Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 361 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 3 sterren

Filters opnieuw instellen
J
Jerome M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/03/2026
Ik heb een paar laarzen besteld, en hoewel ik niet tevreden was met het product, was de communicatie voor de retour en de terugbetaling zeer snel. Dank u.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurent L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/02/2026
Goede kwaliteit maar de hak op de rechterlaars is smaller en het is erg moeilijk om deze aan te trekken... een fabricageprobleem denk ik
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Teleurgesteld over de kwaliteit van het leer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw feedback over de bestelling van een paar boots van het merk Mayura goed ontvangen. Bestelling geplaatst op 5/11 in de avond en verzonden op 12/11. Dit product is een vlaggenschip van de collectie en we hebben geen terugmeldingen over kwaliteitsproblemen. Mocht u echter niet volledig tevreden zijn, aarzel dan niet om het pakket naar ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling (als ze nieuw en ongebruikt zijn, uiteraard). Fijne dag, ETS GUIGNARD
G
Guillet C.
Opmerking: 3 van 5
Hoge verzendkosten voor bijna 2 weken voor ontvangst. De kwaliteit is zeer goed, de pasvorm mooi, ik beveel het merk aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. We zijn blij dat het product u bevalt. We willen een verduidelijking geven, u heeft een jas gekocht die wordt aangegeven als verzonden binnen 10 werkdagen, exclusief web. We hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We bieden de mogelijkheid van verzending naar huis voor 12 € of naar een afhaalpunt voor 10 €, alle pakketten zijn verzekerd en worden tegen handtekening afgeleverd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Leveringstijd vrij lang, maar de jas lijkt van goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw bericht goed ontvangen. Het spijt ons als u de levertijd lang vond, we geven een levertijd van 7 werkdagen aan. U heeft uw bestelling geplaatst op donderdag 09/10 en uw pakket is op maandag 13/10 verzonden. We doen ons best, maar kunnen niet concurreren met grote platforms die dezelfde dag verzenden of zelfs met bezorgers die op zaterdag en zondag werken. We hopen echter dat u de behandeling van uw bestelling en de kwaliteit van de jas heeft gewaardeerd. Met vriendelijke groet
V
Valdo T.
Opmerking: 3 van 5
Perfecte wachttijd, ik heb wat moeite om mijn laarzen aan te trekken, ik denk dat het leer later zal rekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Bedankt voor uw reactie, inderdaad, de laarzen zullen zich naar uw voet vormen en soepeler worden. Als u echt denkt dat het te krap is, aarzel dan niet om de laarzen naar ons terug te sturen voor een ruil. Met vriendelijke groet
C
Cristina G.
Opmerking: 3 van 5
Mijn aankoop was niet goed. De kwaliteit van het leer van de broek is uitzonderlijk, heel zacht. Maar ik bestelde maat 36 en het zat me te strak in de taille en het kruis. Ik vond de silhouet die het me gaf niet leuk, daarom heb ik het geretourneerd. Ondanks dat ik dol ben op leer, passen broeken me nooit goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Bedankt voor uw feedback, we zijn oprecht bedroefd dat de broek u niet beviel qua snit, maar zoals u opmerkte, was u niet teleurgesteld over de kwaliteit, misschien de volgende keer.... Met vriendelijke groet
C
Courouble P.
