De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Ondanks onze precieze maatvoering van 90 cm heupomtrek toegevoegd aan de bestelling van een maat 40, ontvingen we zonder voorafgaand contact een broek met een heupomtrek van 78 cm zonder maat- of materiaallabels of fabrikant genaaid aan de binnenkant...! Alleen een handgeschreven maat 40 label vastgebonden aan een lus. Een dubbele fout die de verkoper weigerde toe te geven, waarbij hij de integriteit van de klant in twijfel trok, ondersteund door bewijs, en bovendien hun professionaliteit benadrukte! De stijl 501 is slechts gedeeltelijk "de stijl 501" omdat de taille lager is en helemaal niet Regular. Niemand is immuun voor een fout, je moet het gewoon commercieel kunnen erkennen. Gelukkig is de aankoop volledig terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
01/12/2020. Het is nog niet aangekomen, ik weet niet waar de bestelling is. Een horror omdat ik me niet kan verplaatsen vanuit huis en hier komt niets. Voor het evenement waarvoor ik het kocht is al voorbij. Kortom, ik herhaal niet vanwege het transport 08/12/2020. Ik ben nog steeds hetzelfde, ik weet niet waar het pakket is, ik kreeg een SEUR-code die, wanneer ik deze invoer om het pakket te lokaliseren, me vertelt dat het expeditiesnummer niet overeenkomt met een verzending. Ik weet niet of het ooit zal aankomen of niet, want ik begin te twijfelen of ze iets hebben verzonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening ter kennis, u vindt dat we te lang hebben gedaan omdat u moet verhuizen. Uw bestelling is geplaatst op 23/11 en verzonden op 25/11 voor levering in Spanje en het is genoteerd op de tracking dat de levering vandaag plaatsvindt. We dachten dus dat we reactief waren en de aangegeven termijn op de site van 7 werkdagen hadden gerespecteerd. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
H
Hourde S.
Opmerking: 1 van 5
Mijn pakket is door de post gestolen, dus ik kan mijn mening niet geven, ik wacht op een schadevergoeding na het lopende onderzoek!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben inderdaad een onderzoek ingesteld bij de post en wachten op meer precisie, want van hun kant is het pakket afgeleverd op het huisadres. We komen zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
S
Sophie
Opmerking: 3 van 5
Geen precisie bij de bestelling of het artikel beschikbaar is of niet. Artikel niet ontvangen, ik kan het product niet beoordelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op 22/11 een paar laarzen besteld, de bestelling is op 27/11 verzonden. U bent per e-mail geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link om uw levering te volgen, het staat op de tracking dat uw pakket vandaag aan u moet worden overhandigd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Anonyme
Opmerking: 3 van 5
De levertijd is niet gerespecteerd, waardoor iemand onnodig een dag op de plaats moest blijven, het pakket dat voor 23/11 was aangekondigd, werd op 24/11 geleverd en, als kers op de taart, werd de vertrouwelijke code niet gevraagd voor de afgifte van het pakket.... jammer om leveringen te beveiligen zonder de procedure volledig te volgen. Dit doet zeker niets af aan de kwaliteit van het product.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
de post zegt dat mijn pakket is geleverd, ze zouden het voor mijn deur hebben achtergelaten maar geen pakket
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij nemen kennis van uw mening en ook van dit probleem omdat we daar niet van op de hoogte zijn gesteld. Het is inderdaad aangegeven dat het pakket op vrijdag 20 november op uw adres is afgeleverd. Wij zullen ook aan onze kant een klacht indienen voor het openen van een onderzoek, we hebben normaal gesproken dit probleem niet omdat pakketten persoonlijk moeten worden overhandigd tegen handtekening, anders worden ze bij het postkantoor afgeleverd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer blij met mijn aankopen zoals 4 jaar geleden, maar zeer teleurgesteld over de levertijd: Bestelling van 4 november en geleverd op 17.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Colissimo levert het artikel niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op zondag 8 november een bestelling geplaatst op de site, deze is op maandag 9/11 door ons voorbereid en verzonden. U bent per e-mail geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link om de levering te volgen, de post heeft u in totaal 5 keer per e-mail de stappen gedetailleerd, en alle e-mails zijn door u geopend. De post heeft uw pakket op vrijdag 13/11 voor levering aan huis aangeboden, klant afwezig, en op 14/11 is het dus beschikbaar gesteld in uw postkantoor, u heeft een termijn van 10 werkdagen om het op te halen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Slechte maat. U zegt dat u geen maatproblemen heeft. Toch koop ik veel kleding en heb ik zelfs een maat groter besteld dan mijn gebruikelijke maat en dat komt niet overeen. Ik heb zelfs vergeleken met een jas die ik eerder bij u heb gekocht. 