De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Goedenavond, de foto's op uw site komen niet echt overeen met de kleur die ik heb ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt heel erg sorry, we proberen echter zo nauwkeurig mogelijk te zijn, de foto's zijn zo min mogelijk bewerkt, maar het kan zijn dat er bij iets lichtere kleuren, afhankelijk van de verlichting van de kamer en de flits, een lichte afwijking is. Onze oprechte excuses als de kleur niet aan uw verwachtingen voldoet, in dat geval hoeft u het product alleen maar naar ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Rdolb
Opmerking: 3 van 5
Mooie producten, efficiënte retourservice, jammer dat, wanneer een kledingstuk duidelijk als 'klein vallend' wordt herkend, dit niet wordt aangegeven.... dit had me een 'kostbare' retour kunnen besparen, en de teleurstelling dat ik mijn wens voor een leren jas niet kon waarmaken!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt heel erg sorry voor deze teleurstelling, u had ons aangegeven dat het kledingstuk te kort was in de mouwen en te smal in de armsgaten maar perfect voor het lichaam en de schouders. We hadden inderdaad eerder opgemerkt dat de armsgaten vrij smal zijn, maar het hangt allemaal af van de lichaamsbouw. Maar voor de mouwen hebben we meestal vrij vaak de mouwen te lang, we kunnen ze dus zonder problemen inkorten! Onze excuses, in de hoop u binnenkort weer te zien en aarzel niet om contact met ons op te nemen voor zo veel mogelijk informatie over het kledingstuk. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
H
Herve
Opmerking: 1 van 5
Thuis aanwezig maar niet geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We zijn sorry voor dit voorval, onze dienstverlener 'Colissimo de post' moet vergeten zijn u te verwittigen bij zijn aankomst of heeft zich niet de moeite getroost om het nodige te doen aangezien u in een gebouw woont met mogelijk een intercom (het is mogelijk dat dit niet uw gebruikelijke postbode was door de vakanties). We herhalen onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De boots zijn goed en comfortabel, ik geloof dat ze iets te groot zijn, ik wilde leren schoenen, dat is oké, maar de rubberen beschermzolen zijn te dik en geven een beetje een goedkope uitstraling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft boots van leer 2374 in whisky kleur besteld, het is een super leuk product dat zowel typisch cowboy is als eenvoudig voor het dagelijks leven. Volledig leer, binnen- en buitenkant, alleen de hak is beschermd door een rubberen hak, we hadden geen specifieke opmerkingen over dit onderwerp, maar we kunnen de info aan de leverancier doorgeven ;) . Vergeet niet om bij uw schoenmaker een zool te laten toevoegen om de leren zool te beschermen en zo uw boots vele jaren te behouden!! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Malfilatre. D.
Opmerking: 3 van 5
Ik vind dat voor de prijs!!! De kwaliteit van het leer is niet optimaal. De snit is mooi, maar ik vind het leer zeer, zeer dun, wat doet vermoeden dat sommige elementen van de blazer zeer snel zullen slijten. Ik geef toe dat ik zeer verrast was door het gewicht, ik had verwacht een leer te hebben dat goed blijft zitten en dat is niet het geval, voornamelijk vanwege de dunheid van het product. Ik was van plan om deze winter een driekwart te kopen, maar nu ben ik aan het nadenken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed ontvangen, u heeft gekozen voor de Pierre jas, we hebben dit product al meerdere collecties in de winkel en er zijn geen bijzondere problemen. Het is van soepel lamsleer, maar niet van slechte kwaliteit, integendeel. We zijn echt sorry als u teleurgesteld bent over uw aankoop, in dat geval, als het product nieuw en niet gedragen is, aarzel dan niet om het naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
A
Aline B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een paar laarzen besteld voor de verjaardag van mijn man en we hebben 2 laarzen van 2 verschillende modellen ontvangen. Een onaanvaardbare nalatigheid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 12/04/2019 een bestelling geplaatst op onze site, de laarzen zijn dezelfde dag verzonden. We hebben geen terugkoppeling van uw kant ontvangen over de bestelling die bijna een maand geleden is ontvangen. Vaak informeren klanten ons als er een probleem is met maat, kleur, schoenmaat of andere via e-mail of telefoon eerder dan op Trustpilot. We waren dus zeer verrast om dit op deze manier te horen, we hebben onze onderzoeken gedaan. En inderdaad, bij het controleren van de dozen in de winkel hebben we in een doos een voet van 2944 en een voet van 3396 gevonden, twee zeer vergelijkbare modellen die per ongeluk door een klant of een van onze verkopers in dezelfde doos zijn geplaatst. Onze excuses voor dit ongemak, we hebben u zojuist een voorafbetaald retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket en een commerciële korting om ons te verontschuldigen. In de hoop dat we u zo goed mogelijk hebben geantwoord en het nodige hebben gedaan om u tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Chrystine B.
