De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Snelle bestelling, de bomber is zeer conform de foto's, zeer aangenaam om te dragen, ik hou ervan. Geen spijt. Enige minpuntje is de naad die de capuchon aan de rits verbindt, die al na slechts 2 weken gebruik loskomt..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling net gezien. Weet dat we alle reparaties doen en als het een defect is, kunnen we u een retourticket sturen. U kunt ons bereiken in de winkel in Mauléon per telefoon of per e-mail.
L
Lionel
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooi materiaal, en goede kwaliteit, jammer dat het bestelde model niet is wat ik heb ontvangen.... En voor de kwaliteit raad ik aan, dat is wat ik zal uitleggen op mijn YouTube-kanaal, materiaal 20/20 artikelen referentie om in de gaten te houden, met vriendelijke groet Yo
Vertaalde beoordelingen
G
Garnier R.
Opmerking: 4 van 5
Uitstekend product, super tevreden met de perfecte levering
Vertaalde beoordelingen
D
Dubois
Opmerking: 4 van 5
Eerste keer dat ik dit type product online bestelde: - perfecte maatgids: door deze te volgen kreeg ik de juiste jas - de levering: nog sneller dan verwacht - de kwaliteit van het product: komt overeen met wat ik verwachtte.
Vertaalde beoordelingen
C
Christian T.
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie laarzen ?? mooi leer, let echter op de maat... ze vallen een beetje groot.. ik moest van 42 naar 41 wisselen... ik raad deze site aan!
Vertaalde beoordelingen
B
Brewery
Opmerking: 4 van 5
het geleverde product komt goed overeen met de productomschrijving, de maat klopt. De levering vond binnen enkele dagen plaats.
Vertaalde beoordelingen
V
Valérie D.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed product, mijn partner is blij
Vertaalde beoordelingen
B
Bellenge
Opmerking: 4 van 5
Mooi product, een beetje groot maar ik twijfel om de kleinere maat te nemen
Vertaalde beoordelingen
C
Carine
Opmerking: 4 van 5
Levering oké. Mooie producten. Jammer dat de retouren betaald zijn, zelfs bij het plaatsen van een andere bestelling.
Vertaalde beoordelingen
J
Jacques R.
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie huid. Gewoon een klein minpuntje: op uw site dacht ik deze jas in donkerbruin te hebben gezien, hij is zwart. Niet zo erg. Voor de maat had ik contact met u: perfect.
Vertaalde beoordelingen
I
Isabelle
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering. Retour van een broek voor maatwisseling. Ook zeer snel. Ik ben tevreden met de kwaliteit van het leer. Aan te raden.
Vertaalde beoordelingen
W
Weño
Opmerking: 4 van 5
Alles goed behalve de verzend- en retourkosten voor maat- of artikelwijzigingen.., deze zouden voor rekening van de verkoper moeten komen, aangezien het artikelen zijn met een vrij relevante prijs.
Vertaalde beoordelingen
L
Lydianne
Opmerking: 4 van 5
Ik heb besteld op de website Cuirs Guignard en ik ben niet teleurgesteld, ook al heb ik het bestelde product geretourneerd vanwege de maat.
Vertaalde beoordelingen
A
Alain M.
Opmerking: 4 van 5
De kwaliteit ondanks de kleurfout, verder heel goed.
Vertaalde beoordelingen
N
Nicolas M.
Opmerking: 4 van 5
Een beetje te strak, anders is het model goed, de kleur perfect, de XXL blijft klein.
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine D.
Opmerking: 4 van 5
De kleur is top, ik had het liever gehad met een rits aan de zijkant
Vertaalde beoordelingen
B
Bacqué C.
Opmerking: 4 van 5
Kwaliteit van het product levertijd
Vertaalde beoordelingen
D
Dupuch O.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, mijn aankoop voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen omdat de mouwen extreem lang zijn en met een aankoop via internet, geen aanpassing! Ik zal het niet opnieuw doen! Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
J
Jessica M.