2 verschillende maten en toch zijn de afmetingen identiek. Uitermate teleurgesteld. Ik zal niet meer bestellen. 2 keer dat ik bestel en hetzelfde maatprobleem..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen uw opmerking ter harte en het spijt ons echt dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Dit product is echter een van onze vlaggenschipproducten, ref 62065 video, en we hebben geen specifieke problemen met de maat. We proberen de maatkeuze te verifiëren wanneer de klant ons zijn maten doorgeeft, maar u heeft ons hierover geen informatie gegeven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik kan niet beoordelen, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 31/10, uw pakket is op 2/11 in de middag door de post opgehaald, we denken dus dat we vrij snel hebben gereageerd, aangezien 1/11 een feestdag was! We houden onze klanten via hun e-mail op de hoogte van de status van de bestelling, dus als het opgegeven adres correct is, weet u precies de dag van voorbereiding, vertrek van het pakket en het trackingnummer om de voortgang ervan nauwkeurig te volgen. Naar aanleiding van uw bericht hebben we net bij de post gecontroleerd, u heeft 4 informatiemails ontvangen, allemaal geopend, het blijkt dat er een probleem was met uw afleveradres, het was in afwachting van precisering, gevraagd per e-mail op 06/11, het is aangegeven dat de levering niet is gedaan op 07/11 en dat deze vandaag is gepland, zoals we op de site aangaven, wees alstublieft begripvol over de levering gezien de huidige delicate situatie voor velen van ons. We hopen dat u onze winkel en uw product zo snel mogelijk kunt beoordelen, waarvan we hopen dat het u goed zal bevallen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Het is jammer dat er geen bevestiging per e-mail is van de gemaakte bestelling. Er is ook geen mogelijkheid om het pakket te volgen, er zijn aanzienlijke bedragen op de verkochte producten, dus een kleine inspanning aan deze kant zou niet slecht zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We begrijpen uw opmerking niet helemaal, want wanneer u een bestelling plaatst op onze site, ontvangt u onmiddellijk een betalingsbewijs en een samenvatting van uw bestelling in uw mailbox. Vervolgens informeren wij u altijd per e-mail over de dag van voorbereiding van het pakket en de verzending, met de colissimo-link om de verzending van uw pakket te volgen. Het enige probleem dat zich kan voordoen, maar waar we niet veel aan kunnen doen, is dat het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het aanmaken van uw profiel onjuist is of dat onze e-mails in uw spam terechtkomen! De e-mail met de colissimo-link is op 06/11 om 16:06 naar u verzonden, bovendien merken we op dat u op 07/11 2 e-mails van de post heeft ontvangen, één om 13:30 en de andere om 20:53, en beide e-mails zijn geopend. We nodigen u daarom uit om uw mailbox te controleren. Uw pakket is momenteel in bezorging, de geschatte leverdatum is 10/11. We wensen u een prettige dag en hopen op een positieve terugkoppeling bij ontvangst van uw product. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Philippe M.
Opmerking: 1 van 5
Oneerlijke maatschappij, ik zal nooit meer bij hen kopen. Hun motto: als je niet tevreden bent, krijg je gewoon je geld terug. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Mouzay, wij bevestigen u dat ons commercieel beleid is om een terugbetaling te doen wanneer de klant dat wenst, als het product hem niet bevalt. Een retourticket is naar u gestuurd om verzendkosten voor uw rekening te vermijden, in afwachting van uw retour. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Catherine
Opmerking: 1 van 5
Op het moment dat ik de flap bij de taille verplaatste, kwam de drukknop los en maakte een gat in het leer. Het was een cadeau voor mijn zoon, dit heeft me erg teleurgesteld. Ik hoop dat de klantenservice van goede kwaliteit zal zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht en uw beoordeling op Trustpilot goed ontvangen. Het spijt ons voor dit ongemak en we voegen een retourticket (bijlage) bij zodat u de jas naar ons kunt terugsturen en zodat we de jas op onze kosten kunnen repareren. We hopen dat we zo goed mogelijk aan uw verwachtingen hebben voldaan. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefonisch op 05.49.81.46.94. Onze excuses nogmaals voor dit incident. Met vriendelijke groet.
