★★★★★
op 1265 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Als je problemen hebt om de bekkenbodem te voelen, heeft het helemaal geen zin. De app helpt ook niet verder. Erg demotiverend!
vriendelijk bedankt voor uw feedback.
We zijn er graag voor u om u stap voor stap te begeleiden bij het gebruik van EMY. Stuur ons gewoon een e-mail op [email protected]
– we helpen u met tips en instructies, zodat u de training optimaal kunt benutten.
We zouden het fijn vinden om u op uw weg te ondersteunen!
Met vriendelijke groet,
Léa van Fizimed
Slecht! Te moeilijk in gebruik
We hebben je per e-mail advies gegeven over het gebruik van Emy. Heb je het toegepast? Was het nuttig voor je? Jouw feedback is waardevol voor ons!
Als je ondanks alles niet tevreden bent, kun je profiteren van de "Tevreden of je krijgt je geld terug"-aanbieding.
Ik wens je een fijne dag.
Léa van Fizimed
Onmogelijk om de sonde in te brengen, zelfs met een glijmiddel. Ik wil het retourneren en een terugbetaling ontvangen.
Als het gebruik van de Emy Trainer ondanks al onze adviezen niet voor u geschikt is, kunt u uiteraard gebruikmaken van de tevreden of geld terug garantie en het product aan ons retourneren. U vindt alle informatie over deze aanbieding op onze website in de sectie "Levering & Retour" van onze FAQ.
Ik wens u een fijne dag,
Léa van Fizimed
Levering is nooit aangekomen. Ik heb betaald via Paypal. Ik zou het fijn vinden als de bekkenbodentrainer nog aankomt.
De lading van de sonde werkt niet. De sonde heeft minstens drie uur nodig om op te laden en ontlaadt binnen enkele uren, zelfs als deze niet gebruikt wordt. Ik heb al een e-mail gestuurd voor een productruil, maar heb geen reactie ontvangen.
De stekker past niet op mijn Samsung, ik heb mijn revalidatie niet kunnen doen.
De sonde registreert mijn samentrekkingen niet goed, terwijl ik mijn revalidatie met mijn verloskundige doe en alles goed gaat, ik trek goed samen. Met deze sonde moet ik mijn benen samenknijpen om de spellen te spelen, terwijl dat niet zou moeten.
Het product was in de aanbieding met 20€ minder dan de prijs die ik net na mijn bestelling heb betaald. Ik heb niet van deze korting kunnen profiteren, wat erg teleurstellend is.
Ik heb problemen met het aangekochte object. Ik heb de afgelopen 3 dagen verschillende e-mails gestuurd, altijd zonder antwoord. Is er een echte klantenservice?
Naar aanleiding van uw antwoord op de vragenlijst waarmee we de storingen kunnen diagnosticeren, heb ik u zojuist per e-mail bevestigd dat we uw product zullen vergoeden. Deze vergoeding wordt volledig gedekt door de Fizimed-garantie. U ontvangt een retourlabel waarmee u het product naar ons kunt terugsturen.
Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit is en dat we alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ik wens u een fijne dag.
Léa van Fizimed
Niet tevreden, kan niet worden gebruikt. Kan de sensor niet verbinden met de Emy app.
Als je problemen hebt met het aansluiten van de probe op je telefoon, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice via [email protected]. We helpen je graag om samen een oplossing te vinden!
Vriendelijke groeten,
Léa van het Fizimed team
Ik wil mijn mobiel niet leren kennen
Als je problemen hebt met het gebruik van je Emy-sonde, neem dan rechtstreeks contact op met onze afdeling klantenrelaties via [email protected].
We helpen je graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Léa van Fizimed
Eerst werd het niet gevonden in de pakketwinkel en toen werd het al teruggestuurd...ik vraag me af waarom het niet gewoon bij mij thuis is afgeleverd dan had ik het allang gebruikt. Ik hoop dat ik het geld snel terug krijg, ik heb er geen interesse meer in.
