★★★★★
op 6723 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Mijn bestellingen zijn nooit aangekomen
Mijn pakket kwam aan en de cadeauverpakking was gescheurd. Ik heb een verzoek ingediend en nooit een antwoord gekregen.
Bestelling ontvangen, maar één product ontbreekt. Ik heb een week geleden contact opgenomen met de klantenservice en hen verschillende keren opgevolgd via e-mail en sociale netwerken, maar geen reactie.
Mijn bestelling was niet compleet! !!!!!
Hallo, De stoel was een cadeau, vandaag geopend om op te bouwen. Het hout is gebroken aan de achterkant, dus het is duidelijk zichtbaar. Ik had ook een cadeauverpakking besteld die ik niet heb ontvangen. Ik heb hier een klacht over ingediend en nog niets van jullie gehoord! Ik zal een ticket aanmaken voor de beschadigde stoel. Ik verwacht een serieus antwoord van jullie!
Ik ben niet bevrijd
Helaas ontbrak er een (duur) artikel. Ik ontving het pakket op 12 december en schreef onmiddellijk naar het serviceteam om te zeggen dat dit artikel een kerstcadeau was en dat ik graag wilde dat het voor Kerstmis werd doorgestuurd. Tot nu toe (20 december) heb ik helaas nog geen antwoord ontvangen.
Ik heb een mooie bestelling gedaan en ik moest er een cadeautje bij hebben... het zat niet in mijn pakket en geen teruggave van de klantenservice. Teleurgesteld
Vandaag is het 19 december 2024 en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen sinds ik mijn bestelling plaatste op 27 november 2024.
Mijn cadeauverpakking kwam in stukken aan en was op sommige plekken gescheurd.
Ik ben teleurgesteld, ondanks mijn herhaalde berichten zonder antwoord over de kaarsen, is er sprake van bedrog!
Helaas is mijn bestelling, die op 11/12 geleverd zou worden, nog steeds niet aangekomen. Ik hoop dat mijn taarten niet in kruimels zullen liggen, verder zijn de producten erg goed.
Hallo, ik heb mijn bestelling van eind november nog steeds niet ontvangen. Ik had al een probleem met Ups die zei dat ik het pakje geweigerd had hoewel ik gekozen had om het op een relaispunt te laten leveren. Dan ondanks 3 berichten gestuurd om uit te zoeken wat te doen met Trésors d'érable geen antwoord of terugbetaling, helemaal niets, radiostilte. Niet aanraden, want het is niet professioneel om de klant zoiets aan te doen. Tot slot, als ik 0 sterren had kunnen geven, had ik dat zonder aarzeling gedaan.
Het product kwam niet overeen met de bestelling. Het was erg belangrijk voor mij om een grote pot van 1kg te hebben. Ik ontving 2 kleine potten van 500g. Op het product staat: gewicht 1kg, hoeveelheid 1. Als ik dat had geweten, had ik dit niet besteld.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen hoewel ik de levering betaalde ze wilden dat ik mijn bestelling bij go vinted hoewel ik woon in cauter ik ben niet blij de levering en verblijf geblokkeerd meerdere dagen in vitrolle nadat het werd geretourneerd Ik bestelde alleen granen ik betaalde de levering die ze thuis ontvangen, in het slechtste geval op het postkantoor, ik weet dat go Vinted ze hebben veel problemen, ik ben niet blij.
De producten zijn erg mooi, een beetje duur maar als je op zoek bent naar exotische producten, is dat niet verwonderlijk. Wat wel verrassend is, is dat je je bestelling ontvangt terwijl er voor bijna €35 aan producten ontbreekt... Natuurlijk heb ik meteen contact opgenomen met support, maar na een week heb ik nog steeds niets van ze gehoord... Ik denk dat ik mijn €35 kwijt ben.
Zeer ontevreden over de bezorgservice. Mijn pakket werd naar een afhaalpunt gestuurd dat ver van het oorspronkelijke afleveradres lag, en dit afhaalpunt hield zich niet aan de openingstijden. Na twee mislukte pogingen om mijn pakket op te halen, gaf ik het uiteindelijk op en werd het teruggestuurd naar de afzender. Een frustrerende ervaring en tijdverspilling.