Opmerking: 2 van 5
Het product is correct, behalve een klein defect door iets scherps op de bovenkant van het leer. De jas komt helemaal niet overeen met de foto, de kleur is donkerder en een detail van de beschrijving is ook niet op de jas. Kleine opmerking: de factuur zit in een envelop. Maar toch teleurgesteld omdat ik me had gebaseerd op de foto.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening over uw aankoop van 11/12 voor een DUSTIN-jack van het merk Daytona in overweging, dat een van de belangrijkste producten is sinds verschillende collecties. Als het product een defect heeft, aarzel dan niet om het ons te laten weten voor een omruiling op onze kosten, natuurlijk. We zijn sorry als de visuele weergave niet overeenkomt met het model, want het is wel hetzelfde product, wat betreft de kleur is het inderdaad niet eenvoudig afhankelijk van de baden, en vooral de foto- en schermverlichting. Met vriendelijke groet
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede kwaliteit van het product, bestelling conform.
Vertaalde beoordelingen
M
Minibio
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed product, van kwaliteit, zeer snel geleverd (slechts 4 dagen). Gewoon twee kleine ongemakken: de verpakking in plastic zak is niet in overeenstemming met het product en de colissimo vermeldt slechts één dag van passage zonder tijd en zonder mogelijkheid om het pakket precies te volgen via de gegeven link. Je moet dus de hele dag thuis beschikbaar zijn.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean 2.
Opmerking: 4 van 5
Termijnen gerespecteerd, product komt overeen met de bestelling. Ik denk dat het jack in een kartonnen doos geleverd had kunnen worden en niet in een zak.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurent N.
Opmerking: 4 van 5
De kwaliteit van het product is top en de prijs op de Engelse site is interessanter dan op de Franse site!
Vertaalde beoordelingen
M
Mme B.
Opmerking: 4 van 5
Levering op tijd. Pakket intact Inhoud conform de bestelling
Vertaalde beoordelingen
I
Ika
Opmerking: 4 van 5
sympathieke vorm, een beetje klein echter en heeft niet "de goede geur van leer"
Vertaalde beoordelingen
H
Hadar N.
Opmerking: 2 van 5
Update II: Bedankt voor het hier tonen, maar ik heb het niet in mijn e-mail ontvangen. Misschien is het een technische misverstand, maar zelf proberen het uit te zoeken was vermoeiend zonder uw e-mails te zien (ik heb er elke dag naar gezocht), misschien zullen betere chatopties helpen, maar het is uw beslissing om te maken, ik had een slechte ervaring totdat ik hier een recensie achterliet en uw antwoord kreeg. Update: Ik heb een terugbetaling ontvangen op 13 december, ik wist niet waarom ik het kreeg totdat ik uw antwoord hier zag. Ik weet niet wat er met uw e-mails is gebeurd, maar ze hebben me niet bereikt, alles wat ik van u kreeg was een tracker op de 23e van november, daarna een e-mail om uw product te beoordelen. Ik heb een tas een maand geleden besteld. Ze hebben niet gereageerd op de e-mail die ik een week geleden heb gestuurd, ik weet niet eens hoe ik een manier kan vinden om een terugbetaling of het item via hen te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
update, de bestelling is terugbetaald en het pakket is eindelijk gevonden, vertrokken uit Frankrijk op 24/11 en aangekomen in Israël op 18/12, het moet worden opgehaald tegen belasting lun. - 05:55 19/12/22 Aangekomen op de distributiesite Israël - zon. - 10:57 18/12/22 Douaneoperatie voltooid Pakket is uit de douane, zal worden geleverd tegen betaling van een douanebelasting. Israël - zon. - 08:0518/12/22 In behandeling bij de douane - Israël - zon. - 08:04 18/12/22 In transit Pakket is aangekomen in het land van bestemming. Israël - do. - 15:27 24/11/22 In transit Pakket is het land van oorsprong verlaten Postcentrum 93 - 93 Hallo, uw bericht is misleidend, we hebben uw verzoeken goed ontvangen en op elk van uw e-mails geantwoord. We hebben uw pakket binnen 2/3 dagen verzonden, het is afgegeven bij het postkantoor, heeft Frankrijk verlaten en er zijn geen sporen meer sinds .... We hebben een klacht ingediend bij de post, het pakket is verloren, we hebben uw bestelling geannuleerd en een terugbetaling op uw bankrekening uitgevoerd. U heeft de terugbetaling en ons antwoord al een tijdje ontvangen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
E
Emmanuelle
Opmerking: 2 van 5
Bestelling geplaatst anderhalve week geleden en nog steeds geen informatie over de verzending...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Inderdaad, u heeft een bestelling geplaatst voor een paar laarzen die binnen 15 dagen / 3 weken geleverd zouden worden, daarom is uw bestelling in behandeling, we komen zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
L
Laurent M.