Opmerking: 3 van 5
Op zoek naar rode cowboylaarzen, dacht ik mijn geluk te hebben gevonden op de site van Cuirs Guignard. De levering was snel, de betaling in drie termijnen is een plus, maar de verzendkosten zijn vrij hoog. Bij ontvangst, teleurstelling, niet over het product, prachtig, maar over de maat en de snit. De laarzen zijn te groot (+ of - een maat te veel) en vooral te breed. Ze lijken gemaakt voor een mannenvoet, terwijl ze in de zoekopdracht dameslaarzen verschijnen. Niet overtuigd dat een maat kleiner ook het verschil in breedte zou maken, heb ik ze liever teruggestuurd en om een terugbetaling gevraagd, wat snel en zonder probleem is gedaan. Een ander klein minpuntje, voor de retour werd ons gevraagd de factuur bij te voegen, onmogelijk te vinden hoe deze te downloaden vanuit mijn account. Ik moest de pagina kopiëren/plakken, niet erg praktisch... Samengevat, goede producten, goede klantenservice, maar een gebrek aan informatie in de beschrijvingen.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Ik had dezelfde
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen maar begrijpen niet helemaal of u tevreden bent of niet. U heeft een klassieke herfst/winter kledingstuk gekocht, zeer comfortabel, basis, gemakkelijk te combineren en te dragen. Zocht u juist een snit die u eerder had of bent u teleurgesteld omdat het te veel lijkt op wat u had! In ieder geval, aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice indien nodig. Fijne dag. ETS GUIGNARD
D
Dos S.
Opmerking: 3 van 5
Stiksel bij de knopen niet goed genoeg, dat wil zeggen slecht genaaid, moest alles opnieuw doen anders gaat het.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als het product kleine problemen met de stiksels heeft, in dat geval moet u niet aarzelen om contact met ons op te nemen voor een retour. Let op, als u het over de knopen heeft, want deze zijn altijd op een flap genaaid en niet op de stof geplakt, omdat het nodig is om de dikte van het leer te kunnen doorbreken. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Te lang, het is nu 7 dagen geleden dat mijn bestelling is geplaatst en bij het bellen van de klantenservice zeggen ze dat de levering pas over 1 week zal plaatsvinden. Dus als het gaat zoals afgesproken, zou het 15 uur duren om een. Blouson te krijgen, terwijl mijn andere bestelling 2 dagen later aankomt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw bericht gelezen en zijn echt sorry, we dachten dat u op de levertijd had gelet. Het staat duidelijk op het bestelde product dat het binnen 10 werkdagen wordt geleverd, de termijn zal goed worden gerespecteerd! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Philippe
Opmerking: 1 van 5
De bankcheque wordt geweigerd als betaalmiddel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, helaas, zoals veel winkels, zijn we gedwongen om de betalingen per cheque stop te zetten vanwege veel problemen met wanbetalingen, we konden zo niet doorgaan. We bieden echter verschillende betaalmethoden aan voor onze klanten, bankoverschrijving voor degenen die hun bankgegevens niet op internet willen invoeren, betaling per creditcard met onmiddellijke afschrijving of zelfs in 3 termijnen zonder kosten en tenslotte PayPal-betaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Leveringstermijnen vrij lang, verzendkosten relatief hoog, retour voor ruil op uw kosten, maar het product komt overeen met de beschrijving
Vertaalde beoordelingen
D
Depoortere J.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling in 2 keer geleverd omdat het 2e product later werd geleverd, als het goed is 3 tot 5 weken na bestelling (product niet in de uitverkoop en niet aangegeven als niet op voorraad!!)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Depoortere, u heeft inderdaad een bestelling geplaatst op onze site voor twee artikelen, een jas in de uitverkoop dus op voorraad en een paar Sendra laarzen die niet meer op voorraad zijn in uw maat. We hebben ervoor gekozen om in twee zendingen te verzenden om u niet te lang te laten wachten en zo uw jas zo snel mogelijk te ontvangen. Voor de laarzen, zoals aangegeven op de site, is de verzendtijd gemiddeld 4 tot 6 weken. We hebben u per e-mail geïnformeerd over de verzending van de jas in eerste instantie en dat de laarzen in productie waren en later zouden worden verzonden. We dachten dat u dit punt had opgemerkt dat we benadrukken op de productfiche en in de winkelwagentje voor validatie van de betaling, om juist dit soort ontevredenheid te voorkomen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
K
Kowolik J.
