Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 2 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
S
Sandrine
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering, serieus. Gewoon een beetje teleurgesteld over de kleur tussen de foto en de werkelijkheid, leer is veel donkerder in het echt dan op de foto.
Vertaalde beoordelingen
Z
Zoulikha A.
Opmerking: 4 van 5
Product op tijd aangekomen. Retour omdat de maat niet geschikt is. Snelle terugbetaling
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente A.
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooi leer, correcte prijs. Goed verpakt. Maar de doos is erg groot. Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
K
Karine D.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb een paar laarzen gekocht een paar weken geleden, ik ben er blij mee! De verkoper is goed in advies. Maar ik wil een ander model kopen... maar niet mijn maat sinds ... Krijgen jullie een nieuwe levering? Is het mogelijk om te reserveren of te bestellen? Leren enkellaarsjes voor dames zwart Sancho / Mayura " 2258 " 39 Met vriendelijke groet, Karin
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht goed ontvangen, we hebben de boots 2258 zwart al enkele weken in productie bij onze leverancier, we zouden ze binnenkort moeten ontvangen. Als u dat wilt, kunnen we uw bestelling noteren, bel 05 46 41 43 99. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
V
Vg
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede kwaliteit Snelle verzending Voor mij zou de retourperiode verlengd moeten worden. 14 dagen is niet genoeg. Ik moest het kerstcadeau voor de grote dag laten passen om zeker te zijn dat ik me niet vergiste
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Moeilijk om de voet erin te krijgen.. naar een schoenmaker gegaan om het leer bij de wreef te verbreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bij de eerste pasbeurten is het inderdaad altijd vrij moeilijk om aan en uit te trekken, maar het mag niet pijnlijk zijn. Aarzel niet om het met een plastic zak te proberen, de voet glijdt veel beter dan met sokken. Als het echter echt te krap is, aarzel dan niet om het terug te sturen voor een ruil zonder iets bij een schoenmaker te doen ... fijne dag
C
Catherine G.
Opmerking: 4 van 5
De grijze lamsleren jas, gemaakt in Spanje, van het merk YKS leather, is van goede kwaliteit. Ik ben tevreden met mijn aankoop.
Vertaalde beoordelingen
Y
Yann L.
Opmerking: 4 van 5
Jas komt overeen met het gepresenteerde model. Goede kwaliteit. Nooit teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
M
M.luce
Opmerking: 4 van 5
Zeer snelle en serieuze service! Enige minpunt is dat u mijn maat 3XL niet had.
Vertaalde beoordelingen
R
Roger
Opmerking: 4 van 5
Tevreden met mijn bestelling, bestelling goed gerespecteerd. Snelle levering. Super aan te raden.
Vertaalde beoordelingen
H
Hibou
Opmerking: 4 van 5
De levering was snel, het jasje lijkt van goede kwaliteit te zijn. Ik heb het leer en de capuchon waterdicht gemaakt, geen problemen met de regen. Ik vertrek om 3 uur 's ochtends met de fiets voor de kou, ook geen problemen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Voor de negatieve punten zou ik zeggen: 1. Het leer lijkt een beetje dun in vergelijking met mijn oude jasje 2. De binnenzakken zijn naar mijn smaak niet diep genoeg (ze sluiten niet met een telefoon erin) 3. Het is maat L, maar persoonlijk vind ik dat het meer maat M is, mijn oude jasje in L is veel breder en ik kan er iets dik aan hebben, met deze is dat niet het geval. Voor de positieve punten 1. De naden lijken goed robuust 2. De jas blijft Licht (ik geef de voorkeur aan zware jassen, maar een lichte jas is leuk) 3. Echt warm 4. De capuchon is goed diep en beschermt echt goed tegen regen en wind 5. De ritsen om de zakken te sluiten (met een klein leren bandje om je handen niet te schuren op koud metaal) 6. Zakjes op de borst zijn diep 7. De prijs! De jas heeft een echt leuke prijs gezien de kwaliteit (nu nog afwachten in de tijd)
Vertaalde beoordelingen
M
Martial L.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, ik heb een leren rugzak "zeffy" besteld bij "cuirs-Guignard! Ik heb het model ontvangen dat op de foto van de site staat, maar een tas "VERA PELLE" "MORA" - Luxe Italiaanse echte leren tas made in Italy. Ik dacht Frans te kopen en ontvang Italiaans, terwijl er niets op de site staat dat dit het geval is. Integendeel, alles laat denken dat deze tas door Guignard is gemaakt. Ik ben een beetje teleurgesteld over dit punt, ook al is de tas prachtig! Het zou goed zijn om dit op uw site te vermelden. Ontvang onze beste groeten.