De borstkolf werkt niet voor mij. Hij kolft niet genoeg vergeleken met de kolf met snoer die ik al bij de apotheek heb gehuurd...
Het spijt ons echt dat je niet helemaal tevreden bent met Emy Pump. Zoals vermeld in onze e-mail uitwisselingen, kon je gebruik maken van de "Tevreden of je geld terug"-aanbieding.
We wensen je het allerbeste voor de rest van je borstvoedingservaring en horen graag van je. Léa van het Fizimed team
Ik ben niet tevreden. Ik vind de sonde niet praktisch, omdat hij niet echt geschikt is. En ik wist niet dat je een abonnement moest nemen om andere oefeningen te krijgen.
Het spijt ons heel erg dat we niet helemaal tevreden zijn met het product. Zou je ons meer kunnen vertellen? We kunnen je waarschijnlijk advies geven om je te helpen.
Als je de Emy connected sensor koopt, krijg je de Duo-aanbieding: levenslang sensor + Emy App. Je hoeft geen abonnement te betalen, want de prijs van de app is inbegrepen in de prijs van de sensor.
Zodra je je Emy-sonde voor de eerste keer met de app verbindt, wordt de Duo: Emy-sonde + App-aanbieding ontgrendeld. De app zal je dan vragen om je abonnement direct in de winkel op te zeggen.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Léa van het Fizimed team
De sonde of oplader werkt niet
Je hebt contact opgenomen met de klantenservice om ons op de hoogte te stellen van het probleem en uiteindelijk is alles opgelost.
We wensen je het allerbeste met Emy!
We horen graag van je.
Léa van Fizimed
Ik heb mijn pakket.... nooit ontvangen
Zoals aangegeven in onze e-mailwisseling van 10/01/2025, heb ik gevraagd om uw pakket opnieuw naar uw adres te sturen.
Wij verontschuldigen ons voor dit incident, dat volledig buiten onze macht ligt.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Léa van het Fizimed team
Ik heb het nog steeds niet ontvangen
Volgens de informatie van Swiss Post heeft u uw pakket op 31 december 2024 opgehaald. We hopen dat u tevreden bent met Emy Trainer.
We zullen er voor u zijn.
Lea van het Fizimed team
Ik kan het trainingsprogramma niet openen
Als je dergelijke problemen hebt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice via [email protected]. Wij zullen uw verzoek dan in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Léa de l'équipe Fizimed
Ik begrijp de instructies niet, ik mis uitleg. Wanneer moet ik samen optrekken, wanneer moet ik loslaten? Ik begrijp ook de beoordeling niet. Het apparaat wil vaak geen verbinding maken met de Emy app, maar als ik vanaf het begin begin, werkt het ineens wel.
Neem contact op met onze klantenservice op [email protected] zodat we je kunnen helpen met het gebruik.
Met vriendelijke groeten,
Léa
Ik krijg de sonde niet aan de praat met mijn mobiele telefoon. Bovendien dacht ik dat deze aankoop me gratis toegang zou geven tot perineale oefensoftware. Maar nee, het is niet gratis. Ik voel me bedrogen.
Ik kan bevestigen dat je geen extra abonnementskosten hoeft te betalen. Ik heb je de instructies voor het ontgrendelen van de duoaanbieding gemaild.
Nog een fijne dag <3
Léa
Zeer goed
Ik ben teleurgesteld omdat ik dacht dat het zou helpen om dingen strakker te maken, of ik gebruik het niet zoals het hoort. Ik ga door, maar tot nu toe is er niet veel gebeurd. Met vriendelijke groet, Lisiane
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected], zodat we je kunnen helpen Emy te gebruiken.
Nog een fijne dag 🙂
👌
Ik ben nog niet begonnen
Aarzel niet om ons op de hoogte te houden van je vorderingen!
Nog een fijne dag 🙂
Goed
Ik kan geen verbinding maken
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we je kunnen helpen.
Nog een fijne dag verder.
-
Is nog niet aangekomen