Opmerking: 3 van 5
De jas is van goede kwaliteit, niets te zeggen over het leer, maar zeer slecht gesneden voor een 6xl, ik heb al 2 leren jassen van deze maat, elders gekocht en deze 6xl zijn veel groter en comfortabeler om te dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen, inderdaad, dit product valt niet zo groot uit in vergelijking met andere meer rechte of ruime modellen. Deze jas is misschien een beetje te smal bij de armsgaten ondanks zijn maat 6XL, omdat het een lichaam aansluitende vorm heeft. Als u het echter te klein vindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling, fijne dag!
J
Jean C.
Opmerking: 1 van 5
Men vraagt me om te beoordelen, onmogelijk omdat na meer dan 8 dagen niet geleverd. Colissimo?? onzin, ik weet zelfs niet waar mijn aankoop is. Kwaliteit van de producten misschien goed, maar hoe een beoordeling geven zonder alleen maar geprobeerd te hebben wat je hebt gekocht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad de Trustpilot uitnodiging iets te vroeg ontvangen omdat uw pakket vandaag geleverd moet worden, dus hoe kunt u uw bestelling beoordelen! In de hoop u zo goed mogelijk te helpen, fijne dag!
T
Thierry N.
Opmerking: 1 van 5
Pakket besteld op 01/01/2019, tot op heden nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad een paar laarzen besteld op 01/01, zoals we op onze site hadden aangegeven tijdens de feestdagen, was het bedrijf Mayura gesloten tot 7 januari. We geven een termijn van 15 dagen / 3 weken voor de verzending van het pakket, uw bestelling is dus pas vanaf 7 in behandeling genomen, we zitten nog steeds binnen de termijn. We zijn sorry als deze termijn te lang lijkt of dat u het niet had opgemerkt voordat u bestelde. Als u echter liever de bestelling annuleert, begrijpen we dat volledig. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Te lang voor de levering. Toen ik bestelde, stond er niet aangegeven voordat ik het in mijn winkelwagentje deed dat de termijn 3 weken was, anders had ik mijn bestelling niet bevestigd. Ik vind dat niet top, dat is alles.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op 10/01 's middags een paar Mayura laarzen besteld. Zoals vermeld op de productfiche, hebben we ze niet op voorraad, het duurt 15 dagen tot 3 weken omdat ze uit Spanje komen. Uw pakket is gepland voor verzending maandagochtend, dus slechts 10 dagen na uw bestelling, u ontvangt ze dus halverwege volgende week, sneller dan de aangekondigde termijn. We dachten dat u dit punt had opgemerkt dat heel duidelijk op de site staat om teleurstelling bij onze klanten over de levertijd te voorkomen. We hopen dat het product u zal bevallen, Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Mr. Germann, nu wil ik een belangrijke informatie delen na mijn tweede levering voor een defect artikel, er is niets aangeboden, zelfs geen gebaar van commerciële aard, behalve de terugbetaling na een bepaalde tijd, schandalig, ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Mr. Germann, we zijn echt sorry dat we u zo teleurgesteld hebben, u heeft inderdaad uw jas ontvangen en een drukknop was defect en u vond de knopen te los, we hebben u dezelfde dag een retourlabel gestuurd voor de terugzending. Het is inderdaad teleurstellend om een kledingstuk in deze staat te ontvangen, we hebben het zo snel mogelijk geregeld en alles op ons genomen. Zodra we uw pakket ontvingen, hebben we de jas naar een van onze naaisters gestuurd die de drukknop heeft vervangen en alle knopen heeft gecontroleerd, de knoop die niet vastzat opnieuw heeft genaaid en de anderen heeft verstevigd. We hebben u ook per e-mail een kortingscode gegeven voor een toekomstige bestelling. Bij de ontvangst van uw pakket heeft u ons uw teleurstelling meegedeeld, we hebben ons verontschuldigd en u aangeboden om u terug te betalen. We zijn echt nogmaals sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Alex-Trem
Opmerking: 1 van 5