Opmerking: 3 van 5
Hallo, inderdaad, we hebben uw bestelling geannuleerd, een fout in de voorraad op de site, we hadden de maat eronder en erboven maar niet de juiste! We zijn sorry voor dit voorval en proberen onze voorraden zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Inderdaad, we hebben uw bestelling geannuleerd, een voorraadfout op de site, we hadden de maat eronder en erboven maar niet de juiste! We verontschuldigen ons voor dit voorval en proberen onze voorraden zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet
E
Eric
Opmerking: 3 van 5
Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben! Ik heb deze cowboylaarzen besteld omdat de binnenkant huidskleurig was (dus niet afgeeft bij transpiratie). Het model lijkt op ref. 219, dus met een zwarte binnenkant!! Echter, de schoenmaker die de zolen heeft aangebracht, verzekerde me dat het van goede kwaliteit was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed ontvangen. We willen u informeren dat het model "116" en "219" 2 verschillende modellen zijn als u goed kijkt op de site. De stiksels zijn verschillend (verhoogd op model "219"). Wat betreft de binnenkant, het is waar dat afhankelijk van de levering, de binnenkant anders kan zijn, maar het materiaal blijft hetzelfde. Het lijkt me dat u ons telefonisch heeft gecontacteerd om ons naar het verschil te vragen en we hebben precies op uw vragen geantwoord. Als de paar niet aan uw verwachtingen voldeed, had u ons kunnen contacteren, want we staan altijd klaar voor onze klanten om een oplossing te vinden (ruil of terugbetaling of andere verzoeken). Weet dat we tot uw beschikking blijven voor meer informatie indien nodig. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
De ervaring was goed, helaas hebben de schoenen veel defecten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn verrast, waarom heeft u ons daar niet per e-mail, bericht of telefoontje over geïnformeerd? We zouden een ruil of terugbetaling hebben gedaan volgens uw wens? We werken al vele jaren samen met het merk Mayura, de cowboylaarzen zijn van zeer goede kwaliteit, handgemaakt, Goodyear-afwerkingen, volledig gestikt en niet gelijmd, keuze van leer, enz. Het kan voorkomen dat een model een klein defect of probleem heeft, maar in dat geval behandelen we de aanvraag om onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen door deze terug te sturen naar onze leverancier. Met vriendelijke groet
J
Julien C.
Opmerking: 3 van 5
De jas is mooi, het leer is van goede kwaliteit, de stiksels lijken correct. Een klein defect aan de rits, ik hoop dat het blijft zitten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Bedankt voor uw mening over uw aankoop, we zijn blij dat het product u bevalt in snit, leer uitstraling ... Als er echter een probleem is met de sluiting, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en een ruil of wijziging van de sluiting te regelen. Met vriendelijke groet
C
Carine E.
Opmerking: 3 van 5
Een beetje vroeg om te evalueren aangezien ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen. Het was gespecificeerd dat als het artikel niet op voorraad was, er een vertraging van een maand zou zijn, dus heb ik afgeleid dat het in productie was.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Hoewel de bestelling is bevestigd en de betaling is ontvangen, is het onmogelijk om een leverdatum te krijgen, verrassende geschatte termijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. Zoals aangegeven op de productfiches, zijn de levertijden vermeld en blijven we tot uw beschikking per e-mail en/of telefoon indien nodig. De laarzen en riemen worden in Spanje vervaardigd, er is dus een geschatte vertraging door het transport die volkomen normaal is. De levertijden worden gerespecteerd, maar we zijn helaas afhankelijk van het transport en de levertijden. We informeren al onze klanten met het colissimo-nummer zodra de verzending plaatsvindt, zodat ze de verzending kunnen volgen en op de hoogte zijn van de positie van hun pakket op dat moment. We blijven tot uw beschikking en luisteren naar uw behoeften indien nodig. Met vriendelijke groet.
S
Stéphane Q.
Opmerking: 3 van 5
Artikel conform, maar geleverd in een eenvoudig wit plastic verpakkingsmateriaal dat erg goedkoop aanvoelt. Verzendkosten exorbitant (12€), gratis verzending zou toch mogelijk moeten zijn voor een bestelling van meer dan 150 euro!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. We begrijpen het niet omdat we geen witte verpakking hebben. De artikelen worden in onze zwarte en grijze tassen met de naam van onze winkel en met een hanger geplaatst, en dit geldt voor alle bestellingen of retouren. We zijn er verdrietig over dat we uw mening niet begrijpen en we nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon om ons te informeren over deze onvrede. Met vriendelijke groet.
P
Perrier C.
Opmerking: 3 van 5
De kwaliteit is de afgelopen 20 jaar sterk gedaald.... Ik ben in het bezit van hetzelfde artikel sinds 23 jaar, gekocht tijdens een MOTOR bijeenkomst, ik draag deze riem dagelijks en hij is nog steeds intact! Zal die van vandaag ook zo lang meegaan? De dikte van het leer is aanzienlijk verminderd; het mist ongeveer 2 mm; de aanraking is dus niet hetzelfde, het lijkt een gewone riem.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. Alle Mayura-producten zijn met de hand gemaakt van A tot Z. Het kalfsleer is duurzaam en we hebben geen klachten ontvangen over dit type artikel of gelijkwaardig. Weet dat als u ooit een probleem of iets anders tegenkomt, u ons per e-mail of in de winkel in Mauléon kunt contacteren op 05.49.81.46.94. We hebben altijd een advies of een oplossing voor u, in tegenstelling tot exposanten die producten verkopen en waar de klantenservice niet bestaat. Met vriendelijke groet.