Opmerking: 4 van 5
besteld op maandag en geleverd op donderdag met een telefoontje ter bevestiging van de maat. zeer tevreden, ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
J
Jps
Opmerking: 4 van 5
Conform aan de bestelling, zeer mooie laarzen. 4 sterren vanwege de levertijd, een beetje lang.
Vertaalde beoordelingen
D
Daniel D.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, Al klant van het huis. Helemaal tevreden!! Uitstekende leersoorten, goede afwerking. Klein spijtje! dat de leersoorten en artikelen voor veel! niet van oorsprong en fabricage, Frans zijn.. (etiket ter ondersteuning) Jammer...D.D.
Vertaalde beoordelingen
N
Nouvelle C.
Opmerking: 4 van 5
Keuze van de perfecte maat, dankzij de maat-maat correspondentie Conformiteit product/beschrijving Tevredenheid over de kwaliteit van het product Levering conform wat is voorzien
Vertaalde beoordelingen
M
Morbihan
Opmerking: 2 van 5
Schoenen van hoge kwaliteit, maar hoewel ik een maat groter heb genomen dan mijn gebruikelijke maat, kon ik mijn voeten niet in de laarzen krijgen. Let op: retourkosten (20 euro): niet correct! De retour zou gratis moeten zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor uw bericht, onze laarzen zijn inderdaad van kwaliteit, het spijt ons echt. Het komt voor dat de voet te breed is en dat het moeilijk is om in de laarzen te komen, we raden aan om de pasvorm met een plastic zak te proberen om de maat te bepalen. Wat betreft de retour, we vermelden duidelijk op onze site dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, de retour wordt gedaan met een eenvoudige colissimo en afhankelijk van het gewicht dus gemiddeld tussen de 10 en 15 euro. Maar u heeft in uw beoordeling vergeten te vermelden dat we de 12 € verzendkosten op uw bankrekening hebben terugbetaald! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Moïse D.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede ervaring, de producten zijn van zeer goede kwaliteit en alles was perfect. Bedankt.
Vertaalde beoordelingen
M
Michel C.
Opmerking: 4 van 5
Na een fout bij de levering van het product, kreeg ik een commerciële geste die het probleem waardig was om deze geschil op te lossen. Ik heb nu een paar Mayura laarzen in echt python in camel kleur (lichtgeel), die voldoen aan de beschrijving, van zeer goede kwaliteit en goede afwerking, voor een correcte prijs.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Kleur en uiterlijk komen redelijk overeen met de foto. Zorgvuldig afgehandelde bestelling!
Vertaalde beoordelingen
C
Carette
Opmerking: 4 van 5
Snel en laarzen heel goed
Vertaalde beoordelingen
M
Myreille
Opmerking: 4 van 5
Mijn aankoop betreft een handtas. Ik vond de foto's van de artikelen zeer goed gemaakt. Je ziet het artikel echt goed tot binnenin de tas. De levering was echt zeer snel. De tas komt volledig overeen met de foto's, geen teleurstelling. Ik raad deze site ten zeerste aan
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Goede opvolging na verkoop. De kleur van de bestelde jas kwam niet overeen. Ik heb het pakket teruggestuurd en werd snel terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe B.
Opmerking: 4 van 5
Goede contact en goede ontvangst op tijd.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.