Termijn niet gerespecteerd, maar in alle eerlijkheid is dat niet het ergste, het jack is beschadigd met scheuren op de rug en op de kraag, overal zwarte vlekken. Gezien de prijs van het artikel had ik meer zorgvuldigheid en respect verwacht. Het leer is van goede kwaliteit, maar de mensen die het hebben behandeld hebben niets gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben, we bieden u aan om het product terug te sturen voor een terugbetaling, uiteraard als het nieuw en ongebruikt is. We willen u echter wel laten weten dat uw bestelling op donderdag 15 december om 22.00 uur is geplaatst en op maandagmorgen 19 december is verzonden. Het is duidelijk vermeld op het productblad, verzending binnen 7 dagen, we hebben uw bestelling zo snel mogelijk voorbereid met respect voor de aangegeven termijn. Wat betreft de staat van het leer, we controleren het jack voor verzending, maar het kan zijn dat het leer kleine markeringen vertoont,
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Het product voldoet aan de verwachtingen. Er zouden meer afhaalpunten moeten zijn: te ver om het op te halen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor uw kleine bericht, we zijn blij dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Wat betreft de afhaalpunten, helaas ligt dat niet in onze handen, we kunnen het altijd doorgeven aan de post! Met vriendelijke groet
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie laarzen, conform het getoonde model, maar ik moest ze naar de schoenmaker brengen om het leer soepeler te maken, zo stijf dat het onmogelijk is om ze aan te trekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Als de maat te krap is, aarzel dan niet om ze naar ons terug te sturen voor een ruil. Zoals je weet zijn de laarzen in het begin vrij stijf, ze zullen soepeler worden en uitrekken als je ze draagt. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer goed product. Mooi leer, goed verpakt. Echter, de kleur op de foto's is niet hetzelfde in werkelijkheid. Op de foto's, met het licht, kocht ik een leren tas in CAMEL terwijl deze in werkelijkheid glanzend bruin is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry voor dit kleine probleem, we proberen zoveel mogelijk onbewerkte foto's te hebben om zo dicht mogelijk bij de waarheid te komen. Het komt voor dat we kleine nuances hebben met reflecties, de flits, enz., onopzettelijk, bovendien komt het voor dat we in hetzelfde model verschillen in afwerking van de ene huid naar de andere hebben. Met vriendelijke groet
F
Furno
Opmerking: 3 van 5
De jas is van goede kwaliteit maar is niet goed gesneden.
Vertaalde beoordelingen
H
Henri
Opmerking: 3 van 5
If nothing is to be reproached regarding the shipping and packaging, on the other hand, it is quite different for the received garment: Three-quarter leather men's down jacket "101086" from the brand "DAYTONA", having ordered size 3XL after a phone exchange regarding my size, it turned out that I could not wear this item, the sleeves being much too tight?! Too bad because overall the garment breathed quality. No problem regarding the refund. HC
Vertaalde beoordelingen
H
Hyperion212
Opmerking: 3 van 5
Het leer is van uitstekende kwaliteit, echter de ritsen zijn slecht gemaakt (bij het eerste gebruik van die van de rechtermouw, heb ik hem in mijn hand en heb geprobeerd het zelf te repareren maar hij is gebroken. Dus het is dood voor de klantenservice, ik ga kijken hoe ik het ga doen). Verder is de leveringsservice vrij lang maar dat is begrijpelijk omdat sommige producten op aanvraag worden gemaakt. Ik denk dat het een zeer goede site is, ik had gewoon pech en dat gebeurt helaas.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen uw bericht in overweging, onze excuses voor dit kleine ongemak en aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen voor een service. We zullen de sluiting kunnen vervangen en de jas zo snel mogelijk naar u terugsturen, maak u geen zorgen, het is niet uw schuld, de sluiting mag niet zo snel loslaten. Vergeet vooral niet om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet
C
Christelle
Opmerking: 3 van 5
Helaas was het artikel te groot bij de mouwen. Ik moet een retour doen en de verzendkosten zijn voor mijn rekening... zeer slecht punt in vergelijking met andere e-commerce sites.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Als het artikel te groot is bij de mouwen, is het heel goed mogelijk om het aan te passen, bovendien zijn de aanpassingen gratis! Als het nodig is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of per telefoon 05 49 81 46 94. Wat betreft de retouren, helaas geven we dit aan op onze website, inderdaad, de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Met vriendelijke groet
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Mooie leren kwaliteit, enige negatieve punt van de bestelling is de levering, bestelling geplaatst op de 17e, verzonden op de 22e, ontvangen op de 25e, maar geen e-mail of sms om te waarschuwen dat het pakket bij het afhaalpunt was aangekomen. Ik heb uiteindelijk het afhaalpunt gebeld dat me vertelde dat mijn pakket beschikbaar was, terwijl het op de tracking nog steeds in het postcentrum 14 stond, terwijl het pakket al 2 dagen geleden was aangekomen. Gezien de prijs van de jassen zou de levering gratis kunnen zijn of van betere kwaliteit via Chronopost en niet Colissimo.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad uw bestelling op de 17e geplaatst, we hebben deze op de 22e verzonden en we hebben u een e-mail gestuurd over uw bestelstatus om u te informeren over de verzending en ook om u het trackingnummer door te geven. U kunt via deze link de voortgang van uw pakket dag na dag volgen. Het komt echter voor dat e-mails in uw spam terechtkomen of dat het e-mailadres onjuist is en helaas kunnen we dat niet weten. Bovendien moet u verplicht een sms of een e-mail van de post ontvangen waarin u wordt gewaarschuwd over de afgifte op het afhaalpunt, het is vreemd dat u niets heeft ontvangen. We zijn echt sorry voor dit ongemak en zijn blij dat het leer u bevalt. Met vriendelijke groet. ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Mediocre kwaliteit leer, jullie zijn alleen maar oplichters.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking over een bestelling die in januari 2018 is geplaatst voor een leren jack van lamleer in een verouderde aviatorstijl in overweging. Het spijt ons echt als het jack niet aan uw verwachtingen voldoet, we proberen juist onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen en zijn in geen geval oplichters. We werken met vertrouwde merken, selecteren onze jassen zorgvuldig. We zorgen altijd voor opvolging, klantenservice, onderhoud, reparatie, enz. We zijn altijd bereikbaar via e-mail, per telefoon om uw vragen en opmerkingen zo goed mogelijk te beantwoorden. En op dit punt zijn we echt verrast omdat we nooit een terugkoppeling van uw kant over deze bestelling hebben ontvangen in de afgelopen 7 maanden. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
E
Emilie
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi product. U bent zeer reactief op de vragen die ik u per e-mail heb gesteld. Ik ontving het op tijd voor mijn man. Enige kleine minpuntje, ik had verwacht het jack in een hoes te ontvangen ter bescherming naast de tas. Maar verder raad ik u 100% aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Hartelijk dank voor uw bericht, we willen u graag laten weten dat we geen hoes gebruiken, we zijn daar niet voor. Leren kledingstukken mogen niet onder een hoes worden gestopt, ze moeten absoluut kunnen ademen, ze mogen niet worden afgesloten. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
B
Boulanger
Opmerking: 3 van 5
De jas in maat M is veel te klein en in L veel te groot.. Maar de verkopers zijn zeer beschikbaar en vriendelijk.