A
Anya R.
Opmerking: 1 van 5
De laarzen zijn geweldig, maar het is onmogelijk om mijn voet erin te krijgen, dit is de tweede paar die ik bestel. Ik doe de retour!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Het spijt ons echt dat u uw geluk niet heeft gevonden, we werken al jaren samen met onze merken van cowboylaarzen en onze klanten zijn tevreden over de kwaliteit, maar afhankelijk van de vorm van de voet, een hoge wreef en/of een te sterke kuit kan het gebeuren dat het niet past en we zijn daar echt heel erg sorry voor, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
V
Vincent S.
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi artikel. Ik ben erg blij met mijn tas.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Slecht leer, snelle terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging en verkopen deze jas toch heel goed en al meerdere seizoenen, het leer is top, van goede kwaliteit, met een heel leuke verouderde uitstraling en moderner. Maar een jas kan niet iedereen aanspreken, snit, vorm, afwerking, maar in geen geval is het van slechte kwaliteit! We hebben inderdaad uw bestelling geannuleerd bij ontvangst van uw pakket en de terugbetaling is dezelfde dag uitgevoerd, met vriendelijke groet, ets guignard
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Niet de juiste maat, niet de juiste kleur en retour van het pakket op mijn kosten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, we zijn verrast door uw mening omdat we uw bestelling hebben gerespecteerd en deze zoals het hoort hebben behandeld. We hebben het model, de maat, de kleur en de afmetingen die u ons heeft opgegeven gerespecteerd. We hebben uw verzoek om terugbetaling op de dag van uw verzoek in overweging genomen en we zullen het nodige doen zodra we uw pakket ontvangen. U had ons moeten contacteren voor uw ontevredenheid, we hadden u kunnen begeleiden en eventueel een ticket kunnen sturen om de retour op onze kosten te regelen. We blijven beschikbaar voor andere verzoeken of advies. Met vriendelijke groet. Leathers Guignard.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De bestelling die op de site was geplaatst, was uiteindelijk niet beschikbaar. Ik werd zeer snel geïnformeerd door Cuirs Guignard, en er werd een promotieaanbieding gedaan met een interessante korting. Helaas was alles wat nog op voorraad was niet meer binnen mijn budget, zelfs met de korting. Ik heb de bestelling geannuleerd en ben binnen 48 uur terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
C
Chevalier
Opmerking: 3 van 5
Hallo, naar aanleiding van mijn bestelling ben ik helemaal niet tevreden, deze broek maat 46 lijkt meer op maat 42 omdat het onmogelijk is om hem aan te trekken, wetende dat ik mijn maten had doorgegeven. Op dit moment besluit ik hem te houden voor een latere gelegenheid, maar welke maat kan ik verwachten om een broek te hebben die past? Dank u.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry, maar onze broeken vallen precies, we willen dit benadrukken omdat klanten gewend zijn aan broeken met elastaan of een beetje ruim, het leer is niet zo geknipt, een 46 en een echte 46, wat betekent dat als je het plat legt en de taille meet, het 46 is en niet meer. Het beste is om te vergelijken met degene die je draagt, want het kan 46 zijn genoteerd, maar als je het meet, is het misschien eerder een goede 48, aarzel niet als dat nodig is, fijne dag ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik ben zeer teleurgesteld, omdat ik een jas had besteld die op uw site stond. Ik ontving een e-mail waarin stond dat hij niet meer op voorraad was? (maar het geld is toch afgeschreven.)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen per e-mail zodra we u informeerden over de uitverkochte voorraad en u voorstelden om naar een ander model met korting of een terugbetaling te kijken, maar helaas hebben we nooit een reactie ontvangen, we waren dus in afwachting, we hebben zojuist uw bestelling geannuleerd en u terugbetaald, met vriendelijke groet, ets guignard
