9.5/10
★★★★★
op 6256 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Helaas ontbrak er een (duur) artikel. Ik ontving het pakket op 12 december en schreef onmiddellijk naar het serviceteam om te zeggen dat dit artikel een kerstcadeau was en dat ik graag wilde dat het voor Kerstmis werd doorgestuurd. Tot nu toe (20 december) heb ik helaas nog geen antwoord ontvangen.
User icon
Jule S.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een mooie bestelling gedaan en ik moest er een cadeautje bij hebben... het zat niet in mijn pakket en geen teruggave van de klantenservice. Teleurgesteld
User icon
Barbara G.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 19 december 2024 en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen sinds ik mijn bestelling plaatste op 27 november 2024.
User icon
Potier A.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn cadeauverpakking kwam in stukken aan en was op sommige plekken gescheurd.
User icon
Tompai B.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld, ondanks mijn herhaalde berichten zonder antwoord over de kaarsen, is er sprake van bedrog!
User icon
Claudine D.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas is mijn bestelling, die op 11/12 geleverd zou worden, nog steeds niet aangekomen. Ik hoop dat mijn taarten niet in kruimels zullen liggen, verder zijn de producten erg goed.
User icon
Martine D.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling van eind november nog steeds niet ontvangen. Ik had al een probleem met Ups die zei dat ik het pakje geweigerd had hoewel ik gekozen had om het op een relaispunt te laten leveren. Dan ondanks 3 berichten gestuurd om uit te zoeken wat te doen met Trésors d'érable geen antwoord of terugbetaling, helemaal niets, radiostilte. Niet aanraden, want het is niet professioneel om de klant zoiets aan te doen. Tot slot, als ik 0 sterren had kunnen geven, had ik dat zonder aarzeling gedaan.
User icon
Untersinger S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het product kwam niet overeen met de bestelling. Het was erg belangrijk voor mij om een grote pot van 1kg te hebben. Ik ontving 2 kleine potten van 500g. Op het product staat: gewicht 1kg, hoeveelheid 1. Als ik dat had geweten, had ik dit niet besteld.
User icon
Léo G.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen hoewel ik de levering betaalde ze wilden dat ik mijn bestelling bij go vinted hoewel ik woon in cauter ik ben niet blij de levering en verblijf geblokkeerd meerdere dagen in vitrolle nadat het werd geretourneerd Ik bestelde alleen granen ik betaalde de levering die ze thuis ontvangen, in het slechtste geval op het postkantoor, ik weet dat go Vinted ze hebben veel problemen, ik ben niet blij.
User icon
Kawtar A.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De producten zijn erg mooi, een beetje duur maar als je op zoek bent naar exotische producten, is dat niet verwonderlijk. Wat wel verrassend is, is dat je je bestelling ontvangt terwijl er voor bijna €35 aan producten ontbreekt... Natuurlijk heb ik meteen contact opgenomen met support, maar na een week heb ik nog steeds niets van ze gehoord... Ik denk dat ik mijn €35 kwijt ben.
User icon
Aaron H.
Op
na aankoop van 22/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden over de bezorgservice. Mijn pakket werd naar een afhaalpunt gestuurd dat ver van het oorspronkelijke afleveradres lag, en dit afhaalpunt hield zich niet aan de openingstijden. Na twee mislukte pogingen om mijn pakket op te halen, gaf ik het uiteindelijk op en werd het teruggestuurd naar de afzender. Een frustrerende ervaring en tijdverspilling.
User icon
Sylvain R.
Op
na aankoop van 22/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn cadeau ontvangen
User icon
Christian D.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket werd niet afgeleverd bij het geplande afleverpunt zonder enige informatie van de vervoerder. Ik ben meer dan een uur bezig geweest om de vervoerder aan de telefoon te krijgen om erachter te komen waar het was afgeleverd. Bovendien was het pakket open, maar gelukkig was de bestelling compleet.
User icon
Frederic R.
Op
na aankoop van 23/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, ik mis 5 amber maple syrups en een maple butter.