M
Mr M.
Opmerking: 3 van 5
Tijdig geleverd en jas goed aangekomen bij het afhaalpunt. Echter, ik heb niet de volledige bestelling ontvangen, de waterdichte spray was niet aanwezig in het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn oprecht sorry voor deze vergissing en we hebben het nodige gedaan zodra u ons hierover informeerde. We hopen dat u desondanks tevreden bent met het product en de reactietijd voor de verwerking van uw bestelling en de oplossing van het probleem. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Klantencontact onmogelijk, betreft de kleur van een leren jasje dat te oppervlakkig is en daardoor snel vervaagt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen kennis van uw bericht, u merkt op dat contact met de klant onmogelijk is, maar we zijn toch bereikbaar per telefoon of per e-mail zonder problemen en we reageren zeer snel. U spreekt over uw laatste bestelling voor een sweatshirt van stof? Of over uw bestelling van begin dit jaar voor de Daytona jas? Aarzel niet om contact met ons op te nemen, ons visuele materialen te sturen en we zullen het nodige doen. Met vriendelijke groet
F
Frédérique L.
Opmerking: 3 van 5
Als het mogelijk was geweest, had ik 5/5 gegeven voor de efficiëntie van de online aankoop en de terugbetaling na de retour van mijn bestelling. Ik was teleurgesteld bij de ontvangst van het artikel omdat de maat niet overeenkwam (ik heb toch de maattabel gevolgd) en het ontwerp van het kledingstuk: een rok die onmogelijk te dragen is door gebrek aan opening onderaan, wat het maken van een normale stap belemmert.
Vertaalde beoordelingen
S
Sylviane
Opmerking: 3 van 5
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. dus mijn mening is voorlopig niet definitief, echter heb ik nooit een leverdatum gehad?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 1 november een paar cowboylaarzen besteld, een feestdag (+ de dag voor het weekend), we hebben deze op maandag 4 november in behandeling genomen. Zoals aangegeven op onze site moet u rekening houden met 15 dagen / 3 weken voor de levering hiervan. De bestelling is dus pas een week in behandeling en we geven u aan dat deze vandaag of morgen uiterlijk wordt voorbereid voor verzending. We sturen u het trackingnummer per e-mail om de verzending van uw pakket te volgen. En we hopen dat de laarzen u zullen bevallen bij het passen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi huis maar teleurgesteld over mijn laatste bestelling, doos half open gelukkig was het jasje nog binnen en ik was teleurgesteld dat ik de hanger niet meer had, maar blij dat ze mooie leren hebben
Vertaalde beoordelingen
A
Aline
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede kwaliteit van het product. Snelheid van verzending. Jammer dat de maten van de tassen niet vermeld zijn, moeilijk om alleen een mening te hebben op basis van een afbeelding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, wij danken u voor uw beoordeling. Het spijt ons dat de Phoenix rugzak u niet beviel. Wat betreft de afmetingen, deze zijn goed aangegeven op de productpagina, lengte, hoogte, diepte om u zo goed mogelijk te begeleiden. Fijne dag, ETS GUIGNARD
S
Shaila B.
Opmerking: 3 van 5
De klantenservice is goed, maar ze spreken geen talen zoals Spaans.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad Fransen, maar we hebben een van onze collega's die Spaans of Engels kan spreken indien nodig. Fijne dag verder ETS GUIGNARD
D
Delphine N.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling geplaatst op 25 april 2024. Mijn betaling is dezelfde dag geaccepteerd en sindsdien heb ik geen nieuwe informatie. Ik weet niet of en wanneer mijn pakket is vertrokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad een bestelling geplaatst in de avond van 25/04 voor een artikel dat een verzendtijd van 10 dagen aangeeft. De bestelling is op 26/04 gevalideerd en van uw rekening afgeschreven, dat is normaal en logisch met betalingen per creditcard. U heeft de bevestiging van de bestelling ontvangen en gisteren een e-mail om u te informeren over de voorbereiding, de levering is gepland voor het einde van de week of begin volgende week uiterlijk. U zult per e-mail worden geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De broek is in 501 snit gepresenteerd. Let op, ik heb een 501 jeans in maat 44 die me iets te groot is en nu heb ik maat 46 voor de leren broek moeten nemen. Dit gezegd hebbende, goede kwaliteit, mooie snit en zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Gemiddeld, ik heb een jas geretourneerd om deze te ruilen, het is nu een week geleden en nog steeds geen retour....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hebben uw retourpakket vanmorgen ontvangen. Het is afgelopen donderdag geleverd, we weten niet op welke dag u het heeft afgegeven voor retour, maar we verzekeren u voor 100% dat het geen week geleden is. Het pakket is vanmorgen geleverd en we hebben dezelfde dag de ruil verwerkt. Inderdaad, we hebben u vanmorgen een e-mail gestuurd met het volgnummer van uw ruil. Met vriendelijke groet.