C
Cabry J.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb een leren jas teruggestuurd om de mouwen met 5 cm te verkorten en u heeft deze zonder iets te doen teruggestuurd, wat moet ik nu doen, bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
update, de bestelling is terugbetaald en het pakket is eindelijk teruggevonden, vertrokken uit Frankrijk op 24/11 en aangekomen in Israël op 18/12, het moet worden opgehaald tegen belasting ma. - 05:55 19/12/22 Aangekomen op de distributiesite Israël - zo. - 10:57 18/12/22 Douaneoperatie voltooid Pakket is uit de douane, zal worden geleverd tegen betaling van een douanebelasting. Israël - zo. - 08:05 18/12/22 In behandeling bij de douane - Israël - zo. - 08:04 18/12/22 In transit Pakket is aangekomen in het land van bestemming. Israël - do. - 15:27 24/11/22 In transit Pakket is het land van oorsprong verlaten Postcentrum 93 - 93 Hallo meneer, we zijn zeer verrast door uw bericht. We zorgen ervoor dat we de aanpassingen zo goed mogelijk uitvoeren en die voor onze rekening zijn (de aanpassingen zijn gratis en de retourkosten ook), misschien is het niet voldoende aangepast. U begrijpt dus dat dit niet opzettelijk van onze kant is, want er is geen enkel belang. Bovendien, na navraag, blijkt dat u dit probleem vandaag telefonisch heeft gemeld aan een van onze collega's die zich meteen heeft verontschuldigd en u per e-mail een label heeft gestuurd om het pakket naar de winkel terug te sturen, dus geen kosten voor u. We zullen de jas ontvangen en ervoor zorgen dat we de mouwen op de gewenste lengte aanpassen, voordat we deze opnieuw naar u terugsturen. Nogmaals onze excuses in de hoop dat we zo goed mogelijk hebben geantwoord. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
g heb mijn laarzen niet! terwijl ik ben gedebiteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, We hebben uw beoordeling op Trustpilot goed ontvangen, we hebben u via deze weg op uw e-mailadres geantwoord. Weet dat de "beschikbare" laarzen in de winkel binnen 48 uur kunnen worden geleverd, maar voor de productie moet je rekenen op 15 dagen tot 3 weken (screenshot van de site in de bijlage "voor uw persoonlijke e-mail"). We zouden ze deze week moeten ontvangen (tot op heden bestelling van 4/07/20 tot 15/07/20 "11 dagen" let op weekend van 14 juli verlies van 3 dagen). We doen ons best en zodra we uw bestelling ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verzonden met een colissimo-nummer zodat u stap voor stap de verzending van uw product kunt volgen. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon als u meer informatie wilt, zoals we doen voor al onze klanten zonder uitzondering. Hopelijk zijn we aan uw verzoek of ontevredenheid tegemoetgekomen. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ze sturen je hun tevredenheidsenquête voordat je geleverd wordt, dus wat te zeggen? Dat ze agressief zijn zodra je om een pakket volgt? Dat ze je behandelen als onbeschoft? En dat ik geen idee heb van mijn leverdatum en in ieder geval zal Trustpilot (natuurlijk omdat jullie grote klootzakken zijn) mijn beoordeling verwijderen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, zoals we hebben besproken tijdens onze e-mailuitwisselingen, zijn de verzoeken om beoordelingen van Trustpilot geautomatiseerd. Normaal gesproken heb je het pakket al ontvangen en kun je de bestelling beoordelen, echter, momenteel in deze gezondheidscrisis zijn de levertijden iets langer en heb je je verzoek om een beoordeling ontvangen voordat je je pakket hebt ontvangen. Zoals aangegeven in de tracking van je bestelling die je per e-mail hebt ontvangen en ook naar aanleiding van je verzoek, moet het pakket vandaag worden geleverd. Je zult merken dat je beoordeling goed zichtbaar is omdat deze niet kan worden verwijderd op basis van de beoordeling zoals je hierboven bevestigt! We zijn niet agressief, we reageren zo beleefd mogelijk op je onredelijke opmerkingen tegenover ons team. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
A
Alain R.