Vertaalde beoordelingen
A
Arnaud
Opmerking: 2 van 5
Het pakket dat door Colissimo werd verzonden, was genoteerd op 1,850 kg. Ik ben naar het postkantoor gegaan en ze hebben het gewogen op 2,400 kg. Ik heb 17 euro betaald en 21 met garantie. Bij 1,850 was het 9,75€. Ik zou willen dat er retourformulieren zijn en dat de verzendkosten van het terugbetaalde bedrag worden afgetrokken om de retour te vergemakkelijken en dit soort problemen te voorkomen. Het feit dat het gewicht niet hetzelfde is, heeft mijn vertrouwen in de leverancier niet versterkt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een leren redskins jas besteld, eenmaal ontvangen heeft u contact met ons opgenomen voor een terugbetalingsverzoek. Zoals aangegeven in de algemene verkoopvoorwaarden zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Uw bestelling is geannuleerd en terugbetaald op uw bankrekening. Wat betreft het gewicht, dit is automatisch op onze verzendlabels met een gemiddeld gewicht van 1.85, de aanpassing wordt binnen de post op onze facturen gedaan, we begrijpen dus helemaal niet uw gebrek aan vertrouwen, u heeft uw pakket goed geopend, de kwaliteit van de jas gecontroleerd, enz.... Bovendien hebben we net op onze postsoftware gecontroleerd en voor een pakket dat in colissimo wordt verzonden met handtekening voor 2.4 kg, is het tarief 11.51€ en niet 21 euro. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Natuurlijk is het een online aankoop en kan je geen proef doen. De verwerking van de bestelling en de verzending was efficiënt en snel. Echter, het product is te groot en volgens mij komt het niet overeen met de maten die in de maattabel zijn gegeven. Veel te groot en retour is te ingewikkeld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht genoteerd en zijn echt sorry als het product niet geschikt is. Inderdaad, we geven aan dat dit product van schapenleer in rechte vorm groot valt in tegenstelling tot veel leren kleding. Voor een ruil is er niets eenvoudiger, u hoeft ons alleen maar per e-mail of telefoon te informeren, het pakket terug te sturen in colissimo naar de winkel, zodra we het ontvangen, bevestigen we uw ruilverzoek, terugbetaling enz. Met vriendelijke groet.
F
Florence
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooi leer, ik heb niet de maximale score gegeven omdat ik wil zien hoe het in gebruik is....
Vertaalde beoordelingen
F
Furtif
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed geïnformeerd via de telefoon, perfecte ontvangst, levering op tijd en goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
F
Francis S.
Opmerking: 4 van 5
Leren tas van het merk Hexagona met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
X
Xxx
Opmerking: 4 van 5
De ontvangen producten, handtas, portemonnee en portefeuille zijn zeer goed afgewerkt en zeer mooi. Ik betreur alleen de kleur van de tas, die heel mooi is (bruin), maar niet overeenkomt met de foto op internet (grijs) die ik liever had. Dit weerhoudt me er niet van om dit bedrijf aan te bevelen.
Vertaalde beoordelingen
A
Anglada C.
Opmerking: 4 van 5
Ik raad deze site aan. Ik heb gebeld voor informatie over de maat die ik moest bestellen, een charmante persoon heeft me geholpen. Snelle verzending en mijn leren jas is van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
J
Jeanne-Paule D.
Opmerking: 4 van 5
Klant sinds meerdere jaren, ik koop elk jaar twee 501 zonder problemen, dank aan jullie.
Vertaalde beoordelingen
S
Saúl C.
Opmerking: 4 van 5
Geweldige klantervaring, ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
G
Gilles S.
Opmerking: 4 van 5
EEN GOED PRODUCT
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Levering op tijd. Product van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Pierre S.
Opmerking: 4 van 5
Super leer, het enige kleine minpuntje is dat de kraag niet voldoende waterdicht is, mooie jas.
