★★★★★
op 6701 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik moest mijn pakket zelf ophalen op een toegangspunt en heb nooit een antwoord ontvangen op mijn ontevredenheids-e-mails.
Ik heb het Sortilège-pakket besteld in de winkel Les Trésors d'érable. Bij ontvangst op het afhaalpunt had een van de flessen een doorboorde dop en lekte: ongeveer een derde van de inhoud was in de doos gemorst. Het is onmogelijk om een klacht in te dienen bij UPS, maar het probleem lijkt te komen van de verpakking (doos te vol).
Ik ben teleurgesteld over de houdbaarheidsdatum van de taarten 09/25 en bovendien heb ik een partij van 3 pakketten. Er stond nergens een korte houdbaarheidsdatum vermeld. Voor de rest is alles oké omdat ik de producten ken.
De koekjesbestelling, ze waren allemaal gesmolten
De producten die ik heb ontvangen zijn vervallen! Het is een schande gezien de prijs!
Slechts 4 flessen geleverd (6 besteld) al 3 e-mails geschreven voor verduidelijking... tot nu toe geen enkele reactie... Daar kan je alleen maar zeggen VERSCHRIKKELIJK
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen !!
Al jaren klant, de site Les Trésors d’Érable bood zowel op het gebied van kwaliteitsproducten als klantbeleving. Vandaag de dag is het een ramp. Een op de twee keer zijn de bestelde producten niet beschikbaar, en de klantenservice is niet bereikbaar, vooral als het gaat om terugbetalingen.
Geen levering ontvangen
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, al meer dan 10 dagen vertraging en geen nieuws......
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en niemand heeft me gewaarschuwd dat een artikel niet op voorraad was, waardoor het erg laat aankomt en het zal later worden aangeboden dan de verwachte datum. Bovendien geen excuses van het bedrijf, alleen een voorstel voor terugbetaling. Met vriendelijke groet, JD
Snelle levering, goede speciale producten
Bestelling kan niet worden opgehaald op een afhaalpunt dat gesloten is tijdens de aangegeven openingstijden. 4 e-mails gestuurd naar de klantenservice die nooit antwoordt. Afwachten of deze beoordeling gepubliceerd zal worden...
Acceptabele producten, verschrikkelijke klantenservice. Reageren niet
Bestelling geplaatst op 03/04, op 07/04 meldt de bezorger dat het pakket beschadigd is: retour naar de afzender, of "slecht gesorteerd, wat een vertraging kan veroorzaken". Op 08/04 stuur ik u een bericht via uw website om te vragen of u op de hoogte bent... Geen antwoord! Op 12/04 herinner ik u eraan, vandaag zijn we 14... nog steeds geen antwoord!!! Toch meldt u "Klantenservice 7/7 + snelle reactie op uw verzoeken". Vandaag heb ik mijn bestelling nog steeds niet, ik wacht er al 15 dagen op. Ik kan wachten, ik begrijp dat er een probleem met de levering kan zijn. Wat me boos maakt, is het gebrek aan consideratie voor uw klanten. Nooit meer zal ik bij u bestellen!!!
Nog niet ontvangen
Producten vervallen een maand na zeer slechte ervaring met de klantenservice, ik zal daar niet meer kopen
Ik heb de juiste taarten niet ontvangen, en ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag over dit probleem.
IK HEB MIJN PAKKET NIET ONTVANGEN
Op hun website geven ze de prijs van het product en adverteren ze gratis verzending vanaf 44 €, en dat is niet waar, ze rekenen 7,70 € voor verzending. Ik zal niets meer bestellen en het ook niet aanbevelen. Met vriendelijke groet.
Verkeerde artikelen zijn verzonden, sommige waren open/broken. Teruggeschreven naar de klantenservice, nooit iets teruggehoord. De producten zelf zijn geweldig.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Erg teleurgesteld.
Ik heb mijn bestelling en de gevraagde producten niet ontvangen.
De ontvangen producten kwamen niet overeen met de bestelde en er was geen reactie van de klantenservice. Zeer teleurgesteld!
Ik heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag 01/02 waar alles aangekondigd was met -10% en deze korting is niet in aanmerking genomen. Ik heb meteen een bericht gestuurd om dit te laten weten en om te vragen de factuur te herzien en ik heb geen antwoord ontvangen. Ik vind dat dit niet erg serieus en niet erg eerlijk is. Dit is de beste manier om klanten te verliezen.
De aankomst van mijn bestelling was acht dagen te laat. Het was bedoeld voor een gelegenheid. Ik was erg teleurgesteld omdat dit de tweede keer is dat dit gebeurt.
De vervoerder UPS heeft me laten weten dat mijn pakket niet zou worden geleverd en ik het 5 km van mijn huis moest ophalen. Dit komt vaak voor met deze vervoerder. Ik zal niet meer bestellen als er geen andere vervoersoptie is.
Ik heb 4 x flessen pure cranberrysap zonder suiker besteld, maar ik heb uiteindelijk 2 x pure cranberrysap en 2 x flessen wilde bosbessen ontvangen. Mijn bestelling is niet correct.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en ik heb al meer dan een week geen feedback gekregen van de klantenservice.
Ik heb binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling een klacht ingediend over een defect product en na een week heb ik nog steeds geen reactie op de klacht ontvangen.
Ik heb 4 dozen wijngaard- en esdoornthee uit Turkije besteld, in verpakkingen van 20 zakjes) en ik heb 7 dozen zwarte Ice Wine Tea uit ML21 ontvangen in verpakkingen van 12 zakjes. Ik heb al 2 e-mails gestuurd, zonder antwoord, en een bericht op Facebook, waar ze me een terugbetaling aanboden omdat de thee blijkbaar niet op voorraad was. Ik heb al 2 e-mails gestuurd, zonder antwoord, en een bericht op Facebook, waar ze me een terugbetaling aanboden omdat de thee niet op voorraad was, ik heb geen antwoord gehad op mijn verzoek voor een retourprocedure!
Hallo, ik heb mijn pakket nooit kunnen ophalen bij ..... Geen informatie over hoe het af te halen en ondanks talloze pogingen is mijn pakket verdwenen. Zeer teleurgesteld in UPS dat ik niet kan bereiken of zelfs maar hulp van kan krijgen.
Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen; ik heb een klacht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
De laatste keer dat ik bestelde was het beter (maar toen heb ik geen recensie achtergelaten). Sinds 8 januari 2025 heb ik mijn kariboewijn nog niet ontvangen of een reactie gekregen over wat er met mijn bestelling is gebeurd. Als dit wordt opgelost, zal ik een bijgewerkte reactie schrijven, maar anders is het de laatste keer dat ik hier bestel of zelfs maar aanbeveel.
Pakket heeft magazijn nooit verlaten, nooit toevertrouwd aan vervoerder, nooit ontvangen. Twee klachten verstuurd, geen reactie. Bestelling 13 dagen geleden geplaatst: ???
Pakket niet ontvangen
Houdt zich niet aan de geadverteerde levertijden. Schandalig tijdens de feestdagen, een afzetterij!
Ik mis artikelen en ik probeer op elke mogelijke manier, e-mail, sms en bericht op uw mobiel om het u te laten weten en ik krijg niets terug. Het was een zeer slechte eerste bestelling en ik wacht nog steeds tot u contact met mij opneemt.
Mijn bestellingen zijn nooit aangekomen
Mijn pakket kwam aan en de cadeauverpakking was gescheurd. Ik heb een verzoek ingediend en nooit een antwoord gekregen.