Vertaalde beoordelingen
A
Aliens
Opmerking: 1 van 5
dus ik kom terug na drie maanden mijn cobalt Redskins jas "RIVAS ROCHO" te hebben gedragen, nou ja, drie maanden...... het lijkt eerder op een tiental jaren gezien de ultra prematuur slijtage van de jas. op het niveau van de mouwen, onder andere, niet alleen is de kleur al verdwenen, maar ook de korst van het leer is verdwenen, ik denk dat er snel gaten zullen verschijnen. om er zeker van te zijn heb ik twee oude jassen tevoorschijn gehaald, elk meer dan tien jaar gedragen en daar is niets mee aan de hand. en als dat nog niet genoeg is, hoe meer ik deze jas bekijk, hoe meer ik beschadigingen en een hoop kleine gaten in de korst vind, die ruw zijn verzameld. ik laat de voering die slap is en de binnenzak die niet op zijn plaats blijft. soms vraag ik me af of ze me geen tweedehands jas hebben verkocht. dus om het kort te maken, ik raad de Redskins jassen af die aan de onderkant van de markt zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry en tegelijkertijd verrast omdat we niet op de hoogte zijn geweest van een probleem met uw jas die in januari is besteld. We werken al vele jaren samen met het merk Redskins, dat een sterke reputatie heeft voor zijn kwaliteitsleren jassen. De Rivas jas is gemaakt van lamsleer, dus een vrij dun, soepel leer, dat fragieler is dan rundsleer. Verder hangt het ook af van de behandeling die u aan uw jas geeft (bijvoorbeeld, we raden het af voor de motor, u moet ervoor zorgen dat u het niet vochtig opbergt, altijd goed op een hanger hangen, enz.) We verkopen in geen geval tweedehands kleding, al gedragen, we zijn dus nogmaals zeer verrast en sorry en we nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 49 81 46 94. Met vriendelijke groet, Les Cuirs Guignard
T
Tristan
Opmerking: 1 van 5
Altijd geen nieuws over de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Uw bestelling wordt momenteel verwerkt, u heeft op vrijdag 27 april in de middag besteld. Zoals vermeld op de site, voor een bestelling van santiags, moet u gemiddeld 15 dagen tot 1 maand rekenen. Uw bestelling wacht dus al 1 week, alleen dachten we dat u dit punt voor uw aankoop had opgemerkt! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Daniela
Opmerking: 3 van 5
De verzendkosten voor de retour zijn niet geweldig. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry als het product niet geschikt is, deze kleine Oakwood perfecto is echter een van de belangrijkste stukken van de collectie. We informeren onze klanten heel duidelijk op onze site dat de retourkosten voor hun rekening zijn, dit staat vermeld in de algemene verkoopvoorwaarden en in de uitleg over productretouren. Maar we benadrukken echter dat als u de bestelling retourneert voor een annulering, we het product en ook de verzendkosten van 12 € die in rekening zijn gebracht voor de verzending terugbetalen, u heeft dus uiteindelijk alleen de gemaakte retourkosten en niet de verzending en de retour. Met vriendelijke groet
P
Patrick G.
Opmerking: 3 van 5
Gekocht leren jack Daytona Collins dark cognac, levering vrij snel ondanks het weekend en de feestdag. Jack, mooi dik leer, mooie kleur. 1.80m 74kg maat XL past net. Rits losgekomen over 2 cm onderaan rechts, zelf met de hand gerepareerd met een goede naald en een stevige draad, en een tang, jammer! Het was de laatste!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry voor dit kleine ongemak, aarzel niet om ons per e-mail of telefoon te informeren, we zouden uiteraard de nodige stappen hebben ondernomen (retourkosten voor onze rekening en reparatie). We hopen dat het jack u bevalt en we u binnenkort weer op onze site zien! Met vriendelijke groet
J
Jacques P.
Opmerking: 3 van 5
De behandeling van de bestelling en de levering = uitstekend. De afbeeldingen op de site zijn misleidend: kleur is vervormd. Een beetje teleurgesteld over het artikel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bestelling op dezelfde dag als de aankoop verwerkt en de levering vond plaats binnen 48 uur. We proberen ons best te doen met onze visuals, we willen op geen enkele manier de kleuren aanpassen, juist om de klant niet te misleiden. Het is echter niet altijd eenvoudig, afhankelijk van de resoluties van schermen, pc's, tablets, smartphones, enzovoort, om een exacte weergave te krijgen. Wat betreft uw handtas Briana, de glinsterende blauwe kleur komt echt heel dicht bij de foto op de site. Aarzel niet om het product naar ons terug te sturen als het niet aan de verwachtingen voldoet voor een annulering van de bestelling en een terugbetaling. Met vriendelijke groet
C
Carlo
Opmerking: 1 van 5
Gekocht leer 2 xl past niet, te klein terwijl ik alle gevraagde maten heb opgegeven, het stond op de advertentie dat ze het zouden controleren, dus heb ik het een week geleden geretourneerd volgens de procedure en nog steeds niets. De maten komen niet overeen met een ander merk, je moet 3 tot 4 maten groter rekenen, ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry als het product niet paste qua maat. In uw geval ging het om een perfecto model, dus zeer aansluitend op het lichaam, vooral op de borst, aangezien de sluiting iets aan de zijkant zit. We willen u laten weten dat we beschikbaar zijn om u te helpen via e-mail of telefoon bij uw keuze. Het is niet altijd eenvoudig om de juiste maat te kiezen, zoals we weten, valt leer meestal klein, het hangt echter allemaal af van de snit en de vorm. We hebben uw retour op 23/01 in de ochtend ontvangen en de terugbetaling is dezelfde dag uitgevoerd, het duurt alleen 24 tot 48 uur voordat de bank de terugbetaling valideert. Met vriendelijke groet. ETS GUIGNARD
G
Guedj G.
