★★★★★
op 533 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Alles was bevredigend
Zeer professioneel
Snel ontvangen Goede kwaliteit
Ramp 2.0
het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
We willen echter een belangrijke verduidelijking maken: Bij uw bestelling heeft u zelf de levering naar een afhaalpunt gekozen. Deze verzendmethode wordt aangeboden tegen een goedkopere prijs dan de levering aan huis. Uw pakket is op de juiste manier verzonden volgens de verzendmethode die bij de bestelling is gekozen.
We begrijpen dat u de weg naar het afhaalpunt achteraf misschien niet bevalt. Dit is echter noch een fout van onze kant, noch een probleem met onze service. De keuze van de verzendmethode wordt door de klant gemaakt bij de bevestiging van de bestelling.
Ons team staat uiteraard nog steeds tot uw beschikking om u te ondersteunen en binnen onze leveringsvoorwaarden de best mogelijke oplossing te vinden.
Met vriendelijke groet,
Uw French Market Team
Goede en snelle service, namen met mij contact op toen bleek dat 1 product in een andere maat was besteld om te vragen of dit correct was.
Zeer tevreden over de goede kwaliteit
-
De levering kwam snel en het proces was eenvoudig.
Super site. Ik heb gebeld voor informatie, de verantwoordelijke was luisterend en heeft me goed geïnformeerd. Heel erg bedankt
Geen probleem, alles gaat goed
Bel naar de klantenservice voor informatie vóór de bestelling. Snelle en zeer duidelijke reactie. Snelle levering en perfecte verpakking. 1e bestelling, 1e beoordeling en tot nu toe is het perfect!
Heel goed, alles is duidelijk, de termijnen worden gerespecteerd, bedankt
Snelle levering. Product van kwaliteit dat exact overeenkomt met de beschrijving. Zeer tevreden
Perfect, producten komen overeen en ze zijn zoals gezien op de site, snelle verzendtijd zoals aangegeven op de site
Bestelling geplaatst, snel ontvangen
Teleurgesteld, het was voor een cadeau en is nog steeds niet aangekomen, en het evenement is voorbij. Leveringstermijn niet gerespecteerd, zelfs niet met de aangekondigde marge, evenals de onbetrouwbare online tracking.
Bedankt voor uw feedback en het spijt ons oprecht te horen dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen voor uw evenement.
De leveringsmethode was "Relais Colis" en we hebben veel vertraging gehad met dit bedrijf, maar dit probleem is onafhankelijk van onze wil.
We hebben bovendien besloten om Relais Colis niet meer op onze site aan te bieden omdat ze niet serieus zijn.
Uw ervaring is belangrijk voor ons.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Het French Market team
Ultrasnelle levering, bravo
Perfect
Goed ontvangen, de termijn is gerespecteerd, top voor een eerste bestelling
Zeer tevreden
Goede service en goede kwaliteit van mijn goederen
Goede kwaliteit
Veel referenties op de site. Aarzel niet om via SMS te communiceren om de bestelde maten te bevestigen. Zeer professioneel. Ik raad het zonder aarzeling aan.
Uitstekend, ik maakte een fout en vroeg om 10 gelijke referenties van maat, en een daarvan had ik verkeerd gemarkeerd. Ze merkten het op en vertelden me zowel dat het een andere maat was, als dat de verzendlocatie niet correct was. Kortom, ze hebben de bestelling gelezen en alles opgelost. Super super efficiënt.
Zeer goede kwaliteit. Snelle verzending
Beschikbaar, snel en efficiënt.
Hallo, Tevreden met de producten. Echter, ik had voor een eerste bestelling een extra korting (promotiecode) gewenst, maar heb deze niet ontvangen.
Top!
Perfect snel en goede producten
Fantastische kleuren, geweldige en comfortabele pasvorm, goede kwaliteit
Alles ok pakket goed ontvangen
Ik weet het nog niet. Het is een cadeau
Product voldoet aan mijn verwachting
Super
Alles perfect
Top
Artikelen komen overeen met de beschrijving, snelle levering, alles was perfect
Behalve dat ze het pakket buiten het huis hebben achtergelaten, fenomenale Franse markt, maar het transportbedrijf was slecht
Gemak om te bestellen. Snelle verzending. De bestelde sokken waren bij het eerste gebruik al kapot. Zeer middelmatige kwaliteit
Alles is perfect