Opmerking: 3 van 5
Perfecte kwaliteit, maar uw maten zijn kleiner dan normaal. U moet één of twee maten groter nemen. Voor maat 44 moet het maat 48 zijn. Dus retour van het pakket vandaag voor ruil van 46 naar 48.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Mooi product maar valt klein.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De visuele weergave op de site was hangend en op mij is het een rechte snit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet goed bij je past, de jas Sophie is echter een kleine warme perfecto, getailleerde snit, misschien een beetje wijd voor jou? Daarna moet je bedenken dat het geen 'lichte' leer is, voor de lente die echt geschikt is, aangezien het gevoerd is met zijn nepbont dat een beetje ruimte in beslag neemt. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
S
Sylvie C.
Opmerking: 3 van 5
Ontvangst was vrij lang, maar goed verpakt. Teleurgesteld omdat het leer van de jas er beschadigd en fragiel uitziet, bovendien was er een scheur aan de voorkant, dus behoorlijk teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, inderdaad, dit product is niet op voorraad, dus verzonden binnen 10 dagen zoals vermeld op de productpagina en vóór validatie van de betaling in uw winkelwagentje. Deze jas is echter een van de topproducten van dit seizoen, het leer is soepel, de snit is leuk. Maar als u een scheur in het leer heeft gezien, is dat niet normaal en had u ons dat moeten laten weten zodat we de nodige stappen konden ondernemen voor een ruil of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
M
Mf
Opmerking: 3 van 5
Termijn gerespecteerd en conform de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
J
Joseph
Opmerking: 3 van 5
Wat betreft de maat, de jas past goed, maar de mouwen zijn echt te lang, ik heb de jas op 29/12/2020 besteld als een idioot en 8 dagen later is het product in de uitverkoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen, weet dat we de lengte van de mouwen van uw jas gratis kunnen aanpassen. Wat de prijs betreft, dat is inderdaad overal hetzelfde, de uitverkoop is van 8 januari tot 4 februari, de prijzen zijn aangepast voor bepaalde producten. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
David P.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een leren jas besteld die ik 2 keer heb moeten terugsturen omdat de maat niet klopte. Tot nu toe geen probleem, ze hebben mijn verzoek in behandeling genomen en de gevraagde maat snel opnieuw verzonden. Het probleem is dat de retourzendingen voor maatproblemen betaald zijn, in tegenstelling tot veel andere online winkels. Dus vind ik het riskant om op deze site te bestellen, vooral omdat het bestelde artikel heel klein valt. Voor normaal M, was de XL zelfs nog te klein. Dus met 8 -9 euro voor de retour om de maat te veranderen, is dat duur.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry voor de retour van uw jas. U had inderdaad gekozen voor maat M, op de donsjas 101101. Helaas hadden we geen informatie over uw maten, dus geen controle om u retourkosten te besparen. Wij hebben van onze kant alleen een ruil met maat L, maar eenmaal ontvangen vroeg u ons, na het bekijken van de maattabel, om maat 3XL die niet meer op voorraad was. Vaak, met behulp van de maten, via een e-mail of een telefoontje, doen we ons best om onze klanten te helpen en retourkosten te vermijden door hen zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van de maat. U heeft uiteindelijk de bestelling geannuleerd, we hebben u dus de jas + de verzendkosten van 12 euro terugbetaald, we handelen altijd zo om onze klanten te helpen met te hoge verzendkosten. Onze excuses voor deze ervaring, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
F
Fanny
Opmerking: 3 van 5
De kleur komt niet overeen met de foto op de website.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft de lichtbruine milano besteld, het spijt ons echt als u vindt dat de kleur niet overeenkomt met de foto, we doen ons best om dit te controleren. Als de kleur u echter niet bevalt, kunt u uw pakket naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling van de bestelling (tas + verzendkosten). Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
V
Vassaux V.
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede tas en van zeer goede kwaliteit, maar de kleur komt niet overeen met mijn bestelling. Ik heb een bruine tas besteld en ontvang een bordeauxkleurige. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft de tas 111943 besteld die alleen in bruin en zwart verkrijgbaar is. Het bruin komt echt overeen met het beeld op onze site, zeer roestig, gemarkeerd, het is in geen geval bordeaux. We zijn echt sorry als de kleur u niet bevalt, in dat geval moet u het niet aarzelen om het naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
M
Michel P.