Vertaalde beoordelingen
G
Gwladys
Opmerking: 4 van 5
Hallo, de tas die ik heb besteld was uiteindelijk niet meer beschikbaar... Ik werd snel geïnformeerd. Het bedrijf heeft me zelfs gecontacteerd zodat ik hen een R.I.B kon sturen om terugbetaald te worden. Een beetje teleurgesteld dat ik de tas van mijn dromen niet heb gekregen... Gwladys.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, inderdaad, u heeft besteld en het laatste exemplaar is dezelfde dag verkocht, we hebben u meteen gecontacteerd om samen een wijziging van referentie, kleur of een terugbetaling te regelen, u heeft ervoor gekozen om terugbetaald te worden. We zijn echt sorry en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
S
Sylvie
Opmerking: 4 van 5
Goede opvolging van de bestelling en goede luisterbereidheid met betrekking tot het gezochte product. Jas ontvangen van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard
Opmerking: 4 van 5
Volledige en nauwkeurige telefonische informatie. 4 sterren omdat het product een klein defect heeft naar mijn mening (lichte vervorming of uitgerekt suede onderaan de jas).
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie L.
Opmerking: 4 van 5
Jas goed product, goede kwaliteit. Gewoonlijk schommel ik tussen maat S en M. Ik heb maat M genomen, het valt niet erg groot. Ik ben tevreden.
Vertaalde beoordelingen
N
Nicole D.
Opmerking: 4 van 5
Santiag van zeer goede kwaliteit komt overeen met mijn aanvraag.
Vertaalde beoordelingen
J
Jesus
Opmerking: 4 van 5
Snelheid in het opstarten van de verzending.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een broek betaald van 241€. De dag na ontvangst is de naad van de tailleband losgekomen. Ik stuur de broek terug. Daar word ik uitgescholden omdat de broek vuil is. Men belooft me een reparatie zonder omruiling (ik heb 241€ uitgegeven), geen terugkoppeling sinds 1 week....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Page, we hebben uw bericht over uw beoordeling op Truspilot in behandeling genomen. We hebben de reparatie gratis uitgevoerd zoals door u gevraagd (overlegd met u via de telefoon). We adviseren u om uw broek niet aan de lussen te trekken, maar meer bij de taille om ze niet te verzwakken. Wat betreft de staat van de broek, het spijt ons, maar we oordelen dat deze gedragen is, inderdaad toen we uw pakket ontvingen en openden, was de broek aan de voorkant en achterkant bevlekt zoals spetters, daarom konden we deze niet omruilen. Uw broek is gisteren uit de werkplaats gekomen en onmiddellijk verzonden voor ontvangst bij u binnen 48 of maximaal 72 uur (retour op onze kosten). We blijven uiteraard tot uw beschikking zoals voor al onze klanten per e-mail of telefoon als u informatie of andere behoeften heeft. We wensen u een uitstekende dag. Met vriendelijke groet.
A
Angel
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Stijl is top!
Vertaalde beoordelingen
P
Pascal.
Opmerking: 4 van 5
Leren jas van zeer goede kwaliteit, goed verpakt, snelle verzending. Maat is iets te groot, ik heb maat M genomen voor 1.83m en 88kg en goede schouders, en volgens de maatgids werd ik bijna aangeraden om maat L te nemen.
Vertaalde beoordelingen
D
Domitin
Opmerking: 4 van 5
Artikel zoals besteld.
Vertaalde beoordelingen
C
Clienteloyez
Opmerking: 2 van 5
Een levertijd die niet acceptabel is en niemand waarschuwt voor de vertraging
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 28/02 voor een artikel dat een levertijd van 15 dagen / 3 weken aangaf, goed benadrukt op de productfiche en opnieuw vermeld voor de betaling! We hebben u per e-mail geïnformeerd over de termijn en aangegeven dat het pakket in week 12 zou vertrekken, dat is volgende week, en we hebben het pakket eerder verzonden, het is vanmorgen vertrokken. We hebben u per e-mail geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link, u zou het binnen 48 uur moeten ontvangen. We hebben dus het kledingstuk verzonden binnen de oorspronkelijk voorziene termijn, de termijn is goed gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen, Met vriendelijke groet.
S
Scemama T.
Opmerking: 4 van 5
De laarzen zijn comfortabel en mooi en lijken op wat werd aangeboden, maar de naad van de zool was niet goed vastgezet en als ik ze niet meteen had laten repareren, zou dat een groot probleem zijn geweest! Het is jammer, anders zou het perfect zijn geweest.
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie laarzen
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
De hele transactie is goed verlopen
Vertaalde beoordelingen
N
Nelly D.
Opmerking: 4 van 5
Het enige probleem is de kleur die totaal niet overeenkomt met de afbeelding
Vertaalde beoordelingen