★★★★★
op 6658 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Wij zijn niet tevreden UPS het heeft meerdere dagen geduurd om ons pakket te vinden, zonder de tijd die aan de telefoon is besteed. Met vriendelijke groet
Bestelling niet ontvangen tot op heden...
Ik had een fles rum besteld die, zoals ik leerde bij de ontvangst van mijn andere artikelen, niet meer beschikbaar was en dus terugbetaald. Ik had liever gewacht en deze ontvangen, en gewoon een bericht hierover ontvangen voor verzending...
Ik had u gecontacteerd om te zeggen dat een fles ahornsiroop was gebroken. En ik heb nooit een antwoord gekregen.
Ik heb 3 flessen besteld, maar ik heb er maar 2 ontvangen en 3 betaald.
Tevredenheid ja en nee - nee omdat de metalen koekjesdoos die ik heb besteld om te openen, deukjes heeft.
Ontving slechts 1 van de 4 liter, maar ze hebben de ontbrekende siroop snel verzonden.
Per email kreeg ik alleen een bevestiging van mijn bestelling maar daarna geen zendingsinformatie. Ik heb daarom per email gevraagd om de zendingsinformatie maar ik kreeg nooit een reactie.
De producten zijn uitstekend, maar de levering is erbarmelijk
Ik heb veel moeite gehad om mijn bestelling te ontvangen. Het afhaalpunt was elke keer gesloten toen ik erheen ging (4 keer). Ik heb u twee keer om hulp gevraagd zonder antwoord van uw kant!!! Dit is niet serieus!!!
Geen tracking en bestelling geplaatst op 19 mei en tot op heden nog steeds niets ontvangen. Het is bijna een maand. Het geld hebben jullie. Mijn stoelen heb ik niet. Grote teleurstelling. Ik wacht met ongeduld.
De producten zijn goed, maar de levering kan 2 weken duren, zoals in mijn geval. De site geeft aan dat het op voorraad is, maar wanneer de bestelling is geplaatst en de tijd verstrijkt zonder nieuws, schrijven we op FB en wordt ons verteld dat het normaal is, ik heb een tekort, we moeten wachten en er is zelfs geen compensatie voor het wachten.
Bestelling op 25/04, nog steeds NIETS, geen nieuws behalve dat de vervoerder zegt "geleverd" en jullie, in productie. Moeilijk te bereiken bedrijf (bestelling betaald voor meer dan 1100 euro)
Bestelling conform snel ontvangen
De oorspronkelijke leverdatum is niet gerespecteerd. Met vriendelijke groet
Ik wacht nog steeds op een ontbrekende fles, waarvoor we niet zijn gewaarschuwd dat deze niet op voorraad was. Toch is deze al geïncasseerd.
Snelle levering maar een beetje teleurgesteld over het product
Twee delen van de bestelling ontbraken, maar werden gefactureerd met de opmerking "wachten op aanvulling". Helaas was er geen aanwijzing wanneer en hoe de ontbrekende delen worden nagezonden of of het geld voor de ontbrekende delen wordt terugbetaald.
De levering was catastrofaal. Het afhaalpunt is 3 keer gewijzigd om uit te komen bij een verafgelegen afhaalpunt met beperkte openingstijden.
Pakket aangekomen gebroken voor de flessen, het duo lippenbalsem en de Macle ontbrak..
Pakket niet geleverd bij twee keer Deukflacons
Verkeerde hoeveelheid ontvangen, geen follow-up
De winkel beantwoordt geen vragen over de houdbaarheidsdatum van zijn producten. Dit is niet serieus of commercieel. Gelukkig bieden andere sites dezelfde producten aan...
Snelle levering. Maar er ontbreken producten in de bestelling en geen reactie van de klantenservice. Ik ben erg teleurgesteld.
De producten zijn geweldig, maar er is geen respect voor mijn keuze van afhaalpunt en geen antwoord op de twee berichten die naar het contactadres zijn gestuurd.
Volledig overgewaardeerd maar ZEER lekker
Niets waar je op kunt reageren. De bestelling is verlopen zoals je zou verwachten.
Bestelling goed ontvangen maar incompleet. Ondanks meerdere berichten naar de klantenservice is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben teleurgesteld en ondanks de kwaliteit van de producten ben ik niet zeker of ik op deze site opnieuw zal bestellen.
Zeer goed product, maar ik heb op 27/02 een set besteld en ontvang deze vandaag op 14/03, dus teleurgesteld over de verzendtijd die 24-48 uur zou moeten zijn en geen commerciële geste, gewoon dat ik moet wachten omdat het niet op voorraad is (staat op de site als op voorraad). Anders top product.
Het is de kwaliteit van de producten die het aantal sterren compenseert, maar het is al meerdere keren voorgekomen dat ik een aanzienlijke vertraging heb ervaren in vergelijking met wat er op de site wordt aangekondigd. Het is moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice of is deze volledig afwezig? Maar informatie om klanten op de hoogte te houden zou al een grote plus zijn.
Bestelde gebakken bonen en kreeg porc beans… geen antwoord nadien, flesje maple syrup is ook micro… wel blij dat ik Canada support
Op mijn laatste bestelling ontbreekt een artikel, geen nieuws voor het moment
Teleurgesteld omdat ik een fles rosé van esdoorn en framboos heb ontvangen die binnen het jaar (2019) of het jaar daarna gedronken moest worden, behalve dat het product in 2025 niet meer dezelfde smaak heeft... De fles kostte me 13,99 euro. Ondanks mijn bericht op hun website om te vragen wat er mogelijk was om te doen aan dit voorval, geen antwoord na meer dan 10 dagen... alleen 5 euro korting via een automatische e-mail om me te feliciteren met mijn eerste bestelling met als aankoopvoorstel: dezelfde fles... Jammer, ik die andere winkels dan Amazon wilde laten werken...
Hallo, ik begrijp het niet meer. Ik heb geen QR-code ontvangen. Mijn pakket is aangekomen in Nice maar is weer vertrokken. Kunt u het alstublieft sturen naar 35 boulevard Gorbella 06100 Nice?
Beide blikken ahornsiroop waren deukjes.
De fles ahornsiroop is gedeeltelijk gelekt in het pakket. Onzichtbaar bij ontvangst, verscheen het probleem bij het openen. Het opvulpapier heeft de siroop geabsorbeerd. De fles heeft gelekt omdat de veiligheidsdop niet was vastgeplakt.
De ontvangen ijsappelcider is niet degene die ik had besteld. Ik heb een bericht op uw site achtergelaten.
Snelle levering, maar de verpakking tussen de producten was erg slecht. Daardoor stootten de onderdelen tegen elkaar tijdens het transport en waren de bussen erg gedeukt.
Alle soepblikken kwamen gedeukt aan, maar de rest was in orde.
U koos UPS als uw vervoerder en uw zeer snelle levering aan het relaispunt werd geweigerd door het relaispunt. UPS verplichtte hem het pakket op te halen in hun magazijn, dat 80 km van mijn huis ligt en op zaterdag gesloten is... Uiteindelijk heb ik mijn pakket ergens dichterbij opgehaald, maar na 3 telefoontjes naar het formulierenplatform. U bent op geen enkele manier verantwoordelijk, afgezien van het feit dat u uw relaispunten moet bijwerken. UPS levert niets rond Annemasse 74 . Blij met mijn bestelling die ik bijna had teruggestuurd.