Opmerking: 3 van 5
Niet genoeg informatie over de volgorde van de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking ter kennis, we proberen echter zoveel mogelijk onze klanten te informeren over de voorbereiding van hun bestelling. Bijvoorbeeld, voor de uwe, heeft u op dezelfde dag van uw aankoop een bevestigingsmail van de bestelling ontvangen, de volgende dag heeft u een bericht ontvangen dat de gekozen laarzen niet op voorraad zijn, dus verzonden onder 15 dagen / 3 weken zoals vermeld op de site. Vervolgens, een andere mail, 4 dagen later, om u te informeren over de verzending van uw pakket in week 2 of 3. U zult nu een mail ontvangen, op dezelfde dag van de verzending van uw pakket met de colissimo-link, en vervolgens een mail de dag voor de levering. Dit is een beetje het protocol dat is opgezet. Fijne dag ETS GUIGNARD.
P
Patrick V.
Opmerking: 1 van 5
Mijn bestelling moest op 18/12/19 worden geleverd, per colissimo met handtekening bij ontvangst, maar op dit moment, 23/12/19, geen nieuws en geen afleveringsbericht?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond, we nemen kennis van dit probleem omdat we niet zijn geïnformeerd, hetzij per e-mail of per telefoon. We hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder succes, er is een bericht achtergelaten op uw voicemail. Het pakket is op 16/12 door de post in behandeling genomen, op 18/12 is het genoteerd als niet afgeleverd, de ontvanger is geïnformeerd over de volgende beschikbaarheid in zijn gebruikelijke postkantoor. En op 19/12 is het pakket beschikbaar gesteld op het afhaalpunt dat door de ontvanger is gekozen. U kunt het dus sinds 19/12 ophalen op het adres dat u heeft gekozen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cambier
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen mijn jas in een plastic zak gegooid in een doos, de voering van de capuchon is geen vos maar een wasbeer, ik heb het toch heel duur betaald voor wat het is, zeer teleurgesteld, maar ik houd het toch omdat het een mooie silhouette geeft......ik had weken gewacht om het mezelf te geven, ik zal niet meer bij hen bestellen.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw Cambier, we zijn echt verrast door uw bericht, we zijn niet gewend om jassen te gooien zoals u opmerkt, integendeel, en u zult merken dat u de eerste bent die deze opmerking maakt. We verzenden de kleding in onze 100% recyclebare CUIRS GUIGNARD plastic zakken, het kledingstuk is plat gevouwen om slechte plooien tijdens het transport te voorkomen. Het pakket is inderdaad van karton, van zeer goede kwaliteit om in goede staat aan te komen bij de levering, het is sober zonder reclame om diefstal te voorkomen. Zoals u opmerkt, is dit product van zeer mooie kwaliteit en zijn prijs waard, het geeft een mooie silhouette en de kwaliteit is top, we hebben geen retouren over dit product. Mocht u echter echt teleurgesteld zijn in ons, dan geven we de voorkeur aan dat u het kledingstuk niet houdt. We wensen u een fijne dag en vrolijke feestdagen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client M.