Ik heb mijn cadeau ontvangen
Het pakket werd niet afgeleverd bij het geplande afleverpunt zonder enige informatie van de vervoerder. Ik ben meer dan een uur bezig geweest om de vervoerder aan de telefoon te krijgen om erachter te komen waar het was afgeleverd. Bovendien was het pakket open, maar gelukkig was de bestelling compleet.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, ik mis 5 amber maple syrups en een maple butter.
Zeer slechte informatie en niet teruggebeld door het bedrijf
Verschillende zendingen verstuurd zonder waarschuwing.... defecte verpakking
We hebben een andere ahornsiroop ontvangen dan we besteld hadden. Op 3 vragen hierover kregen we geen reactie. Dat is geen klantenservice. We zullen hier nooit meer bestellen.
Goederen kwamen gebroken aan. Levering geweigerd. Geen reactie op mijn e-mail.
Stoel logo ondersteboven gemonteerd, meer dan late reactie wachtend op een nieuw logo dat ik moet plakken.
Ik kan mijn bestelling niet ophalen bij het doorgeefpunt, ook al heb ik de betaalde factuur.
De bestelling werd na veel problemen pas op 30.10.24 geleverd.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen op het adres dat ik had opgegeven toen ik mijn bestelling plaatste. De eerste keer dat DPD mij vertelde van een ander adres, heb ik onmiddellijk contact met u opgenomen via "céline", maar ondanks verdere berichten, werd er niets gedaan en was ik gedwongen om mijn 4.100 kg pakket 4 km van mijn huis op te halen, wat ik u heb laten weten.... en ik heb geen excuses ontvangen voor deze ongelukkige fout.
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en deze is afgeleverd bij een ander relaispunt dan het gekozen relaispunt. Hierover is al een e-mail naar u verzonden.
Helaas geen aanrader. Ik had beschadigde goederen ontvangen en zowel rechtstreeks per e-mail als via het contactformulier op de website van de verkoper geklaagd - geen enkele reactie. Daarom startte ik de PayPal-klachtenprocedure
Niet alle items in het pakket.
Artikel komt totaal niet overeen met de foto Echt heel teleurgesteld. Voet kapot.
J'ai reçu ma commande erroné j'ai du retourner au relais ups une deuxième fois. Ont oublie de m'envoyer l'étiquette de retour ... une catastrophe de service
Gedeukte blikjes ahornsiroop. Niet erg blij. Geen reactie van verkoper
Zeer ontevreden, niet over de goederen die ik niet heb maar over de UPS vervoerder. UPS vroeg me de afleverlocatie te kiezen. Ik ging naar de winkel, die gesloten was omdat de openingstijden waren veranderd van 18.00 naar 01.00. De volgende dag ging ik terug en er was geen pakket. Toen kreeg ik een bericht van UPS dat het pakket op een andere site stond. Als we een locatie hebben gekozen, is dat omdat het de juiste was voor ons, en als de vervoerder voor zijn eigen gemak het pakket ergens anders aflevert, ga ik het niet ophalen. Als UPS niet in staat is om op de juiste locatie af te leveren, moeten ze van baan veranderen of één locatie aangeven en dan nemen we het aan of niet.
Hallo, Tot op heden heeft het pakket mij nog steeds niet bereikt, de relay levering bestaat niet meer, ze zijn gesloten sinds juni 2024; 1ZBF13356813037421
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen omdat UPS het initiatief heeft genomen om het af te geven zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Ik weet dus niet waar het is. UPS had de bezorgdag al veranderd ...
Zeer tevreden
Bestelling is niet volledig geleverd en klantenservice heeft nog niet gereageerd op onze meldingen, nu al 3 keer.
Een artikel van iets meer dan 7 euro was vergeten in mijn bestelling, dus ik nam contact op met de klantenservice. Geen reactie. Het is dus beter om verder te gaan. Aan de andere kant kun je met je ogen dicht naar Planet Bison gaan.