M
Malingrey S.
Opmerking: 3 van 5
De producten komen niet overeen met de producten, vooral wat betreft de kleuren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening over de rode Ziya-jack en de groene Vienna-tas ter kennis. Het spijt ons echt als u vindt dat de kleuren niet overeenkomen, het is waar dat afhankelijk van de schermresoluties en de bewerkte foto's er een lichte kleurafwijking kan zijn. Als dat niet naar uw zin is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling. Fijne dag, ETS GUIGNARD
C
Client V.
Opmerking: 3 van 5
Over het algemeen tevreden over de communicatie van de verkoper met mij en de kwaliteit van het aangekochte artikel (Schott). Maar voordat ik bestelde, heb ik de moeite genomen om de verkoper al mijn maatwaarden door te geven die hij vroeg, met daarnaast, uit eigen initiatief, het schema (voorzijde-achterkant-mouw) van een jas die me qua maat heel goed paste met de zeer precieze afmetingen. Hij heeft me naar een XL geleid... Vertrouwend op hem heb ik deze aanbevolen maat besteld die uiteindelijk te klein voor me was... Dus retour op mijn kosten: ruil voor de grotere maat...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw opmerkingen goed genoteerd, we hebben inderdaad geprobeerd om de maat die bij u paste zo goed mogelijk te beoordelen en volgens alle informatie was de XL voldoende, helaas zit u er niet comfortabel in, het spijt ons echt. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden via telefoon, e-mail, enz., maar het kan zijn dat het niet goed is omdat sommige mensen het prettig vinden om zeer comfortabel in hun kleding te zitten, terwijl anderen juist een strakke pasvorm willen... Dus het kan zijn dat we ons vergissen, we zijn oprecht spijtig en hopen toch dat u tevreden bent met uw jas, met onze diensten, enz. Fijne dag.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Serieus bedrijf. Product komt overeen met de beschrijving, snel verzonden. Echter, een groot minpunt betreft de RETOURKOSTEN van ongeveer 13 euro (afschrikkend voor een pasbeurt als het product niet geschikt is). Een deel van de concurrenten doet het beter door gratis retouren aan te bieden...
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Hallo, de jas is erg mooi, maar ik heb een L besteld en de maat is erg klein.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We hebben uw mening en het maatprobleem goed genoteerd. We hadden echter geen maten (borstomtrek, tailleomtrek, uw lengte + gewicht) zoals aangegeven op de site tijdens uw bestelling om u beter te begeleiden bij het kiezen van uw maat. We staan altijd klaar voor vragen of andere zaken, hetzij per e-mail of telefonisch in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We hadden ons kunnen aanpassen aan uw verzoek voor een eventuele ruil of andere zaken. Met vriendelijke groet.
C
Cathy B.
Opmerking: 3 van 5
Snelle verwerking van de bestelling, het leer is veel dikker dan op de foto, maar de jas is mooi.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons als u de bomber te dik vindt. Inderdaad, het schaap is zwaarder en warmer dan leer met een katoen- of polyester voering. Toch blijft het vrij aangenaam en niet stijf. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
N
Nr
Opmerking: 3 van 5
Het ontvangen model was niet helemaal wat ik had besteld... gelukkig was mevrouw desondanks blij met haar cadeau.