User icon
Bruno L.
Op
na aankoop van 21/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte informatie en niet teruggebeld door het bedrijf
User icon
Emile F.
Op
na aankoop van 21/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verschillende zendingen verstuurd zonder waarschuwing.... defecte verpakking
User icon
Julien M.
Op
na aankoop van 19/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
We hebben een andere ahornsiroop ontvangen dan we besteld hadden. Op 3 vragen hierover kregen we geen reactie. Dat is geen klantenservice. We zullen hier nooit meer bestellen.
User icon
Kawanishi G.
Op
na aankoop van 09/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goederen kwamen gebroken aan. Levering geweigerd. Geen reactie op mijn e-mail.
User icon
Thomas M.
Op
na aankoop van 10/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Stoel logo ondersteboven gemonteerd, meer dan late reactie wachtend op een nieuw logo dat ik moet plakken.
User icon
Lionel D.
Op
na aankoop van 03/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kan mijn bestelling niet ophalen bij het doorgeefpunt, ook al heb ik de betaalde factuur.
User icon
Nicole P.
Op
na aankoop van 30/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling werd na veel problemen pas op 30.10.24 geleverd.
User icon
Manfred H.
Op
na aankoop van 18/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen op het adres dat ik had opgegeven toen ik mijn bestelling plaatste. De eerste keer dat DPD mij vertelde van een ander adres, heb ik onmiddellijk contact met u opgenomen via "céline", maar ondanks verdere berichten, werd er niets gedaan en was ik gedwongen om mijn 4.100 kg pakket 4 km van mijn huis op te halen, wat ik u heb laten weten.... en ik heb geen excuses ontvangen voor deze ongelukkige fout.
User icon
Brigitte Z.
Op
na aankoop van 17/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en deze is afgeleverd bij een ander relaispunt dan het gekozen relaispunt. Hierover is al een e-mail naar u verzonden.
User icon
Véronique M.
Op
na aankoop van 17/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas geen aanrader. Ik had beschadigde goederen ontvangen en zowel rechtstreeks per e-mail als via het contactformulier op de website van de verkoper geklaagd - geen enkele reactie. Daarom startte ik de PayPal-klachtenprocedure
User icon
Christof B.
Op
na aankoop van 05/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet alle items in het pakket.
User icon
Christelle K.
Op
na aankoop van 27/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Artikel komt totaal niet overeen met de foto Echt heel teleurgesteld. Voet kapot.
User icon
Sandrine C.
Op
na aankoop van 26/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
J'ai reçu ma commande erroné j'ai du retourner au relais ups une deuxième fois. Ont oublie de m'envoyer l'étiquette de retour ... une catastrophe de service
User icon
Sandra S.
Op
na aankoop van 26/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gedeukte blikjes ahornsiroop. Niet erg blij. Geen reactie van verkoper
User icon
Lionel M.
Op
na aankoop van 24/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden, niet over de goederen die ik niet heb maar over de UPS vervoerder. UPS vroeg me de afleverlocatie te kiezen. Ik ging naar de winkel, die gesloten was omdat de openingstijden waren veranderd van 18.00 naar 01.00. De volgende dag ging ik terug en er was geen pakket. Toen kreeg ik een bericht van UPS dat het pakket op een andere site stond. Als we een locatie hebben gekozen, is dat omdat het de juiste was voor ons, en als de vervoerder voor zijn eigen gemak het pakket ergens anders aflevert, ga ik het niet ophalen. Als UPS niet in staat is om op de juiste locatie af te leveren, moeten ze van baan veranderen of één locatie aangeven en dan nemen we het aan of niet.
User icon
Michelle V.
Op
na aankoop van 23/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, Tot op heden heeft het pakket mij nog steeds niet bereikt, de relay levering bestaat niet meer, ze zijn gesloten sinds juni 2024; 1ZBF13356813037421
User icon
Ahonami G.
Op
na aankoop van 11/09/2024
Vertaalde beoordeling