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie kwaliteit, maar ik moest een extra maat nemen voor de heren Sendra laarzen vanwege de riem rond de laars, gelukkig heeft hij een smalle voet... misschien moet je de klant waarschuwen dat hij zeer slanke voeten heeft. Ik geef dus op om voor mezelf te bestellen voor vrouwen, mijn voetboog laat me niet toe om er een te bezitten... uw site voor Santiags is alleen bestemd voor magere mensen. Bovendien zijn de retourkosten met Collissimo gevolgd erg duur. Het is niet begrijpelijk dat u geen gratis retouren naar afhaalpunten kunt aanbieden. Met vriendelijke groet. Mevrouw Moreau.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond, u heeft een paar leren laarzen 8286 besteld op onze site, die een model is dat normaal gesproken goed past. We benadrukken altijd aan onze klanten die advies vragen per telefoon of per e-mail om de gebruikelijke maat te nemen, tenzij de voetboog vrij hoog is. We hebben altijd dit probleem met de santiags, omdat er geen ritsen of elastieken zijn. Maar we hebben geen problemen om onze klanten te schoeien, ongeacht de morfologie. Bij uw bestelling heeft u geprofiteerd van gratis verzendkosten, wat betreft de retourkosten, we maken duidelijk dat deze voor rekening van de klant zijn, we zijn een kleine structuur en kunnen ons dat niet veroorloven. We zijn echt sorry voor uw ontevredenheid. Fijne avond ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Gekocht leren jas, levering vrij snel, maar product zeer teleurstellend. Stukken leer samengevoegd, geen voering geen zoom, grove snede. Ik raad dit huis niet aan. Claudie Berlan Perpignan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw opmerking over uw aankoop. U spreekt echter over een specifiek artikel, terwijl we verschillende kwaliteiten aanbieden, het spijt ons dat het product u niet bevalt en dat u daarom een generalisatie maakt. U heeft een product ref 10355 in de aanbieding gekocht voor de prijs van 116 €. Het is duidelijk vermeld in de beschrijving dat dit zeer licht gevoerd en gelijmd is op het leer, een beetje zoals bij stretchbroeken. Bovendien merkt u op dat het stukken leer zijn, daar begrijpen we niet veel van, alle leren modellen hebben noodzakelijkerwijs meerdere stukken leer, stel je de grootte van een lamshuid voor! Voor de snede van het leer, het is gewoon aan de onderkant, het is een scherpe snede, dat is opzettelijk, u vermoedt dat het geen vergissing van de snijder is, het is om een vleugje originaliteit te brengen! Als het product echt teleurstellend is, verplichten we klanten niet om het kledingstuk te houden, stuur het terug en we zullen u terugbetalen. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Het product is uitstekend, de telefonische ontvangst evenals de snelheid van verzending ook. Echter, de maattabel is fout. De maten van de borstomtrek en tailleomtrek kwamen overeen met 4XL terwijl zelfs 2XL een beetje groot is!
Vertaalde beoordelingen
A
Andre
Opmerking: 1 van 5
Vandaag wacht ik op de ontvangst van het product dat ik heb besteld. Ik moet nog even wachten, mijn bestelling zal betaald en geïncasseerd worden voor de levering !!? Ik zal me later uitspreken (over een paar weken)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 08/10 voor een paar laarzen ref 205 in maat 39. Zoals vermeld op de productfiche is de levertijd 15 dagen / 3 weken. Ze komen rechtstreeks van onze leverancier in Spanje. Uw pakket is gepland voor verzending vanmiddag of uiterlijk donderdagochtend, dus 8 / 10 dagen na uw bestelling, we hebben onze termijnen dus ruim gerespecteerd. Wat betreft de betaling, u heeft gekozen voor een onmiddellijke debetbetaling, dus de afschrijving gebeurt op de dag van de aankoop, daar hebben we geen invloed op. In de hoop dat we zo goed mogelijk hebben gereageerd op uw ontevredenheid. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Maxime
Opmerking: 3 van 5
Hallo allemaal, Bestelling op tijd ontvangen, kwaliteit is in orde, zeer mooie laarzen model blues strong 7811 voor mijn part. Echter, niet erg vriendelijk om een model te sturen dat ik denk dat het in de etalage stond. De zool van de rechter schoen is licht beschadigd en zonder de papieren versteviging aan de binnenkant. Ook een lichte kras op de hiel. Een beetje teleurgesteld..... Met vriendelijke groet, maxime.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Allereerst bedankt voor uw bericht, we zijn blij dat de laarzen u bevallen. Maar we willen u ook enkele verduidelijkingen geven over uw opmerking. Dit model was niet in de etalage, we zijn een winkel met laarzen beschikbaar voor onze klanten om te passen. Dus klanten kunnen ze passen en een paar stappen in de winkel maken tot de spiegel, wat kan verklaren dat er enkele sporen op de zool zijn. In ieder geval moet u absoluut naar een schoenmaker gaan nadat u ze 3/4 keer heeft gedragen om een zool te laten plaatsen om de leren zool niet te beschadigen en zo uw laarzen vele jaren te behouden. Wat betreft de kras op de hiel, hebben we die helaas niet opgemerkt en zijn we daar echt verdrietig over, aarzel niet om ze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling indien nodig en we staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.