Vertaalde beoordelingen
S
Stephanie
Opmerking: 3 van 5
Hallo. Zeer mooie kwaliteit van het leer, maar een klein minpuntje van afwerking op het paar half santiags dat ik heb gekocht, een lichte helling op een van de hakken naar achteren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn blij dat het product u bevalt, echter, als u vindt dat de laars een probleem heeft met de hak, neem dan contact met ons op via telefoon op 05 46 41 43 99, onze specialist zal uw klacht in overweging nemen en aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Product voldoet aan mijn verwachtingen. Pakket ontvangen in Nieuw-Caledonië met enige vertraging, vermoedelijk door de feestdagen. Aan te raden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we willen graag meer precisie geven aan uw bericht, u heeft uw bestelling op onze site geplaatst op 28/11 en we hebben uw bestelling dezelfde dag verwerkt. De post heeft het pakket op 28/11 in ontvangst genomen, het is bestemd voor Nouméa, er zijn moeilijkheden voor deze bestemming en daar zijn we helaas niet verantwoordelijk voor. Het pakket wacht dus nog steeds op levering. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Bombardier losgekomen op een deel van de jas onder de rits. Niet erg, zelf weer geplakt. Toch positief.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We zijn echt sorry om dit kleine probleem te horen, aarzel niet om contact met ons op te nemen als er iets is. Met vriendelijke groet.
L
Lindy
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een paar laarzen besteld die nog steeds niet zijn aangekomen. Ik heb alle kosten op de website betaald. Ik heb nu een brief ontvangen van een bezorgbedrijf waarin staat dat ik een enorme £102 aan douane- en accijnzen moet betalen om het pakket te ontvangen. Hier wordt niets over vermeld in de transactie. Ik wacht op iemand die contact met me opneemt. Ik zou de laarzen nooit hebben besteld als ik dit had geweten. Update: Cuirs Guignard heeft gereageerd en heeft geholpen met de kosten van de douanerechten en de inklaringbelasting die ik in rekening kreeg, ik heb de btw betaald. Dus ik ben zeer dankbaar voor hun reactie. Dank je, goede klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht goed ontvangen, we willen benadrukken dat het duidelijk op de site staat dat u exclusief btw (btw-vrijstelling) heeft gekocht. Het is voor een verzending naar Engeland, de paar laarzen zijn geregeld voor 249,17 € exclusief btw in plaats van 299 € inclusief btw, het is verplicht om vervolgens de douanekosten te betalen om het pakket te ontvangen, net als bij elke aankoop van Frankrijk naar Engeland. We informeren naar het bedrag dat in uw bericht is vermeld, dat ons niet logisch lijkt! Fijne dag.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Levering voor de verwachte datum, goed punt. Loyaliteitsgeschenk goed punt, 3e bestelling. Kwaliteit van het product (laars) afwerking zeer teleurstellend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, allereerst bedankt voor uw loyaliteit, we zijn echt sorry als de laars u niet bevalt, u heeft al eerder twee bestellingen geplaatst zonder ooit teleurgesteld te zijn in het merk en de producten, dus aarzel vooral niet om ze terug te sturen voor ruil of terugbetaling! Vriendelijk
B
Broussoux
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een documenthouder besteld met de vermelding van de kleur oranje, behalve dat hij niet echt oranje is, ik zou eerder zeggen heel lichtbruin! Afgezien daarvan ben ik blij, hij is zeer functioneel en van goede kwaliteit! Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Geen aangekondigde leverdatum. Tracking systeem is meer dan summier.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een bestelling geplaatst op onze site voor een paar cowboylaarzen, het staat aangegeven dat het binnen 15 dagen / 3 weken verzonden wordt. Het is pas 10 dagen geleden dat de bestelling is geplaatst, bovendien is deze geplaatst op 14 juli, een feestdag en een weekend. U zult per e-mail geïnformeerd worden over de voorbereiding van het pakket en de verzending met het trackingnummer om uw levering te volgen. Dus wanneer u zegt dat het tracking systeem meer dan summier is, begrijpen we het niet, u heeft het nog niet ontvangen!!! Dank u.
Y
Yann E.
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede kwaliteit en een goede ontvangst. Bedankt, en tot ziens
Vertaalde beoordelingen
M
Mirella
Opmerking: 3 van 5
Het leer van de tas is zeer aangenaam, ik was verrast en teleurgesteld door de rits die maar een tiental centimeters in het midden van de tas zat.
Vertaalde beoordelingen