Opmerking: 3 van 5
Goed snel maar maat iets te klein
Vertaalde beoordelingen
G
Guy E.
Opmerking: 1 van 5
Als het leer nat wordt, kleurt het zwart! Nog erger, het binnenmateriaal kleurt ook, ik ben teleurgesteld! Leve de Chinese leveranciers (na de e-mail hieronder zal ik in detail vertellen wat er met mij is gebeurd... na een ruil voor een maat groter laat ik een opmerking achter, een beoordeling waar ik zeer tevreden over ben... maar kijk, er komt een zeer sterke geur van het product die lijkt op leer en ik heb het een tijdje in de badkamer laten liggen omdat ik het niet meer kon verdragen... toen kwam ik gisteravond op het idee om het onder de douche te houden en het snel onder koud water te houden alsof ik onder de regen was om de geur te verminderen... en daar was ik verrast om te zien dat het water diep zwart was, alsof ik schoenpoets verwijderde en helaas ook rood zag, omdat ik per ongeluk het binnenmateriaal had natgemaakt... zowel de buitenkant als de binnenkant kleurden bij een simpele waterstraal... ik durf me niet voor te stellen wat er zou zijn gebeurd onder echte regen die een spijkerbroek of schoenen zou kunnen beschadigen en wat te denken van het binnenmateriaal dat een shirt of tanktop had kunnen verpesten of erger, in mijn huid had kunnen doordringen zonder te weten of het product schadelijk zou zijn voor mijn gezondheid! ... ik heb dit gemeld aan de site die me zegt dat ze me niet kunnen terugbetalen en zich verwondert dat ik het in de prullenbak heb kunnen gooien... zou je zo'n product hebben bewaard??? Ik ben enorm teleurgesteld! Ik dacht een zeer goede site te hebben gevonden en dacht zelfs een driekwart jas voor mijn volgende kerst te bestellen, maar in plaats daarvan moet ik me realiseren dat ik gewoon ben bedrogen en dat de leverancier waarschijnlijk ver van Frankrijk is gevestigd! Natuurlijk zullen ze niet terugbetalen zonder het product teruggestuurd en dat maakt me nog bozer... want naast deze aankoop had ik ook twee paar schoenen elders gekocht om erbij te passen... doe je aankoop op deze site als je wilt... maar ik zweer je dat ik het nooit meer zal doen...)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer ETIENNE, We zijn echt zeer verrast door uw bericht, we bieden dit product al enkele maanden aan. Tot op heden hebben we nooit klachten van onze klanten ontvangen over een probleem met de kleurfixatie. Helaas kan het, afhankelijk van de reactie van de huid, heel goed gebeuren dat de kleur niet goed is gefixeerd. Als dat het geval is, is het volkomen normaal om de jas op onze kosten terug te sturen door contact op te nemen met onze klantenservice voor een terugbetaling. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, en we hopen u bij een volgende aankoop volledig tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Onacceptabel om een jas te ontvangen met 300€ met lijmvlekken!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij besteden bijzondere aandacht aan de kwaliteit van onze producten en controleren deze voor verzending. Helaas kan er een controlefout optreden. Zoals eerder per e-mail vermeld, zijn we echt sorry voor dit ongemak en bieden we u aan om het product terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling. Bevestig alstublieft uw wens om het artikel te retourneren, zodat onze klantenservice u een voorafbetaald retourlabel kan sturen. Tot uw dienst, Les Cuirs Guignard
C
Chaput
Opmerking: 3 van 5
ik kan alleen de verzending beoordelen aangezien het leer een kerstcadeau is en ik het niet heb uitgepakt, een cadeauverpakking zou welkom zijn
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.